Ik heb net alles doorgelezen en wil reageren op verschillende dingen.
Mijn vriend en ik zijn een keer voor langere tijd uit elkaar geweest en toen we elkaar weer tegen kwamen was het snel weer "aan" tussen ons. Ik was weer meteen hotteldebottel en wilde iedere minuut bij 'm zijn. Ik merkte na een week of 6 dat ie zich wat anders gedroeg en ik vroeg ernaar. Hij vond mij leuk, maar gaf aan dat alles wel weer erg snel ging. We zaten immers weer ieder weekend non-stop bij elkaar opeens. Ik vond dat niet leuk dat ie dat zei, maar eigenlijk had ie wel gelijk... we gingen ineens heel snel. Op dat moment werd ik ook een beetje boos op mezelf; waarom had ik 'm na zo'n korte tijd weer meteen op de 1e plaats gezet... Met als gevolg dat ik afstand nam! Als ie me echt leuk is neemt ie maar contact op met mij! We hebben 1 weekend apart door gebracht en daarna heeft ie me gebeld dat ie iets leuks wilde doen en vanaf toen hebben we weer ieder weekend bij elkaar gezeten.... hij was gewoon wat geschrokken dat het zo snel ging, maar toen hij er met mij over had gesproken en tijd alleen had bleek dus dat ie wel graag samen wilde zijn....... daarna alles prima gegaan tussen ons dus.
Wat ik hiermee wil zeggen:
- laat haar het initiatief nemen om iets te gaan doen (als ze dat niet doet is er naar mij idee maar 1 ding mogelijk: ze vindt je niet leuk genoeg)
Nog iets anders:
- ik ben dus ook een vrouw en ik ben ook weleens niet zo lief tegen mijn vriend geweest als ik chagrijnig was.....
- ik zou nooit iets kunnen hebben met een man die heeeeel onzeker is! Ik wil een beetje een stoere man die de leiding neemt en initiatieven neemt...... Zelf ben ik ook best zelfverzekerd, dus ik zou gek worden van een heel onzeker iemand.
- tegelijkertijd vind ik het wel heel mooi als een man zijn onzekerheden bespreekt met z'n vriendin.... dan stelt ie zich heel kwetsbaar op en dat vind ik lief! Een man kan best onzekerheden hebben, maar niet super onzeker zijn over zichzelf.... niet sexy!
- je kan niet heel veel verwachten na een relatie van 2,5 maand..... de 1e maanden ben je elkaar aan het leren kennen en aftasten.... Het zou naar mijn idee een hele normale reactie zijn als zij er na zo'n periode achter zuo komen dat jij het niet helemaal bent voor haar. Dat is natuurlijk niet goed voor je onzekerheid, maar het betekent niet dat jij stom bent...... Je bent misschien gewoon niet "right" voor elkaar.
- maar ik kan me heel goed indenken dat je na een korte periode iemand helemaal geweldig vindt (heb ik zelf ook weleens gehad) en dat je na een paar weken voelt alsof je elkaar al langer kent en dat je die persoon absoluut niet kwijt wilt..... Het is wat, lliefde!!!!
Succes!!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.