abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:27:04 #1
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71096212
Omdat er steeds meer islam komt in Nederland ben ik een beetje geloof aan het verkondigen. Niet dat ik iets tegen islam heb maar dit is Nederland en van origine christelijk en dat moet zo blijven!

Zo gingen ik en mijn mattie buiten een supermarkt staan om een paar leeftijdsgenoten aan te spreken die er uit zagen alsof ze snel om te halen waren. Natuurlijk wilden we er ook een beetje geld uit proberen te schudden... okeee, dit was eigenlijk het hoofddoel Met dit soort gevoelige onderwerpen kun je grof geld verdienen!

Er kwam dus een jongen naar buiten, rood sikje, zonnebril op terwijl er geen zon was, beetje emo/wow addict, zijn moeder had duidelijk de rest van zijn outfit uitgekozen.. dit was ons doelwit. De jongen liep net de supermarkt uit, hij had alleen een blikje energiedrank gekocht.
We begonnen de jongen aan te spreken, meteen bleek het een onzeker type we hadden beet!
We vroegen of de jongen gelovig was hij zei:"ik geloof wel in God ja eigenlijk zo ongeveer", verder gebruikelijke praatje gedaan.. je kent het wel. We vroegen of hij naar de kerk ging, of zijn ouders hem christelijk hadden opgevoed. We vertelde over het scheppingsverhaal en wat Jezus voor mensen betekend en ook voor hem kan betekenen!

Toen kwam ik ermee of hij bij de jongeren kerk wilde. Omdat mijn maat en ik zogenaamd het idee hadden de kerk op te richten hadden we donaties nodig. De jongen wilde in de eerste instantie niet maar daar lieten we het niet bij zitten. De jongen wilde na 10 minuten weglopen maar we blokkeerde gewoon zijn pad!
Een paar minuten later hebben we hem alsnog kunnen laten tekenen om elke maand 20 euro te doneren aan onze op te richten 'jongerenkerk'(dit geld gaat gewoon rechtstreeks naar onze portemonnee )
Half huilend liep de jonge uiteindelijk naar huis.

Nu ben ik geen emotioneel type maar kreeg toch wel een beetje een schuldgevoel dat we Gods naam zo misbruikt hadden. Het geld gaat uiteraard nog steeds naar ons. We hebben verder niemand kunnen strikken voor onze 'jongerenkerk' enkel deze josti. Jammer dat de rest van de mensen ons meteen doorhadden, ik had nog wel meer dan 20 p.m. willen hebben. Maar goed dat deze battieboy er toch ingetrapt is

Klacht: zieltjes werven voor de kerk, enkel 1 jongen hapt toe. uiteindelijk maar 20 euro per maand in onze portemonnee(zijn met zn tweeen dus door de helft is maar 10 euro voor mij )

Antiklacht: In de supermarkt waar we voor stonden zieltjes te werven toch nog een geil kassameisje kunnen 'geven'
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:28:28 #2
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71096241
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:27 schreef muay-toy het volgende:
Omdat er steeds meer islam komt in Nederland ben ik een beetje geloof aan het verkondigen. Niet dat ik iets tegen islam heb maar dit is Nederland en van origine christelijk en dat moet zo blijven!

Zo gingen ik en mijn mattie buiten een supermarkt staan om een paar leeftijdsgenoten aan te spreken die er uit zagen alsof ze snel om te halen waren. Natuurlijk wilden we er ook een beetje geld uit proberen te schudden... okeee, dit was eigenlijk het hoofddoel Met dit soort gevoelige onderwerpen kun je grof geld verdienen!

Er kwam dus een jongen naar buiten, rood sikje, zonnebril op terwijl er geen zin was, beetje emo/wow addict, zijn moeder had duidelijk de rest van zijn outfit uitgekozen.. dit was ons doelwit. De jongen liep net de supermarkt uit, hij had alleen een blikje energiedrank gekocht.
We begonnen de jongen aan te spreken, meteen bleek het een onzeker type we hadden beet!
We vroegen of de jongen gelovig was hij zei:"ik geloof wel in God ja eigenlijk zo ongeveer", verder gebruikelijke praatje gedaan.. je kent het wel. We vroegen of hij naar de kerk ging, of zijn ouders hem christelijk hadden opgevoed. We vertelde over het scheppingsverhaal en wat Jezus voor mensen betekend en ook voor hem kan betekenen!

Toen kwam ik ermee of hij bij de jongeren kerk wilde. Omdat mijn maat en ik zogenaamd het idee hadden de kerk op te richten hadden we donaties nodig. De jongen wilde in de eerste instantie niet maar daar lieten we het niet bij zitten. De jongen wilde na 10 minuten weglopen maar we blokkeerde gewoon zijn pad!
Een paar minuten later hebben we hem alsnog kunnen laten tekenen om elke maand 20 euro te doneren aan onze op te richten 'jongerenkerk'(dit geld gaat gewoon rechtstreeks naar onze portemonnee:') )

Nu ben ik geen emotioneel type maar kreeg toch wel een beetje een schuldgevoel dat we Gods naam zo misbruikt hadden. Het geld gaat uiteraard nog steeds naar ons. We hebben verder niemand kunnen strikken voor onze 'jongerenkerk' enkel deze josti. Jammer dat de rest van de mensen ons meteen doorhadden, ik had nog wel meer dan 20 p.m. willen hebben. Maar goed dat deze battieboy er toch ingetrapt is

Klacht: zieltjes werven voor de kerk, enkel 1 jongen hapt toe. uiteindelijk maar 20 euro per maand in onze portemonnee(zijn met zn tweeen dus door de helft is maar 10 euro voor mij )

Antiklacht: In de supermarkt waar we voor stonden zieltjes te werven toch nog een geil kassameisje kunnen 'geven'
Niet gelezen.
She might forget you, her pussy wont.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 juli 2009 @ 16:28:41 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71096244
Iig een leuke lemming
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_71096247
Te lang, sorry.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:28:52 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71096250
Matig.
pi_71096283
........
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:32:00 #7
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71096317
Te lang; niet gelezen
pi_71096326
quote:
Hier maar gestopt met lezen, Nederland is namelijk niet van origine christelijk, en hoeft dus ook niet christelijk te blijven.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_71096337
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iig een leuke kutlemming
pi_71096450
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:39:25 #11
167595 mirved
Infobesitas
pi_71096467
Nederland moet atheïstisch worden.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_71096585
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:39 schreef mirved het volgende:
Dat dacht ik al bij het lezen van de eerste paar zinnen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:47:20 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_71096616
quote:
Ohja laten we er een WFL topic van maken
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:35:39 #14
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71097891
quote:
Nederland moet autistisch worden.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:41:12 #15
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_71098056
Toffe lemmings? Op MIJN Fok?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:42:06 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_71098088
Zou jij Jezus geven, muay-toy?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_71098321
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Zou jij Jezus geven, muay-toy?
hahahaha bedoel je soms zijn zus? hahah bah das toch incest?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:52:00 #18
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71098418
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef MenMRacer het volgende:

[..]

hahahaha bedoel je soms zijn zus? hahah bah das toch incest?
Wincest
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:16:31 #19
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71099019
quote:
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:24:29 #20
210679 muay-toy
pi_71099198
Mijn beschrijving in de OP voldoet exact aan de TS van het origineel zoals hij in zijn fobo staat.
Cool he
pi_71099228
Erg kansloos. Meer valt hier niet over te zeggen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:26:58 #22
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71099260
quote:
Bij Wodan! Dit zijn vuige leugens van heb ik jou daar!
quote:

Er kwam dus een jongen naar buiten, rood sikje, zonnebril op terwijl er geen zon was, beetje emo/wow addict, zijn moeder had duidelijk de rest van zijn outfit uitgekozen.. dit was ons doelwit. De jongen liep net de supermarkt uit, hij had alleen een blikje energiedrank gekocht.

Een paar minuten later hebben we hem alsnog kunnen laten tekenen om elke maand 20 euro te doneren aan onze op te richten 'jongerenkerk'(dit geld gaat gewoon rechtstreeks naar onze portemonnee )

In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:28:41 #23
210679 muay-toy
pi_71099296
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:25 schreef D-Saster het volgende:
Erg kansloos. Meer valt hier niet over te zeggen.
het is een lemming dramnerd
met je balhaar
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:03:13 #24
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71101398
TLDR -_-'
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:26:50 #25
210679 muay-toy
pi_71101860
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
TLDR -_-'
wat staat daar emo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: