quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:21 schreef pinquit het volgende:
'middag!
yay voor mn nieuwe telefoon!eindelijk van die irritante piep af tijdens het bellen
![]()
[ afbeelding ]
er bestaan zowaar mooie prepaid toestellen
Is het normaal dat je hand helemaal opzwelt na een muggenbeet? max reageert echt heel heftig. zn hand is 1 dikke vochtophoping, als ie een vuistje maakt zijn zn knokkels paars.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef Stout het volgende:
Pinq, ik zou ff naar de huisarts gaan ,dit is wel heel heftig en wellicht moet hij even antihistamine slikken.
Ja klopt. Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim is wel een beetje aan het sukkelen, he Ingrid? Vervelend zeg... Maar het verklaart ook haar gedrag misschien? Dat ze wat minder goed in haar vel zit bedoel ik.
Nog maar 5 nachtjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Zieke kindjes allemaalbeterschap!
Die van mij heeft gemeet met de kleine Stouterds, hij vond het helemaal geweldig! Het was ook heel gezelligDe kids hebben moeiteloos 4 uur volgespeeld en Stout en ik hebben moeiteloos 4 uur volgekletst
En we hebben ons eerste trouwcadeau gekregenMaar we mogen het nog niet openmaken
Morgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
Wanneer vertrekken jullie E.T?
en dat opruimen inpakken en schoonmaken heb je ook altijd weer op de terug weg helaas....
Beterschap voor de zieke kindjes.
Vicky hoe is het nu met jou, weer een klein beetje energie?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef Stiemie het volgende:
Ingrid het is voor kindjes vaak nog heel moeilijk om de pijn aan te geven. Als ik aan Linde vraag waar het pijn doet, wijst ze naar de kast want daar is ze laatst heel hard gevallen toen ze struikelde bij het rennenBeterschap voor Kim
ja! Nachtje beter slapen heeft me goed gedaan. Hopelijk deze nacht nog een goed nachtje. Amber slaapt bij opa en oma. Tess moet over een klein half uurtje nog eeb fles en dsn hoop ik op weer minstens 6 uur slaap.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
Wanneer vertrekken jullie E.T?
en dat opruimen inpakken en schoonmaken heb je ook altijd weer op de terug weg helaas....
Beterschap voor de zieke kindjes.
Vicky hoe is het nu met jou, weer een klein beetje energie?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
En ehm...
Ehm...
Ik zat net lekker met mijn voetjes in een bak water met bruis-blokjes die ik van een vriendinnetje voor mijn verjaardag kreeg.
En toen moest ik lachen.
En toen deed ik stom.
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.
Ik weet nog steeds niet goed of ik nou moet![]()
of moet
![]()
Of maar gewoon een combi ervan.
Hij ligt nu te drogen... morgen maar eens verder kijken...
*crash*quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:14 schreef pinquit het volgende:
whoopsie! ging ie meteen uit? dan is het meestal foute boel
ahwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*crash*
Daar ging mijn laatste beetje hoop... ja, hij ging vanzelf uit.
Het was maar een heeeeeeeel klein bruisblokje. Niet zo'n enorme bal van de Tuinen of Lush oid. Wie weet...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:24 schreef Stout het volgende:
Ai BE... manlief heeft geen goede hoop, hij geeft aan dat de bruisbal ws iets acherlaat in je laptoppie
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Oh hihi, en ik heb spekkoek gemaakt vandaag, knap he? Het is wel mislukt natuurlijk, maar het smaakt naar spekkoek en er is wat streepachtigs in te herkennen.
Dat heb ik weleens zien staan bij ons in de Mensa.maar waar smaakt het nou naar?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:36 schreef Sugar het volgende:
Euh en dan dus gewoon de bruin-witte versie, niet die exotische varianten!
oh je had al ge-edit haha ik wou zeggen dat het qua kruiden misschien wel een beetje smaakt naar speculaas of kruidnootjes ofzo, en qua structuur eeeeeh, hele "dichte" cake ofzo zeg maar?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens zien staan bij ons in de Mensa.maar waar smaakt het nou naar?
En het ziet er iig ingewikkeld uit om te maken, met die laagjes
Edit: Leeeezen...staat dus in de link, waar het naar smaakt![]()
Oh dat klinkt niet goed. Dat uitvallen deed hij bij mij niet. Bij mij was er ook niks kapot van binnen. Ik hoop dat het onder de garantie valt, dat kan best een onaangenaam grapje zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:23 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat erg, BE! Ik duim dat het meevalt.![]()
Mijn laptop werd woensdagavond megasuperduperwarm en de volgende dag viel ie steeds na enkele seconden uit.
Die is nu dus ter reparatie bij BCC.
Hopelijk komt ie goed terug, zonder extra kosten (zoals bij KIM).
En -duim-duim-duim- hopelijk mét mijn software en bestanden er nog op!!!!!Al die portretjes van Marietjes klasgenootjes...
Vlak daarvoor maakte S namelijk nog een backup, maar juist die reeks portretten waren daar net ná.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Zolang er geen kortsluiting is geweest kan je "gewoon" vocht meestal nog wel op laten drogen, maar met suiker kan je de boel gelijk in de vuilnisbak gooien. Daarom moedig ik het gebruik van zoetjes ook aan
.
Ah, eigenlijk is mijn zwangerschapsdiabetes dus om mij te beschermen voor een volgende episode van lompheid! Zoetjes in de thee olé olé...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Zolang er geen kortsluiting is geweest kan je "gewoon" vocht meestal nog wel op laten drogen, maar met suiker kan je de boel gelijk in de vuilnisbak gooien. Daarom moedig ik het gebruik van zoetjes ook aan
.
Zie je, ieder nadeel hep ze voordeelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk is mijn zwangerschapsdiabetes dus om mij te beschermen voor een volgende episode van lompheid! Zoetjes in de thee olé olé...
Zulke mooie bakblikkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ooooooooooooooh! Ik ga m`n vakantie naar zuid-limbabwe afzeggen en naar Groningen verplaatsen![]()
!
Dat betekend dat ik nu ook twitter aan moet maken om te proberen of ik jou kan vinden. Daar gaat m`n nachtrustquote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef k_i_m het volgende:
Het is een projectje om te kijken hoeveel mensen mijn profiel vinden uit zichzelf.
Ai! Flinke lappenmand bij julliequote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn husb is met zijn ogen dicht boksen aan het kijken
Die is de hele nacht aan het spoken geweest, had een naar buikgriepvirus te pakken en heeft daar nu nog de naweeen van. Niks gezelligs aan
Ik twitter in het nederlandsquote:Op zondag 19 juli 2009 00:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens een Twitter account aangemaakt. Maar nu twijfel ik of ik het in het Nederlands moet doen of in het Engels
.
Nee, een hele erge steek en daarna het gevoel alsof mijn maag samengeknepen werd. Dat was ook pas over toen ik thuis 5 minuten op de bank had gezetenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We grappen wel eens dat ons huis vast gebouwd is op een indianenkerkhof..er gaat altijd van alles fout hier
Aii kim! Een steek en daarna over? Vreemd! En vervelend!
Doen we zelfquote:
Ik ookquote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe maar een pakketje voor me maken6 september ben ik jarig
Jawel en dat ga ik ook doenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:34 schreef Chan het volgende:
Freecell kun je niet in bezwaar tegen die beslissing?
Nee, want wij zitten dusdanig onder bijstandsniveau dat we gewoon recht op vrijstelling hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jeetje wat een tegenvaller zeg! Ik zou ook bezwaar aantekenen.
En alst niet helpt betalingsregeling.
Maar gaat dat niet maandelijks bij jullie dan?
zou ik er nu toch achteraan gaan...zo van je kunt het wel willen maar ik heb het nietquote:Op zondag 19 juli 2009 09:31 schreef freecell het volgende:
*&(&&$(^%W^%&W^%*( fuck
Krijg net de brief binnen van de gemeentelijke belastingen dat we geen kwijtschelding krijgen en of we even 600,- willen betalen.
Ik helemaal verbaasd, waarom niet?
Omdat we toen meer dan 3000,- op de rekening hadden staan. Ehm ja, ons vakantie geld stond er net op, het spaargeld voor mijn rijbewijs en het studiegeld van TARA
Inmiddels nu auto, rijbewijs en studie betaald zijn staat er nog geen 100 op
FUCK
Ik ga er ook wel achteraan hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 09:42 schreef Stout het volgende:
[..]
zou ik er nu toch achteraan gaan...zo van je kunt het wel willen maar ik heb het niet
Dat is per gemeente verschillendquote:Op zondag 19 juli 2009 09:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat een gedoe zeg. Stomme regels ook. Wij krijgen elk jaar een formulier, met je gegevens erop. Dan moet je aangeven of alles nog klopt. Zo ja, niks doen. Zo nee, goede gegevens invullen.
Auto wel of niet maakt niks uit.
Wat belachelijk ! Je hebt toch soms een auto nodig voor je werk ? Mag dat dan ook niet meer ?quote:Op zondag 19 juli 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is per gemeente verschillendHier maakt het wel uit. Nouja, je mag wel een auto hebben, maar niet gekregen/gekocht/gewonnen/op je naam gezet gekregen in het afgelopen jaar.
dat dus ja. En vooral dat laatste ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:22 schreef livelink het volgende:
Nou, dat is ook nogal kort door de bocht, Stout. Als je een auto nodig hebt voor je werk, dan heb je werk en dan zit je vaak ook niet meer op het niveau van kwijtschelding. Dus natuurlijk hebben ze liever dat je werkt dan dat je kwijtschelding van de belastingen krijgt.
Zelf heb ik ook geen auto en reis met het OV 1,5 uur heen en 1,5 uur terug elke dag. Ik heb wel een rijbewijs en als ik voor mijn werk ergens naar toe moet rijden kan ik altijd daar een auto lenen.
Overigens mag je wel een auto hebben, maar als je een auto aan kunt schaffen, dan is de stelregel dat je dan dus ook de belasting had kunnen betalen van dat geld.
ow meid, wat ergquote:Op zondag 19 juli 2009 07:50 schreef Lois het volgende:
21.30 uur was ze al klaar met slapendus verder in ons bed, tot 4 uur ongeveer. Ik ben blijven liggen tot 6 uur, ik kon echt niet meer, en jeroen slaapt nog steeds. Ik heb haar voor de tv geparkeerd om 4 uur
Wij hebben dus nu een jaar weer een auto, daarvoor 6 jaar niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:46 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben het er gewoon niet mee eens. Ik vind een auto inderdaad luxe en meestal niet noodzakelijk. Zal ook wel komen omdat ik opgegroeid ben in een huishouden zonder auto en mijns inziens kwamen we overal waar we moesten komen.
hier komt ie in 1 keer, volgens mij kun je dat aanvragen ofzo om in termijnen te betalen. Of misschien verschilt dat ook wel per gemeente.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar de waterschapsbelasing, (of gaat het ergens anders over) hoef je normaal toch niet in 1x te betalen? Gaat toch maandelijks bij de rekening op?
Ehm... nee...quote:Op zondag 19 juli 2009 09:31 schreef Saffier het volgende:
Lois wat slopend de nachten zo, ongelooflijk. Ik heb groot respect hoe je (jullie) daarmee omgaan
Rocka ook al bijna verlofnee toch?! Wat gaat dat hard dan!
BE heb je al verlofgevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat verlofgevoel echt pas komt als de boel klaar is boven. Ik heb nu totaal geen overzicht.
Moet ook nog zooi halen voor de kraamweek, extra kraamverband enzo... Ik kan het niet meer volgen.
/einde klaagpost...
Oh nou ja, nog 1 dingetje... de laptop ging vanochtend wel aan, maar het beeld deed heel vreemd. We geven hem nog een dagje rust maar.
quote:Op zondag 19 juli 2009 10:43 schreef Stout het volgende:
Misschien kort door de bocht maar als je net op het minumum zit heb je recht op kwijtschelding en als je dan van je vakantie geld een auto koopt, vind ik niet dat ze dat mee mogen tellen. Een auto is misschien luxe, maar mag dat dan helemaal niet ?? Moet je alles maar aan meneer de belasting geven ? Kom op zeg.
Door die auto ontspan je wellicht beter waardoor je beter gaat functioneren en je misschien wel een baan krijgt waarmee je iets meer verdient en wel die belasting kunt betalen.
Dat laatste is idd best heel zuur, maar keuzes... prima. Het is mijn keuze om wel allebei te werken en een goede baan te hebben en een auto, moet ik dan alleen daarom wel belasting betalen? Heb ik niet dat recht om te ontspannen enzo?quote:Dat iemand er voor kiest om met het openbaar vervoer te gaan, is eigen keuze toch ? Wij hebben ook jaren geen auto gehad maar ik ben blij dat wij er nu wel weer een hebben.
Ach laat maar ik kan me niet zo goed uitdrukken nu...ik kan me er gewoon kwaad om maken dat de gemeente juist die maand pikt, ze weten dat je dan vakantie geld krijgt.
Ik heb niet veel moeite met morgen hoor, ken de persoon ook niet echt goed die overleden is.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:47 schreef Saffier het volgende:
Bar ik ben benieuwd hoe je kamertje uiteindelijk wordt met al je veranderingenSterkte voor morgen alvast
Oehquote:Op zondag 19 juli 2009 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Badkamer blinkt je tegemoetHet valt tenminste op dat ie eens een keer grondig gedaan is
Mjah, nuja.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:27 schreef k_i_m het volgende:
Mij willen ze zonder buik ook niet hebben, i feel your pain.
Nee, dat valt gelukkig wel mee. Maar tegenwoordig moet ik het wel vragen, er gebeurt veel minder "vanzelf" als vroeger.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Je man is er dan zeker ook zo 1 die he-le-maal niks doet in het huishouden omdat "jij toch de hele dag thuis bent"? Mannen
Naja, das dan wel weer een voordeelquote:Op zondag 19 juli 2009 13:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat valt gelukkig wel mee. Maar tegenwoordig moet ik het wel vragen, er gebeurt veel minder "vanzelf" als vroeger.
Ik snap je helemaal hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
Knuffel voor BE
Zo, ik ben weer thuis.
Ten eerste: ik werk! 18-30 uur per week! Dus 'niet eerlijk tegenover mensen die wel allebei werken' gaat niet bepaald op vrees ik![]()
En we hadden er inderdaad op gerekend dat we vólgend jaar geen kwijtschelding kregen wegens de auto, maar dit jaar nog wel. En het geld wat er op de rekening stond was gedeeltelijk auto, maar het grootste gedeelte was studiegeld
Die auto kan precies met ons inkomen en ik ben er heel blij mee, want ik kan met het OV niet naar mijn ouders, of naar mijn schoonouders (lang leve middle of nowhere) En mijn ouders komen ook niet zo makkelijk bij mij.
Verder moest ik elke 2 dagen boodschappen doen, omdat ik de boel niet in één keer kon vervoeren anders en dat was met één kind al lastig te combineren met baan en met 2 werd alles nog net een tikje ingewikkelder. Daarom hebben we uit het oogpunt van kostenspreiding NU alvast een auto gekocht ipv als de baby er is
Go BEquote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier meisjesmama's met zo'n praxis-vakjes kast met die leuke gekleurde mandjes?
Vraag en aanbod kinderspullen deel 33
Ik heb nog nooit op zo' n truttentempo, zittend op een poef een kastje in elkaar gezet.![]()
Maar het is gelukt!
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Go BE![]()
Ik weet hoe je je voelt, ik heb een paar dagen geleden vier stoelen, een eettafel en een tvmeubel in elkaar ge-ikea'd, was ook echt met een slakkengangetje. En dan tróts dat ik was
ik begrijp de link niet denk ik?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier meisjesmama's met zo'n praxis-vakjes kast met die leuke gekleurde mandjes?
Ik heb nog nooit op zo' n truttentempo, zittend op een poef een kastje in elkaar gezet.![]()
Maar het is gelukt!
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het is gelukt!
die van mij heeft dat wel in ieder geval.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Je man is er dan zeker ook zo 1 die he-le-maal niks doet in het huishouden omdat "jij toch de hele dag thuis bent"? Mannen
Ik vind die kast leukquote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het is gelukt!
Dan koop je toch zo'n kast voor X (quote:Op zondag 19 juli 2009 14:10 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik vind die kast leukmaar ik heb hem helaas niet, anders had ik zo een ruil gedaan
Ow, op die manierquote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en over dat 1 of 2 werken.ik was in de veronderstelling dat Tara full time studeerde dus ik rekende jou als kostwinner. Met die oppaskindjes heb je zeker wel een normale baan hoor!
Zo heb ik het echt niet bedoeld!
Ik ben blijkbaar gewoon niet goed genoeg op de hoogte.
Aha, kijk, dan zit het idd wel even heel anders in elkaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, op die manier
Nee, TARA werkt 24-30 uur naast zijn fulltime studieAanpoten it is
En IKEA dingen langzaam in elkaar zetten hoort erbij met zo'n buik, hahaTóf kastje trouwens! Zitten die standaard in het praxis assortiment?
Ik was stiekem al van plan om morgen even langs de Praxis mega store te gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan koop je toch zo'n kast voor X () en ruil je daarna de doosjes?
Ik doe onder andere mee met een lening aan de Amigas Por Siempre (friends Forever) Group. Een coöperatie van veertien Boliviaanse vrouwen die weven, kleding maken en verkopen, en nog wat andere producten verkopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:01 schreef MamsX het volgende:
Leuk Macka ik was ook al aan het kijken op de site. Maar ik kon nog niet echt een geschikte onderneming vinden
Ja, geweldig, ik zag het en heb je voorbeeld gevolgdquote:Op zondag 19 juli 2009 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe ook mee, voor een mevrouw met een winkeltje op Samoa
Ja doe 'squote:
Yeeeeeeeyquote:Op zondag 19 juli 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zagen je kinderen er mooi uit TF!
Enneh...*doet gebedje*
Dit tik ik op mijn EEEtje!![]()
![]()
Verschrikkelijke vlekken in beeld, ziet er niet uit. Maar voor het grafische gedeelte had ik hem toch al niet gekozen!
Ik heb echt zoooooooooooooooooveel geluk geloof ik!![]()
Hij doet het gewoon nog!
Goed! Of laat ik het zo zeggen, naar omstandigheden goed! Merk wel dat ik een stuk sneller moe ben en dat ik te veel wil (stofzuigen, opruimen enzo) en dat ik daardoor wel wat pijn krijg maar ik ga morgen gewoon lekker alleen op de bank zitten en koken en natuurlijk voor Mila zorgen en verder lekker helemaal niks.quote:
*jaloers is*quote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef huuphuup het volgende:iets met fokwet enzo
kan F. niet op zn iPhone?!![]()
@Raissa, ja heerlijken met roze bruisbal en dus roze badwater
fijn te horen dat het beter gaat. Nog niet teveel doen hoor!
quote:
*Jaloers2*quote:Op zondag 19 juli 2009 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Daarstraks naar de Italiaan geweest, met zijn tweetjes gegeten voor 12 euro. Uit eten gaan is hier echt ontzettend niet duur
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
DANSJ!
Wel even je beeldscherm kantelen
Fijn hah? Wij waren laatst met zn 3en naar de Chinees, voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes voor 28¤ en nog lekker ookquote:Op zondag 19 juli 2009 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Daarstraks naar de Italiaan geweest, met zijn tweetjes gegeten voor 12 euro. Uit eten gaan is hier echt ontzettend niet duur
per persoon ben ik meestal al duurder uitquote:Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Fijn hah? Wij waren laatst met zn 3en naar de Chinees, voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes voor 28¤ en nog lekker ook
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
Of m'n vinger gebrand ofzo en nu denk ik dat er iets met dat glazuur is.
We hebben de bon er op nagekeken zo verbaasd waren wequote:Op zondag 19 juli 2009 22:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
per persoon ben ik meestal al duurder uit
Had ik m bijna gemist!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
DANSJ!
Wel even je beeldscherm kantelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |