quote:Ze vertelde wel dat ze vrij gestressed was over een kampweek die ze aan het organiseren is en waar dingen voor mis gingen.
Dubbel herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:32 schreef beelz het volgende:
Dat jullie niet meer dagelijks sms'en is niet vreemd trouwens, jullie zijn al een tijdje bij elkaar en elke dag sms'en gaat de lol ook wel een keer van af. Persoonlijk heb ik dat altijd na een week, tenzij ik binnen een week eroverheen ben gegaan. Dan stopt het sms'en de dag na eerste keer sex wel.
Dat je ergens "recht" op hebt wil nog niet zeggen dat je het krijgt. Leer mij vrouwen kennenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef Leanne het volgende:
misschien ff een dip...ze is druk inderdaad..kan best
ik zou haar bellen en vragen wat er aan de hand is. je hebt recht op uitleg waarom ze ineens zo doet.
Je bedoelt dat die onzekerheid mijn beeld van de situatie teveel kleurt ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef Re het volgende:
lees je eerste stuk en daarna je tweede stuk en trek je conclusie
bingo!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die onzekerheid mijn beeld van de situatie teveel kleurt ?
Je verlangt eerlijkheid van je vriendin, maar hebt zelf niets verteld over zo'n belangrijke factor in je eigen leven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef dontknowshit het volgende:
Ik heb haar niet verteld van mijn angsten en mijn historie wat dat betreft. Ik heb (en zelfs momenteel nog af en toe) hulp van een psychologe om dit onder controle te krijgen, met wisselend succes. Ik gebruik echter geen medicatie of wat dan ook.
Nu ben ik uiteraard geen vrouw maar ik snap niet dat je je vriend/vriendin in die situatie niet gewoon even uitlegt dat je je zo voelt en dat diegene zich dat niet persoonlijk moet aantrekken. Ze laat mij nu in een enorme onzekerheid achter en ik wil haar nu wel ruimte geven. Ik ben wel gek op haar en ik wil haar niet kwijt. Aan de andere kant is het niet fijn om zo plotseling zo kil behandeld te worden, ookal is dit alleen deze week voorgevallen.
Als ik de OP zo lees ben je eerder op zoek naar signalen die je onzekerheid bevestigen. Een gesprek dat wat kortaf is, een tasje die ze aan haar rechterhand heeft, het zijn nu niet bepaald duidelijke signalen. Het heeft geen enkele zin om jezelf op te vreten, dus vraag gewoon wat duidelijkheid aan haar. Maar dan is het wel nodig dat je zelf ook duidelijkheid geeft over jouw onzekerheid.quote:Ik lees in een ander topic over de manier waarop vrouwen mannen afwijzen dat de 'silent'-treatment populair is. Daar gaat m'n hart nu ook al sneller van kloppen. Ik zoek nu echt naar signalen die me vertellen dat ik paranoid ben. Een eerdere relatie (nu een gewone vriendin) zei me dat ik meer kwaad doe dan goed als ik zo onzeker ben en mijn onzekerheid omzet in een hang naar bevestiging. Vandaar dat ik het tot dusver direct gevraagd heb aan haar.
Nee dat is misschien wel zo, maar hij kan het allicht vragen toch? Als ik desbetreffend meisje was zou ik dan heus mijn mond wel open doen. Misschien maakt hij zich druk terwijl dat helemaal niet hoeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat je ergens "recht" op hebt wil nog niet zeggen dat je het krijgt. Leer mij vrouwen kennen.
Ik snap ook best dat een 'jengelend' vriendje nu niet uitkomt. Het zou echter ook tof zijn als ze mij nodig zou hebben op zo'n moment. Als zij echter dit soort dingen graag alleen ervaart dan geef ik haar wel die ruimte, maar ja, zo goed ken ik haar nou ook nog niet na die 3 maanden natuurlijk. Vandaar die onzekerheid. Ik wil het liefst voorkomen dat ik dingen verpest, uiteindelijk wil ik gewoon het liefst dat alles goed komt.quote:
Dat zou het allermooiste zijn... Maar ik heb altijd 'geleerd' dat vrouwen onzekerheid bij een man niet trekken. Dat de man juist een stabiele factor zou moeten zijn. Vandaar dat ik wat huiverig ben dit haar te vertellen. Hetzelfde geldt voor die angsten, ook hier ben ik niet zo trots op dat ik dit zo makkelijk vertel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar dan is het wel nodig dat je zelf ook duidelijkheid geeft over jouw onzekerheid.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef dontknowshit het volgende:Nu ben ik uiteraard geen vrouw maar ik snap niet dat je je vriend/vriendin in die situatie niet gewoon even uitlegt dat je je zo voelt en dat diegene zich dat niet persoonlijk moet aantrekken.
Daar zit wat in.. Ik zie vaak beren achter bomen die er niet hoeven te zijn. Als je een bepaald communicatie 'patroon' hebt (zoals elke dag ff smsen of bellen ofzo) en dat wordt ineens doorbroken, dan zie ik dat dus als een teken dat er iets mis is. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:24 schreef volkel het volgende:
Kom op zeg, je bent geen 16 meer, je gaat toch niet elke dag super veel smsen met elkaar?? Laat haar gewoon ff met rust tot ze klaar is met organiseren of wat ze ook alweer moet doen.. daarna zal ze heus wel weer naar je toe komen, want verder is je relatie kei goed wat is las.
Niks om je druk over te maken dus, gewoon ff rustig aan, ff met rust laten..
Dank voor de support. Anderen zijn het blijkbaar niet met je eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef TeenWolf het volgende:
het is
[ afbeelding ]
Deze relatie zal helaas niet lang meer duren, alle tekenen zijn aan de wand.
Ik hoop voor jou dat ze gelijk hebben, echt waar, maar volgens mij is ze haar gevoel gewoon kwijt voor je.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Dank voor de support. Anderen zijn het blijkbaar niet met je eens.
Welkom tot de wondere vrouwenwereld. Zo te lezen heeft ze een ander, maar met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeg ik dat ze een goed moment zoekt je te dumpen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef dontknowshit het volgende:
Dat is mijn gevoel ja... Maar het slaat qua timing nergens op omdat er maandag niets aan de hand was, het weekend nog overladen ben met lieve dingen en ze een cadeau voor me kocht. In de tussentijd is er tussen ons niets geks voorgevallen..
gozer ik ben 25 jaar en begrijp vrouwen nog steeds niet. Ik heb relaties gezien waarvan het vriendinnetje nog 3 dagen voordat ze het uitmaakte zei; 'ik hou van je' en ook gehoord van een gast die verlaten is 5 maanden nadat ze gelukkig samen een huisje kochten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef dontknowshit het volgende:
Dat is mijn gevoel ja... Maar het slaat qua timing nergens op omdat er maandag niets aan de hand was, het weekend nog overladen ben met lieve dingen en ze een cadeau voor me kocht. In de tussentijd is er tussen ons niets geks voorgevallen..
Je haalt me de woorden uit de mond, maar ik wilde dat niet zeggen......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:26 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Welkom tot de wondere vrouwenwereld. Zo te lezen heeft ze een ander, maar met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeg ik dat ze een goed moment zoekt je te dumpen.
Laat je niet opnaaien door wat internetnerds johquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef dontknowshit het volgende:
Daarbij, nu flip ik 'm helemaal de pan uit.
Of je luisteret niet naar mensen die jou en je vriendin niet kennen en gaat gewoon doen wat je zelf het beste lijkt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef dontknowshit het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze een ander heeft. Toegegeven, dat kan je niet zeker weten, maar ik vind het nogal een mannenreactie om het gelijk daar op te gooien. De vrouwen hier denken dat ze gewoon druk is en de mannen denken dat het 5 voor 12 is en dat er een ander is..
Ik zei toch dat ik onzeker benquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien door wat internetnerds joh
Ze fucken met je. En je bent een makkelijk prooi.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef dontknowshit het volgende:
Geen wijf nee gelukkig. Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze fucken met je. En je bent een makkelijk prooi.
Je vriendin heeft gezegd waar ze stress van heeft. Heeft niks met jou te maken, dus projecteer het niet zo op jezelf. Je bent toch geen wijf?
Ja. Degene die het dichtst bij je staat, krijgt het dan negen van de tien keer het zwaarst te verduren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef dontknowshit het volgende:
Geen wijf nee gelukkig. Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
Maar als je hier onzeker over wordt, kan ik je garanderen dat het niet de laatste keer zal zijn in je relatie. Vandaar ook dat het handig is om met je vriendin te delen dat je last hebt van onzekerheid, dat kan best na een relatie van drie maanden. Blijf je het verzwijgen, dan blijf je tegen dit soort problemen aanlopen met alle spanningen van dien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik onzeker ben.. Helemaal nu in zo'n situatie.
Ik heb eigenlijk niet een specifiek ding. Ik ben in het verleden wel een paar keer gedumpt, ook zonder dat ik het zag aankomen en ook dat ik dezelfde 'vibes' kreeg als nu. Die afwijzingen hebben me denk ik zo geraakt dat ik nu bang ben weer afgewezen te worden. In onze eerste dates heb ik daar overigens totaal geen last van gehad. Meer zodra het besef ontstond dat het iets aan het worden was en iets werd. Dat wil ik dan niet kwijtraken, vooral niet als ik gek ben op iemand.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Mag ik vragen hoe het komt dat je zo onzeker bent?
Leer eerst eens zeker te zijn van jezelf. Dan kun je pas zeker zijn in andere situaties.
Maak je zelf niet gek.
en om je vraag te beantwoordenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Geen wijf nee gelukkig. Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
Je moet nooit terug kijken naar het verleden. Iedereen zijn hart word weleens gebroken, 1 keer of meerdere keren. Normaal gezien word een mens daar sterker van, blijkbaar ben jij er zwakker door geworden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:44 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet een specifiek ding. Ik ben in het verleden wel een paar keer gedumpt, ook zonder dat ik het zag aankomen en ook dat ik dezelfde 'vibes' kreeg als nu. Die afwijzingen hebben me denk ik zo geraakt dat ik nu bang ben weer afgewezen te worden. In onze eerste dates heb ik daar overigens totaal geen last van gehad. Meer zodra het besef ontstond dat het iets aan het worden was en iets werd. Dat wil ik dan niet kwijtraken, vooral niet als ik gek ben op iemand.
Ik kan die vraag niet goed beantwoorden.quote:Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
Omdat dat hetgeen is wat je wil horen? Omdat het in je straatje past?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef dontknowshit het volgende:
Dit zijn al wat reacties waar wat meer aan heb... thx
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,
Als ik een gozer zat ben, hoef ik hem ook niet in mijn bed.
Hij lag nog in haar bed.
Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef Manono het volgende:
misschien is ze nog maagd en zelf onzeker?
That's a good thing right .. ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,
Als ik een gozer zat ben, hoef ik hem ook niet in mijn bed.
Hij lag nog in haar bed.
nou dan weet ik het ook niet ik doe altijd gewoon wat mij goeddunkt of iemand afstandig is of nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..
@Simpelzat, je hebt gelijk dat ik niet graag lees wat jij schrijft en dat ik dat liever niet hoor..
quote:
Ik houd mijn mond er wel over tegen haar...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:40 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Ach, als iemand er maar om kan lachen he.
Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef Leanne het volgende:
TS, hebben jullie dan nog eigenlijk wel sex gehad sinds ze zo afstandelijk doet en hoe ging dat?
Hm okee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:51 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.
Ik weet de uitkomst al.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..
Dus of ze maakt het uit vanavond, of ze legt uit wat er aan de hand is..
Lekkere onzekerheid tot vanavond dus
Vanavond al duidelijkheid!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..
Dus of ze maakt het uit vanavond, of ze legt uit wat er aan de hand is..
Lekkere onzekerheid tot vanavond dus
Of ze legt inderdaad echt uit wat er speelt (zonder het uit te maken), dat zou tof zijn voor jou. Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:15 schreef dontknowshit het volgende:
Ik mag aannemen dat ze uitmaken face to face zou doen en niet over de telefoon. Al ben ik er uiteraard nu helemaal onzeker over wat ze me wil vertellen. Ik weet niet wat er speelt. Waarom zou ze lief doen in een sms om het vervolgens hard uit te maken over de tel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |