abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:18:27 #76
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71074160
Dat gaat wel meevallen.. ze heeft even steun van je nodig.
pi_71074248
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Godverdomme hey, je bent wel hardleers...
Hoe bedoel je ? (ziet het echt niet)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:46:18 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71074786
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef dontknowshit het volgende:
Dat is mijn gevoel ja... Maar het slaat qua timing nergens op omdat er maandag niets aan de hand was, het weekend nog overladen ben met lieve dingen en ze een cadeau voor me kocht. In de tussentijd is er tussen ons niets geks voorgevallen..
Dat zegt niks, dat kan net zo goed schuldgevoel zijn of ontkenning omdat ze het zelf ook erg vind dat het gevoel weg is. Sorry.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71074812
Nu ik er over nadenk.. Ze is wel 2 a 3 weken geleden een nieuwe anticonceptie begonnen aangezien de vorigen haar flinke bijwerkingen gaven ivm een ziekte die ze heeft.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:50:51 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71074889
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Geen wijf nee gelukkig. Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
Alleen als ik een lamzak van een vent zou hebben waar ik me sws al aan zou ergeren..en daar val ik niet op. Ik vind het juist fijn om mijn gestress te bespreken met mijn teerbeminde . Daarna voel ik me altijd een stuk relaxter, weer.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:51:57 #81
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_71074908
men, je bent echt veeeel te aanwezig! jullie hebben pas kort een relatie, probeer het meisje niet zo te overstelpen met je aandacht
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:12:44 #82
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71077044
En, weet je al iets
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_71077136
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef Vector_SLD het volgende:
En, weet je al iets
Alleen dat ik kapot ga van twijfel.. Enerzijds, waarom zou ze een lief smsje sturen en het vervolgens over de telefoon uitmaken? Anderzijds, waarom gaat ze overdag al vragen of ze me 's avonds 'mag' bellen? Ik weet het echt ff niet meer...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:25:08 #84
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_71077346
Ik heb ook een keer zo'n chick gehad. Toen ze zulk gedrag begon te vertonen wist ik al direct dat die relatie gedoemd was te mislukken. En ik had gelijk, na 3 maanden was het uit.
Primum non nocere
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:29:23 #85
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_71077447
Wanneer ga je dr bellen dan?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:41:55 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71077778
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb ook een keer zo'n chick gehad. Toen ze zulk gedrag begon te vertonen wist ik al direct dat die relatie gedoemd was te mislukken. En ik had gelijk, na 3 maanden was het uit.
Self-fulfilling prophecy.
The love you take is equal to the love you make.
pi_71078150
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:29 schreef IbeBen het volgende:
Wanneer ga je dr bellen dan?
Ze vroeg of ze mij mocht bellen... Dus ze zal mij bellen uit haar werk neem ik aan
pi_71078291
Mijn god TS, ik zou de afspraken met de psycholoog maar wat opkrikken want die instelling van jou daar krijgt iedere vrouw een tussenbeense sahara van. Wat een zelfmedelijden, wat een paranoia... Je gebruikt jouw misplaatste gevoel als een soort argument, jij voelt je zo dús er moet wel van alles aan de hand zijn, en zo maak je jezelf gek in je kop terwijl er geen ene hol aan de hand hoeft te zijn.
pi_71078394
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef Dipkip het volgende:
Mijn god TS, ik zou de afspraken met de psycholoog maar wat opkrikken want die instelling van jou daar krijgt iedere vrouw een tussenbeense sahara van. Wat een zelfmedelijden, wat een paranoia... Je gebruikt jouw misplaatste gevoel als een soort argument, jij voelt je zo dús er moet wel van alles aan de hand zijn, en zo maak je jezelf gek in je kop terwijl er geen ene hol aan de hand hoeft te zijn.
Kan ik niks tegenin brengen.. reality check
pi_71078573
Ik snap je wel hoor, ik heb ook een tijdje zo gedacht... Ik had een relatie gehad waarin ik op een heel lullige manier werd belazerd (niet dat er vriendelijke manieren zijn om dat te doen, maar goed). Ik had in die relatie een aantal keer zo'n gevoel gehad van, hmmm. Maar een tijd geen echt concrete aanleidingen tot ineens het ene verhaal na het andere bovenkwam en ik me een volslagen debiel voelde dat ik niet op dat hmmm gevoel was afgegaan destijds want het is makkelijker te verwerken als je jezelf de schuld kan geven, ofzo

En je voelt hem al aankomen, in relaties daarna had ik ook weleens dat gevoel. Overwerken, hmmmm. Vrouwelijke 'gewoon vrienden', hmmmmm. Maar ja, moet je daarop afgaan? Wil je zo iemand zijn die flipt als dr een server crasht op het werk van je man en in de telefoon gaat gillen of die server soms blond is met lange benen?

Dus ik heb voor mezelf heel bewust een beslissing genomen. Zulk gedrag maakt het alleen maar erger, en dat ik iets voel wil niet zeggen dat het terecht is (ergens op gebaseerd is). Als ik er voor kies met iemand een relatie te hebben verdient die een bepaalde mate van vertrouwen en moeten er duidelijke signalen zijn dat er iets mis is - duidelijkere signalen dan overwerken dus. Ja, misschien word ik ooit weer belazerd - maar dat is een kans, terwijl het een zekerheid is dat ik met dat hysterische gedrag de relatie verneuk. Dus dan maar kwestbaar. Dan maar af en toe op de tanden bijten en jezelf streng toespreken. En als je dat doet, worden die gevoelens ook minder dus ik kan het je ook echt aanraden.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:08:40 #91
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71080070
TS, ze doet wel erg lang over dat bellen of niet?.....
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71081286
TS heeft net met haar gebeld...

Long story short, het is niet uit, maar het is ook niet aan... Ik kreeg de 'ik heb ruimte nodig' talk. Niet zozeer voor langere termijn, maar om voor zichzelf uit te zoeken wat ze nou wil. Ze gaf aan me hartsikke leuk te vinden en dat we het superleuk hebben als we bij elkaar zijn. Maar ergens had ze twijfel. Ze had er inderdaad over nagedacht het uit te maken (sinds deze week dus ineens, zomaar), maar dat wilde ze nou ook weer niet.. Ook had ze de afgelopen dagen behoefte om contact te zoeken met me en dacht ze al dat ik niets liet horen omdat ze me schoffeerde woensdag.

Eigenlijk was het best een leuk gesprek want we lachten veel en we begrepen elkaar.. Het enige is dus dat ze met die twijfel zit waar ze geen raad mee weet. Ze gaat dit weekend naar haar familie en ze wilde me dan maandag bellen over hoe of wat. Dat zag ik niet zo zitten, aangezien ik afgelopen dagen slecht trok (wat ik niet heb laten merken, alleen gezegd dat ik er wat onzeker van werd). Ik vind dat niet echt eerlijk t.o.v. mij en daarbij vind ik dat zo'n beslissing zich niet moet laten dwingen.

Ik heb haar nu gezegd lekker een weekend naar haar familie te gaan, haar tijd te nemen en als ze op wat voor manier dan ook behoefte had om contact met me te zoeken, ze weet hoe ze me moet vinden...

Samenvattend krijg ik het gevoel dat ze ook gek is op mij, maar dat ze moeite heeft een plek te vinden voor een relatie. Ze had het over 'ik had een complete situatie voor mezelf' voordat ze mij kende, en dat ik dat nu in de war geschopt heb. Daarbij heeft ze nooit een relatie gehad, maximaal 5 weken, wat ik niet echt vind tellen. Ik gok dus dat ze ineens in paniek schiet van wow, nu wordt het serieus en past dit wel in mijn leven op dit moment.

Hier heb ik verder geen invloed op. Ik heb haar gezegd dat ze weet hoe ik over haar denk en dat ik ons bij elkaar vind passen (wat zij ook zei), en dat ik het zonde zou vinden als we er zo snel al de brui aan zouden geven als het zo leuk is tot nu toe...

Dus ja, nu maar afwachten, waar ik dus zo goed in ben...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:54:05 #93
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71081317
TS is zijn verdriet aan het weg zuipen.
Of hij is aan het vieren dat er niks aan de hand is.

Hij moet in elk geval wel aan het zuipen zijn.
The Most Incredible, Baby
pi_71081367
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:54 schreef RedGuy het volgende:
TS is zijn verdriet aan het weg zuipen.
Of hij is aan het vieren dat er niks aan de hand is.

Hij moet in elk geval wel aan het zuipen zijn.
TS heeft net zijn verhaal gedaan ... En heeft een biertje opengetrokken (die hard aankomt omdat TS vandaag een appel en een toetje heeft gegeten omdat hij niet kan eten als hij gestressed is).
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:07:30 #95
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71081772
hmmm het klinkt alsof ze je geen pijn wilt doen door het ineens over te maken, maar je een beetje aan het idee wilt laten wennen van het uitmaken.....

Ga van het ergste uit TS dan kan het altijd nog meevallen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_71081895
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef TeenWolf het volgende:
hmmm het klinkt alsof ze je geen pijn wilt doen door het ineens over te maken, maar je een beetje aan het idee wilt laten wennen van het uitmaken.....

Ga van het ergste uit TS dan kan het altijd nog meevallen.
Ze had me minder pijn gedaan het direct uit te maken dan een ultimatum te stellen en te zeggen 'ik laat het maandag wel weten'... Die onzekerheid had ik niet nog een weekend getrokken. Ik kreeg wel het idee dat ze graag wil maar dat het idee dat het 'te druk is' allemaal haar stoort, niet zozeer ikzelf. Ik hoop dat haar moeder haar een beetje tot rust kan manen. Die ziet ook haar dochter voor het eerst met een jongen die zij leuk vindt en goed vindt passen. Dat ze het maar gewoon een keer moet proberen en niet zo zelfbeschermend en risicoloos het maar af moet kappen...
pi_71082443
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef dontknowshit het volgende:

Nu ben ik uiteraard geen vrouw maar ik snap niet dat je je vriend/vriendin in die situatie niet gewoon even uitlegt dat je je zo voelt en dat diegene zich dat niet persoonlijk moet aantrekken.
quote:
Ik heb haar niet verteld van mijn angsten en mijn historie wat dat betreft. Ik heb (en zelfs momenteel nog af en toe) hulp van een psychologe om dit onder controle te krijgen, met wisselend succes. Ik gebruik echter geen medicatie of wat dan ook.
Nou zeg dat is ook niet echt tof he?
Jij hoeft niet aan te geven dat je bepaalde valkuilen/zwakke punten hebt maar je verwacht van haar wel dat als haar wat dwars zit dat ze het meteen op tafel gooit? Door dat pusherige maak je het alleen maar erger

Iig ff vanuit mezelf (en ik ben een dame): als ik niet lekker in mijn vel zit dan ben ik onaardig ja, tegen iedereen dus ook tegen mijn lief (en een stuk miner klef of geil wie heeft daar nou allemaal zin in als je gestresst en chago betn en zo?) en als hij dan gaat miepen vind ik hem een zeikerd niet helemaal eerlijk maar zo is het wel
Dan kun je me beter ff gewoon een dag met de keukenkastjes laten smijten bij wijze van spreken, als ik rustiger ben kom ik het wel goed maken

Edit: zie net dat ze al gebelt heeft, naja misschien heb je er wat aan voor de volgende keer

[ Bericht 29% gewijzigd door liefie_ op 17-07-2009 23:33:46 ]
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:06:45 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71083706
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef dontknowshit het volgende:
TS heeft net met haar gebeld...

Long story short, het is niet uit, maar het is ook niet aan... Ik kreeg de 'ik heb ruimte nodig' talk.
Das het voorspel om het uit te maken, dan komt het niet zo onverwachts aan.
pi_71084329
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Das het voorspel om het uit te maken, dan komt het niet zo onverwachts aan.
Yep, zo heeft mijn ex het ook gedaan. Zij rekte het dan wel een stukje langer (2weken) maar ook ik heb ruimte nodig en even rust om alles op een rijtje te zetten.

Natuurlijk hoop ik dat ze maandag je belt en ontzetten heeft gemist en dat het weer goed komt, maar wat ik allemaal lees uit je verhalen is dat het er niet zo goed uitziet. Iig heel veel succes!!
pi_71084439
Als ik je posts zo lees TS, krijg ik het idee dat jij je op dit moment schikt in wat zij wil, omdat je bang bent dat ze het uitmaakt, terwijl je niet tegen haar zegt hoe je er echt over denkt.

Dat zou ik eens doen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_71084642
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Kluts het volgende:
Als ik je posts zo lees TS, krijg ik het idee dat jij je op dit moment schikt in wat zij wil, omdat je bang bent dat ze het uitmaakt, terwijl je niet tegen haar zegt hoe je er echt over denkt.

Dat zou ik eens doen.
Ik heb gezegd hoe ik over dingen dacht. Ik wil haar uiteraard behouden... De enige 'leverage' die ik had was zeggen 'dan maak ik het makkelijk voor je en zet ik er zelf wel een punt achter want ik wil niet aan het lijntje gehouden worden'.. Daar had ik inderdaad de ballen niet voor. Mede doordat ik het ondanks de boodschap een positief gesprek vond.. Ze kan niet uitleggen waarom ze het uit zou willen maken.. Kutwijven
pi_71084885
Jesus fucking christ, leverage? Bied haar 2 miljoen in niet opeenvolgende biljetten en een helicopter, wie weet blijft ze dan bij je

Echt, word eens wakker en kijk eens goed naar jezelf. Dat alle vrouwen je zo behandelen komt niet doordat het allemaal kutwijven zijn - dat komt door die ene factor die ze gemeen hebben, namelijk jijzelf.
pi_71084997
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef Dipkip het volgende:
Jesus fucking christ, leverage? Bied haar 2 miljoen in niet opeenvolgende biljetten en een helicopter, wie weet blijft ze dan bij je

Echt, word eens wakker en kijk eens goed naar jezelf. Dat alle vrouwen je zo behandelen komt niet doordat het allemaal kutwijven zijn - dat komt door die ene factor die ze gemeen hebben, namelijk jijzelf.
Het is ook niet het goede woord.. Ik kan nu gewoon niet veel anders doen dan aangeven hoe ik er over denken haar even haar gang laten gaan. Wat had dan een andere optie geweest ? En misschien kan je wat duidelijker zijn over 'hoe alle vrouwen je behandelen'... ?
pi_71085047
Punt is gewoon... Ik ben gek op haar. Na 2.5 maand ga je niet meer kat&muis spelen en dan kan ik wel stoer zeggen 'dan maak ik het wel uit', maar dan zou ik tegen mijn gevoel ingaan. Ik ben niet blij met deze situatie, laat dat voorop staan. Maar wat kan ik hier anders doen dan haar die ruimte geven ?
pi_71085430
Tja TS je stelt je wel erg zwak op volgens mij, zelfs in dit topic waardoor sommige het leuk vinden om je nog verder in de put te praten.
Ik snap dat dit een leerpunt van je is en zie dit maar anders als een leerzame ervaring. (hoe hard het ook klinkt)

oohja tvp.
............................
pi_71085536
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:49 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Het is ook niet het goede woord.. Ik kan nu gewoon niet veel anders doen dan aangeven hoe ik er over denken haar even haar gang laten gaan. Wat had dan een andere optie geweest ? En misschien kan je wat duidelijker zijn over 'hoe alle vrouwen je behandelen'... ?
Door grenzen te stellen, weet ze hoever ze kan gaan en dat ze niet over je heen kan lopen. Accepteert ze dat, dan is dat mooi meegenomen.

Zo niet, dan weet je gelijk wat je aan haar hebt. In dit geval zal ze alleen maar weten dat ze dus over je heen kan lopen. En een relatie hoort gelijkwaardig te zijn.
pi_71085584
In welke zin laat ik hier over me heenlopen dan... ? Het enige wat ik kan doen om haar niet die tijd te gunnen is te zeggen 'laat maar, het is alles of niets' toch ?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:19:59 #108
206322 Seam
Pillz-E
pi_71085715
Ik heb nog niet zoiets onzekers meegemaakt als deze TS, ga dit weekend gewoon lekker zuipen en alles van je afzetten en dan kijk je maandag wel wat eruit komt
Ik ben benieuwd naar de afloop
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71085748
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:13 schreef dontknowshit het volgende:
In welke zin laat ik hier over me heenlopen dan... ? Het enige wat ik kan doen om haar niet die tijd te gunnen is te zeggen 'laat maar, het is alles of niets' toch ?
Je verteld dat je eigenlijk totaal niet trekt dat je moet wachten tot na het weekend en meer van dat soort dingen. Maar dat zeg je niet uit angst haar kwijt te raken.
pi_71085823
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je verteld dat je eigenlijk totaal niet trekt dat je moet wachten tot na het weekend en meer van dat soort dingen. Maar dat zeg je niet uit angst haar kwijt te raken.
Dat heb ik gezegd ... Ik heb haar gezegd neem je tijd maar en als je contact wil weet je me te vinden, ik heb geen zin in een ultimatum dat is niet eerlijk. Fijn dat iedereen zo positief is voor me en over me. Ik heb net 2 maanden een leuke relatie en uit het niets krijg ik deze dingen voor mijn kiezen. Ik wil wel eens weten hoe anderen dit zouden aanpakken dan.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:30:07 #111
206322 Seam
Pillz-E
pi_71085914
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:25 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Dat heb ik gezegd ... Ik heb haar gezegd neem je tijd maar en als je contact wil weet je me te vinden, ik heb geen zin in een ultimatum dat is niet eerlijk. Fijn dat iedereen zo positief is voor me en over me. Ik heb net 2 maanden een leuke relatie en uit het niets krijg ik deze dingen voor mijn kiezen. Ik wil wel eens weten hoe anderen dit zouden aanpakken dan.
Na twee maanden zou ik niet zo aanhankelijk en afhankelijk zijn en zou het allemaal een stuk lichter opvatten, voornamelijk omdat het nog maar twee maanden is!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71086040
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:30 schreef Seam het volgende:

[..]

Na twee maanden zou ik niet zo aanhankelijk en afhankelijk zijn en zou het allemaal een stuk lichter opvatten, voornamelijk omdat het nog maar twee maanden is!
Als je nu eenmaal verliefd bent is het een stuk moeilijker om dat soort dingen van je af te schuiven. Ok 3 maanden is nog niet zo lang, maar het voelt wel echt zwaar klote. Dus ik zou niet zo snel zeggen het is maar 3 maanden, stelt niks voor. Als ik eenmaal verliefd ben, ongeacht hoe lang ik samen ben met die persoon, het blijft kut als het dan ineens over is, en vooral in deze situatie waar jij niks aan kan doen.

TS sterkte, ga dit weekend lekker zuipen, met vrienden afspreken oid, en dan zie je maandag maar hoe het afloopt. Succes!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 18 juli 2009 @ 06:40:51 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71087818
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef dontknowshit het volgende:
Punt is gewoon... Ik ben gek op haar. Na 2.5 maand ga je niet meer kat&muis spelen en dan kan ik wel stoer zeggen 'dan maak ik het wel uit', maar dan zou ik tegen mijn gevoel ingaan. Ik ben niet blij met deze situatie, laat dat voorop staan. Maar wat kan ik hier anders doen dan haar die ruimte geven ?
Ik vind eigenlijk dat je het wel goed gedaan hebt. Vind inderdaad dat je haar nu ruimte hebt gegeven die ze nu even nodig heeft. Ik krijg niet het gevoel dat je over je heen hebt laten lopen of dat je nu je grenzen moet gaan stellen. Zij zit nu met twijfel, dus daar moet ze wat mee. Als je er druk op gaat zetten omdat je zekerheid wil, dan houdt de relatie op.

De relatie is nog heel pril en zij heeft nog niet veel kaas gegeten van wat er bij een langduriger relatie komt kijken. De tijd zal het leren of dit een eenmalige drempel is in het begin van de relatie. Stel nou dat ze je in de toekomst vaker op die manier in de onzekerheid laat zitten, dan wordt het wel eens tijd voor jou om je af te vragen of je dat iedere keer wilt - en om het daar met haar open over te hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_71087834
Het is je gebrek aan zelfvertrouwen denk ik. Ze heeft het gewoon druk. Of ze begint het zat te worden dat je haar blijkbaar niet even met rust kan laten. Als dit haar eerste relatie is moet je haar, by all means, veel meer vrijheid geven dan anders. Niet zo plakken, het is zelfsaboterend.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_71087843
quote:

[..]

Fijn dat iedereen zo positief is voor me en over me. Ik heb net 2 maanden een leuke relatie en uit het niets krijg ik deze dingen voor mijn kiezen.
Jezus, dramaqueen. Wat heb je het inderdaad enorm zwaar. Oh, de tragedie! De melancholiek!

Zeikerd
quote:
Ik wil wel eens weten hoe anderen dit zouden aanpakken dan.
Door niet zo te zeiken en een eigen leven te zoeken
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 07:33:58 #116
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71087972
quote:

[..]

Fijn dat iedereen zo positief is voor me en over me. Ik heb net 2 maanden een leuke relatie en uit het niets krijg ik deze dingen voor mijn kiezen. Ik wil wel eens weten hoe anderen dit zouden aanpakken dan.
Wil je ons advies of wil je alleen meepraters?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:18:14 #117
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_71088104
TS, ipv het zwaard gelijk door je karkas te rammen heeft ze een dolk gepakt en langzaam je strot open gesneden waardoor je nu zachtjes en licht stuipend aan je einde zal komen.

Klinkt hard, maar tis wel zo.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_71088254
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 06:47 schreef Syheriat het volgende:
Het is je gebrek aan zelfvertrouwen denk ik. Ze heeft het gewoon druk. Of ze begint het zat te worden dat je haar blijkbaar niet even met rust kan laten. Als dit haar eerste relatie is moet je haar, by all means, veel meer vrijheid geven dan anders. Niet zo plakken, het is zelfsaboterend.
Wie zegt dat ik haar geen vrijheid geef? Volgens mij doe ik dat juist wel. De afgelopen dagen heb ik haar ook juist met rust gelaten. Tot nu toe ben ik totaal niet onzeker geweest bij haar, juist het tegenover gestelde, zo kent zij mij dus ook niet. Ik kán erg onzeker zijn en dat is nu gebeurd door haar twijfel. Ik voelde het aan dat ze twijfelde en daarom voelde ik me zo rot deze week. Ik begrijp ook wel dat het leeuwendeel nu, vaak in de mooiste metaforen, uitlegt dat het over is. De zaken staan er in ieder geval niet goed voor. En nee, als het ophoudt zou het niet het einde van de wereld zijn. Maar omdat ik het zo zonde zou vinden en het idee heb dat het niet zozeer ligt aan mij maar aan haar cold-feet omdat ze nog niet eerder een relatie gehad heeft voelt het echt als pijn nu. Mijn gedachten verzetten is op zo'n moment dus lastig ja. Ik weet dat je op zo'n moment melodramatisch kan klinken maar dat is makkelijk gezegd als je zelf in een andere emotionele staat bent.
pi_71088306
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 08:56 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik haar geen vrijheid geef? Volgens mij doe ik dat juist wel. De afgelopen dagen heb ik haar ook juist met rust gelaten. Tot nu toe ben ik totaal niet onzeker geweest bij haar, juist het tegenover gestelde, zo kent zij mij dus ook niet. Ik kán erg onzeker zijn en dat is nu gebeurd door haar twijfel. Ik voelde het aan dat ze twijfelde en daarom voelde ik me zo rot deze week. Ik begrijp ook wel dat het leeuwendeel nu, vaak in de mooiste metaforen, uitlegt dat het over is. De zaken staan er in ieder geval niet goed voor. En nee, als het ophoudt zou het niet het einde van de wereld zijn. Maar omdat ik het zo zonde zou vinden en het idee heb dat het niet zozeer ligt aan mij maar aan haar cold-feet omdat ze nog niet eerder een relatie gehad heeft voelt het echt als pijn nu. Mijn gedachten verzetten is op zo'n moment dus lastig ja. Ik weet dat je op zo'n moment melodramatisch kan klinken maar dat is makkelijk gezegd als je zelf in een andere emotionele staat bent.
Ik vind dat het best nog wel meevalt met je onzekerheid hoor, logisch toch dat TS het niet leuk vindt als in een goede relatie plots zo'n probleem ontstaat?

Lijkt wel alsof je vriendin beetje last heeft van cold feet idd, of een beetje bindingsangst. Ik hoop dat dit eenmalig is (en idd niet het voorportaal van het uitmaken), want als ze echt bang is zich te binden, krijg je nog een heleboel van dit soort situaties.
pi_71090987
quote:
Fijn dat iedereen zo positief is voor me en over me.
We zijn niet je vrienden, dat begrijp je wel hoop ik?

En op je vraag hoe anderen het zouden aanpakken, ik zou even flink balen en daarna denken mjah, als het dan toch een gevalletje bindingsangst is of hij vind me toch niet zo leuk, dan weet ik dat liever nu dan over een jaar. Daarna zou ik afleiding zoeken tot maandag (bijv. met vrienden wat gaan doen) en op maandag rustig blijven terwijl hij zijn verhaal doet. Als er dan geen duidelijkheid is zou ik zeggen, beslis maar. Ik heb geen zin na 3 maanden al met elkaar om te gaan alsof we 10 jaar getrouwd zijn en wellicht in relatietherapie moeten om de boel te redden. Bij 3 maanden is het een kwestie van graag of niet, want als er dan al zoveel twijfel is heb ik ook niet meer zo veel vertrouwen in die relatie.

Is dit je eerste relatie ofzo, dat je 3 maanden zoveel vindt? Ik vind het juist een standaardpunt waarop het regelmatig afknapt. 3 maanden red je wel op verliefdheid en fysieke aantrekkingskracht (lees: neuken) maar dan ga je toch eens nadenken en wat meer met je voeten op de grond komen te staan en dan gaat het vaak stuk. Ik vind dat best normaal, sterker nog als ik kijk naar de exen die ik heb is het steeds of 2-4 maanden geweest of langer dan anderhalf jaar. Dus ik zou niet zo emo er van worden als jij, tuurlijk zou ik ontzettend balen als het van mijn kant wel echt raak was maar ja, het is niet anders.

En ik ben een enorm labiel wijf, dus kun je nagaan.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:19:52 #121
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71092095
Ik zou de eer aan jezelf houden TS
pi_71092443
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:19 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik zou de eer aan jezelf houden TS
Ik heb haar al wel die tijd gegund he .. Al heb ik er wel bijgezegd dat ik geen trek had in een ultimatum en dat ze maar contact moest zoeken als ze dat wilde. Ik vind het wel wat rigoreus om na 1 weekje waarin twijfel ontstaat gelijk te zeggen 'flikker maar op'. Je hebt wel gelijk dat 'graag of niet' geldt. Al denk ik dat dat gisteren zeggen te snel zou zijn geweest.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:40:03 #123
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71092536
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Ik heb haar al wel die tijd gegund he .. Al heb ik er wel bijgezegd dat ik geen trek had in een ultimatum en dat ze maar contact moest zoeken als ze dat wilde. Ik vind het wel wat rigoreus om na 1 weekje waarin twijfel ontstaat gelijk te zeggen 'flikker maar op'. Je hebt wel gelijk dat 'graag of niet' geldt. Al denk ik dat dat gisteren zeggen te snel zou zijn geweest.
Je moet sowieso uit jezelf geen contact meer zoeken met haar
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:47:33 #124
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71094064
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:40 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Je moet sowieso uit jezelf geen contact meer zoeken met haar
Dat was een sarcastische opmerking dus... TS is al geen helder licht dus om het hem allemaal niet al te moeilijk te maken moeten we hem niet van die onduidelijke hints geven.

TS, jij laat het nu op de klippen lopen want nu heeft zij het 'moeilijk' en zeg jij tegen haar 'oh zoek het zelf maar uit als je het moeilijk over ons hebt ik ga wel even weg'. Neem eens initiatief en laat haar ooit vergeten waarom ze ooit over jullie getwijfeld heeft. En ook al maakt ze het na jouw actie uit dan weet je in ieder geval dat het niet komt door dat passieve gedrag van je wat een dooddoener is in relaties.
pi_71094514
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:47 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Dat was een sarcastische opmerking dus... TS is al geen helder licht dus om het hem allemaal niet al te moeilijk te maken moeten we hem niet van die onduidelijke hints geven.

TS, jij laat het nu op de klippen lopen want nu heeft zij het 'moeilijk' en zeg jij tegen haar 'oh zoek het zelf maar uit als je het moeilijk over ons hebt ik ga wel even weg'. Neem eens initiatief en laat haar ooit vergeten waarom ze ooit over jullie getwijfeld heeft. En ook al maakt ze het na jouw actie uit dan weet je in ieder geval dat het niet komt door dat passieve gedrag van je wat een dooddoener is in relaties.
Tering wat een gemixte adviezen krijg ik nu. Ik ben duidelijk genoeg geweest dat ik gek op haar ben en dat ik het zonde zou vinden om er mee te stoppen als we allebei vinden dat we bij elkaar passen. Daarbij geeft zij duidelijk aan dat ik haar nu even een paar dagen tijd moet gunnen. Als ik me nu ga opdringen kom ik helemaal onzeker over. Het liefste zou ik haar nu opzoeken en diep in haar ogen kijken en zeggen dat ze niet zo moet zeiken. Ze zit nu echter bij haar familie dus ik zou niet echt weten wat voor actie ik uberhaupt zou kunnen doen haar enerzijds niet irriteert (ze vraagt immers zelf om afstand) en haar terug verovert.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:12:13 #126
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71094575
Jij weet alleen de context van de situatie en haar (nou ja haar niet echt aangezien dit onverwacht voor je komt) om er een goede keuze van te maken.

Maar ikzelf had het bij dat telefoongesprek haar gedwongen concreter over zaken te zijn.
pi_71094674
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:12 schreef Heathen. het volgende:
Jij weet alleen de context van de situatie en haar (nou ja haar niet echt aangezien dit onverwacht voor je komt) om er een goede keuze van te maken.

Maar ikzelf had het bij dat telefoongesprek haar gedwongen concreter over zaken te zijn.
Ik heb ook gevraagd concreet te zijn. Ze kon blijkbaar niet zeggen wat haar dwars zat omdat ze dat zelf ook niet wist. Ze is tot nu toe vrij direct geweest in alles tegen me, en eerlijk. Zo zijn we eigenlijk ook begonnen omdat we dat van elkaar waardeerden. Als zij dit zegt dan geloof ik haar. Ze wilde nu die tijd bij haar familie gebruiken om er achter te komen wat haar nou dwars zit. Omdat ik niet geloof in een deadline of dat ze het kan weten binnen die termijn heb ik gezegd dat ik dat niet wilde. Vandaar dat ik het open gelaten heb en heb gezegd je weet me wel te vinden. Op die manier heb ik me geprobeerd enerzijds onafhankelijk op te stellen en anderzijds aan haar wens te voldoen afstand te nemen. De enige andere keuze die ik had was zeggen 'graag of niet, beslis nu maar'. Dan had ik de eer aan mezelf gehouden maar dan had ik haar gedwongen om te zeggen 'laat dan maar zitten'. Daarna had ik dan moeten hopen dat ze zou realiseren dat ze een fout gemaakt had en dat ze terug zou komen ?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:23:40 #128
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71094776
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:18 schreef dontknowshit het volgende:

[..]
De enige andere keuze die ik had was zeggen 'graag of niet, beslis nu maar'. Dan had ik de eer aan mezelf gehouden maar dan had ik haar gedwongen om te zeggen 'laat dan maar zitten'. Daarna had ik dan moeten hopen dat ze zou realiseren dat ze een fout gemaakt had en dat ze terug zou komen ?
Dat was volgens mij de beste optie geweest
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:25:04 #129
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71094806
Als je van te voren zou weten wat voor consequenties een keuze zou hebben in een relatie zou iedereen gelukkig zijn. Het punt is dus niet hoe je haar tegemoet kan komen in deze relatie, maar waar jij genoegen mee wil nemen of gelukkiger mee bent. Vooral in dit geval aangezien in dit alles haar beslissing gaat worden hoe de toekomst van jullie relatie er uit gaat zien en of die uberhaupt door gaat. Daar heb jij nu niets meer op dit punt over te zeggen.
pi_71094818
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:23 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Dat was volgens mij de beste optie geweest
Dat kan ik nu niet meer veranderen natuurlijk...
pi_71094889
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:25 schreef Heathen. het volgende:
Als je van te voren zou weten wat voor consequenties een keuze zou hebben in een relatie zou iedereen gelukkig zijn. Het punt is dus niet hoe je haar tegemoet kan komen in deze relatie, maar waar jij genoegen mee wil nemen of gelukkiger mee bent. Vooral in dit geval aangezien in dit alles haar beslissing gaat worden hoe de toekomst van jullie relatie er uit gaat zien en of die uberhaupt door gaat. Daar heb jij nu niets meer op dit punt over te zeggen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik word hier momenteel niet gelukkig van omdat de onzekerheid me ongelukkig maakt. Als ik haar had gedwongen te zeggen 'dan niet', of zelf gezegd had 'van mij hoeft het dan niet' dan was die onzekerheid weg. Ik had dan wel geblufft omdat ik wel gek op haar ben. Mijn inschatting is geweest 'ze is een vrouw' en is wispelturig, ze realiseert zich dat we best wat leuks hebben samen, laat haar maar even met rust.. Als ik nu ineens contact zou zoeken met haar en haar alsnog zou dwingen zou dat raar zijn nadat ik gisteren wat anders zei.. Dus ik kan er nu niets meer aan veranderen denk ik.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:11:35 #132
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71115558
kut he die onzekerheid? nog maar 1 dagje wachten TS
pi_71119146
quote:
Maar ergens had ze twijfel. Ze had er inderdaad over nagedacht het uit te maken
Jullie hebben pas 3 maanden en ze heeft er over gedacht om het uit te maken? run forrest.
pi_71123258
Ik heb net alles doorgelezen en wil reageren op verschillende dingen.

Mijn vriend en ik zijn een keer voor langere tijd uit elkaar geweest en toen we elkaar weer tegen kwamen was het snel weer "aan" tussen ons. Ik was weer meteen hotteldebottel en wilde iedere minuut bij 'm zijn. Ik merkte na een week of 6 dat ie zich wat anders gedroeg en ik vroeg ernaar. Hij vond mij leuk, maar gaf aan dat alles wel weer erg snel ging. We zaten immers weer ieder weekend non-stop bij elkaar opeens. Ik vond dat niet leuk dat ie dat zei, maar eigenlijk had ie wel gelijk... we gingen ineens heel snel. Op dat moment werd ik ook een beetje boos op mezelf; waarom had ik 'm na zo'n korte tijd weer meteen op de 1e plaats gezet... Met als gevolg dat ik afstand nam! Als ie me echt leuk is neemt ie maar contact op met mij! We hebben 1 weekend apart door gebracht en daarna heeft ie me gebeld dat ie iets leuks wilde doen en vanaf toen hebben we weer ieder weekend bij elkaar gezeten.... hij was gewoon wat geschrokken dat het zo snel ging, maar toen hij er met mij over had gesproken en tijd alleen had bleek dus dat ie wel graag samen wilde zijn....... daarna alles prima gegaan tussen ons dus.

Wat ik hiermee wil zeggen:
- laat haar het initiatief nemen om iets te gaan doen (als ze dat niet doet is er naar mij idee maar 1 ding mogelijk: ze vindt je niet leuk genoeg)

Nog iets anders:
- ik ben dus ook een vrouw en ik ben ook weleens niet zo lief tegen mijn vriend geweest als ik chagrijnig was.....
- ik zou nooit iets kunnen hebben met een man die heeeeel onzeker is! Ik wil een beetje een stoere man die de leiding neemt en initiatieven neemt...... Zelf ben ik ook best zelfverzekerd, dus ik zou gek worden van een heel onzeker iemand.
- tegelijkertijd vind ik het wel heel mooi als een man zijn onzekerheden bespreekt met z'n vriendin.... dan stelt ie zich heel kwetsbaar op en dat vind ik lief! Een man kan best onzekerheden hebben, maar niet super onzeker zijn over zichzelf.... niet sexy!
- je kan niet heel veel verwachten na een relatie van 2,5 maand..... de 1e maanden ben je elkaar aan het leren kennen en aftasten.... Het zou naar mijn idee een hele normale reactie zijn als zij er na zo'n periode achter zuo komen dat jij het niet helemaal bent voor haar. Dat is natuurlijk niet goed voor je onzekerheid, maar het betekent niet dat jij stom bent...... Je bent misschien gewoon niet "right" voor elkaar.
- maar ik kan me heel goed indenken dat je na een korte periode iemand helemaal geweldig vindt (heb ik zelf ook weleens gehad) en dat je na een paar weken voelt alsof je elkaar al langer kent en dat je die persoon absoluut niet kwijt wilt..... Het is wat, lliefde!!!!

Succes!!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
pi_71123337
en oja..... naar mijn mening kan je alleen maar een goeie relatie opbouwen als je meteen heel eerlijk naar elkaar bent en alles uitpraat!!!! Alles uitpraten lucht heel erg op en maakt alles heel duidelijk!!!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:15:07 #136
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71123457
Hierboven een post van een wicht die niet weet wat ze wil.
pi_71123721
heb je het over mij?
  zondag 19 juli 2009 @ 17:23:29 #138
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71123779
Ja.
pi_71123861
wat bedoel je daar mee?? Je hebt dus neem ik aan mijn bericht gelezen?
Is het erg dan als ik niet weet wat ik moet doen als ik zo'n belangrijke beslissing in mijn leven moet nemen..... not so easy
  zondag 19 juli 2009 @ 17:31:56 #140
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71124136
Wat ik er mee bedoel is dat jij het type bent waar je niks aan hebt als het om duidelijkheid gaat. Zelfs nu je advies probeert te geven lukt het je niet om er een helder standpunt over neer te zetten. Kortom je weet zelf niet eens wat je wilt maar meent wel dat de ander met zulks advies íets zou kunnen.
pi_71124457
niet mee eens!! Mijn (ex) vriend en ik begrijpen elkaar heel goed en vinden het heel normaal waarom we zo reageren..... en zo'n stap zet je nou eenmaal niet zomaar....

En net heb ik maar 1 ding advies gegeven: laat haar de 1e stap weer zetten. Heel duidelijk toch!!
De rest wat ik zei was geen advies!!! Maar gewoon gezegd dat ik een keer ook zoiets heb gehad, maar dat ik het niet was maar mijn vriend.... en verder zei ik dat ik 'm wel begrijp waarom ie na 2,5 maand iemand zo leuk vindt......

Ben jij misschien zo'n man die niks begrijpt... (als we toch zo beginnen)
pi_71125439
Het gaat toch ook nergens over ?

1: Hij mag niet onzeker zijn.
2: Praat over je onzekerheid.

Pffff, wijven......

DOE GVD DUIDELIJK ZIJN !!!!!!!!
pi_71125589
je leest weer niet alles:
Een man kan best onzekerheden hebben, maar niet super onzeker zijn over zichzelf dat scheef ik. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?!?!

gaan jullie maar lekker door met je discussie.... als jullie meteen iedereen willen aanvallen die hier z'n mening geeft, ga er vooral mee verder.... Ik heb daar geen zin in! Daaaaaaag!
  zondag 19 juli 2009 @ 18:11:51 #144
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71125676
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef kjkjkj het volgende:
Ben jij misschien zo'n man die niks begrijpt... (als we toch zo beginnen)
Jij zegt dat je niet tegen onzekerheid kan van een man, maar verwacht wel dat hij er over gaat praten. Dan gaat het vooral zoiets worden dat alleen wanneer jij er aan toe bent, hij over onzekerheid gaat praten.

En het mag natuurlijk ook weer niet te onzeker ... alsof er godverdomme gradaties in onzekerheid zijn.

Daarom vind ik je een prototype van een vrouw waar andere vrouwen ook nooit iets van zullen begrijpen. En daarom ben jij ook niet de persoon die een helder advies kan geven. Je praat zelfs in je eigen posts er al in om.
pi_71126139
Het is toch helemaal niet zo moeilijk. Ben je zo onzeker dat je alles wat een ander doet onmiddellijk negatief op jezelf betrekt dan valt er geen redelijke relatie met je te hebben, lijkt me logisch.

Bijv man wil jou vanwege zijn eigen onzekerheid altijd kunnen bereiken. Je maakt een afspraak voor een date maar op de dag zelf sta je ineens onverhoopt 2 uur lang met pech langs de weg (of vast id trein) en de batterij van je telefoon is op. Aan mannen die dan meteen in de verdediging schieten ipv zich druk te maken wat er met jou gebeurd kan zijn heb je dus nooit steun. Je bent niet op zoek naar iemand die alles wat hij doet constant op jouw acties en reacties afstemt, vooral als hij die de helft van de tijd nog verkeerd uitlegt ook.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71126744
dag TS

ik heb alles eens doorgelezen vind dat je t onwijs goed doet voor iemand die zo onzeker is en daar hulp bij nodig heeft (gehad).
Tuurlijk word je er onzeker door, en dat mag; maar je laat je niet tot rare dingen verleiden en geeft haar zelfs de ruimte.
ik denk dat dat pure winst voor jezelf is, dat je er, ook al voel je je klote, niet vanuit angst maffe dingen gaat doen, zoals haar telefonisch stalken, ongevraagd opzoeken bij fam.

het is kut deze situatie.
maybe komt het goed en issut de schrik, maybe is er meer en minder gevoel nadat de verliefdheid wat anders wordt.

Wat t ook is; doordat je er zo instaat heb je hoe dan ook winst behaald.!
  zondag 19 juli 2009 @ 23:26:59 #147
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71135880
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef kjkjkj het volgende:

gaan jullie maar lekker door met je discussie.... als jullie meteen iedereen willen aanvallen die hier z'n mening geeft, ga er vooral mee verder.... Ik heb daar geen zin in! Daaaaaaag!
Das echt een wijven reactie, als het hun niet uitkomt, gelijk geen zin meer, altijd hun zin willen hebben.
pi_71136122
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef Heathen. het volgende:
En het mag natuurlijk ook weer niet te onzeker ... alsof er godverdomme gradaties in onzekerheid zijn.
Natuurlijk zijn die er je hebt normale onzekerheden, je hebt heftige onderzekerheden, en dan heb je nog het niveau van onzekerheid van TS. Zit nogal verschil tussen.

Wat dat meiske bedoelt is; zolang een man een normale hoeveelheid / ernst van onzekerheden heeft, is dat geen probleem en vindt ze het fijn als hij dat met haar deelt. Als een man een brok onzekerheid is die iedere gezichtsuitdrukking, zucht of verlaat smsje van haar kant opvat als een reden om zich enorm op te winden en allemaal verhaaltjes te verzinnen over grootse tragedies die hem overkomen en hoe erg het allemaal wel niet is, dan wil ze niks met zo'n man.

Lijkt me doodnormaal. Een bepaalde hoeveelheid onzekerheid hoort er bij, geen probleem. Hysterie a la TS is wel een probleem en dus een dikke afknapper.
  zondag 19 juli 2009 @ 23:45:02 #149
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71136545
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er je hebt normale onzekerheden, je hebt heftige onderzekerheden, en dan heb je nog het niveau van onzekerheid van TS. Zit nogal verschil tussen.
Onzin. Je bent ergens zeker van of niet. Je kan niet een klein beetje zeker zijn en een klein beetje onzeker.

"heb je het gas uit gedaan toen we weg gingen?"
"Nou ik denk van wel, en een ander deel van me denkt van niet"
pi_71137396
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Heathen. het volgende:
Onzin. Je bent ergens zeker van of niet. Je kan niet een klein beetje zeker zijn en een klein beetje onzeker.

"heb je het gas uit gedaan toen we weg gingen?"
"Nou ik denk van wel, en een ander deel van me denkt van niet"

Ja je hebt helemaal gelijk, zelfverzekerdheid bestaat alleen in de waarden 1 of 0. Hoe dom van mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')