abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71066917
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:24 schreef volkel het volgende:
Kom op zeg, je bent geen 16 meer, je gaat toch niet elke dag super veel smsen met elkaar?? Laat haar gewoon ff met rust tot ze klaar is met organiseren of wat ze ook alweer moet doen.. daarna zal ze heus wel weer naar je toe komen, want verder is je relatie kei goed wat is las.

Niks om je druk over te maken dus, gewoon ff rustig aan, ff met rust laten..
Daar zit wat in.. Ik zie vaak beren achter bomen die er niet hoeven te zijn. Als je een bepaald communicatie 'patroon' hebt (zoals elke dag ff smsen of bellen ofzo) en dat wordt ineens doorbroken, dan zie ik dat dus als een teken dat er iets mis is. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:10:56 #27
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71068373
het is

Deze relatie zal helaas niet lang meer duren, alle tekenen zijn aan de wand.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71068501
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef TeenWolf het volgende:
het is
[ afbeelding ]

Deze relatie zal helaas niet lang meer duren, alle tekenen zijn aan de wand.
Dank voor de support. Anderen zijn het blijkbaar niet met je eens.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:20:07 #29
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71068753
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Dank voor de support. Anderen zijn het blijkbaar niet met je eens.
Ik hoop voor jou dat ze gelijk hebben, echt waar, maar volgens mij is ze haar gevoel gewoon kwijt voor je.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_71068840
Dat is mijn gevoel ja... Maar het slaat qua timing nergens op omdat er maandag niets aan de hand was, het weekend nog overladen ben met lieve dingen en ze een cadeau voor me kocht. In de tussentijd is er tussen ons niets geks voorgevallen..
pi_71068977
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef dontknowshit het volgende:
Dat is mijn gevoel ja... Maar het slaat qua timing nergens op omdat er maandag niets aan de hand was, het weekend nog overladen ben met lieve dingen en ze een cadeau voor me kocht. In de tussentijd is er tussen ons niets geks voorgevallen..
Welkom tot de wondere vrouwenwereld. Zo te lezen heeft ze een ander, maar met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeg ik dat ze een goed moment zoekt je te dumpen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:29:00 #32
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71069043
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef dontknowshit het volgende:
gozer ik ben 25 jaar en begrijp vrouwen nog steeds niet. Ik heb relaties gezien waarvan het vriendinnetje nog 3 dagen voordat ze het uitmaakte zei; 'ik hou van je' en ook gehoord van een gast die verlaten is 5 maanden nadat ze gelukkig samen een huisje kochten.

Volgens mij is het vrouwelijke brein 1 van de meest gecompliceerde dingen die we nooit zullen begrijpen. Als ik in jouw geval was zou ik haar negeren zonder te laten merken dat je enigzins boos op haar bent, gewoon ook kortaf zijn alsof je wat anders aan je hoofd hebt, daar kunnen ze niet tegen.

Nu verhaal halen en op haar lip zitten zal haar verder van je afduwen, echt waar.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:29:48 #33
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71069070
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:26 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Welkom tot de wondere vrouwenwereld. Zo te lezen heeft ze een ander, maar met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeg ik dat ze een goed moment zoekt je te dumpen.
Je haalt me de woorden uit de mond, maar ik wilde dat niet zeggen......
pi_71069194
Ik kan me niet voorstellen dat ze een ander heeft. Toegegeven, dat kan je niet zeker weten, maar ik vind het nogal een mannenreactie om het gelijk daar op te gooien. De vrouwen hier denken dat ze gewoon druk is en de mannen denken dat het 5 voor 12 is en dat er een ander is..

Daarbij, nu flip ik 'm helemaal de pan uit.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:34:17 #35
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71069242
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef dontknowshit het volgende:

Laat je niet opnaaien door wat internetnerds joh
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:35:13 #36
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71069276
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze een ander heeft. Toegegeven, dat kan je niet zeker weten, maar ik vind het nogal een mannenreactie om het gelijk daar op te gooien. De vrouwen hier denken dat ze gewoon druk is en de mannen denken dat het 5 voor 12 is en dat er een ander is..

Of je luisteret niet naar mensen die jou en je vriendin niet kennen en gaat gewoon doen wat je zelf het beste lijkt.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71069287
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Laat je niet opnaaien door wat internetnerds joh
Ik zei toch dat ik onzeker ben .. Helemaal nu in zo'n situatie.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:35:41 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71069294
quote:
Ze fucken met je. En je bent een makkelijk prooi.
Je vriendin heeft gezegd waar ze stress van heeft. Heeft niks met jou te maken, dus projecteer het niet zo op jezelf. Je bent toch geen wijf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:36:00 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71069300
teenwolf loopt zich nu helemaal kapot te lachen achter zijn PC...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71069383
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze fucken met je. En je bent een makkelijk prooi.
Je vriendin heeft gezegd waar ze stress van heeft. Heeft niks met jou te maken, dus projecteer het niet zo op jezelf. Je bent toch geen wijf?

Geen wijf nee gelukkig. Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:38:41 #41
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71069389
Toch denk ik dat ze een ander heeft.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:39:41 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71069426
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef dontknowshit het volgende:
Geen wijf nee gelukkig. Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
Ja. Degene die het dichtst bij je staat, krijgt het dan negen van de tien keer het zwaarst te verduren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:39:50 #43
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71069432
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ik onzeker ben .. Helemaal nu in zo'n situatie.
Maar als je hier onzeker over wordt, kan ik je garanderen dat het niet de laatste keer zal zijn in je relatie. Vandaar ook dat het handig is om met je vriendin te delen dat je last hebt van onzekerheid, dat kan best na een relatie van drie maanden. Blijf je het verzwijgen, dan blijf je tegen dit soort problemen aanlopen met alle spanningen van dien.

Nu ze in de stress zit is het misschien niet zo'n handig moment voor een dergelijk gesprek, maar over een paar weken wel.
pi_71069471
Mag ik vragen hoe het komt dat je zo onzeker bent?

Leer eerst eens zeker te zijn van jezelf. Dan kun je pas zeker zijn in andere situaties.
Maak je zelf niet gek.
pi_71069577
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Mag ik vragen hoe het komt dat je zo onzeker bent?

Leer eerst eens zeker te zijn van jezelf. Dan kun je pas zeker zijn in andere situaties.
Maak je zelf niet gek.
Ik heb eigenlijk niet een specifiek ding. Ik ben in het verleden wel een paar keer gedumpt, ook zonder dat ik het zag aankomen en ook dat ik dezelfde 'vibes' kreeg als nu. Die afwijzingen hebben me denk ik zo geraakt dat ik nu bang ben weer afgewezen te worden. In onze eerste dates heb ik daar overigens totaal geen last van gehad. Meer zodra het besef ontstond dat het iets aan het worden was en iets werd. Dat wil ik dan niet kwijtraken, vooral niet als ik gek ben op iemand.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:46:48 #46
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71069649
Gewoon even een weekje wat meer afstand nemen. Jullie zien mekaar best vaak voor een stel dat nog maar zo kort wat heeft, dus misschien is dat voor haar in combinatie met de stress een beetje benauwend. Neem dus gewoon wat meer afstand, heb ffn een kleine week alleen belcontact, en spreek weer af als die stress voor d'r voorbij is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71069729
ok, voor eens en voor altijd... het vrouwelijk brein werkt niet zoals het mannelijk brein..
En ja, we zijn niet gemakkelijk, en ja, we hebben zo onze kuren

Maarrrr mannen zijn voor vrouwen ook niet te begrijpen hoor!

Ga alsjeblieft niet aan haar trekken. Ik denk ook dat ze gewoon stress heeft. Het laatste wat je dan kan gebruiken is een vent die constant wil weten wat er is etc.
En 3 maanden is echt veeeeeel te kort om je ècht nódig te hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Je kan haar een smsje sturen en vragen of je haar ergens mee kan helpen en/of wachten totdat ze wat relaxter is en haar dan uitleggen dat je bang was dat ze het uit zou maken omdat ze zo kortaf reageerde. (echt ga dat niet nu doen want dan heeft ze er gelijk genoeg van) Geef haar even de tijd om de zaken op orde te krijgen en dan zal je zien dat het weer beter gaat en dat ze duidelijk naar je zal zijn (of ze nou wel of niet met je door wil gaan).

Niet meteen van het ergste uitgaan. Hoe meer aandacht je besteed aan het negatieve hoe groter de kans is dat dat uitkomt.
pi_71069766
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

en om je vraag te beantwoorden

edit: maar andersom ook, dus ik geloof niet echt dat dat een specifiek vrouwending is..
pi_71069896
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:44 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet een specifiek ding. Ik ben in het verleden wel een paar keer gedumpt, ook zonder dat ik het zag aankomen en ook dat ik dezelfde 'vibes' kreeg als nu. Die afwijzingen hebben me denk ik zo geraakt dat ik nu bang ben weer afgewezen te worden. In onze eerste dates heb ik daar overigens totaal geen last van gehad. Meer zodra het besef ontstond dat het iets aan het worden was en iets werd. Dat wil ik dan niet kwijtraken, vooral niet als ik gek ben op iemand.
Je moet nooit terug kijken naar het verleden. Iedereen zijn hart word weleens gebroken, 1 keer of meerdere keren. Normaal gezien word een mens daar sterker van, blijkbaar ben jij er zwakker door geworden.

Probeer toch echt wat positiever in het leven te staan. En leer van jezelf te houden.
Probeer vooral te communiceren met je vriendin, dat is het aller belangerijkste!
pi_71069978
quote:
Voor de dames dan nog even de vraag.. Als jullie stressen, verdwijnt dan jullie 'vriendelijkheid' en is een man (vriend in dit geval) een easy target om je op af te reageren ?
Ik kan die vraag niet goed beantwoorden.
Ik ben absoluut geen stress gevoelige vrouw, dus dat zal me ook niet snel overkomen.

Maar het is algemeen bekend (of je nu man, vrouw of dier bent) dat je altijd af reageren doet tegen degene die het dicht naast je staan kwa gevoel.

Maar na 3 maanden (vind ik) kun je daar nog niet over praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')