Enquote:je kan voor geen meter zingen gast.
Niet iedereen kan zijn levensverhaal verwerken in een prachtig muziekstuk zoals de musicus Marcel Roubos dat doet dus wat meer respect mag ook welquote:Gast respect voor je initiatief maar dit is toch echt wel royal sadness.
Precies. Hij zal er vast gigantisch z'n best op gedaan hebben, maar ik vind het geen geluidswonder. Maar goed, "royal sadness" is toch wel een internethero term in dit gevalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:34 schreef Peter-Andre het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, de vogeltjes gaan nou niet bepaald vrolijker fluiten als de beste man zijn stem laat gelden.
Wat heeft het internet er mee te maken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:35 schreef Adidah het volgende:
Maar als die gast echt niet kan zingen, dan mag je dat dus niet zeggen? Dan moet je het maar niet op internet zetten, klaar.
Internet, als publiek medium, waar je dus kritiek kunt verwachtenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:08 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat heeft het internet er mee te maken?
't is net FOK! daar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef F04 het volgende:
Zulk soort mensen zijn er altijd wel die altijd van die negatieve Youtube comments maken.
Heeft ie je die gestuurd toen je met m ging msn'en als 14 jarig chickiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:02 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand die de naaktpics van Marcel Roubos wil hebben?
Ja, maar ik weet niet of ze hier gepost mogen wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heeft ie je die gestuurd toen je met m ging msn'en als 14 jarig chickie![]()
?
Doe et maar niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ze hier gepost mogen worden
Dat heeft ie al, foutje van het EG.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef IkBenOzan het volgende:
Moge hij tyfus in zijn stembanden krijgen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:31 schreef Muuyad het volgende:
Op youtube kwam ik een muziekstuk tegen van iemand die gewoon zijn levensverhaal in een prachtig muziekstuk verwerkt dit stuk in kwestie was door niemand minder gecomprimeerd dan de musicus Marcel Roubos. Vol emotie luisterde ik naar deze Cantata, De tranen sprongen in mijn ogen zo mooi vond ik het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |