je vergeet 'verwachte reacties'quote:
sowiesoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef DCNY het volgende:
OK, dank u, nu weten we t wel...
Elke maand wordt er zowizo wel een topic hierover geopend
Welke aardsidioot was dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zag laatst iemand hier op fok die sowieso zo schreef:
[..]
WTF bezielt je dan![]()
![]()
Jezus, dan mag je van mij echt sterven als je dat zo schrijft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zag laatst iemand hier op fok die sowieso zo schreef:
[..]
WTF bezielt je dan![]()
![]()
TS is dyslectisch en schrijft het nota bene nog goed! De meeste droeftoeters daarentegen kunnen hun eigen naam net typen, laat staan het woord sowieso.quote:
Goeie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom gebruiken we überhaupt zo'n moffenwoord?
Waarom gebruiken we eigenlijk Engelse woorden zoals bijvoorbeeld computer of laptop.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom gebruiken we eigenlijk zo'n moffenwoord?
quote:auto of automobiel (van Grieks auto- ("vanzelf") en Latijn mobile ("bewegend")
Die heb ik zelfs in m'n browser zitten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:56 schreef F04 het volgende:
Tegenwoordig heeft iedereen toch spellingscontrole?
Mietje, gewoon doorzetten! Zoiezo!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:35 schreef Semnai het volgende:
Ik schreef altijd zoiezo, maar kreeg telkens commentaarnu schrijf ik braaf sowieso
Wtf echt.quote:
later als je groot bent weet je wel beterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is je doodsvonnis
Het is PATAT
Inderdaad. Ik kwam het hier (http://forum.fok.nl/topic/1316890#71035413) ineens tegen. Hoe ik in dat enorm interessantequote:Op zondag 19 juli 2009 14:00 schreef AdBlocker het volgende:
Eens met klacht.
Ook "zo en zo" wordt gebruikt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef NRaider het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/sowieso.php
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |