ja, dat ook.. en ik ben een joodquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ja maar maar!! je bent gwn een hater
quote:dit is een willekeurig en automatisch slotje, klachten kunnen in ONZ-FB
neuh, het staat goed zo in ONZquote:Op maandag 20 juli 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn topic, gelieve terug in WGR te zetten.
als je klachten heb mbt je slotje, geen nieuw topic openen maar klagen in ONZ-FBquote:Op maandag 20 juli 2009 17:38 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Murp, dit gemauwel snap ik niet:
[..]
Hoezo is ie automatisch en WILLEKEURIG?quote:dit is een willekeurig en automatisch slotje, klachten kunnen in ONZ-FB
murpquote:Op dinsdag 21 juli 2009 06:44 schreef murp het volgende:
dit is een willekeurig en automatisch slotje, klachten kunnen in ONZ-FB
een slotje lijkt mij beterquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:19 schreef F04 het volgende:
Broek dat afzakt?
Wil iemand mijn OP verbeteren. die ipv dat
Ik ben geen kloon van Paul!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:16 schreef PeZu het volgende:
kan dat gepost tussen Paul en zijn kloon in zijn geheel verboden worden svp
het is een beetje simpel en triest
kijk nd datum en tijd soepquote:
Oh ja, jij had je excuses al aangeboden voor dit misverstand.quote:
Niet echt origineel meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is een automatisch gegenereerd slotje omdat de modjes het te druk hebben met topics die wel de moeite waard zijn. Voor klachten kunt u zich wenden tot ONZ-FB.
Gefeli.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef WurM het volgende:
Heeft iemand al een WurM-felicitatie-topic gezien?
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik gok dat ctrl+v sneller is, dan voor elke kuttopic een leuke lapo te schrijven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:06 schreef LudoSanders het volgende:
Waar slaan die 'automatisch' gegenereerde slotjes op?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:06 schreef LudoSanders het volgende:
Waar slaan die 'automatisch' gegenereerde slotjes op?
Het is geen crtl-v, maar een scriptje: met één druk op de knop een slotje. De reden klopt wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik gok dat ctrl+v sneller is, dan voor elke kuttopic een leuke lapo te schrijven.
leuk is andersquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Het is geen crtl-v, maar een scriptje: met één druk op de knop een slotje. De reden klopt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |