nee maar altijd handig om vooraf de gevolgen een beetje in te schatten........ qua planning komen bepaalde mogelijke gevolgen effe niet zo handig uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef Argento het volgende:
als je denkt dat je daarmee je probleem kunt oplossen, dan moet je het maar doen he. Een beetje vent is niet bang voor de eventuele gevolgen.
Mij voor gek verklaren is geen probleem, dat ben ik al mijn hele leven gewend.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Keiichi het volgende:
Ohja, mensen die voorbijlopen zullen je sowieso voor gek verklaren, aangezien elke telco gewoonweg kut is
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Vorige week donderdag heb ik een ultimatum neergelegd bij de winkel: als ik uiterlijk vrijdag 17 juli nog niet het idee heb dat er serieus aan mijn problemen gewerkt wordt kom ik met een knuppel 1 van je LCD's slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Moet je wel even zeggen waar, er zijn vast Fok!-ers die dit willen zienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Alternatief bedacht, waarmee ik hopelijk aandacht krijg:
als ik vanmiddag in de drukke winkelstraat voor de deur van de Telfort-winkel ga lopen roepen dat mensen vooral geen abo bij Telfort moeten nemen, dat ik al maanden mijn problemen meld bij Telfort en dat er niks aan gedaan wordt, dat ze beloftes niet nakomen............. kom ik daarmee weg?
ik die vaak geen verbinding kan opbouwen als ik iemand wil bellen (terwijl ik wel gewoon vol bereik heb, buiten op straat in centrum Utrecht maar ook op allerlei andere steden).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat een sneu gedrag zeg.
Wat voor een helse problemen zijn dat dan?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
Yeah, rightquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.
grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
da's op zich wel een hele leuke!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:41 schreef nachtdier3 het volgende:
Ga naar de boer, vraag of ie wat mest over heeft en of je een emmertje mag vullen.
Vervolgens ga je luidroepend het hoofdkantoor binnen en pleur je dat emmertje stront naar binnen, terwijl je ondertussen aan de directie kenbaar maakt dat je hen nu zo hebt behandeld als zij jou al die tijd hebben behandeld. Als een stuk stront.
Ik ga er vanuit dat het hoofdkantoor een stenen vloer heeft... anders pakken ze je op vernieling van het tapijt. Steen is op te ruimen zonder schade.
ergens eind jaren 90, heel erg veel mensen hadden echt grote problemen met Casema.quote:
We wachten met smart op de youtube filmpjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
da's op zich wel een hele leuke!!
Sommige mensen denken nu eenmaal dat alleen met geweld en een grote bek het gelijk te halen valt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Tja... het volgende:
Ik vraag me serieus af wat voor soort klant jij bent: Bij Casema met een knuppel binnenlopen, een Mac-winkel "leegvegen" en bij Telfort met vernieling dreigen. Kort lontje? Als je écht genaaid wordt, kun je ook een advocaat nemen of je RBV inschakelen, mits je die hebt.
Jij hebt vast nooit problemen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Rapaille het volgende:
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
Iedereen heeft wel eens problemen.quote:
Iedereen heeft problemen op zijn tijd, maar geweld is nooit de manier om je problemen op te lossen.quote:
het speelt inmiddels al maandenlang, en ook brieven heb ik al geprobeerd.quote:
dit soort dingen, en RBV en advocaat en zo: ik ben helemaal met jullie eens dat dat eigenlijk de enige echte juiste manier is, maar jullie zijn dan hopelijk weer met mij eens dat je er op die manier ZEKER van bent dat er de eerste maanden niet wordt gewerkt aan het oplossen van de problemen.........quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:21 schreef Peter het volgende:
Dien een klacht in bij de klachtencommissie telecom ?
Dat kan als het bedrijf je klacht niet goed afhandelt.. Of ga naar de ombudsman ( www.consuwijzer.nl is een goede start)
ah de telfortmedewerkers zijn ook aanwezigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Rapaille het volgende:
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
en daarom gebruik ik ook nooit geweld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft problemen op zijn tijd, maar geweld is nooit de manier om je problemen op te lossen.
je bent professioneel afgepoeierdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en daarom gebruik ik ook nooit geweld.
de opmerking over de honkbalknuppel bij Telfort was om te laten blijken aan die lui dat de frustratie inmiddels erg hoog oploopt. hetzelfde gold voor de knuppel bij Casema.
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt
het leegjagen van de Mac-winkel heb ik puur met woorden gedaan. mijn iPod van net een dik jaar oud was ermee opgehouden, ze adviseerden mij een nieuwe te kopen ipv te laten repareren. toen ben ik met erg luid volume, bewust zodat heel de winkel het kon horen, een discussie gaan houden over hoe slecht de service was, en dat er ook nog Europese regels zijn over garantie (minimaal 2 jaar) en dat zij dus zo oneerlijk met de regels omgaan door mij ten eerste die garantie niet te willen leveren, en daarnaast klanten voor te liegen over het bijkopen van garantie. het belangrijkste deel van de bijgekochte garantie heb je namelijk sowieso al, zonder dat je ervoor bijbetaalt. maar dat zeggen ze er niet bij of ze liegen er zelfs over.
ik weet zeker dat ik geen woord verkeerd gezegd heb, ik zeg ook niet zomaar wat, ik weet goed waar ik het over heb.
anyway: de winkel was snel leeg, en een paar weken later had ik gratis en voor niks van hun hoofdkantoor een gloednieuwe iPod. (en die heb ik anderhalf jaar later zelf gesloopt)
dus terugkomend op het geweld: dat gebruik ik niet, ik kies voor andere manieren die misschien niet helemaal gebruikelijk zijn, maar wel bij mij passen en ook nog eens effect kunnen hebben.
de emmer stront blijf ik een leuke suggestie vinden!
update over mijn bezoek aan de winkel gisteren:
voordat ik op straat wilde gaan lopen roepen ben ik eerst nog even in de winkel een laatste kans gaan geven om dat te voorkomen. en die kans hebben ze goed opgepikt. ik heb prive telefoonnummer en mailadres van de winkelmanager. heel concrete afspraken nu (en ik vertrouw hem erop dat hij die ook nakomt): hij belt mij elke 2 dagen om te vragen wat de stand van zaken is, en daar stopt hij pas mee totdat IK zeg dat het ook werkelijk is opgelost. en tussendoor blijft hij uiteraard het hoofdkantoor wakker kicken.
hoofdkantoor had overigens mijn probleem van de week (zo zagen we) alweer op 'opgelost' gezet, terwijl er helemaal niks is gebeurd. daar was hij samen met mij echt witheet over.
laat dat durven maar aan mij over.quote:
je bedoelt dat ze de status al op 'opgelost' hadden gezet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
je bent professioneel afgepoeierd![]()
nou dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Vampess het volgende:
Wij ijsen eis
Het noemen van SBS6 spreekt boekdelen over TS
ik denk niet anders dan andere consumenten te zijn, de mensen in de winkel geven aan dat mijn situatie uitzonderlijk is. en ja dan is mijn reactie: laten we daar dan op een uitzonderlijke manier mee omgaan (en daar had ie dan verder niks slims tegenin te brengen).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef LockonStratos het volgende:
Als je als winkelmanager je privetelefoonnummer aan een klant geeft ben je echt een klapmongool die zn vak niet verstaat, verder is TS een heethoofd die zijn woede niet onder controle kan houden en denkt anders dan andere consumenten te zijn
Serieus, wat is er mis met op een normale zakelijke doch dwingende manier te communiceren ipv uit je plaat te gaan jezelf gigantisch voor lul te zetten en te gaan lopen dreigen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik denk niet anders dan andere consumenten te zijn, de mensen in de winkel geven aan dat mijn situatie uitzonderlijk is. en ja dan is mijn reactie: laten we daar dan op een uitzonderlijke manier mee omgaan (en daar had ie dan verder niks slims tegenin te brengen).
oh en over het onder controle houden van mijn woede moet je mijn eerdere posts van vanmorgen maar even lezen.
Faalkabouter voor jou.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met op een normale zakelijke doch dwingende manier te communiceren ipv uit je plaat te gaan jezelf gigantisch voor lul te zetten en te gaan lopen dreigen?
Wss allemaal je eigen schuld als je en bij casema, en bij apple en bij telfort problemen hebt
Faalkonijn...
Zie je, daar ga je al de fout in. Door mensen zoals jij is er zoveel agressie en geweld in de wereld, je moet niet denken dat je anders bent of dat er iets te ver gaat en je in je recht staat door te flippen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Faalkabouter voor jou.
er is niks mis met gewoon communiceren, maar we zijn dat stadium voor bij, het heeft niks opgeleverd.
en daarnaast ben ik ook gewoon mens met gevoel, op een gegeven moment wordt de frustratie groot en daar wil je ook wel eens iets mee doen. ben ik daar vreemd in?
hoe kan het mijn schuld zijn als mijn iPod waar ik altijd voorzichtig mee omga ineens vreemde kuren begint te vertonen?
hoe kan het mijn schuld zijn als ik buiten op straat geen verbinding krijg of mensen mij niet kunnen bereiken, en dat ook nog eens met allerlei verschillende toestellen?
hoe kan het mijn schuld zijn bij Casema als.............. weet ik niet meer, lang geleden inmiddels. maar het was niet mijn schuld![]()
ik ben blij voor je dat alles in jouw leven zo vlekkeloos verloopt![]()
behalve dan dat je in de verkeerde topics terechtkomt waar je je opwindt over dingen die je zelf beter had kunnen inschatten als je gewoon goed had gelezen![]()
Yeah sure... Dat zal echt helpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt
helemaal mee eens, zou ik ook doen, ik verwacht het ook niet anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Syytön het volgende:
[..]
Yeah sure... Dat zal echt helpen.
Mijn goede advies ten spijt zie ik al na je reacties van vandaag. Ik kan je vertellen, ik doe o.a. klachtenafhandeling bij het bedrijf waar ik werk, en ik kan je een geheim verklappen: voor mensen die netjes en beleefd maar wel duidelijk in hun wensen zijn, ben ik bereid een stuk harder te lopen dan voor mensen die alleen maar lopen te dreigen en zich agressief uiten.
........
Daar ga je de fout al inquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
helemaal mee eens, zou ik ook doen, ik verwacht het ook niet anders.
ik heb het ook heel lang op die manier geprobeerd. maar ergens gaat er iets mis: steeds de verkeerde mensen, domme mensen, of gewoon niet hard genoeg lopen, of mijn problemen zijn te groot of onverklaarbaar: er is niks opgelost.
voor de duidelijkheid: ik gaf al aan dat het maanden duurt en dat ik het ook al maanden aankaart, en nu wil ik dan een voorzichtig stapje verder gaan en op een geweldloze manier een punt proberen te maken. is daar iets mis mee?
brieven: ik denk al 3 of 4 aan hen gestuurd, en niet op allemaal een reactie gehad. en de reacties die ik wel krijg: we gaan ernaar kijken, moeilijk probleem, we nemen contact met u op.
met 0,0 resultaat
wacht even, ik denk dat je dingen door elkaar haalt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:50 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zie je, daar ga je al de fout in. Door mensen zoals jij is er zoveel agressie en geweld in de wereld, je moet niet denken dat je anders bent of dat er iets te ver gaat en je in je recht staat door te flippen.
Maarja, sommige mensen zijn nou eenmaal wat minder ontwikkeld dan de rest van de maatschappij, toch jammer
Ten eerste kan ik met internet en andere technologie omgaan, ten tweede heb ik mijn problemen altijd op een normale manier binnen een week kunnen oplossen....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
wacht even, ik denk dat je dingen door elkaar haalt.
na maandenlang op gewone nette manieren proberen Telfort te bewegen mijn problemen op te lossen, wil ik nu (zie ook mijn vorige post) een stapje verder gaan en op een geweldoze manier een punt maken.
waarbij ik eerst nog eens rustig informeer naar de mogelijkheden.
wat is daar 'minder ontwikkeld' aan?
dan denk ik dat 'doorflippen' niet van toepassing is, en dat een verwijzing naar de hoeveelheid agressie die er in de wereld is ook niet op zijn plaats is. toch?
het feit dat jij zulke grote en onredelijke stappen maakt geeft mij eerder een indruk dat juist jij een persoon zou kunnen zijn die of zelf agressie zou kunnen tonen of het bij anderen zou kunnen opwekken. en minder ontwikkeld is misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |