abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:02:54 #101
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71086459
Benieuwt naar de keeper.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 02:04:10 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71086478
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:58 schreef buddyb het volgende:
de wedstrijd tegen sporting zal overigens te zien via de live stream van de zender zelf
Thx!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_71086514
Die keeper hoeft niet persé jong te zijn, anders hadden ze uberhaupt geen aandacht aan Contofalsky en Didulicia besteedt.
-
pi_71086686
Vorig jaar tegen benfica, wat werden ze toen van de mat gespeeld zeg Eens kijken hoe dat morgen gaat.
pi_71086695
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:21 schreef M.Melandri het volgende:
Vorig jaar tegen benfica, wat werden ze toen van de mat gespeeld zeg Eens kijken hoe dat morgen gaat.
Vorig jaar speelde een gemiddelde hoofdklasser ons nog van de mat. Ik hoop echt dat VVV een incident was... Maar ben er bang voor.
-
pi_71086760
fer moet sowieso in de basis. hij is de enige echte vmv die we hebben--pakt constant ballen af en zorgt ook voor wat meer body op het middenveld. voetballend zit het ook wel goed.

ben wel benieuwd voor wie kiest in de basis: landzaat of el ahmadi
pi_71086925
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vorig jaar speelde een gemiddelde hoofdklasser ons nog van de mat. Ik hoop echt dat VVV een incident was... Maar ben er bang voor.
Mwa, benfica vond ik kwa veldspel de allerslechtste wedstrijd. Had echt makkelijk 8a9-0 moeten worden.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:56:20 #108
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71086986
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:46 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Mwa, benfica vond ik kwa veldspel de allerslechtste wedstrijd. Had echt makkelijk 8a9-0 moeten worden.
Inderdaad.

Aanval na aanval, echt tenenkrommend. Ben uit schaamte na 30 minuten wat anders gaan doen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:58:47 #109
185115 Juk
Misschien
pi_71087006
quote:
de wedstrijd tegen sporting zal overigens te zien via de live stream van de zender zelf
Over welke zender heb je het?
The only thing I fear is my MoM
pi_71087010
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:29 schreef buddyb het volgende:
fer moet sowieso in de basis. hij is de enige echte vmv die we hebben--pakt constant ballen af en zorgt ook voor wat meer body op het middenveld. voetballend zit het ook wel goed.

ben wel benieuwd voor wie kiest in de basis: landzaat of el ahmadi
Ik moet het nog maar zien met Fer in wedstrijden tegen het kalber Sporting..... ZIjn handelingssnelheid ligt veel te laag. Echter zijn zulke wedstrijden wel mooie gelegeheden om aan het tempo te wennen.
pi_71087472
quote:
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 05:33:35 #112
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71087749
quote:
Oliveira voor 14 miljoen naar VAE
Ricardo Oliveira verlaat Real Betis Sevilla om voor Al-Jazeera te gaan spelen. De Braziliaanse aanvaller kostte veertien miljoen euro. De 29-jarige Oliveira wilde vertrekken bij Betis, dat afgelopen seizoen naar de Segunda División degradeerde. "Ik kon deze aanbieding niet laten liggen", aldus de aanvaller over het aanbod van de ploeg uit de Verenigde Arabische Emiraten. "Dit soort voorstellen krijg je als voetballer maar zelden. Het was het juiste moment."

Naast Betis, profiteert ook Real Zaragoza mee van de transfer. Oliveira was namelijk nog deels eigendom van die club. Hij verliet zijn vaderland in 2003 om voor Betis te gaan spelen. Daarvoor liep de elfvoudig international al stage bij Feyenoord liep, maar werd daar niet goed genoeg bevonden. In de zomer van 2006 vertrok Oliveira naar AC Milan. Via Real Zaragoza kwam hij weer terug bij Betis.

Daar wist ik niets van...
Dat is nummer zoveel
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71088189
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:59 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ik moet het nog maar zien met Fer in wedstrijden tegen het kalber Sporting..... ZIjn handelingssnelheid ligt veel te laag. Echter zijn zulke wedstrijden wel mooie gelegeheden om aan het tempo te wennen.
Dat dacht ik eerst ook, maar die indruk lijkt vooral door zijn motoriek te komen, die soms echt pijn doet aan de ogen. Maar nuchter bekeken is hij eigenlijk vrij snel, en hij denkt vooruit. Vind ik
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71089104
Blijkbaar heeft slory sowieso afgedaan bij el ahmadi na de 'vecht'- scheldpartij..
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 11:06:51 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71089568
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:33 schreef Ritmo het volgende:
Wel mooi, die Blokland zit er dicht op maar laat toch alles over aan Been en Beenhakker. Zegt ook wel wat dat ie eigenlijk toch wil proberen een keeper te halen. Hij wil Feyenoord op de rails, niets meer niets minder.

Ik heb het idee dat hij misschien meer macht over Feyenoord heeft dan Gudde.
Als je wilt weten waar ergens de macht ligt, moet je de geldstromen volgen.

Maar zo te lezen, van een afstandje bekeken, doet hij het integer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:23:33 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71089836
quote:
El Ahmadi woedend op Slory
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoorder Karim El Ahmadi zal de klap die hij gisteren op de training kreeg van Andwele Slory niet snel vergeten. De dader werd na het opmerkelijke incident van het trainingsveld gestuurd en kreeg een boete.

De club liet op de eigen website weten dat het incident daarmee uit de wereld is. Het slachtoffer denkt daar anders over. ,,Dit valt niet uit te spreken", liet de geslagen middenvelder gisteravond vanuit het trainingskamp in Portugal weten. ,,Wat hij heeft gedaan en geroepen kan gewoon niet. Mezelf verwijt ik helemaal niets. Hoe het nu verder moet? Ik heb hier niets meer over te zeggen."

De ruzie tussen het tweetal ontstond na een volgens Mario Been 'voetbalinhoudelijke discussie'. Kevin Hofland haalde de twee uit elkaar.
Een van de twee is dus voor de transferperiode weg...
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:33 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb het idee dat hij misschien meer macht over Feyenoord heeft dan Gudde.
Waar je dat nou weer vandaan haalt...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71090863
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef Ritmo het volgende:
Die keeper hoeft niet persé jong te zijn, anders hadden ze uberhaupt geen aandacht aan Contofalsky en Didulicia besteedt.
Nee die keeper hoeft er alleen maar te staan totdat Mulder en/of Darley het over kunnen nemen.
pi_71090912
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:18 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Nee die keeper hoeft er alleen maar te staan totdat Mulder en/of Darley het over kunnen nemen.
Daar gaat die kerel geen anderhalf miljoen voor uit trekken hoor.
pi_71091301
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Een van de twee is dus voor de transferperiode weg...
Lijkt me duidelijk wie.
quote:
Waar je dat nou weer vandaan haalt...
Was positief bedoeld hoor. Met name op transfergebied. Als Blokland een bepaalde keeper wil, zal hij gewoon komen. Gudde kan dat bijna niet tegenhouden.

Overigens wel raar dat Been vorige week letterlijk zei: "het potje is leeg" en dat Blokland nu zegt: "het is niet zo dat Feyenoord een potje heeft".
-
pi_71091438
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Daar gaat die kerel geen anderhalf miljoen voor uit trekken hoor.
Lijkt me ook niet, maar als je nu het hele seizoen gekut met keepers hebt verlies je straks punten en zijn de andere investeringen ook een stuk minder nuttig geweest.
-
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 13:03:58 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71091740
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:42 schreef Ritmo het volgende:

Overigens wel raar dat Been vorige week letterlijk zei: "het potje is leeg" en dat Blokland nu zegt: "het is niet zo dat Feyenoord een potje heeft".
Da's wel érg kommaneuken hoor. Been gebruikte die uitdrukking om aan te geven dat er niet nóg meer investeringen zouden komen. Verwachtingsmanagement dus. Dat het keepersprobleem dan zó nijpend wordt, en dat Blokland dat met eigen ogen in Portugal meekrijgt en nogrmaals de bereidheid toont om eventueel de beurs te trekken: is mooi. En nee Feyenoord heeft uiteraard geen potje, alleen maar schulden, dat weet toch iedereen.
pi_71091876
Wordt de wedstrijd vanavond nou nog ergens uitgezonden of niet?
pi_71091924
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's wel érg kommaneuken hoor. Been gebruikte die uitdrukking om aan te geven dat er niet nóg meer investeringen zouden komen. Verwachtingsmanagement dus. Dat het keepersprobleem dan zó nijpend wordt, en dat Blokland dat met eigen ogen in Portugal meekrijgt en nogrmaals de bereidheid toont om eventueel de beurs te trekken: is mooi. En nee Feyenoord heeft uiteraard geen potje, alleen maar schulden, dat weet toch iedereen.
Nee, het is gewoon letterlijk het tegenovergestelde. Volgens Been was er een potje dat leeg gemaakt was, Blokland zegt dat er geen potje is.

Maar goed, ik denk idd dat in de eerste instantie geen geld vrijgemaakt werd voor een keeper, maar dat ze het nu alsnog gaan proberen.
-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:18:20 #124
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71092059
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef TN-FR het volgende:
Wordt de wedstrijd vanavond nou nog ergens uitgezonden of niet?
Ja.
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 13:29:41 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71092309
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon letterlijk het tegenovergestelde. Volgens Been was er een potje dat leeg gemaakt was, Blokland zegt dat er geen potje is.
.
'Het potje is leeg' was gewoon een uitdrukking om aan te geven dat er geen geld meer is voor investeringen.
Dat jij dat zo letterlijk op gaat vatten. Heb ik er nog eentje voor je: zelfs al zoú er een potje zijn, dan is het niet "echt" een potje hoor. Het geld staat gewoon op de bank dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')