Oefenwedstrijden geven echt een goed beeld iddquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:34 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Nee hoor, Psv had 1-1 gespeeld tegen sporting vorig jaar (oefenwedstrijd;
Psv was gewoon beter dan sporting, Psv,Ajax zijn evengoed of zelfs beter dan sporting
Hun hebben moutinho, wij Afellay, Hun liedson,Ajax Suarez.
Feyenoord is gewoon bar slecht
Ik heb de eerste helft gezien (en heb nu weer beeld gelukkigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat mensen die kijken een beter beeld van de wedstrijd hebben dan ik.
Ik denk eigenlijk ook dat Sporting en Ajax niet veel verschillen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Sporting Ajax niet net zo makkelijk oprolt?![]()
![]()
Die chat is echt geweldig.quote:ze weten het niet meer nu lopen we erover heen 1-6 tok ik
Portugal heeft nog clubs als Porto en Benfica. IN de breedte vind ik de portuges overigens niet erg sterk. Maar de top3 is absoluut een klasse beter dan de NL top 3.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor. De Nederlandse top en de Portugese top ontlopen elkaar niet heel veel. Misschien dat Portugal idd een net iets hoger niveau is. Maar op een goede dag moeten Ajax, PSV en AZ toch wel gelijkwaardig aan Sporting Lissabon zijn.
quote:
Zeker...quote:picornieinzengraf:
HAHAHAHHAA KANKER JODEN 1-1 JONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATHAN DE GUZMAN:D KK JODEN MARCUS NEEMT DE BENEN DAN KANKER JOOD PICORNIE VOLGEN HOPAAA WE LOVE ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |