Patch +1quote:
mr_anonimous + 1quote:
geen idee hoe ik deze vraag moet zien...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heette de trailer die als voorloper op Spaceballs werd gezien?
Dat wordt moeilijk dan denk ik.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:43 schreef Patch het volgende:
owh ok, dat weet ik niet meer, is al een paar jaartjes geleden dat ik die voor de 1e keer zag
Flitslicht +1quote:
Niet om te zeuren, maar in deel 2 bestuurt hij toch ook de prive jet van de vrouw die hem wil verleiden? Dan is die dus een privé chauffeur en niet taxi chauffer...quote:
Nee in Look Who's talking is hij Taxichauffeur. In deel 2 wordt hij Lear Jet Pilot en in deel drie komt die scene pas voor....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar in deel 2 bestuurt hij toch ook de prive jet van de vrouw die hem wil verleiden? Dan is die dus een privé chauffeur en niet taxi chauffer...
Thanxquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee in Look Who's talking is hij Taxichauffeur. In deel 2 wordt hij Lear Jet Pilot en in deel drie komt die scene pas voor....
mr_anonimous + 1quote:
Zoot +1quote:
Kids Return?quote:
Ben je er zeker van? Dan kun je een nieuwe vraag stellen en kunnen we verderquote:
Yep! Fantastische film over een man in verval.quote:
Ik heb de HD versie gedownloadquote:Op zondag 19 juli 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Fantastische film over een man in verval.
dyonvbaal +1
Klopt!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
The Longest Yard zaten ze allemaal in toch?
Goldberg en Stone Cold ken ik dan wel maar die andere twee....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt!
Mr. Anonimous +1
Ik zal je de namen besparen
Laten we maar 3 doen.....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou zou je denken dat ik hier het antwoord wel op weetmaar nee dus
Sorry. Ik weet dat er een "bekende" nederlandse vechtersbaas in Who am I meespeelt met Jackie Chan, maar weet niet eens zijn naam
Lucia idd.... ik verlaag nu zelfs naar twee.... Kom op zeg. Statham werd door de voormalig K-1 champ de tering in gebeukt.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
is die bokster (oscarwinnende film) iets met rijker? Echt zo slecht dat ik dit niet weet en wel alle huidige "akteurs" in het wwe kan opnoemen :S...
Je bent er al. Dat is Ron Smoorenburg. Joop Kasteel zat in Deuce Bigalow European Gigolo en Saskia van Rijswijk zat in China White.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sem Schilt
Lucia Rijker
geen idee meer hoe die gast uit who am i / fighting fish heet
quote:
De 2e van links komt me bekend voor....quote:
2 hebben er een rok aan hequote:Op maandag 20 juli 2009 09:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Sisterhood Of The Traveling Pants?
Is die rechter niet uit gossip girl? En die tweede van rechts is toch Rory, uit Gilmore Girls?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De 2e van links komt me bekend voor....
De film niet....
Ik hoopte voor de mannenwereld al dat je een vrouw wasquote:Op maandag 20 juli 2009 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is die rechter niet uit gossip girl? En die tweede van rechts is toch Rory, uit Gilmore Girls?
Maar de film????
???????????quote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoopte voor de mannenwereld al dat je een vrouw was
Als een man zoiets zou weten zou dat niet goed zijnquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als een man zoiets zou weten zou dat niet goed zijn
Maar het is wel eng als een vent zoiets zou weten...quote:Op maandag 20 juli 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niks mis met een goede metroman he...
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar het is wel eng als een vent zoiets zou weten...
Ik zou er het zijne van denken![]()
![]()
quote:
Ik probeer er juist zo min mogelijk aan te denkenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
tss tss wat een starre denkbeelden
![]()
En daarnaast probeer ik de topic levend en hoog in de lijsten te houdenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik probeer er juist zo min mogelijk aan te denken
Naah, just kidding hoor.....
Zoals Seinfeld zou zeggen :"Not that there's anything wrong with that....
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En daarnaast probeer ik de topic levend en hoog in de lijsten te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |