wtf?quote:
ja weet ik het. vond het ook maar op google afbeeldingen.quote:
Ben wel benieuwd waarom jij er bewust, met je volle verstand, voor hebt gekozen om dit woord zo te schrijven.quote:
Waar komt dat vandaanquote:
quote:
Dat is nieuw? Moeijlijk groot? Is er dan ook zoiets als makkelijk groot?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Genius-F het volgende:
Ik zag die gozer eens op station staan. Die gozer is echt MOEILIJK groot hè, dat zie je niet op tv.
Werkte in de amsterdam arena als bijbaantje vroeger. iedereen en alles zij me altijd vriendelijk gedag of maakte een praatje. Zelfs johan cruyff.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Genius-F het volgende:
Ik zag die gozer eens op station staan. Die gozer is echt MOEILIJK groot hè, dat zie je niet op tv.
Arrogantie druipt eraf ja, staat hij toch ook wel om bekend?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Werkte in de amsterdam arena als bijbaantje vroeger. iedereen en alles zij me altijd vriendelijk gedag of maakte een praatje. Zelfs johan cruyff.
Hij niet. keek je nieteens aan. Walgelijk mens.
sink, fink, tink.... denk dat ik de tweede nog het meest acceptabel zou vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Inderdaad, het klinkt net zo achterlijk als mensen die 'tink' zeggen.
Hij is niet zo gek op gasten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:56 schreef Malahide het volgende:
'Hardly welcome' is ook zo'n Mart-klassieker![]()
Da's dus hartelijk welkom in het Engels volgens Mart.
Hij vindt zijn ego 1,93 groot.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Zichzelf de beste sportjournalist van de afgelopen decennia vinden, en niet eens een klein beetje normaal engels kunnen spreken. FAIL
Een collega van me werkte vroeger bij de NOS en die vertelde dat Mart Smeets echt een ongelofelijke bokkelul is (en dus dat heel veel mensen bij de NOS dat vinden, niet n=1).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Werkte in de amsterdam arena als bijbaantje vroeger. iedereen en alles zij me altijd vriendelijk gedag of maakte een praatje. Zelfs johan cruyff.
Hij niet. keek je nieteens aan. Walgelijk mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door padlarf op 18-07-2009 09:51:21 ]Ok stelletje hokboeren
Dat komt tenminste nog een beetje in de buurt van 'th'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
sink, fink, tink.... denk dat ik de tweede nog het meest acceptabel zou vinden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:41 schreef padlarf het volgende:
Mart Smeets: Do you sink?
Titanic: Yes, I do.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:41 schreef padlarf het volgende:
Mart Smeets: Do you sink?
Titanic: Yes, I do.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een mislukte pad is 'ie geworden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:57 schreef Mriya het volgende:
Wanneer gaat die kerel is fatsoenlijk Engels leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |