quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:21 schreef pinquit het volgende:
'middag!
yay voor mn nieuwe telefoon!eindelijk van die irritante piep af tijdens het bellen
![]()
[ afbeelding ]
er bestaan zowaar mooie prepaid toestellen
Is het normaal dat je hand helemaal opzwelt na een muggenbeet? max reageert echt heel heftig. zn hand is 1 dikke vochtophoping, als ie een vuistje maakt zijn zn knokkels paars.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef Stout het volgende:
Pinq, ik zou ff naar de huisarts gaan ,dit is wel heel heftig en wellicht moet hij even antihistamine slikken.
Ja klopt. Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim is wel een beetje aan het sukkelen, he Ingrid? Vervelend zeg... Maar het verklaart ook haar gedrag misschien? Dat ze wat minder goed in haar vel zit bedoel ik.
Nog maar 5 nachtjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Zieke kindjes allemaalbeterschap!
Die van mij heeft gemeet met de kleine Stouterds, hij vond het helemaal geweldig! Het was ook heel gezelligDe kids hebben moeiteloos 4 uur volgespeeld en Stout en ik hebben moeiteloos 4 uur volgekletst
En we hebben ons eerste trouwcadeau gekregenMaar we mogen het nog niet openmaken
Morgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
Wanneer vertrekken jullie E.T?
en dat opruimen inpakken en schoonmaken heb je ook altijd weer op de terug weg helaas....
Beterschap voor de zieke kindjes.
Vicky hoe is het nu met jou, weer een klein beetje energie?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef Stiemie het volgende:
Ingrid het is voor kindjes vaak nog heel moeilijk om de pijn aan te geven. Als ik aan Linde vraag waar het pijn doet, wijst ze naar de kast want daar is ze laatst heel hard gevallen toen ze struikelde bij het rennenBeterschap voor Kim
ja! Nachtje beter slapen heeft me goed gedaan. Hopelijk deze nacht nog een goed nachtje. Amber slaapt bij opa en oma. Tess moet over een klein half uurtje nog eeb fles en dsn hoop ik op weer minstens 6 uur slaap.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
Wanneer vertrekken jullie E.T?
en dat opruimen inpakken en schoonmaken heb je ook altijd weer op de terug weg helaas....
Beterschap voor de zieke kindjes.
Vicky hoe is het nu met jou, weer een klein beetje energie?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
En ehm...
Ehm...
Ik zat net lekker met mijn voetjes in een bak water met bruis-blokjes die ik van een vriendinnetje voor mijn verjaardag kreeg.
En toen moest ik lachen.
En toen deed ik stom.
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.
Ik weet nog steeds niet goed of ik nou moet![]()
of moet
![]()
Of maar gewoon een combi ervan.
Hij ligt nu te drogen... morgen maar eens verder kijken...
*crash*quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:14 schreef pinquit het volgende:
whoopsie! ging ie meteen uit? dan is het meestal foute boel
ahwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*crash*
Daar ging mijn laatste beetje hoop... ja, hij ging vanzelf uit.
Het was maar een heeeeeeeel klein bruisblokje. Niet zo'n enorme bal van de Tuinen of Lush oid. Wie weet...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:24 schreef Stout het volgende:
Ai BE... manlief heeft geen goede hoop, hij geeft aan dat de bruisbal ws iets acherlaat in je laptoppie
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Oh hihi, en ik heb spekkoek gemaakt vandaag, knap he? Het is wel mislukt natuurlijk, maar het smaakt naar spekkoek en er is wat streepachtigs in te herkennen.
Dat heb ik weleens zien staan bij ons in de Mensa.maar waar smaakt het nou naar?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:36 schreef Sugar het volgende:
Euh en dan dus gewoon de bruin-witte versie, niet die exotische varianten!
oh je had al ge-edit haha ik wou zeggen dat het qua kruiden misschien wel een beetje smaakt naar speculaas of kruidnootjes ofzo, en qua structuur eeeeeh, hele "dichte" cake ofzo zeg maar?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens zien staan bij ons in de Mensa.maar waar smaakt het nou naar?
En het ziet er iig ingewikkeld uit om te maken, met die laagjes
Edit: Leeeezen...staat dus in de link, waar het naar smaakt![]()
Oh dat klinkt niet goed. Dat uitvallen deed hij bij mij niet. Bij mij was er ook niks kapot van binnen. Ik hoop dat het onder de garantie valt, dat kan best een onaangenaam grapje zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:23 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat erg, BE! Ik duim dat het meevalt.![]()
Mijn laptop werd woensdagavond megasuperduperwarm en de volgende dag viel ie steeds na enkele seconden uit.
Die is nu dus ter reparatie bij BCC.
Hopelijk komt ie goed terug, zonder extra kosten (zoals bij KIM).
En -duim-duim-duim- hopelijk mét mijn software en bestanden er nog op!!!!!Al die portretjes van Marietjes klasgenootjes...
Vlak daarvoor maakte S namelijk nog een backup, maar juist die reeks portretten waren daar net ná.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Zolang er geen kortsluiting is geweest kan je "gewoon" vocht meestal nog wel op laten drogen, maar met suiker kan je de boel gelijk in de vuilnisbak gooien. Daarom moedig ik het gebruik van zoetjes ook aan
.
Ah, eigenlijk is mijn zwangerschapsdiabetes dus om mij te beschermen voor een volgende episode van lompheid! Zoetjes in de thee olé olé...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Zolang er geen kortsluiting is geweest kan je "gewoon" vocht meestal nog wel op laten drogen, maar met suiker kan je de boel gelijk in de vuilnisbak gooien. Daarom moedig ik het gebruik van zoetjes ook aan
.
Zie je, ieder nadeel hep ze voordeelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk is mijn zwangerschapsdiabetes dus om mij te beschermen voor een volgende episode van lompheid! Zoetjes in de thee olé olé...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |