quote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Patch het volgende:
George: "My father is gay !"
ontopic; we kunnen deze vraag ook even opzij zetten, aangezien Wyccie er niet is, een nieuwe opstarter plaatsen.
Dus dan denk ik eraanquote:Op maandag 20 juli 2009 11:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
![]()
Had ik natuurlijk ook aan kunnen denken
Beide zijn foutquote:
Ik hoef alleen maar zijn naam te wetenquote:
owh ok, ik dacht dat hij zich ook naar een filmkarakter vernoemde.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar zijn naam te weten
Hij deed idd vaak een robotstemmetje en robot geluiden maar hij heeft ook een gewone naam afgekort met 2 letters
Het aantal letters is goed maar de letters zelf nietquote:
De acteur die het eerst bij me opkwam was Ron Perlman, maar alleen vanwege de H van hopelijk Hellboyquote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Titelinitialen! Welke acteur zoek ik en welke films staan hier?
PS
AD
H
SC
HW
TK
TS
MR
Intre +1quote:Op maandag 20 juli 2009 09:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Sisterhood Of The Traveling Pants?
of van een soortgelijk kaliber: Jack Nicholson ?quote:
ja zal welquote:
Met name die laatste was goed!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef Patch het volgende:
[..]
ja zal wel
The Sixth Sense
Unbreakable
et cetera
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zal er wel helemaal naast zitten, maar hij doet me denken aan die man die in Amelie mee speelt. De helper van de groenteboer, of wat was het...
Hij acteert niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Het zal weer weer zo'n obscure acteur uit enkele arty-farty producties zijn.....
ia Deaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Joehoe Flitslicht...... leef je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |