Ah, niet echt een lekkere start van Ignja dus...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:16 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Die zit op de bank. Ignjatovic en Bahia vormen het centrale duo.
Nog geen grote fouten gemaakt, hoorde ik net op Radio Rijnmond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, niet echt een lekkere start van Ignja dus...
Bij de 1-0 reageerde hij erg traag op de diepgaande Postiga, terwijl je de dieptepass van mijlenver aan zag komen. Hij gleed ook al een keer uit in de 16 bij een 1op1 waardoor er een gevaarlijke voorzet kwam.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, niet echt een lekkere start van Ignja dus...
Deed ie dat maarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft ie er zo'n tering-Portugees afgetrapt?
Het is maar een oefenpotje hoor. En Sporting is natuurlijk wel even een maatje groter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
Zwaar klote weer dus, als ik het zo lees.
Gaat Been hier nog wat van kunnen maken?
Zo slecht vond ik Gio nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Makaay en vooral Van Bronckhorst weer eens de slechtsten op het veld.
Dani valt voorlopig ook erg tegen...
Het viel allemaal wel mee. Je speelt natuurlijk sowieso tegen een erg goede tegenstander.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
Zwaar klote weer dus, als ik het zo lees.
Gaat Been hier nog wat van kunnen maken?
Sporting is idd beter dan een az/ajax/psvquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee. Je speelt natuurlijk sowieso tegen een erg goede tegenstander.
Ze hoeven niet met 3-0 te winnen hoor (mag welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is maar een oefenpotje hoor. En Sporting is natuurlijk wel even een maatje groter.
Dat denk ik niet eerlijk gezegt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sporting is idd beter dan een az/ajax/psv
Wat "hoor" je dan allemaal? Als je moet afgaan op wat anderen zeggen kan je natuurlijk nooit een fatsoenlijk beeld vormen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze hoeven niet met 3-0 te winnen hoor (mag wel), maar als ik het zo hoor is het spel nog net zo slecht als vorig seizoen en worden er gewoon fouten gemaakt die je op dit niveau niet kan maken.
Sporting is een aardig team, maar het is geen Barcelona ofzo...
Het lijkt mij dat mensen die kijken een beter beeld van de wedstrijd hebben dan ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:28 schreef Juk het volgende:
[..]
Wat "hoor" je dan allemaal? Als je moet afgaan op wat anderen zeggen kan je natuurlijk nooit een fatsoenlijk beeld vormen.
laatste 16Cl vorig jaar....Spelers als liedson/helder/moutinho zijn echt onhaalbaar voor nederlandse clubs.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:27 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eerlijk gezegt.
Nee hoor, Psv had 1-1 gespeeld tegen sporting vorig jaar (oefenwedstrijd;quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sporting is idd beter dan een az/ajax/psv
Ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:34 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Nee hoor, Psv had 1-1 gespeeld tegen sporting vorig jaar (oefenwedstrijd;
Psv was gewoon beter dan sporting, Psv,Ajax zijn evengoed of zelfs beter dan sporting
Hun hebben moutinho, wij Afellay, Hun liedson,Ajax Suarez.
Feyenoord is gewoon bar slecht
Jij denkt dat Sporting Ajax niet net zo makkelijk oprolt?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:34 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Nee hoor, Psv had 1-1 gespeeld tegen sporting vorig jaar (oefenwedstrijd;
Psv was gewoon beter dan sporting, Psv,Ajax zijn evengoed of zelfs beter dan sporting
Hun hebben moutinho, wij Afellay, Hun liedson,Ajax Suarez.
Feyenoord is gewoon bar slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |