abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:46:06 #1
21636 Feestkabouter
pi_71062973
Ik heb al maandenlang problemen met Telfort, maar ze doen er niks aan. Mensen in de winkel zijn erg welwillend, doen meer dan ze volgens henzelf hoeven te doen, maar ze bereiken niks.

Vorige week donderdag heb ik een ultimatum neergelegd bij de winkel: als ik uiterlijk vrijdag 17 juli nog niet het idee heb dat er serieus aan mijn problemen gewerkt wordt kom ik met een knuppel 1 van je LCD's slopen.
Op zich daarna goed gesprek met manager gehad, die begreep mijn woede en frustratie, vond de termijn van 8 dagen erg redelijk (ook omdat ik niet eiste dat het probleem vandaag opgelost moet zijn maar dat ik slechts de overtuiging wil hebben dat eraan gewerkt wordt).
Hij zei echter dat zo'n actie van mij op het hoofdkantoor geen indruk zou maken, en dat de winkel er gewoon aangifte van zal doen.
Meestal kom ik mijn beloftes na, heb al eens een Mac-winkel leeggejaagd, maar in dit geval toch maar even niet.

Alternatief bedacht, waarmee ik hopelijk aandacht krijg:
als ik vanmiddag in de drukke winkelstraat voor de deur van de Telfort-winkel ga lopen roepen dat mensen vooral geen abo bij Telfort moeten nemen, dat ik al maanden mijn problemen meld bij Telfort en dat er niks aan gedaan wordt, dat ze beloftes niet nakomen............. kom ik daarmee weg?
Doe ik dan iets fout?
Kunnen zij me iets maken?
Moet ik SBS6 erbij halen? (wil eigenlijk liever niet op tv, terwijl me dat in dit geval wel zou kunnen helpen qua het maken van een punt).

Andere mensen die al lange tijd problemen met Telfort hebben?

Dank, (het is niet altijd) Feestkabouter
pi_71063072
telfort is cheap, je betaalt niet voor de service daar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71063073
als je denkt dat je daarmee je probleem kunt oplossen, dan moet je het maar doen he. Een beetje vent is niet bang voor de eventuele gevolgen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:51:49 #4
21636 Feestkabouter
pi_71063151
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef Argento het volgende:
als je denkt dat je daarmee je probleem kunt oplossen, dan moet je het maar doen he. Een beetje vent is niet bang voor de eventuele gevolgen.
nee maar altijd handig om vooraf de gevolgen een beetje in te schatten........ qua planning komen bepaalde mogelijke gevolgen effe niet zo handig uit.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:53:36 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_71063223
Ik voel dat de TS nog wel eens een nieuwe woning gaat krijgen. Met tralies voor de ramen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:03 #6
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063298
TS is een viswijf
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:45 #7
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063327
Ohja, mensen die voorbijlopen zullen je sowieso voor gek verklaren, aangezien elke telco gewoonweg kut is
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:58:33 #8
21636 Feestkabouter
pi_71063435
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Keiichi het volgende:
Ohja, mensen die voorbijlopen zullen je sowieso voor gek verklaren, aangezien elke telco gewoonweg kut is
Mij voor gek verklaren is geen probleem, dat ben ik al mijn hele leven gewend.

Op zich weet ik dat ze allemaal kut zijn, maar het is zo frustrerend dat ze er gewoon helemaal fucking niks aan doen en heel duidelijke beloftes en afspraken niet nakomen.

Je moet als zwakke burger op een gegeven moment toch iets doen om het idee te hebben dat je wordt gehoord.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:12 #9
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71063458
http://www.antwoordnummer.nl/
Print je klacht uit, een woord per A4tje. Stop elk blaadje in een doosje. Nummer de doosjes. Stuur er dagelijks eentje naar hun antwoordnummer. Of allemaal tegelijk. Helpt het niet, kost het ze in ieder geval geld.
censuur :O
pi_71063484
Wat een sneu gedrag zeg.

Wat voor een helse problemen zijn dat dan?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:01:38 #11
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71063551
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Vorige week donderdag heb ik een ultimatum neergelegd bij de winkel: als ik uiterlijk vrijdag 17 juli nog niet het idee heb dat er serieus aan mijn problemen gewerkt wordt kom ik met een knuppel 1 van je LCD's slopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:02:57 #12
46794 Berkery
Fat bastard
pi_71063613
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:

Alternatief bedacht, waarmee ik hopelijk aandacht krijg:
als ik vanmiddag in de drukke winkelstraat voor de deur van de Telfort-winkel ga lopen roepen dat mensen vooral geen abo bij Telfort moeten nemen, dat ik al maanden mijn problemen meld bij Telfort en dat er niks aan gedaan wordt, dat ze beloftes niet nakomen............. kom ik daarmee weg?
Moet je wel even zeggen waar, er zijn vast Fok!-ers die dit willen zien
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:04:56 #13
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063709
Maar wat is probleem met telfort dan?

Je hebt het er wel heel de tijd over dat ze je niet serieus nemen en dat ze niets doen, etc, etc.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 13:05:58 #14
21636 Feestkabouter
pi_71063758
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat een sneu gedrag zeg.

Wat voor een helse problemen zijn dat dan?
ik die vaak geen verbinding kan opbouwen als ik iemand wil bellen (terwijl ik wel gewoon vol bereik heb, buiten op straat in centrum Utrecht maar ook op allerlei andere steden).

anderen die direct bij mijn voicemail terechtkomen terwijl ik gewoon mijn toestel aan heb staan en vol bereik heb........ en als ze niets inspreken weet ik niet eens dat ik oproepen heb gemist.

ook al 2 keer gehad: ik belde Nederlandse mobile nummers (geen Telfort-nummers), ik werd doorgeschakeld (personen zaten in het buitenland en namen niet op)........... en ik kwam beide keren bij mijn eigen Telfort-voicemail uit!!

reeds verschillende toestellen geprobeerd en ook al een nieuwe sim gehad. het ligt echt aan Telfort.
en ik heb het ook niet over een plekje ergens op de Veluwe, nee ik heb het echt over allerlei plekken in de bebouwde kom van dorpen en steden, als ik ergens binnen zit, in mijn auto zit, maar ook gewoon als ik buiten op straat loop.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 13:10:46 #15
21636 Feestkabouter
pi_71063943
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.

grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
pi_71065135
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.

grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
Yeah, right
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:00 #17
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71065220
Ga naar de boer, vraag of ie wat mest over heeft en of je een emmertje mag vullen.
Vervolgens ga je luidroepend het hoofdkantoor binnen en pleur je dat emmertje stront naar binnen, terwijl je ondertussen aan de directie kenbaar maakt dat je hen nu zo hebt behandeld als zij jou al die tijd hebben behandeld. Als een stuk stront.

Ik ga er vanuit dat het hoofdkantoor een stenen vloer heeft... anders pakken ze je op vernieling van het tapijt. Steen is op te ruimen zonder schade.
Hebben jullie me een beetje gemist?
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 14:17:55 #18
21636 Feestkabouter
pi_71066578
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:41 schreef nachtdier3 het volgende:
Ga naar de boer, vraag of ie wat mest over heeft en of je een emmertje mag vullen.
Vervolgens ga je luidroepend het hoofdkantoor binnen en pleur je dat emmertje stront naar binnen, terwijl je ondertussen aan de directie kenbaar maakt dat je hen nu zo hebt behandeld als zij jou al die tijd hebben behandeld. Als een stuk stront.

Ik ga er vanuit dat het hoofdkantoor een stenen vloer heeft... anders pakken ze je op vernieling van het tapijt. Steen is op te ruimen zonder schade.
da's op zich wel een hele leuke!!
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 14:19:09 #19
21636 Feestkabouter
pi_71066619
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef lennart12 het volgende:

[..]

Yeah, right
ergens eind jaren 90, heel erg veel mensen hadden echt grote problemen met Casema.
echt gebeurd ja.
pi_71066803
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

da's op zich wel een hele leuke!!
We wachten met smart op de youtube filmpjes.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71070096
Ik heb ook gezeik gehad met Telfort, na verhuizing 6 weken geen internetverbinding gehad.
Voor 80 euro verbeld naar de klantenservice (dom). Meerdere malen langsgegaan bij zo'n verkooppunt. Daar kunnen ze ook helemaal niets voor je betekenen, helemaal niets. Enige wat zij doen is bellen om te informeren naar de status.
Als je een scene gaat schoppen bij zo'n verkooppunt, daar bereik je vrij weinig mee. Het enige wat mensen zullen denken is, wie is die retard, kunnen ze die niet de winkel uit schoppen. Je zet er alleen jezelf mee voor schut. Ik vind het sowieso echt een trieste actie dat je gaat dreigen om een lcd tv in elkaar te slaan. Met zulke acties bereik je echt niets en maak je geen indruk.

Ik raad je aan om een nette brief te schrijven waarin je chronologisch de situatie schetst. Je mag wel laten merken dat je gefrustreerd bent maar hou het netjes, niet capslock en uitroeptekens en schelden en alles maar idioot en belachelijk vinden.
Geef ze met die brief een ultimatum van 10 werkdagen waarin je de situatie opgelost wilt hebben. Geef aan dat je, indien je na het verstrijken van de 10 werkdagen nog geen passende oplossing hebt aangeboden gekregen, je het contract wilt laten ontbinden en je naar De Geschillencomissie zult stappen.
Stuur een kopie van je brief naar Consuwijzer en geef ook aan in je brief dat je de kopie naar Consuwijzer stuurt.

Ik heb dit na een maand bellen en mailen ook gedaan en kreeg binnen de 10 werkdagen een monteur die langskwam, het internet fixte, en een telefonische + e-mail reactie op mijn klacht. Ik heb twee maanden niet hoeven te betalen (dit was ook mijn verzoek in mijn brief).
Volgens de officiele weg dien je eigenlijk Telfort 30 dagen de tijd te geven het probleem op te laten lossen voor je daadwerkelijk stappen kunt nemen. echter aangezien je al een tijdje bezig bent, duurt die 30 dagen wel weer lang. Mijn ervaring met Telfort is trouwens: als het werkt, werkt het prima. Wil je iets veranderen, dan krijg je gezeik.

Succes en een tip voor volgende keer: schrijf gewoon na 1 á 2 keer bellen en twee weken een brief. Veel efficienter.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:01:46 #22
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71070230
Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen je voor gek verklaart en dat de winkel de politie belt en je laat afvoeren of zo. Ik zie vaker mensen op straat schreeuwen en die worden vrijwel door iedereen genegeert. Je zal er dus weinig mee bereiken denk ik.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71070918
Ik vraag me serieus af wat voor soort klant jij bent: Bij Casema met een knuppel binnenlopen, een Mac-winkel "leegvegen" en bij Telfort met vernieling dreigen. Kort lontje? Als je écht genaaid wordt, kun je ook een advocaat nemen of je RBV inschakelen, mits je die hebt.
pi_71071037
Dien een klacht in bij de klachtencommissie telecom ?
Dat kan als het bedrijf je klacht niet goed afhandelt.. Of ga naar de ombudsman ( www.consuwijzer.nl is een goede start)
dag
pi_71072006
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Syytön het volgende:
Knip
Volgens mij een redelijk en effectief advies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')