dankjewel schatquote:Op zondag 19 juli 2009 01:58 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Pien.
[ afbeelding ]
En natuurlijk een paar tieten voor je verjaardag!.
Twee Kuuskesquote:Op zondag 19 juli 2009 02:23 schreef DaMart het volgende:
En ook van harte gefeliciteerd Kuukske, natuurlijk! Die even oud wordt als Pien vandaag!.
Ook voor jou een taart.
[ afbeelding ]
Hé, hoe weet je dat. Dat heb ik toch heul niet in mijn profiel staan?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:23 schreef DaMart het volgende:
En ook van harte gefeliciteerd Kuukske, natuurlijk! Die even oud wordt als Pien vandaag!.
Ook voor jou een taart.
[ afbeelding ]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 031 Dr_Flash
02. 022 Pheno
03. 010 goldfinger1963
04. 005 marcb1974
05. 004 DaMart
06. 003 indahnesia.com
07. 003 JortK
08. 002 ColtZ40
09. 002 Sjowhan
10. 002 Kuukske
11. 002 es70
12. 001 dndiek
13. 001 MPG
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 19 juli 2009 09:27 schreef DaMart het volgende:
Ik heb die taart maar weggehaald Kuukske, een stel feestvarkens had hem opgegeten![]()
.
quote:Joop Zoetemelk werd bij een dopingcontrole na de ploegentijdrit positief bevonden. Hij kreeg tien minuten tijdstraf plus aftrek van de gewonnen bonificaties in de tijdrit (3'45"),
quote:
Toen doping nog het hijsen aan een stevige joint was zekerquote:Op zondag 19 juli 2009 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
zit ik een beetje te surfen, kom ik over de Tour van 1983 het volgende tegen:
[..]Dat waren nogeens tijden
Nee manquote:Op zondag 19 juli 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toen doping nog het hijsen aan een stevige joint was zeker
Paar plakjes Maroc en een buisje speed in het zakje bij de ravitailleringquote:Op zondag 19 juli 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Toen doping nog het hijsen aan een stevige joint was zeker
Blowen en eten, dan zal het zeker vol te houden zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
Op naar weer een feestje. Dit keer van de opa & oma van m'n vriendin
Bowlen en eten volgens mij, als ik het goed onthouden heb
straks pasquote:
heb het geprobeerd maar de baas gelooft me nietquote:
Je hebt moeite met jezelf overtuigen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het geprobeerd maar de baas gelooft me niet
Zijn vrouw is de baasquote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt moeite met jezelf overtuigen?.
ja en dan met je linkerhand de telefoon opnemen die met het mobieltje in de rechterhand gebeld wordt, en NOG niks door hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
Het zou trouwens wel een typische Belgenactie zijn.
Als baas van een bedrijf jezelf ziekmelden omdat je geen zin hebt, en vervolgens nogmaals naar kantoor bellen om te zeggen dat je de ziekmelding niet vertrouwt en je wil dat de arbodienst met spoed controleert of er niet gewoon geprobeerd wordt om onder het werk uit te komen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
Het zou trouwens wel een typische Belgenactie zijn.
Als baas van een bedrijf jezelf ziekmelden omdat je geen zin hebt, en vervolgens nogmaals naar kantoor bellen om te zeggen dat je de ziekmelding niet vertrouwt en je wil dat de arbodienst met spoed controleert of er niet gewoon geprobeerd wordt om onder het werk uit te komen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan met je linkerhand de telefoon opnemen die met het mobieltje in de rechterhand gebeld wordt, en NOG niks door hebben
duidelijkquote:Op zondag 19 juli 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ultieme loosheidOp 300 een TVP maken
![]()
Kenny van Hummel #1 juich hem door de tour heen!
Dan stuur het maar hier heen.quote:
is onderwegquote:
Ja, ik dacht dat we de hele dag regen zouden krijgen. Maar ik heb alleen maar zon en een paar onschuldige wolkjes gezien.quote:
idem hier nog geen drup gevallenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat we de hele dag regen zouden krijgen. Maar ik heb alleen maar zon en een paar onschuldige wolkjes gezien.
Ik toch af en toe een paar keiharde plensbuien. Maar dat duurde nooit langquote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat we de hele dag regen zouden krijgen. Maar ik heb alleen maar zon en een paar onschuldige wolkjes gezien.
klote als in, zelfs op de meest stabiele en compacte linux vastlopendequote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe naar de klote is "naar de klote"?
Kenny van Hummel rijdt dinsdag ook weer fluitend mee hoor![]()
Geheugen brak oid? Misschien is het nog voor weinig te reanimerenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
klote als in, zelfs op de meest stabiele en compacte linux vastlopende![]()
ding is al een jaar of 6 oud, dus helemaal onverwacht komt het niet, alleen wat financieel ongelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |