Het is een Braziliaan dus de Portugezen zullen wel weten hoe je het uitspreekt. Naar mijn weten is het op z'n Portugees ook gewoon Darlij idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:02 schreef Juk het volgende:
Ze noemen hem hier ook al Darlij... Zat zal wel de "Spaanse" uitspraak zijn dan, tegenover de wat meer Engelse variant Darlie.
Vind het ook altijd wel leuk klinken idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil echt Portugees leren, mooie taal man.
Wil je meedoen in de chat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:10 schreef heiden6 het volgende:
Wtf, bij justin.tv staat bovenin 'Aanmelden', en daarnaast 'Maak een rekening' (make an account), wat doorlinkt naar de sign up-pagina.
Nee, ik wil de chat uitzetten. Wat een niveau.quote:
quote:mag alles derbij neer valle zal je mij nog nie in die stinkstad amsterdam zien mafkees
Ja. Jullie begonnen redelijk sterk, maar nu slaat de paniek toe met slecht uitverdedigen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:12 schreef Ritmo het volgende:
Staan we achter?
Heel ernstig idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, ik wil de chat uitzetten. Wat een niveau.
[..]
Goh, Kevin 'vanaf nu gaat het beter' Hofland zeker?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja. Jullie begonnen redelijk sterk, maar nu slaat de paniek toe met slecht uitverdedigen.
Ja JODEN HEBBEN KANKER.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Ik maak het venster altijd precies dezelfde grootte als het beeld. Geen last van de zwakzinnigen in de chat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Die zit op de bank. Ignjatovic en Bahia vormen het centrale duo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goh, Kevin 'vanaf nu gaat het beter' Hofland zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |