Ga jij dan eens wat nuttigs doen met je leven ipv hier te postenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:34 schreef Stofje het volgende:
Wat een zeikklacht. Ga wat nuttigs doen met je leven in plaats van dit soort onzinnig geklaag.
hmm, net te lang om te lezen, maak je uitleg + klacht wat korter pauperquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:32 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom kan bijna niemand dat woord goed spellen. Ik ben normaal geen taal zeikerd maar hier kan ik me wel aan ergeren. Is het nou zou moeilijk om te onthouden![]()
so wie so, zowiezo, zo-wie-zo, sowiezo, zowieso, sowiso, zowizo, soieso, zoiezo en zo en zo
zijn dus allemaal fout![]()
Het enige wat ook nog kan is zoëyzo als je het over hat radio programma van Eddy Zoëy hebt.
Reactie als:
Dat is topic nummer 98751439 hierover
Ts kan er niet mee omgaan
Dat is jouw mening
Zijn voor paupers en kunnen dus achterwege blijven.
Als je komt trollen ben dan tenminste orgineel.
Klacht 1: mensen die sowieso fout spellen![]()
Klacht 2: voorspelbare reacties![]()
Ja, jij mag het over spelfouten hebben inderdaad....quote:Het enige wat ook nog kan is zoëyzo als je het over hat radio programma van Eddy Zoëy hebt.
pwnedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja, jij mag het over spelfouten hebben inderdaad....
Wauw, een typfout.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Aangepast, nu tevredenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
42.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:43 schreef -Willempie- het volgende:
Ik vind sowieso een mooi woord, sowieso is het antwoord op (bijna) alle vragen!
damn, dat jij nog tranen over hebt huiliequote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Aangepast, nu tevreden![]()
Ik zeik dan ook verder niet over taal. Alleen over het woord sowieso![]()
En over mensen die 200 regels typen zonder alinea's te maken
En er zullen er vast nog wel meer zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Je vergeet zouzo.
Maar verder: terechte klacht.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En er zullen er vast nog wel meer zijn.
Als je het in de gaten gaat houden, dan zul je vast nog wel 10 andere varianten van sowieso zowiezo vinden.
Maar wel gewoon zelf een spelfout maken in de OP.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:32 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom kan bijna niemand dat woord goed spellen. Ik ben normaal geen taal zeikerd maar hier kan ik me wel aan ergeren. Is het nou zou moeilijk om te onthouden![]()
En 'ben' is geen gebiedende wijs, retard.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:32 schreef TornadoDK het volgende:
Als je komt trollen ben dan tenminste orgineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |