abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:12:13 #126
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71094575
Jij weet alleen de context van de situatie en haar (nou ja haar niet echt aangezien dit onverwacht voor je komt) om er een goede keuze van te maken.

Maar ikzelf had het bij dat telefoongesprek haar gedwongen concreter over zaken te zijn.
pi_71094674
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:12 schreef Heathen. het volgende:
Jij weet alleen de context van de situatie en haar (nou ja haar niet echt aangezien dit onverwacht voor je komt) om er een goede keuze van te maken.

Maar ikzelf had het bij dat telefoongesprek haar gedwongen concreter over zaken te zijn.
Ik heb ook gevraagd concreet te zijn. Ze kon blijkbaar niet zeggen wat haar dwars zat omdat ze dat zelf ook niet wist. Ze is tot nu toe vrij direct geweest in alles tegen me, en eerlijk. Zo zijn we eigenlijk ook begonnen omdat we dat van elkaar waardeerden. Als zij dit zegt dan geloof ik haar. Ze wilde nu die tijd bij haar familie gebruiken om er achter te komen wat haar nou dwars zit. Omdat ik niet geloof in een deadline of dat ze het kan weten binnen die termijn heb ik gezegd dat ik dat niet wilde. Vandaar dat ik het open gelaten heb en heb gezegd je weet me wel te vinden. Op die manier heb ik me geprobeerd enerzijds onafhankelijk op te stellen en anderzijds aan haar wens te voldoen afstand te nemen. De enige andere keuze die ik had was zeggen 'graag of niet, beslis nu maar'. Dan had ik de eer aan mezelf gehouden maar dan had ik haar gedwongen om te zeggen 'laat dan maar zitten'. Daarna had ik dan moeten hopen dat ze zou realiseren dat ze een fout gemaakt had en dat ze terug zou komen ?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:23:40 #128
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71094776
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:18 schreef dontknowshit het volgende:

[..]
De enige andere keuze die ik had was zeggen 'graag of niet, beslis nu maar'. Dan had ik de eer aan mezelf gehouden maar dan had ik haar gedwongen om te zeggen 'laat dan maar zitten'. Daarna had ik dan moeten hopen dat ze zou realiseren dat ze een fout gemaakt had en dat ze terug zou komen ?
Dat was volgens mij de beste optie geweest
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:25:04 #129
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71094806
Als je van te voren zou weten wat voor consequenties een keuze zou hebben in een relatie zou iedereen gelukkig zijn. Het punt is dus niet hoe je haar tegemoet kan komen in deze relatie, maar waar jij genoegen mee wil nemen of gelukkiger mee bent. Vooral in dit geval aangezien in dit alles haar beslissing gaat worden hoe de toekomst van jullie relatie er uit gaat zien en of die uberhaupt door gaat. Daar heb jij nu niets meer op dit punt over te zeggen.
pi_71094818
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:23 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Dat was volgens mij de beste optie geweest
Dat kan ik nu niet meer veranderen natuurlijk...
pi_71094889
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:25 schreef Heathen. het volgende:
Als je van te voren zou weten wat voor consequenties een keuze zou hebben in een relatie zou iedereen gelukkig zijn. Het punt is dus niet hoe je haar tegemoet kan komen in deze relatie, maar waar jij genoegen mee wil nemen of gelukkiger mee bent. Vooral in dit geval aangezien in dit alles haar beslissing gaat worden hoe de toekomst van jullie relatie er uit gaat zien en of die uberhaupt door gaat. Daar heb jij nu niets meer op dit punt over te zeggen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik word hier momenteel niet gelukkig van omdat de onzekerheid me ongelukkig maakt. Als ik haar had gedwongen te zeggen 'dan niet', of zelf gezegd had 'van mij hoeft het dan niet' dan was die onzekerheid weg. Ik had dan wel geblufft omdat ik wel gek op haar ben. Mijn inschatting is geweest 'ze is een vrouw' en is wispelturig, ze realiseert zich dat we best wat leuks hebben samen, laat haar maar even met rust.. Als ik nu ineens contact zou zoeken met haar en haar alsnog zou dwingen zou dat raar zijn nadat ik gisteren wat anders zei.. Dus ik kan er nu niets meer aan veranderen denk ik.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:11:35 #132
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71115558
kut he die onzekerheid? nog maar 1 dagje wachten TS
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71119146
quote:
Maar ergens had ze twijfel. Ze had er inderdaad over nagedacht het uit te maken
Jullie hebben pas 3 maanden en ze heeft er over gedacht om het uit te maken? run forrest.
pi_71123258
Ik heb net alles doorgelezen en wil reageren op verschillende dingen.

Mijn vriend en ik zijn een keer voor langere tijd uit elkaar geweest en toen we elkaar weer tegen kwamen was het snel weer "aan" tussen ons. Ik was weer meteen hotteldebottel en wilde iedere minuut bij 'm zijn. Ik merkte na een week of 6 dat ie zich wat anders gedroeg en ik vroeg ernaar. Hij vond mij leuk, maar gaf aan dat alles wel weer erg snel ging. We zaten immers weer ieder weekend non-stop bij elkaar opeens. Ik vond dat niet leuk dat ie dat zei, maar eigenlijk had ie wel gelijk... we gingen ineens heel snel. Op dat moment werd ik ook een beetje boos op mezelf; waarom had ik 'm na zo'n korte tijd weer meteen op de 1e plaats gezet... Met als gevolg dat ik afstand nam! Als ie me echt leuk is neemt ie maar contact op met mij! We hebben 1 weekend apart door gebracht en daarna heeft ie me gebeld dat ie iets leuks wilde doen en vanaf toen hebben we weer ieder weekend bij elkaar gezeten.... hij was gewoon wat geschrokken dat het zo snel ging, maar toen hij er met mij over had gesproken en tijd alleen had bleek dus dat ie wel graag samen wilde zijn....... daarna alles prima gegaan tussen ons dus.

Wat ik hiermee wil zeggen:
- laat haar het initiatief nemen om iets te gaan doen (als ze dat niet doet is er naar mij idee maar 1 ding mogelijk: ze vindt je niet leuk genoeg)

Nog iets anders:
- ik ben dus ook een vrouw en ik ben ook weleens niet zo lief tegen mijn vriend geweest als ik chagrijnig was.....
- ik zou nooit iets kunnen hebben met een man die heeeeel onzeker is! Ik wil een beetje een stoere man die de leiding neemt en initiatieven neemt...... Zelf ben ik ook best zelfverzekerd, dus ik zou gek worden van een heel onzeker iemand.
- tegelijkertijd vind ik het wel heel mooi als een man zijn onzekerheden bespreekt met z'n vriendin.... dan stelt ie zich heel kwetsbaar op en dat vind ik lief! Een man kan best onzekerheden hebben, maar niet super onzeker zijn over zichzelf.... niet sexy!
- je kan niet heel veel verwachten na een relatie van 2,5 maand..... de 1e maanden ben je elkaar aan het leren kennen en aftasten.... Het zou naar mijn idee een hele normale reactie zijn als zij er na zo'n periode achter zuo komen dat jij het niet helemaal bent voor haar. Dat is natuurlijk niet goed voor je onzekerheid, maar het betekent niet dat jij stom bent...... Je bent misschien gewoon niet "right" voor elkaar.
- maar ik kan me heel goed indenken dat je na een korte periode iemand helemaal geweldig vindt (heb ik zelf ook weleens gehad) en dat je na een paar weken voelt alsof je elkaar al langer kent en dat je die persoon absoluut niet kwijt wilt..... Het is wat, lliefde!!!!

Succes!!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
pi_71123337
en oja..... naar mijn mening kan je alleen maar een goeie relatie opbouwen als je meteen heel eerlijk naar elkaar bent en alles uitpraat!!!! Alles uitpraten lucht heel erg op en maakt alles heel duidelijk!!!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:15:07 #136
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71123457
Hierboven een post van een wicht die niet weet wat ze wil.
pi_71123721
heb je het over mij?
  zondag 19 juli 2009 @ 17:23:29 #138
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71123779
Ja.
pi_71123861
wat bedoel je daar mee?? Je hebt dus neem ik aan mijn bericht gelezen?
Is het erg dan als ik niet weet wat ik moet doen als ik zo'n belangrijke beslissing in mijn leven moet nemen..... not so easy
  zondag 19 juli 2009 @ 17:31:56 #140
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71124136
Wat ik er mee bedoel is dat jij het type bent waar je niks aan hebt als het om duidelijkheid gaat. Zelfs nu je advies probeert te geven lukt het je niet om er een helder standpunt over neer te zetten. Kortom je weet zelf niet eens wat je wilt maar meent wel dat de ander met zulks advies ķets zou kunnen.
pi_71124457
niet mee eens!! Mijn (ex) vriend en ik begrijpen elkaar heel goed en vinden het heel normaal waarom we zo reageren..... en zo'n stap zet je nou eenmaal niet zomaar....

En net heb ik maar 1 ding advies gegeven: laat haar de 1e stap weer zetten. Heel duidelijk toch!!
De rest wat ik zei was geen advies!!! Maar gewoon gezegd dat ik een keer ook zoiets heb gehad, maar dat ik het niet was maar mijn vriend.... en verder zei ik dat ik 'm wel begrijp waarom ie na 2,5 maand iemand zo leuk vindt......

Ben jij misschien zo'n man die niks begrijpt... (als we toch zo beginnen)
pi_71125439
Het gaat toch ook nergens over ?

1: Hij mag niet onzeker zijn.
2: Praat over je onzekerheid.

Pffff, wijven......

DOE GVD DUIDELIJK ZIJN !!!!!!!!
pi_71125589
je leest weer niet alles:
Een man kan best onzekerheden hebben, maar niet super onzeker zijn over zichzelf dat scheef ik. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?!?!

gaan jullie maar lekker door met je discussie.... als jullie meteen iedereen willen aanvallen die hier z'n mening geeft, ga er vooral mee verder.... Ik heb daar geen zin in! Daaaaaaag!
  zondag 19 juli 2009 @ 18:11:51 #144
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71125676
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef kjkjkj het volgende:
Ben jij misschien zo'n man die niks begrijpt... (als we toch zo beginnen)
Jij zegt dat je niet tegen onzekerheid kan van een man, maar verwacht wel dat hij er over gaat praten. Dan gaat het vooral zoiets worden dat alleen wanneer jij er aan toe bent, hij over onzekerheid gaat praten.

En het mag natuurlijk ook weer niet te onzeker ... alsof er godverdomme gradaties in onzekerheid zijn.

Daarom vind ik je een prototype van een vrouw waar andere vrouwen ook nooit iets van zullen begrijpen. En daarom ben jij ook niet de persoon die een helder advies kan geven. Je praat zelfs in je eigen posts er al in om.
pi_71126139
Het is toch helemaal niet zo moeilijk. Ben je zo onzeker dat je alles wat een ander doet onmiddellijk negatief op jezelf betrekt dan valt er geen redelijke relatie met je te hebben, lijkt me logisch.

Bijv man wil jou vanwege zijn eigen onzekerheid altijd kunnen bereiken. Je maakt een afspraak voor een date maar op de dag zelf sta je ineens onverhoopt 2 uur lang met pech langs de weg (of vast id trein) en de batterij van je telefoon is op. Aan mannen die dan meteen in de verdediging schieten ipv zich druk te maken wat er met jou gebeurd kan zijn heb je dus nooit steun. Je bent niet op zoek naar iemand die alles wat hij doet constant op jouw acties en reacties afstemt, vooral als hij die de helft van de tijd nog verkeerd uitlegt ook.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71126744
dag TS

ik heb alles eens doorgelezen vind dat je t onwijs goed doet voor iemand die zo onzeker is en daar hulp bij nodig heeft (gehad).
Tuurlijk word je er onzeker door, en dat mag; maar je laat je niet tot rare dingen verleiden en geeft haar zelfs de ruimte.
ik denk dat dat pure winst voor jezelf is, dat je er, ook al voel je je klote, niet vanuit angst maffe dingen gaat doen, zoals haar telefonisch stalken, ongevraagd opzoeken bij fam.

het is kut deze situatie.
maybe komt het goed en issut de schrik, maybe is er meer en minder gevoel nadat de verliefdheid wat anders wordt.

Wat t ook is; doordat je er zo instaat heb je hoe dan ook winst behaald.!
  zondag 19 juli 2009 @ 23:26:59 #147
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71135880
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef kjkjkj het volgende:

gaan jullie maar lekker door met je discussie.... als jullie meteen iedereen willen aanvallen die hier z'n mening geeft, ga er vooral mee verder.... Ik heb daar geen zin in! Daaaaaaag!
Das echt een wijven reactie, als het hun niet uitkomt, gelijk geen zin meer, altijd hun zin willen hebben.
pi_71136122
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef Heathen. het volgende:
En het mag natuurlijk ook weer niet te onzeker ... alsof er godverdomme gradaties in onzekerheid zijn.
Natuurlijk zijn die er je hebt normale onzekerheden, je hebt heftige onderzekerheden, en dan heb je nog het niveau van onzekerheid van TS. Zit nogal verschil tussen.

Wat dat meiske bedoelt is; zolang een man een normale hoeveelheid / ernst van onzekerheden heeft, is dat geen probleem en vindt ze het fijn als hij dat met haar deelt. Als een man een brok onzekerheid is die iedere gezichtsuitdrukking, zucht of verlaat smsje van haar kant opvat als een reden om zich enorm op te winden en allemaal verhaaltjes te verzinnen over grootse tragedies die hem overkomen en hoe erg het allemaal wel niet is, dan wil ze niks met zo'n man.

Lijkt me doodnormaal. Een bepaalde hoeveelheid onzekerheid hoort er bij, geen probleem. Hysterie a la TS is wel een probleem en dus een dikke afknapper.
  zondag 19 juli 2009 @ 23:45:02 #149
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71136545
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er je hebt normale onzekerheden, je hebt heftige onderzekerheden, en dan heb je nog het niveau van onzekerheid van TS. Zit nogal verschil tussen.
Onzin. Je bent ergens zeker van of niet. Je kan niet een klein beetje zeker zijn en een klein beetje onzeker.

"heb je het gas uit gedaan toen we weg gingen?"
"Nou ik denk van wel, en een ander deel van me denkt van niet"
pi_71137396
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Heathen. het volgende:
Onzin. Je bent ergens zeker van of niet. Je kan niet een klein beetje zeker zijn en een klein beetje onzeker.

"heb je het gas uit gedaan toen we weg gingen?"
"Nou ik denk van wel, en een ander deel van me denkt van niet"

Ja je hebt helemaal gelijk, zelfverzekerdheid bestaat alleen in de waarden 1 of 0. Hoe dom van mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')