Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope, en ik heb er om gehuild. Dat wil natuurlijk niet ezggen dat hij bij jou ook in het rijtje huilfilms hoort...
Gezien zijn acteerprestaties... welke niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in.
Bij welke Arnold Schwarzenegger-film moest ik huilen?![]()
wel op de fiets !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen.... Straks ook nog naar Sparta in dit kloteweer.....
tja, het was er toch maar 1quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien zijn acteerprestaties... welke niet?
Ja met de Sparta met....quote:
Geen Twins...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:23 schreef dyonvbaal het volgende:
de enige wat emotionele film die ik me bij arnold kan voorstellen is Twins, maar ik hoop dat ie fout is, heb geen zin meer om nog een vraag te stellen
geen zin in de zin van moet over een kwartier wegquote:
Zoot + 1quote:
- Redactedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:43 schreef Zoot het volgende:
Die zijn sowieso allemaal goed, dus nog zeven stuks te gaan. Je kunt nog gaan voor de volgende films:
- Film over de oorlog in Irak uit 2007.
- Hartnett en Johansson in een film die is gebaseerd op een moord in de jaren '40.
- Eliot Ness - 1987
- Pacino en Penn in de misdaad
- Michael Caine als psychiater met Angie Dickinson als patient; 1980.
- Split screen effecten in 1973.
- John Travolta als geluidstechnicus in 1981.
- John Lithgow in meerdere rollen - 1992.
Patch +1quote:
mr_anonimous + 1quote:
geen idee hoe ik deze vraag moet zien...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heette de trailer die als voorloper op Spaceballs werd gezien?
Dat wordt moeilijk dan denk ik.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:43 schreef Patch het volgende:
owh ok, dat weet ik niet meer, is al een paar jaartjes geleden dat ik die voor de 1e keer zag
Flitslicht +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |