Hij zal niet stoppen, hormonen he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:16 schreef THEFXR het volgende:
Weet de TS al, wat het gaat worden, doorgaan met de relatie en mee betalen of is de relatie ten einde?
ben ik benieuwd op wat voor manier ze dát gezegd heeft. Zoals je het hier schrijft klinkt het namelijk nogal als een dreigement: "als je niet wil meebetalen aan mijn schulden dan donder je maar op"..quote:Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef Zaandam1978 het volgende:
Klopt Heathen. Ze heeft aangegeven nooit alleen vrienden te kunnen zijn dus raak ook een familie erom heen kwijt waar ik mij altijd erg thuis heb gevoeld.
Ik heb zo het idee dat die partner niet akkoord gaat met een huwelijk buiten gemeenschap van goederenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Erg moeilijk dus.
Als ik er heel eerlijk tegen aan kijk denk ik, "niet doen" maar als je hart je wat anders ingeeft..
Het enige dat ik wel kan vertellen is dat wanneer je met haar in een huwelijk stapt je dat NOOIT moet doen in gemeenschap van goederen.
Dan weet TS in ieder geval direct waar hij aan toe is en is het tijd om een ander te zoekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:04 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat die partner niet akkoord gaat met een huwelijk buiten gemeenschap van goederen
Ik ben het niet vaak met je eens.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gelijk bij haar weggaan. En zeker niet trouwen want dan zit je er voor je rest van je leven aan vast. Haar en HAAR schulden.
DOE HET NIET.
Hij is gezwicht voor zijn liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
ik weet niet maar hoe kan ik dit aardig zeggen ......quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef Zaandam1978 het volgende:
Ik bevind mij in een erg moeilijke situatie. 3,5 jaar geleden heb ik een prachtvrouw ontmoet nadat ik zelf door een diep dal was gegaan. Ik heb (door toedoen van anderen) veel schulden gehad en was zo blij toen ik er eindelijk na hard werken (en op een houtje bijten in de schuldsanering) vanaf was. Toen leerde ik haar kennen en heb haar ook altijd verteld van mijn situatie. Niets aan de hand dus tot.... 2 weken geleden. Toen kwam dus naar voren dat ze heel veel schulden heeft (50.000 euro en daarboven zou nog 40000 euro komen als ze haar huis nu zou verkopen). Ik schrok hier enorm van.... Uiteraard kreeg ik te horen dat ze ze zich hiervoor schaamde en dat ze het daarom in die 3,5 jaar nooit verteld. Ik kijk daar toch wat anders tegenaan: juist aan mij had ze het kunnen vertellen en dan hadden we er wellicht nog wat aan kunnen doen (bijv. niet gaan bijlenen wat wel gebeurd is) maar wat mij meer steekt is dat we toekomst plannen hebben (samenwonen, trouwen, kinderen). Ben ik nu een klootzak dat ik twijfel aan het hebben een toekomst met haar? Liefde gaat boven alles maar wil ik de rest van ons leven (en laten we eerlijk zijn: met zulke bedragen zit je er ook heel lang aan vast) daaraan vast zitten gezien mijn eigen ervaring? Zij ziet het niet zo zwaar ... en het schaamte excuus is hetgeen wat ik keer op keer hoor. Ik voel mij wat belazerd.... Wat denken jullie? Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?
Is het raar als ik dit behoorlijk psychopatisch vind? Als ik jouw vriendin was geweest had ik je hard in je ballen getrapt en was zelf weggegaan. Wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:40 schreef ikbenik het volgende:
Aantal jaren geleden had ik ook zo'n type. Ze bleek een schuld te hebben en ook al was dat bedrag klein (maximale wat ze rood mocht staan bij de bank, dus ¤1000), ik stelde haar toen wel de voorwaarde dat ze die schuld moest aflossen. Dat duurde wat maanden (stufi, maar te lui om te werken).
Waarom? Ik vind het nogal logisch..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is het raar als ik dit behoorlijk psychopatisch vind? Als ik jouw vriendin was geweest had ik je hard in je ballen getrapt en was zelf weggegaan. Wat denk je wel niet?
Inderdaad. Er zijn zo veel studenten die rood staan. Is toch haar probleemquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
Is het raar als ik dit behoorlijk psychopatisch vind? Als ik jouw vriendin was geweest had ik je hard in je ballen getrapt en was zelf weggegaan. Wat denk je wel niet?
ligt eraan hoe lang ze 'hadden' eer dattie daar mee kwam. als je gaat samenwonen kan ik me er iets bij voorstellen. maar bij net verkering? waar bemoei je je dan mee zeg!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |