Kan er wel om lachen, net als al die nieuwsreportages dat we medio eind dit jaar allemaal ziek worden en de ziekenhuizen het niet aan kunnen en massa hysterie. Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:59 schreef Jumparound het volgende:
mensen die denken dat 100 doemdenkers "mass opposition" zijn
dat denk ik ook, eerst zien...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, net als al die nieuwsreportages dat we medio eind dit jaar allemaal ziek worden en de ziekenhuizen het niet aan kunnen en massa hysterie. Eerst zien, dan geloven.
Precies, als het geen varkensgriep is, dan is 't wel de derde wereldoorlog, of genetische manipulatie van planten, of reageerbuisbabies die getraind worden om ons onder de duim te houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat denk ik ook, eerst zien...
maar om nu te gaan roepen dat de NWO toeslaat... heerlijk medium voor alle wereldvreemde keyboardcowboys, dat internet
Nou, ach;quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, net als al die nieuwsreportages dat we medio eind dit jaar allemaal ziek worden en de ziekenhuizen het niet aan kunnen en massa hysterie. Eerst zien, dan geloven.
Moet jij nou echt elke topic ombuigen in een Wildors bash?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:09 schreef Meh7 het volgende:
Maar goed, ik moet van Whiskey in elk topic iets over Wilders zeggen, hierbij voldoe ik daaraan in dit topic.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:09 schreef Meh7 het volgende:
Maar goed, ik moet van Whiskey in elk topic iets over Wilders zeggen, hierbij voldoe ik daaraan in dit topic.
Whiskey zei dat ik dat sowieso al deed, ik wil niet dat hij bekend gaat staan als een leugenaar. Vandaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moet jij nou echt elke topic ombuigen in een Wildors bash?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Whiskey zei dat ik dat sowieso al deed, ik wil niet dat hij bekend gaat staan als een leugenaar. Vandaar.
Je bewijst eerder m'n gelijk, daarvoor dank hoor Meh7.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Whiskey zei dat ik dat sowieso al deed, ik wil niet dat hij bekend gaat staan als een leugenaar. Vandaar.
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je bewijst eerder m'n gelijk, daarvoor dank hoor Meh7.
Omdat je inziet dat ik gelijk heb, en je niet wou dat ik als leugenaar bekend kom te staan, en je dus eigenlijk best om me geeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.
Waarom denk je dat ik in dit topic daarover begin?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vrij kritisch aangaande dit soort zaken, echter de Nederlandse overheid maakt mensen onnodig sceptisch, als men nou bijvoorbeeld eens naar buiten brengt welk bedrijf de vaccins levert, zou je al veel sceptici te mond kunnen snoeren.
Oeh oeh en wat was er nog meer, Dick Chaney ofzo had de rechten op het vaccin?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Het is namelijk een fact of life dat maar een paar medicijn boeren de schaal hebben om ff een paar miljoen vaccins uit te poepen.
Dus: dan komen er europa-wijd maar 1 of 2 namen uit.
Koren op de molen van de tin-foil hats
Dan gaat iedereen die zichzelf belangrijk vindt daar voor de poort liggen als er vaccins uitgedeeld worden aan de echte behoeftigen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vrij kritisch aangaande dit soort zaken, echter de Nederlandse overheid maakt mensen onnodig sceptisch, als men nou bijvoorbeeld eens naar buiten brengt welk bedrijf de vaccins levert, zou je al veel sceptici te mond kunnen snoeren.
Daarbij; denk je niet dat de overheid wat dat betreft wel openheid van zaken geeft?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef raptorix het volgende:
bedoel je met berichten, comments?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef thunderhart het volgende:
Hallo mensen..
Ik wilde dit even melden gezien de omvang van dit topic en vele anderen over het gehele internet.
http://www.infowars.com/l(...)y-swine-flu-vaccine/
Dit gebeurt nu niet alleen in Engeland maar ook in ons eigen land. De Telegraaf en het AD laten ook geen berichten meer toe waar belangrijke verwijzingen naar websites of artikelen in staan. Artikelen die geplaatst worden zijn binnen een paar uur van de site af en na een paar dagen compleet verdwenen, ook uit de archieven. Heb dit persoonlijk ondervonden en gemeld en gemaild aan desbetreffende kranten..zonder tegenbericht. Ik heb hier meerdere mensen die dit ook opviel over gehoord dat dit gebeurt.
Hier neemt het ook stap voor stap een grotere maat aan.
In mijn ogen zijn de Telegraaf en het AD hier ook zeker schuldig aan.
Thunderhart
Nee ze willen het echt niet zeggen, dat is het hem juist.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarbij; denk je niet dat de overheid wat dat betreft wel openheid van zaken geeft?
Het is geen 8 uur journaal nieuws, maar ik denk dat als je gaat zoeken naar bv de begroting van VWS, dat je het daar echt wel kan lezen.
Maar daar heb je het al, da's 'gedegen onderzoek', conspiracy shit verdraagt dat zelden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |