abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:00:33 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71523634
Wat een mooie buiken zeg!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:19:32 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71524168
Ik vind die felgekleurde jurkjes je super staan Sorbootje. Ikzelf zou het niet durven. Ik lijk dan gelijk echt een zuurstok. Maar bij jou staat het echt TE goed gewoon!

Ssserpente dito. Jij kunt dat echt hebben, die felle kleurtjes

Meimelbuukske
ps. B. heeft het over broertjes (hij wil er blijkbaar meer) maar schakelt ook zo over van een verhaal over broertje naar een lekker broodje, met pindakaas en hagelslag
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71524301
hahaha Rocka t is maar dat je al weet wat je gaat baren anders zou je toch zomaar ook een boterham kunnen verwachten

en agree over die kleurtjes

Sorbo wauw wat een toeter al!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71525176
Oh wat een mooie buiken allemaal hier... Ik hou die van mij nog even voor me zelf, heb nog iets te veel vet om een zwangere buik te tonen.. Heb vandaaag ook heel jaloers naar al het zwangere spul bij de IKEA staan pruilen... (best naar als er dan bij de kassa's maar liefst 7 om je heen staan te staan

Wat ik eigenlijk wil zeggen: "WAUW, wat mooi allemaal!"
pi_71525699
wat een prachtige buiken weer!

Duch, wat prachtig weer! en je bent er bijna gewoon!

Sorbo, het lijkt wel of je buik wat meer bol wordt nu wow!

Rocka, wat smelterig met B. samen! (ook weer )

Meimel, wat leuk zo met je buik als je zit! die moet ik onthouden!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:17:54 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71525703
Mooie buiken dames, zowel de beginnetjes als de mooie ronde volle buiken.

En Rocka, dit was op 13 december, dus met 39 weken bij Sasha.
Zoals je ziet Meimeltje, hij had nog veel groter gekund! Hierbij vergeleken vind ik mijn buik van nu echt bescheiden hoor!

zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:58:39 #282
190853 RockabeIIa
pi_71526460
Toch lijkt de vorm er wel op, BE maar inderdaad een heel groot verschil!
Mijn buik is dit keer wel anders. Mijn taille is ook smaller gebleven en ik ben alleen maar naar voren gegroeid. Aan de zijkant lijk/ben ik HUGE qua buik en aan de achterkant zie je (volgens mijn vriend) niet dat ik zwanger ben.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:04:45 #283
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71526556
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:12 schreef freecell het volgende:

En vorige week ging ik een duo wagen kopen via MP en die vrouw: ah, en je bent ook zwanger zie ik!
En die had me nog nooit eerder gezien Echt bizar allemaal.
Ja, jeetje. Je koopt een duo wagen en je hebt 1 kind . Heel bizar .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71530900
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, jeetje. Je koopt een duo wagen en je hebt 1 kind . Heel bizar .
Ik had haar niet gemeld dat ik één kind had, had hem niet bij me en had voor de telefoon al gezegd dat het voor mijn oppas-uks was Maakt het net even iets anders
Ik moest heel hard lachen om je, dan was het inderdaad wel heel obvious geweest
  zondag 2 augustus 2009 @ 08:55:51 #285
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71531040
Rocka, die onderste foto is zo lief

Meimeltje, leuk, die foto van bovenaf. Zal ik ook eens proberen.

Wouw Sserpente, jij bent volgens mij amper aangekomen op de rest van je lijf??

Sorbootje, prachtig!! En wat staat die jurk je mooi zeg!

BE, wat een enorme buik! Ik vind het echt een punttoetertje, heel erg mooi zwanger draag je.
pi_71532514
Meimeltje, mooi hoor! Ik wil ook zo'n leuk spijkerrokje....

Ssserpente, wat een prachtige bol! Mooi lijf!

Sorbo! Mooie foto's.

BE wat een toeter! Daar valt mijn 22 +2 weken buik bij in het niks (foto van gisteren):

pi_71532759
Sorbootje: mooie volle buik!

BE: ik kan me echt niet voorstellen dat ik ok zo'n megabuik zou krijgen Mooi hoor!

Aoraki: jeetje jouw buik blijft bescheiden he. Ben benieuwd wanneer de groeiexplosie komt want die komt er vast nog aan.

Rocka: hihi hij wil gewoon met zn broertje(s) een lekker broodje met pindakaas en hagelslag eten.
Kyllian had het vanmorgen over paaseitjes zoeken met zn broertje Hebben maar uitgelegd dat zn broertje die in april nog niet eet
pi_71533013
Aoraki, zo is mijn buik volgens mij als ik niet zwanger ben, jeetje wat ben jij bescheiden zwanger!
Of misschien komt de groei explosie nog, maar wel lekker hoor niet zo'n mega toeter
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71533047
Oooh jij bent mooi slank zwanger Ssserpente, prachtige model buik!

Leuke foto's Sorbootje, zeer leuk jurkje

Meimeltje, wauw echt al mooi buikje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:51:47 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_71533104
Be, mooie buik...mooi vooruit! Ook leuk om dat verschil tussen die twee buiken te zien.
Poppejans Incantrix, je buikje is mooi rond en die met de kat is helemaal hilarisch.
Sorbootje, ook al zo'n mooie ronde buik.
Sserptente, we zijn ongeveer even ver, maar jouw buik lijkt hoger te zitten of ik heb een langer bovenlijf (dat laatste waarschijnlijk)
Meimeltje, dat is een lief beginnetje!
Aoraki, dat is inderdaad een bescheiden buikje!

En hier is voor mij dan buikfoto week 33, dag 3. Mijn broek hangt steeds verder onderaan, lastig want hij was al te lang en dit maakt het er niet beter op. Ik kan zelf heel goed het verschil zien tussen wel of niet diep in mijn bekken liggen. Duidelijk is dat ie niet vast ligt, gisteren lag ie bijvoorbeeld dieper, dan loop ik moeiijker en hangt mijn buik lager. Grappig om te zien!

[ Bericht 1% gewijzigd door mefke79 op 02-08-2009 12:07:31 (gevalletje door elkaar halen aangepast) ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71533155
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:47 schreef Poppejans het volgende:
Aoraki, zo is mijn buik volgens mij als ik niet zwanger ben, jeetje wat ben jij bescheiden zwanger!
Of misschien komt de groei explosie nog, maar wel lekker hoor niet zo'n mega toeter
Ik heb juist het idee dat m'n buik sinds 2 weken echt enorm is! Het voelt ook steviger aan dan vet en er komen af en toe schopjes uit, daardoor weet ik dat ik zwanger ben
pi_71533307
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:51 schreef mefke79 het volgende:

Poppejans, je buikje is mooi rond en die met de kat is helemaal hilarisch.
psst dat was Incantrix! Ik heb wel een kat overigens haha
Mijn foto ben ik nu aan t uploaden
pi_71533351
23 weken vandaag!
met tattoo voeten en gelakte voetnagels van mijn man erbij op zie ik

zondag 2 augustus 2009 @ 12:09:04 #294
100412 mefke79
komt goed!
pi_71533431
Poppejans, die van jou is ook erg mooi hoor! Grappig ook zo van onderen genomen, kikkerperspectief hebben we hier nog niet geprobeerd. Wel aan het kloten geweest met de zelfontspanner, maar die moeten nog een keer over. En nieuwe gemaakt met mijn eigen handen, maar die moet ik nog gaan bewerken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71534047
Mooi hoor, poppejans. Mooi jurkje ook
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:56:33 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71534463
Dames, hele mooie buikjes hoor!
Vind het zo leuk om te zien al die verschillende buiken bij verschillende en dezelfde termijnen. Echt leuk!
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:56:39 #297
190853 RockabeIIa
pi_71536167
Da's al een mooi beginnetje poppejans! En leuke jurk ook

Mef, mijn buik hangt de ene dag ook lager dan de andere. En s' ochtends vaak weer wat hoger
Ik vind trouwens wel dat je altijd mooie jeans aan hebt. Ik wou dat ik een mooie goeie gevonden had, maar helaas...
pi_71536203
Mooie buikjes!!

(En voeten )
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71536650
Mooie buiken
Ik zal mn vriend vragen om binnenkort ook es een foto van mij te nemen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:15:30 #300
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71536738
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik had haar niet gemeld dat ik één kind had, had hem niet bij me en had voor de telefoon al gezegd dat het voor mijn oppas-uks was Maakt het net even iets anders
Ik moest heel hard lachen om je, dan was het inderdaad wel heel obvious geweest
Nouja, ik weet niet of je wel eens in de spiegel hebt gekeken, obvious genoeg hoor . .

alhoewel ik niet echt iets zag toen jullie het badje op kwamen halen, dus het zal ook wel met kleding te maken hebben
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')