Erg goed begin idd. Net als tegen VVV 2 keer kunnen scoren in een paar minuten... Wat is er qua opstelling veranderd in de rust? Volgende keer gewoon zo beginnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:41 schreef Juk het volgende:
Makaay![]()
Wat nou Ritmo, niks aan de hand hoor, gewoon 1-2.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:44 schreef Toivonen het volgende:
Ps. Hoe kan ik mijn username veranderen?
Ik wil Afellay Heten
GMTAquote:
Volgens mij is Bruins er iig uit. Dat scheelt welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Erg goed begin idd. Net als tegen VVV 2 keer kunnen scoren in een paar minuten... Wat is er qua opstelling veranderd in de rust? Volgende keer gewoon zo beginnen.
Die speelde tegen VVV juist prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef Irrem het volgende:
[..]
Volgens mij is Bruins er iig uit. Dat scheelt wel
Fer stond er al in toch. Vlaar erin voor Ignjatovicquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:47 schreef Juk het volgende:
El Ahmadi speelt ipv Landzaat, Fer ipv ???? en de Guzman ipv Bruins.
Ik heb Fer niet gezien de eerste helftquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:49 schreef Irrem het volgende:
[..]
Fer stond er al in toch. Vlaar erin voor Ignjatovic
quote:anthonyyyyyyyyyy ga je neus kk neus snuiten kk homo
Ze brengen er net 4 in.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:53 schreef Ritmo het volgende:
Heeft Sporting veel spelers gewisseld in de rust?
OMGquote:Cetniksmustdie: JULLIE FEYENOORDERS ZIJN NIKS ANDERS DAN ZWERVERS MET BIJSTAND, KK NEGERS MOETEN DOOD, NEGERS HEBBEN HET RECHT NIET OM HIER NAAR TE KIJKEN, ZIEG HEIL KK ZWARTEN
Hij staat er een kwartier in..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik hoor het. El Ahmadi speelt z'n beste wedstrijd in een jaar als ik RR mag geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |