Ik heb ook gezeik gehad met Telfort, na verhuizing 6 weken geen internetverbinding gehad.
Voor 80 euro verbeld naar de klantenservice (dom). Meerdere malen langsgegaan bij zo'n verkooppunt. Daar kunnen ze ook helemaal niets voor je betekenen, helemaal niets. Enige wat zij doen is bellen om te informeren naar de status.
Als je een scene gaat schoppen bij zo'n verkooppunt, daar bereik je vrij weinig mee. Het enige wat mensen zullen denken is, wie is die retard, kunnen ze die niet de winkel uit schoppen. Je zet er alleen jezelf mee voor schut. Ik vind het sowieso echt een trieste actie dat je gaat dreigen om een lcd tv in elkaar te slaan. Met zulke acties bereik je echt niets en maak je geen indruk.
Ik raad je aan om een nette brief te schrijven waarin je chronologisch de situatie schetst. Je mag wel laten merken dat je gefrustreerd bent maar hou het netjes, niet capslock en uitroeptekens en schelden en alles maar idioot en belachelijk vinden.
Geef ze met die brief een ultimatum van 10 werkdagen waarin je de situatie opgelost wilt hebben. Geef aan dat je, indien je na het verstrijken van de 10 werkdagen nog geen passende oplossing hebt aangeboden gekregen, je het contract wilt laten ontbinden en je naar
De Geschillencomissie zult stappen.
Stuur een kopie van je brief naar
Consuwijzer en geef ook aan in je brief dat je de kopie naar Consuwijzer stuurt.
Ik heb dit na een maand bellen en mailen ook gedaan en kreeg binnen de 10 werkdagen een monteur die langskwam, het internet fixte, en een telefonische + e-mail reactie op mijn klacht. Ik heb twee maanden niet hoeven te betalen (dit was ook mijn verzoek in mijn brief).
Volgens de officiele weg dien je eigenlijk Telfort 30 dagen de tijd te geven het probleem op te laten lossen voor je daadwerkelijk stappen kunt nemen. echter aangezien je al een tijdje bezig bent, duurt die 30 dagen wel weer lang. Mijn ervaring met Telfort is trouwens: als het werkt, werkt het prima. Wil je iets veranderen, dan krijg je gezeik.
Succes en een tip voor volgende keer: schrijf gewoon na 1 á 2 keer bellen en twee weken een brief. Veel efficienter.