Hûnekop, moai wurk.quote:
awww liefquote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef GizartFRL het volgende:
megan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excuses, dit was de eerste post van mijn dochter op Fok!.![]()
Kjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooetquote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef GizartFRL het volgende:
megan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik fyn se geweldichquote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hûnekop, moai wurk.
Ik hoech mar ien ding te sizzen en dan is it al ferkeard,
En at ik freechje wat dat is dan seist hielendal neat!
En wat voor een post!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef GizartFRL het volgende:
megan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mei in ferwizing nei It Famke iene Peenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef GizartFRL het volgende:
Ze is 5
Om dan toch maar even ontopic te gaan:
Bram heeft vroeger mijn terras nog aangelegd.
hy moat eerst noch wol út de USA komme, fansels.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:47 schreef Ensaf het volgende:
Âld-presidint Clinton nei Achlum.
Dat hie net nedich wast.
Presidint wurde.
Mei lijn 759 fanút Harns wie hy der ek wol kaam.
'Hemels bûten'quote:Op zondag 29 mei 2011 13:19 schreef Slickk het volgende:
Komende tongersdei mar efkes nei it Fean tocht ik sa, leuk festivaltsje. Fremde namme hjer, 'Heavenly Outdoor'. Ik ben net sa fan dot Ingels.
Se hat it der mar drok mei.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:23 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Die moat ik al efkes folgje! Wat is har Twitternamme?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de tekenares van Bear Boeloe volgt mij op twitter, heb dr wel eens eenhand gegeven ook
@Lachendemaanquote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die moat ik al efkes folgje! Wat is har Twitternamme?
Dan haw 'k sels leaver de Kastquote:
Keardel mei lang hier dy't it stoer fûn om om de haverklap 'jezus christus' te roppe en âlde lju mei 'je' oanspruts. Dy't it hat oer idioate boeren op in wein hat mar der wol earst tusken gjit stean. Fan datsoarte dingen.quote:
dat 'je' sizze foen ik ek net sa kreas, mar fjirder foen ik him wol goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Keardel mei lang hier dy't it stoer fûn om om de haverklap 'jezus christus' te roppe en âlde lju mei 'je' oanspruts. Dy't it hat oer idioate boeren op in wein hat mar der wol earst tusken gjit stean. Fan datsoarte dingen.
Sil ris opsykje wa't it wie.
De sjongende strjitlizzer! En âld buorman.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Yn 2012 fergeat Fryslân net. Wy hawwe Bram
Wat is dit voor onzin? Achja het zal wel. Overigens is Fries gewoon een taal in Nederland en zijn er tegenwoordig vertalingsmachines beschikbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:15 schreef Misstique het volgende:
Iets minder Fries en iets meer NL graag..
Ik zal voortaan een NL vertaling onder mijn reactie zetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:15 schreef Misstique het volgende:
Iets minder Frysk en iets mear Hollansk graach
Iets minder Fries en iets meer NL graag..
Als ik zo het vorige topic en de vele kortere daarvoor doorspit (vanwege ruzie met de mod) lijkt ook dat niet te mogen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik zal voortaan een NL vertaling onder mijn reactie zetten.
ik ek! Reedride tot we der by del follequote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef mr_chuck het volgende:
En, wie heeft zin in natuurijs?
Ikke
Nee lekker schaatsen over de zwette, lekker toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:43 schreef alors het volgende:
Ik net, fjirste kâld. Ride dogge jim mar yn Thialf.
9292.nl werkt ook voor Friesland hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Toto69 het volgende:
Beste Friezen,
Hoe kom je vanaf Overijssel zo makkelijk mogelijk naar Easternijtsjerk?
Wie weet kan iemand mij hier helpen.
Edit: Met OV
Da snap ik ,maar ik word er niet veel wijzer van. Gebruik het OV weinig en heb al jaren niet in een bus gezeten... Doe bijna alles op de fiets.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef alors het volgende:
[..]
9292.nl werkt ook voor Friesland hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |