Het gaat allemaal in 1 tempo, zit geen tempoversnelling in zijn spel. Een wedstrijd tegen VVV krijg je zeeen van tijd natuurlijk. Daarom ben ik benieuwd vanavond....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar die indruk lijkt vooral door zijn motoriek te komen, die soms echt pijn doet aan de ogen. Maar nuchter bekeken is hij eigenlijk vrij snel, en hij denkt vooruit. Vind ik
Vorig seizoen niet zien spelenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het gaat allemaal in 1 tempo, zit geen tempoversnelling in zijn spel. Een wedstrijd tegen VVV krijg je zeeen van tijd natuurlijk. Daarom ben ik benieuwd vanavond....
Klopt, ik weet wat er bedoeld wordt en dat de situatie veranderd is, alleen als je de citaten onder elkaar zou zetten en verder niet op de hoogte bent ziet het er een beetje vreemd uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
'Het potje is leeg' was gewoon een uitdrukking om aan te geven dat er geen geld meer is voor investeringen.
Dat jij dat zo letterlijk op gaat vatten. Heb ik er nog eentje voor je: zelfs al zoú er een potje zijn, dan is het niet "echt" een potje hoor. Het geld staat gewoon op de bank dan.
quote:Mario Been moet het doen met de selectie die hij tot zijn beschikking heeft. 'Het potje is leeg', zo vertelde de Feyenoord-trainer aan De Telegraaf.
quote:Been en Beenhakker willen nog heel graag een keeper. Is het geld nu op?
Pim Blokland: ,,Nee hoor, over alles valt te praten. Het is niet zo dat we de club een spaarpotje hebben gegeven om lekker mee te gaan winkelen"
Ik denk niet dat Blokland gaat bepalen wie er moet komen. Been en Beenhakker geven aan wie ze willen en hoeveel diegene moeten kosten. Blokland zal dan bepalen of er geld voor vrij gemaakt kan worden. Maar zelfs dan is het niet zeker of diegene komt, omdat Gudde en co kijken of het binnen de begroting past. Staat in het artikel, hè.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:42 schreef Ritmo het volgende:
Was positief bedoeld hoor. Met name op transfergebied. Als Blokland een bepaalde keeper wil, zal hij gewoon komen. Gudde kan dat bijna niet tegenhouden.
Ja precies, Blokland zal het overlaten aan Been en Beenhakker. Maar Blokland heeft dus wel aardig wat inspraak wat betreft aankopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Blokland gaat bepalen wie er moet komen. Been en Beenhakker geven aan wie ze willen en hoeveel diegene moeten kosten. Blokland zal dan bepalen of er geld voor vrij gemaakt kan worden. Maar zelfs dan is het niet zeker of diegene komt, omdat Gudde en co kijken of het binnen de begroting past. Staat in het artikel, hè.
Ben ik het ook niet mee eens. Je zag hem juist heel vaak zijn momenten kiezen en dan ineens voorin opduiken of een ander vrijzetten na een snelle actie. Juist een speler bij uitstek die -mits op de goede positie neergezet- het spel heel snel kan verplaatsen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het gaat allemaal in 1 tempo, zit geen tempoversnelling in zijn spel. Een wedstrijd tegen VVV krijg je zeeen van tijd natuurlijk. Daarom ben ik benieuwd vanavond....
Tuurlijk. Het is zijn geld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
Maar Blokland heeft dus wel aardig wat inspraak wat betreft aankopen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt de wedstrijd van vanavond nog ergens Live uitgezonden?
quote:
EL zendt liever een herhaling van FC Utrecht - Zwolle uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, dus, die kunnen ze best kopen. Zo duur is dat niet. Ik betaal elke maand abonnementsgeld en aangezien er geen eredivisievoetbal te zien valt is het wel zo redelijk dat ze dit soort dingen uitzenden. Daar adverteren ze ook mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijden in het buitenland hebben ze geen rechten over, die liggen bij Sporting en niet bij Feyenoord.
De kosten die ze moeten maken zullen het echt totaal niet interessant maken om uit te zenden, een hele ploeg over laten vliegen, andere kosten, de rechten van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dus, die kunnen ze best kopen. Zo duur is dat niet. Ik betaal elke maand abonnementsgeld en aangezien er geen eredivisievoetbal te zien valt is het wel zo redelijk dat ze dit soort dingen uitzenden. Daar adverteren ze ook mee.
Juventus houdt hem in de gaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
Wordt Fer echt gevolgd door Europese topclubs?
Greene zat toch ergens op Sicilie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef Ritmo het volgende:
Hebben Lucius, Timmer en Greene allemaal nog geen nieuwe club?
Greene had een contract aangeboden gekregen van Catania, maar hij liet toen tijdenlang niks van zich horen waardoor Catania zoiets had van "dan gaan we wel voor iemand anders".quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef Ritmo het volgende:
Hebben Lucius, Timmer en Greene allemaal nog geen nieuwe club?
-edit-quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |