SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is een van die standaard lijsten van Ikea die op z'n kant staat, die hing er eerst aan de muur en die moeten we nog wegzetten...quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:30 schreef Smirre het volgende:
Zo weer ge-update qua buiken. Allemaal even mooi, zelfs die mèt strepen. I <3 de plaatjes-topic's.
Aoraki, misschien een onbescheiden vraag. Ik heb er echt al heel lang naar getuurd, maar ik kom er niet uit.Wat heb je op de eerste foto op de achtergrond staan/hangen. Wat ís dat?
hahaaaa, nou dat is nog niet echt nodig hoor...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:41 schreef freecell het volgende:
Chan je bent scheefWel mooi!
En BJ het is heusheus een buik!
Ik zou voor je opstaan in de bus
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef martine1984 het volgende:
Duch, ben inderdaad moe, heb je goed gezienAf en toe ook een beetje rustig aan doen hoor meis, je moet toch nog even door, dan is wat extra energie wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#geen
quote:
Aaah wat lief zeg!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Bar, mooi zeg. Een helemaal-bolletje-rond-buik
.
Mijn buukske vanuit Aruba, mijn kroost![]()
[ afbeelding ]
Dus eigenlijk een heel bijzonder moment, terugkijkend daaropquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:21 schreef McLaura het volgende:
Als 'afsluiter': mijn laatste buikfoto
[ afbeelding ]
Een klein uurtje nadat deze foto is gemaakt, is Thijs geboren. Toen deze foto werd gemaakt, had ik nog geen flauw idee dat ze hem werkelijk direct zouden halen, ik dacht dat ze me naar huis zouden sturen. Gebroken vliezen of niet, het zou de 21ste worden. Dacht ik
Dat shirtje op de laatste foto bedoel je Tan?quote:Op zondag 26 juli 2009 08:10 schreef Tan het volgende:
En Bar wat heb je een leuk ding aan! Is dat speciaal voor zwangeren?
Hahaquote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef Vlindur het volgende:
Freecell, sta je altijd bij die plant?Mooi bolletje hoor
Hehehe nu pas?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Whaaahh het-is-mij ik zie nu pas dat jij het bentZelfs zonder gezicht kwam je me al bekend voor hihi.
Maaruhh mooi buikje hoor, daar gaat het om he
Zoveel nieuwe namen voor me hier, dat hou ik niet bij hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 21:20 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe nu pas?
Dacht dat je dat al wel wist haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top dat verlof! ik vermaak me wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef huuphuup het volgende:
37w3d
[ afbeelding ]
ennehhahahahaha Geweldige foto! Mooie buik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top dat verlof! ik vermaak me wel![]()
Geniet van je verlof voor je het weet is het voorbij, ik heb nog maar 4 weken
Tijd vliegt!!
Ja eindelijk! en vooral als je voorgaande foto's ook hebt gezien is het verschil wel duidelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Ssserpente het volgende:
Je begint het nu echt al te zien, BJ! Vooral op de blote-buiken-foto!![]()
Mooie buik en leuk hoofd!
thnxquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
Huup! Mooie buik!![]()
Ben je nou zoveel gegroeid sinds je laatste foto?
dat vraagt natuurlijk om foto's van die van jou!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef Tan het volgende:
Mooie buik huup, vind 'm zo van de zijkant heel bescheiden, maar van de voorkant best heel imposantDraag je meer rond of zo?
BJ, ik vind het echt een enorm verschil met mijn buikmaar niettemin wel leuk zo'n klein bolletje.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef Tan het volgende:
Mooie buik huup, vind 'm zo van de zijkant heel bescheiden, maar van de voorkant best heel imposantDraag je meer rond of zo?
BJ, ik vind het echt een enorm verschil met mijn buikmaar niettemin wel leuk zo'n klein bolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |