die zin geloof ik niet helemaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"zondaar! je zult branden in de hel!"
Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
Samenvatting: ik ga branden in de hel van een religie waar ik niet in geloof
Dan geloof je t maar nietquote:
quote:
Is dat met die plastic kaft? Die branden nl. niet zo schoon in m'n vuurkorf op't balkon.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef mividaloca het volgende:
Hier in de stad een oude vent die kleine bijbeltjes uitdeelt.. vind het zielig om te weigeren heb nu dus 10 blauwe mini bijbeltjes.. iemand kopen?
Dat dusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef Druktemaker het volgende:
Dat zouden ze nooit zeggenKUTLUL met je zelfverzonnen topics.
En leuk dat je een antiklacht toevoegt, verpest alleen je eigen topic maar
Zó, jij bent slim dat je dat allemaal ziet!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef Druktemaker het volgende:
Dat zouden ze nooit zeggenKUTLUL met je zelfverzonnen topics.
En leuk dat je een antiklacht toevoegt, verpest alleen je eigen topic maar
Ze bellen ook gewoon aan tegenwoordig!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:28 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de politie gebeld he?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Is dat met die plastic kaft? Die branden nl. niet zo schoon in m'n vuurkorf op't balkon.
Dat stukje geloof ik nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was andersomquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef muay-toy het volgende:
Lemming
zie hier het origineel! Christelijke zieltjeswinnerij niet succesvol(op 1 na!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
"Sorry, ik moet de trein halen...".quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
Ik trap er altijd in als ze naar me toekomen met "mag ik u iets vragen?"... Ik denk altijd dat ze de weg willen weten, ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |