Nee, herken ik niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:27 schreef F04 het volgende:
Herkennen jullie dat ook weleens, dat je broek soms plotseling afzakt?
Of zoek een vriend die je leuter vasthoudt zodat jij je broek kan vasthoudenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef F04 het volgende:
Jongens, dit is bij mij echt een probleem op de wc. Als ik aan het plassen ben zakt heel die broek naar beneden en komt het in aanraking met troep dat op de grond ligt.
En nee, Ludo komt er niet in, en dat is maar goed ook. Die gast lijkt wel een een frustreerde randdebiel die helemaal niks kan hebben. Gelukkig mag hij nu even afkoelen.
Check z'n TT, dat broekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:06 schreef cerror het volgende:
Koop een riem of houd het vast. Je bent wel erg zwakzinnig.
Zittend plassen is geen optie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef F04 het volgende:
Jongens, dit is bij mij echt een probleem op de wc. Als ik aan het plassen ben zakt heel die broek naar beneden en komt het in aanraking met troep dat op de grond ligt.
En nee, Ludo komt er niet in, en dat is maar goed ook. Die gast lijkt wel een een frustreerde randdebiel die helemaal niks kan hebben. Gelukkig mag hij nu even afkoelen.
What's this right here?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |