abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71070229
Dit zijn al wat reacties waar wat meer aan heb... thx
pi_71071039
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef dontknowshit het volgende:
Dit zijn al wat reacties waar wat meer aan heb... thx
Omdat dat hetgeen is wat je wil horen? Omdat het in je straatje past?

Gast, zoals jij het opsomt is die meid bezig een goed moment te zoeken je te dumpen. Dat advies van vraag het over een paar weken, dikke kans dat ze dan al je ex is.

Ik hoop het niet voor je, want dat gun ik je zeker niet, maar het lijkt er op dat ze iemand heeft gevonden die ze leuker vindt.

Je kunt het beste afstandelijk doen en de eer aan jezelf houden, wanneer ze niet toehapt.

Ik hoop dat je ook iets aan dit advies hebt of moet ik er nog even achter zetten dat het bij jouw onzekerheid ligt en er geen reet aan de hand is?
pi_71071144
misschien is ze nog maagd en zelf onzeker?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71071164
Simpelzat,

Als ik een gozer zat ben, hoef ik hem ook niet in mijn bed.
Hij lag nog in haar bed.
pi_71071195
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,

Hij lag nog in haar bed.
pi_71071222
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef Manono het volgende:
misschien is ze nog maagd en zelf onzeker?
Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..

@Simpelzat, je hebt gelijk dat ik niet graag lees wat jij schrijft en dat ik dat liever niet hoor..
pi_71071251
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,

Hij lag nog in haar bed.
That's a good thing right .. ?
pi_71071355
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..

@Simpelzat, je hebt gelijk dat ik niet graag lees wat jij schrijft en dat ik dat liever niet hoor..
nou dan weet ik het ook niet ik doe altijd gewoon wat mij goeddunkt of iemand afstandig is of niet
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:37:55 #59
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71071580
Volgens mij ken ik haar wel...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:38:42 #60
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71071608
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef Heathen. het volgende:
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71071656
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef Heathen. het volgende:
Ach, als iemand er maar om kan lachen he.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:43:09 #62
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71071755
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:40 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Ach, als iemand er maar om kan lachen he.
Ik houd mijn mond er wel over tegen haar...
pi_71071790
TS, hebben jullie dan nog eigenlijk wel sex gehad sinds ze zo afstandelijk doet en hoe ging dat?
pi_71072066
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef Leanne het volgende:
TS, hebben jullie dan nog eigenlijk wel sex gehad sinds ze zo afstandelijk doet en hoe ging dat?
Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.
pi_71072156
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:51 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.
Hm okee.

Heb je haar al gebeld wat er is? Zou ik echt doen, voordat je je om niks druk gaat maken.
pi_71072184
Afstandig is dat een woord? Ik zou zeggen afstandelijk, maar enfin. Ik denk dat er geen aanwijsbare reden is om je zorgen te maken. Alles gaat goed. Zij zegt stress te hebben wegens werk en sindsdien is ze wat kortaf en 'afstandig' zoals jij dat noemt. Lijkt mij een duidelijke optelsom.

Maar goed. Onzekerheid is a bitch, dus vraag er naar. Een beetje op een luchtige manier. Of stel het als een feit. Het kan zijn dat ze het niet eens zo in de gaten had dat ze bot was. Of wel, dat kan ook. In dat geval werkt de aanval nog weleens. Zeggen dat ze maar weer moet bellen als ze weer d'r zelf is, want dat je hier geen zin in hebt. Dit alleen doen als ze echt bot was hè, want dat heb ik uit je verhaal niet kunnen opmaken. Dat buffertasje en die verminderde stroom smsjes tellen niet als zodanig!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:56:16 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71072189
Niet zo op jezelf betrekken. Als ze al gestrest is, wil ze natuurlijk ook geen gedoe van jou aan haar kop. Gewoon vragen hoe het gaat, of je wat kunt doen, of ze zin heeft om iets leuks te doen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:05:39 #68
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71072467
Vrouwen!
Mannen!

Onzekerheid is een bitch he?
Typisch gevalletje van lajeniegekmake, maaakjeniedruk.

Een gestresste en een onzekere, heerlijk duo.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71073014
Rustig aan joh! Volgens mij is er niets aan de hand, zo reageert elke vrouw als ze gestresst is, last heeft van pms of gewoon chagrijnig is. Ze draait heus wel weer bij.

Ik zou t overigens wel vertellen van je onzekerheid, zodra ze het weer wat rustiger heeft. Je kunt het toch niet eeuwig verbergen, en een relatie van drie maanden begint toch echt wel serieus te worden, dus is het dan een goed moment om dat soort dingen uit te leggen.

@ Simpelzat: ze gaat vreemd / wil een ander / wil het uitmaken, en dat heb je afgeleid uit het feit dat ze maar liefst 4 dagen wat minder toenadering zoekt? Of je hebt heel slechte ervaringen, óf je kent ons écht niet..
pi_71073911
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..

Dus of ze maakt het uit vanavond, of ze legt uit wat er aan de hand is..

Lekkere onzekerheid tot vanavond dus
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:11:08 #71
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71073985
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..

Ik weet de uitkomst al.

schat ik wil het uitmaken, maar het ligt niet aan jou hoor! Ik ben nog niet klaar voor een relatie, mede omdat ik het ook erg druk heb enzo, maar wil wel vrienden met je blijven want je bent uniek...
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_71074085
Ik mag aannemen dat ze uitmaken face to face zou doen en niet over de telefoon. Al ben ik er uiteraard nu helemaal onzeker over wat ze me wil vertellen. Ik weet niet wat er speelt. Waarom zou ze lief doen in een sms om het vervolgens hard uit te maken over de tel.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:16:24 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71074109
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:

Vanavond al duidelijkheid!

Ik hoop (en verwacht) dat het wel meevalt. Geef haar een beetje ruimte. Eerst horen wat er aan de hand is en niet te snel je onzekerheid gaan benoemen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:16:44 #74
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71074115
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:15 schreef dontknowshit het volgende:
Ik mag aannemen dat ze uitmaken face to face zou doen en niet over de telefoon. Al ben ik er uiteraard nu helemaal onzeker over wat ze me wil vertellen. Ik weet niet wat er speelt. Waarom zou ze lief doen in een sms om het vervolgens hard uit te maken over de tel.
Of ze legt inderdaad echt uit wat er speelt (zonder het uit te maken), dat zou tof zijn voor jou. Ik zal voor je duimen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:17:30 #75
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71074139
Godverdomme hey, je bent wel hardleers...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:18:27 #76
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71074160
Dat gaat wel meevallen.. ze heeft even steun van je nodig.
pi_71074248
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Godverdomme hey, je bent wel hardleers...
Hoe bedoel je ? (ziet het echt niet)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:46:18 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71074786
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef dontknowshit het volgende:
Dat is mijn gevoel ja... Maar het slaat qua timing nergens op omdat er maandag niets aan de hand was, het weekend nog overladen ben met lieve dingen en ze een cadeau voor me kocht. In de tussentijd is er tussen ons niets geks voorgevallen..
Dat zegt niks, dat kan net zo goed schuldgevoel zijn of ontkenning omdat ze het zelf ook erg vind dat het gevoel weg is. Sorry.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71074812
Nu ik er over nadenk.. Ze is wel 2 a 3 weken geleden een nieuwe anticonceptie begonnen aangezien de vorigen haar flinke bijwerkingen gaven ivm een ziekte die ze heeft.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:50:51 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71074889
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Geen wijf nee gelukkig. Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
Alleen als ik een lamzak van een vent zou hebben waar ik me sws al aan zou ergeren..en daar val ik niet op. Ik vind het juist fijn om mijn gestress te bespreken met mijn teerbeminde . Daarna voel ik me altijd een stuk relaxter, weer.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:51:57 #81
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_71074908
men, je bent echt veeeel te aanwezig! jullie hebben pas kort een relatie, probeer het meisje niet zo te overstelpen met je aandacht
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:12:44 #82
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71077044
En, weet je al iets
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_71077136
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef Vector_SLD het volgende:
En, weet je al iets
Alleen dat ik kapot ga van twijfel.. Enerzijds, waarom zou ze een lief smsje sturen en het vervolgens over de telefoon uitmaken? Anderzijds, waarom gaat ze overdag al vragen of ze me 's avonds 'mag' bellen? Ik weet het echt ff niet meer...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:25:08 #84
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_71077346
Ik heb ook een keer zo'n chick gehad. Toen ze zulk gedrag begon te vertonen wist ik al direct dat die relatie gedoemd was te mislukken. En ik had gelijk, na 3 maanden was het uit.
Primum non nocere
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:29:23 #85
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_71077447
Wanneer ga je dr bellen dan?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:41:55 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71077778
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb ook een keer zo'n chick gehad. Toen ze zulk gedrag begon te vertonen wist ik al direct dat die relatie gedoemd was te mislukken. En ik had gelijk, na 3 maanden was het uit.
Self-fulfilling prophecy.
pi_71078150
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:29 schreef IbeBen het volgende:
Wanneer ga je dr bellen dan?
Ze vroeg of ze mij mocht bellen... Dus ze zal mij bellen uit haar werk neem ik aan
pi_71078291
Mijn god TS, ik zou de afspraken met de psycholoog maar wat opkrikken want die instelling van jou daar krijgt iedere vrouw een tussenbeense sahara van. Wat een zelfmedelijden, wat een paranoia... Je gebruikt jouw misplaatste gevoel als een soort argument, jij voelt je zo dús er moet wel van alles aan de hand zijn, en zo maak je jezelf gek in je kop terwijl er geen ene hol aan de hand hoeft te zijn.
pi_71078394
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef Dipkip het volgende:
Mijn god TS, ik zou de afspraken met de psycholoog maar wat opkrikken want die instelling van jou daar krijgt iedere vrouw een tussenbeense sahara van. Wat een zelfmedelijden, wat een paranoia... Je gebruikt jouw misplaatste gevoel als een soort argument, jij voelt je zo dús er moet wel van alles aan de hand zijn, en zo maak je jezelf gek in je kop terwijl er geen ene hol aan de hand hoeft te zijn.
Kan ik niks tegenin brengen.. reality check
pi_71078573
Ik snap je wel hoor, ik heb ook een tijdje zo gedacht... Ik had een relatie gehad waarin ik op een heel lullige manier werd belazerd (niet dat er vriendelijke manieren zijn om dat te doen, maar goed). Ik had in die relatie een aantal keer zo'n gevoel gehad van, hmmm. Maar een tijd geen echt concrete aanleidingen tot ineens het ene verhaal na het andere bovenkwam en ik me een volslagen debiel voelde dat ik niet op dat hmmm gevoel was afgegaan destijds want het is makkelijker te verwerken als je jezelf de schuld kan geven, ofzo

En je voelt hem al aankomen, in relaties daarna had ik ook weleens dat gevoel. Overwerken, hmmmm. Vrouwelijke 'gewoon vrienden', hmmmmm. Maar ja, moet je daarop afgaan? Wil je zo iemand zijn die flipt als dr een server crasht op het werk van je man en in de telefoon gaat gillen of die server soms blond is met lange benen?

Dus ik heb voor mezelf heel bewust een beslissing genomen. Zulk gedrag maakt het alleen maar erger, en dat ik iets voel wil niet zeggen dat het terecht is (ergens op gebaseerd is). Als ik er voor kies met iemand een relatie te hebben verdient die een bepaalde mate van vertrouwen en moeten er duidelijke signalen zijn dat er iets mis is - duidelijkere signalen dan overwerken dus. Ja, misschien word ik ooit weer belazerd - maar dat is een kans, terwijl het een zekerheid is dat ik met dat hysterische gedrag de relatie verneuk. Dus dan maar kwestbaar. Dan maar af en toe op de tanden bijten en jezelf streng toespreken. En als je dat doet, worden die gevoelens ook minder dus ik kan het je ook echt aanraden.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:08:40 #91
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71080070
TS, ze doet wel erg lang over dat bellen of niet?.....
pi_71081286
TS heeft net met haar gebeld...

Long story short, het is niet uit, maar het is ook niet aan... Ik kreeg de 'ik heb ruimte nodig' talk. Niet zozeer voor langere termijn, maar om voor zichzelf uit te zoeken wat ze nou wil. Ze gaf aan me hartsikke leuk te vinden en dat we het superleuk hebben als we bij elkaar zijn. Maar ergens had ze twijfel. Ze had er inderdaad over nagedacht het uit te maken (sinds deze week dus ineens, zomaar), maar dat wilde ze nou ook weer niet.. Ook had ze de afgelopen dagen behoefte om contact te zoeken met me en dacht ze al dat ik niets liet horen omdat ze me schoffeerde woensdag.

Eigenlijk was het best een leuk gesprek want we lachten veel en we begrepen elkaar.. Het enige is dus dat ze met die twijfel zit waar ze geen raad mee weet. Ze gaat dit weekend naar haar familie en ze wilde me dan maandag bellen over hoe of wat. Dat zag ik niet zo zitten, aangezien ik afgelopen dagen slecht trok (wat ik niet heb laten merken, alleen gezegd dat ik er wat onzeker van werd). Ik vind dat niet echt eerlijk t.o.v. mij en daarbij vind ik dat zo'n beslissing zich niet moet laten dwingen.

Ik heb haar nu gezegd lekker een weekend naar haar familie te gaan, haar tijd te nemen en als ze op wat voor manier dan ook behoefte had om contact met me te zoeken, ze weet hoe ze me moet vinden...

Samenvattend krijg ik het gevoel dat ze ook gek is op mij, maar dat ze moeite heeft een plek te vinden voor een relatie. Ze had het over 'ik had een complete situatie voor mezelf' voordat ze mij kende, en dat ik dat nu in de war geschopt heb. Daarbij heeft ze nooit een relatie gehad, maximaal 5 weken, wat ik niet echt vind tellen. Ik gok dus dat ze ineens in paniek schiet van wow, nu wordt het serieus en past dit wel in mijn leven op dit moment.

Hier heb ik verder geen invloed op. Ik heb haar gezegd dat ze weet hoe ik over haar denk en dat ik ons bij elkaar vind passen (wat zij ook zei), en dat ik het zonde zou vinden als we er zo snel al de brui aan zouden geven als het zo leuk is tot nu toe...

Dus ja, nu maar afwachten, waar ik dus zo goed in ben...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:54:05 #93
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71081317
TS is zijn verdriet aan het weg zuipen.
Of hij is aan het vieren dat er niks aan de hand is.

Hij moet in elk geval wel aan het zuipen zijn.
The Most Incredible, Baby
pi_71081367
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:54 schreef RedGuy het volgende:
TS is zijn verdriet aan het weg zuipen.
Of hij is aan het vieren dat er niks aan de hand is.

Hij moet in elk geval wel aan het zuipen zijn.
TS heeft net zijn verhaal gedaan ... En heeft een biertje opengetrokken (die hard aankomt omdat TS vandaag een appel en een toetje heeft gegeten omdat hij niet kan eten als hij gestressed is).
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:07:30 #95
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71081772
hmmm het klinkt alsof ze je geen pijn wilt doen door het ineens over te maken, maar je een beetje aan het idee wilt laten wennen van het uitmaken.....

Ga van het ergste uit TS dan kan het altijd nog meevallen.
pi_71081895
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef TeenWolf het volgende:
hmmm het klinkt alsof ze je geen pijn wilt doen door het ineens over te maken, maar je een beetje aan het idee wilt laten wennen van het uitmaken.....

Ga van het ergste uit TS dan kan het altijd nog meevallen.
Ze had me minder pijn gedaan het direct uit te maken dan een ultimatum te stellen en te zeggen 'ik laat het maandag wel weten'... Die onzekerheid had ik niet nog een weekend getrokken. Ik kreeg wel het idee dat ze graag wil maar dat het idee dat het 'te druk is' allemaal haar stoort, niet zozeer ikzelf. Ik hoop dat haar moeder haar een beetje tot rust kan manen. Die ziet ook haar dochter voor het eerst met een jongen die zij leuk vindt en goed vindt passen. Dat ze het maar gewoon een keer moet proberen en niet zo zelfbeschermend en risicoloos het maar af moet kappen...
pi_71082443
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef dontknowshit het volgende:

Nu ben ik uiteraard geen vrouw maar ik snap niet dat je je vriend/vriendin in die situatie niet gewoon even uitlegt dat je je zo voelt en dat diegene zich dat niet persoonlijk moet aantrekken.
quote:
Ik heb haar niet verteld van mijn angsten en mijn historie wat dat betreft. Ik heb (en zelfs momenteel nog af en toe) hulp van een psychologe om dit onder controle te krijgen, met wisselend succes. Ik gebruik echter geen medicatie of wat dan ook.
Nou zeg dat is ook niet echt tof he?
Jij hoeft niet aan te geven dat je bepaalde valkuilen/zwakke punten hebt maar je verwacht van haar wel dat als haar wat dwars zit dat ze het meteen op tafel gooit? Door dat pusherige maak je het alleen maar erger

Iig ff vanuit mezelf (en ik ben een dame): als ik niet lekker in mijn vel zit dan ben ik onaardig ja, tegen iedereen dus ook tegen mijn lief (en een stuk miner klef of geil wie heeft daar nou allemaal zin in als je gestresst en chago betn en zo?) en als hij dan gaat miepen vind ik hem een zeikerd niet helemaal eerlijk maar zo is het wel
Dan kun je me beter ff gewoon een dag met de keukenkastjes laten smijten bij wijze van spreken, als ik rustiger ben kom ik het wel goed maken

Edit: zie net dat ze al gebelt heeft, naja misschien heb je er wat aan voor de volgende keer

[ Bericht 29% gewijzigd door liefie_ op 17-07-2009 23:33:46 ]
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:06:45 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71083706
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef dontknowshit het volgende:
TS heeft net met haar gebeld...

Long story short, het is niet uit, maar het is ook niet aan... Ik kreeg de 'ik heb ruimte nodig' talk.
Das het voorspel om het uit te maken, dan komt het niet zo onverwachts aan.
pi_71084329
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Das het voorspel om het uit te maken, dan komt het niet zo onverwachts aan.
Yep, zo heeft mijn ex het ook gedaan. Zij rekte het dan wel een stukje langer (2weken) maar ook ik heb ruimte nodig en even rust om alles op een rijtje te zetten.

Natuurlijk hoop ik dat ze maandag je belt en ontzetten heeft gemist en dat het weer goed komt, maar wat ik allemaal lees uit je verhalen is dat het er niet zo goed uitziet. Iig heel veel succes!!
pi_71084439
Als ik je posts zo lees TS, krijg ik het idee dat jij je op dit moment schikt in wat zij wil, omdat je bang bent dat ze het uitmaakt, terwijl je niet tegen haar zegt hoe je er echt over denkt.

Dat zou ik eens doen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')