abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:46:06 #1
21636 Feestkabouter
pi_71062973
Ik heb al maandenlang problemen met Telfort, maar ze doen er niks aan. Mensen in de winkel zijn erg welwillend, doen meer dan ze volgens henzelf hoeven te doen, maar ze bereiken niks.

Vorige week donderdag heb ik een ultimatum neergelegd bij de winkel: als ik uiterlijk vrijdag 17 juli nog niet het idee heb dat er serieus aan mijn problemen gewerkt wordt kom ik met een knuppel 1 van je LCD's slopen.
Op zich daarna goed gesprek met manager gehad, die begreep mijn woede en frustratie, vond de termijn van 8 dagen erg redelijk (ook omdat ik niet eiste dat het probleem vandaag opgelost moet zijn maar dat ik slechts de overtuiging wil hebben dat eraan gewerkt wordt).
Hij zei echter dat zo'n actie van mij op het hoofdkantoor geen indruk zou maken, en dat de winkel er gewoon aangifte van zal doen.
Meestal kom ik mijn beloftes na, heb al eens een Mac-winkel leeggejaagd, maar in dit geval toch maar even niet.

Alternatief bedacht, waarmee ik hopelijk aandacht krijg:
als ik vanmiddag in de drukke winkelstraat voor de deur van de Telfort-winkel ga lopen roepen dat mensen vooral geen abo bij Telfort moeten nemen, dat ik al maanden mijn problemen meld bij Telfort en dat er niks aan gedaan wordt, dat ze beloftes niet nakomen............. kom ik daarmee weg?
Doe ik dan iets fout?
Kunnen zij me iets maken?
Moet ik SBS6 erbij halen? (wil eigenlijk liever niet op tv, terwijl me dat in dit geval wel zou kunnen helpen qua het maken van een punt).

Andere mensen die al lange tijd problemen met Telfort hebben?

Dank, (het is niet altijd) Feestkabouter
pi_71063072
telfort is cheap, je betaalt niet voor de service daar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71063073
als je denkt dat je daarmee je probleem kunt oplossen, dan moet je het maar doen he. Een beetje vent is niet bang voor de eventuele gevolgen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:51:49 #4
21636 Feestkabouter
pi_71063151
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef Argento het volgende:
als je denkt dat je daarmee je probleem kunt oplossen, dan moet je het maar doen he. Een beetje vent is niet bang voor de eventuele gevolgen.
nee maar altijd handig om vooraf de gevolgen een beetje in te schatten........ qua planning komen bepaalde mogelijke gevolgen effe niet zo handig uit.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:53:36 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_71063223
Ik voel dat de TS nog wel eens een nieuwe woning gaat krijgen. Met tralies voor de ramen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:03 #6
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063298
TS is een viswijf
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:45 #7
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063327
Ohja, mensen die voorbijlopen zullen je sowieso voor gek verklaren, aangezien elke telco gewoonweg kut is
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:58:33 #8
21636 Feestkabouter
pi_71063435
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Keiichi het volgende:
Ohja, mensen die voorbijlopen zullen je sowieso voor gek verklaren, aangezien elke telco gewoonweg kut is
Mij voor gek verklaren is geen probleem, dat ben ik al mijn hele leven gewend.

Op zich weet ik dat ze allemaal kut zijn, maar het is zo frustrerend dat ze er gewoon helemaal fucking niks aan doen en heel duidelijke beloftes en afspraken niet nakomen.

Je moet als zwakke burger op een gegeven moment toch iets doen om het idee te hebben dat je wordt gehoord.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:12 #9
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71063458
http://www.antwoordnummer.nl/
Print je klacht uit, een woord per A4tje. Stop elk blaadje in een doosje. Nummer de doosjes. Stuur er dagelijks eentje naar hun antwoordnummer. Of allemaal tegelijk. Helpt het niet, kost het ze in ieder geval geld.
censuur :O
pi_71063484
Wat een sneu gedrag zeg.

Wat voor een helse problemen zijn dat dan?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:01:38 #11
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71063551
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Vorige week donderdag heb ik een ultimatum neergelegd bij de winkel: als ik uiterlijk vrijdag 17 juli nog niet het idee heb dat er serieus aan mijn problemen gewerkt wordt kom ik met een knuppel 1 van je LCD's slopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:02:57 #12
46794 Berkery
Fat bastard
pi_71063613
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:


Alternatief bedacht, waarmee ik hopelijk aandacht krijg:
als ik vanmiddag in de drukke winkelstraat voor de deur van de Telfort-winkel ga lopen roepen dat mensen vooral geen abo bij Telfort moeten nemen, dat ik al maanden mijn problemen meld bij Telfort en dat er niks aan gedaan wordt, dat ze beloftes niet nakomen............. kom ik daarmee weg?
Moet je wel even zeggen waar, er zijn vast Fok!-ers die dit willen zien
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:04:56 #13
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063709
Maar wat is probleem met telfort dan?

Je hebt het er wel heel de tijd over dat ze je niet serieus nemen en dat ze niets doen, etc, etc.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 13:05:58 #14
21636 Feestkabouter
pi_71063758
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat een sneu gedrag zeg.

Wat voor een helse problemen zijn dat dan?
ik die vaak geen verbinding kan opbouwen als ik iemand wil bellen (terwijl ik wel gewoon vol bereik heb, buiten op straat in centrum Utrecht maar ook op allerlei andere steden).

anderen die direct bij mijn voicemail terechtkomen terwijl ik gewoon mijn toestel aan heb staan en vol bereik heb........ en als ze niets inspreken weet ik niet eens dat ik oproepen heb gemist.

ook al 2 keer gehad: ik belde Nederlandse mobile nummers (geen Telfort-nummers), ik werd doorgeschakeld (personen zaten in het buitenland en namen niet op)........... en ik kwam beide keren bij mijn eigen Telfort-voicemail uit!!

reeds verschillende toestellen geprobeerd en ook al een nieuwe sim gehad. het ligt echt aan Telfort.
en ik heb het ook niet over een plekje ergens op de Veluwe, nee ik heb het echt over allerlei plekken in de bebouwde kom van dorpen en steden, als ik ergens binnen zit, in mijn auto zit, maar ook gewoon als ik buiten op straat loop.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 13:10:46 #15
21636 Feestkabouter
pi_71063943
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.

grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
pi_71065135
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.

grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
Yeah, right
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:00 #17
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71065220
Ga naar de boer, vraag of ie wat mest over heeft en of je een emmertje mag vullen.
Vervolgens ga je luidroepend het hoofdkantoor binnen en pleur je dat emmertje stront naar binnen, terwijl je ondertussen aan de directie kenbaar maakt dat je hen nu zo hebt behandeld als zij jou al die tijd hebben behandeld. Als een stuk stront.

Ik ga er vanuit dat het hoofdkantoor een stenen vloer heeft... anders pakken ze je op vernieling van het tapijt. Steen is op te ruimen zonder schade.
Hebben jullie me een beetje gemist?
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 14:17:55 #18
21636 Feestkabouter
pi_71066578
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:41 schreef nachtdier3 het volgende:
Ga naar de boer, vraag of ie wat mest over heeft en of je een emmertje mag vullen.
Vervolgens ga je luidroepend het hoofdkantoor binnen en pleur je dat emmertje stront naar binnen, terwijl je ondertussen aan de directie kenbaar maakt dat je hen nu zo hebt behandeld als zij jou al die tijd hebben behandeld. Als een stuk stront.

Ik ga er vanuit dat het hoofdkantoor een stenen vloer heeft... anders pakken ze je op vernieling van het tapijt. Steen is op te ruimen zonder schade.
da's op zich wel een hele leuke!!
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 14:19:09 #19
21636 Feestkabouter
pi_71066619
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef lennart12 het volgende:

[..]

Yeah, right
ergens eind jaren 90, heel erg veel mensen hadden echt grote problemen met Casema.
echt gebeurd ja.
pi_71066803
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

da's op zich wel een hele leuke!!
We wachten met smart op de youtube filmpjes.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71070096
Ik heb ook gezeik gehad met Telfort, na verhuizing 6 weken geen internetverbinding gehad.
Voor 80 euro verbeld naar de klantenservice (dom). Meerdere malen langsgegaan bij zo'n verkooppunt. Daar kunnen ze ook helemaal niets voor je betekenen, helemaal niets. Enige wat zij doen is bellen om te informeren naar de status.
Als je een scene gaat schoppen bij zo'n verkooppunt, daar bereik je vrij weinig mee. Het enige wat mensen zullen denken is, wie is die retard, kunnen ze die niet de winkel uit schoppen. Je zet er alleen jezelf mee voor schut. Ik vind het sowieso echt een trieste actie dat je gaat dreigen om een lcd tv in elkaar te slaan. Met zulke acties bereik je echt niets en maak je geen indruk.

Ik raad je aan om een nette brief te schrijven waarin je chronologisch de situatie schetst. Je mag wel laten merken dat je gefrustreerd bent maar hou het netjes, niet capslock en uitroeptekens en schelden en alles maar idioot en belachelijk vinden.
Geef ze met die brief een ultimatum van 10 werkdagen waarin je de situatie opgelost wilt hebben. Geef aan dat je, indien je na het verstrijken van de 10 werkdagen nog geen passende oplossing hebt aangeboden gekregen, je het contract wilt laten ontbinden en je naar De Geschillencomissie zult stappen.
Stuur een kopie van je brief naar Consuwijzer en geef ook aan in je brief dat je de kopie naar Consuwijzer stuurt.

Ik heb dit na een maand bellen en mailen ook gedaan en kreeg binnen de 10 werkdagen een monteur die langskwam, het internet fixte, en een telefonische + e-mail reactie op mijn klacht. Ik heb twee maanden niet hoeven te betalen (dit was ook mijn verzoek in mijn brief).
Volgens de officiele weg dien je eigenlijk Telfort 30 dagen de tijd te geven het probleem op te laten lossen voor je daadwerkelijk stappen kunt nemen. echter aangezien je al een tijdje bezig bent, duurt die 30 dagen wel weer lang. Mijn ervaring met Telfort is trouwens: als het werkt, werkt het prima. Wil je iets veranderen, dan krijg je gezeik.

Succes en een tip voor volgende keer: schrijf gewoon na 1 á 2 keer bellen en twee weken een brief. Veel efficienter.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:01:46 #22
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71070230
Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen je voor gek verklaart en dat de winkel de politie belt en je laat afvoeren of zo. Ik zie vaker mensen op straat schreeuwen en die worden vrijwel door iedereen genegeert. Je zal er dus weinig mee bereiken denk ik.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71070918
Ik vraag me serieus af wat voor soort klant jij bent: Bij Casema met een knuppel binnenlopen, een Mac-winkel "leegvegen" en bij Telfort met vernieling dreigen. Kort lontje? Als je écht genaaid wordt, kun je ook een advocaat nemen of je RBV inschakelen, mits je die hebt.
pi_71071037
Dien een klacht in bij de klachtencommissie telecom ?
Dat kan als het bedrijf je klacht niet goed afhandelt.. Of ga naar de ombudsman ( www.consuwijzer.nl is een goede start)
dag
pi_71072006
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Syytön het volgende:
Knip
Volgens mij een redelijk en effectief advies.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:43:17 #26
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71077812
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Tja... het volgende:
Ik vraag me serieus af wat voor soort klant jij bent: Bij Casema met een knuppel binnenlopen, een Mac-winkel "leegvegen" en bij Telfort met vernieling dreigen. Kort lontje? Als je écht genaaid wordt, kun je ook een advocaat nemen of je RBV inschakelen, mits je die hebt.
Sommige mensen denken nu eenmaal dat alleen met geweld en een grote bek het gelijk te halen valt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71078621
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
pi_71079014
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Rapaille het volgende:
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
Jij hebt vast nooit problemen?
pi_71079138
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef samara het volgende:

[..]

Jij hebt vast nooit problemen?
Iedereen heeft wel eens problemen.
Maar niet zo erg als TS...

En dan doel ik vooral op hem zelf.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:19:04 #30
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71080338
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef samara het volgende:

[..]

Jij hebt vast nooit problemen?
Iedereen heeft problemen op zijn tijd, maar geweld is nooit de manier om je problemen op te lossen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:32:21 #31
21636 Feestkabouter
pi_71089979
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Syytön het volgende:
brief schrijven, 30 dagen
het speelt inmiddels al maandenlang, en ook brieven heb ik al geprobeerd.
emails, brieven, bellen naar klantenservice, om hulp vragen in de winkels: laatste optie lijkt nog de beste ingang te zijn, mits ik ze geprikkeld houd.
ze tonen me in elk geval veel begrip voor mijn frustratie en ze bevestigen gewoon keihard dat de afspraken vanuit het hoofdkantoor niet worden nagekomen (dat zien ze in hun systeem).
maar misschien hebben ze nog een extra impuls nodig, ze doen hun best wel voor me, maar dan steeds maar een paar dagen en dan blijft het vanuit de winkel ook weer stil. ik wil dat ze er vanuit de winkel bovenop blijven zitten totdat het echt is opgelost.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:35:16 #32
21636 Feestkabouter
pi_71090033
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:21 schreef Peter het volgende:
Dien een klacht in bij de klachtencommissie telecom ?
Dat kan als het bedrijf je klacht niet goed afhandelt.. Of ga naar de ombudsman ( www.consuwijzer.nl is een goede start)
dit soort dingen, en RBV en advocaat en zo: ik ben helemaal met jullie eens dat dat eigenlijk de enige echte juiste manier is, maar jullie zijn dan hopelijk weer met mij eens dat je er op die manier ZEKER van bent dat er de eerste maanden niet wordt gewerkt aan het oplossen van de problemen.........
pi_71090115
bazenactie als je het durft
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_71090249
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Rapaille het volgende:
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
ah de telfortmedewerkers zijn ook aanwezig
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:49:48 #35
21636 Feestkabouter
pi_71090300
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:19 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Iedereen heeft problemen op zijn tijd, maar geweld is nooit de manier om je problemen op te lossen.
en daarom gebruik ik ook nooit geweld.
de opmerking over de honkbalknuppel bij Telfort was om te laten blijken aan die lui dat de frustratie inmiddels erg hoog oploopt. hetzelfde gold voor de knuppel bij Casema.
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt

het leegjagen van de Mac-winkel heb ik puur met woorden gedaan. mijn iPod van net een dik jaar oud was ermee opgehouden, ze adviseerden mij een nieuwe te kopen ipv te laten repareren. toen ben ik met erg luid volume, bewust zodat heel de winkel het kon horen, een discussie gaan houden over hoe slecht de service was, en dat er ook nog Europese regels zijn over garantie (minimaal 2 jaar) en dat zij dus zo oneerlijk met de regels omgaan door mij ten eerste die garantie niet te willen leveren, en daarnaast klanten voor te liegen over het bijkopen van garantie. het belangrijkste deel van de bijgekochte garantie heb je namelijk sowieso al, zonder dat je ervoor bijbetaalt. maar dat zeggen ze er niet bij of ze liegen er zelfs over.
ik weet zeker dat ik geen woord verkeerd gezegd heb, ik zeg ook niet zomaar wat, ik weet goed waar ik het over heb.

anyway: de winkel was snel leeg, en een paar weken later had ik gratis en voor niks van hun hoofdkantoor een gloednieuwe iPod. (en die heb ik anderhalf jaar later zelf gesloopt)

dus terugkomend op het geweld: dat gebruik ik niet, ik kies voor andere manieren die misschien niet helemaal gebruikelijk zijn, maar wel bij mij passen en ook nog eens effect kunnen hebben.
de emmer stront blijf ik een leuke suggestie vinden!


update over mijn bezoek aan de winkel gisteren:
voordat ik op straat wilde gaan lopen roepen ben ik eerst nog even in de winkel een laatste kans gaan geven om dat te voorkomen. en die kans hebben ze goed opgepikt. ik heb prive telefoonnummer en mailadres van de winkelmanager. heel concrete afspraken nu (en ik vertrouw hem erop dat hij die ook nakomt): hij belt mij elke 2 dagen om te vragen wat de stand van zaken is, en daar stopt hij pas mee totdat IK zeg dat het ook werkelijk is opgelost. en tussendoor blijft hij uiteraard het hoofdkantoor wakker kicken.
hoofdkantoor had overigens mijn probleem van de week (zo zagen we) alweer op 'opgelost' gezet, terwijl er helemaal niks is gebeurd. daar was hij samen met mij echt witheet over.
pi_71090353
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en daarom gebruik ik ook nooit geweld.
de opmerking over de honkbalknuppel bij Telfort was om te laten blijken aan die lui dat de frustratie inmiddels erg hoog oploopt. hetzelfde gold voor de knuppel bij Casema.
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt

het leegjagen van de Mac-winkel heb ik puur met woorden gedaan. mijn iPod van net een dik jaar oud was ermee opgehouden, ze adviseerden mij een nieuwe te kopen ipv te laten repareren. toen ben ik met erg luid volume, bewust zodat heel de winkel het kon horen, een discussie gaan houden over hoe slecht de service was, en dat er ook nog Europese regels zijn over garantie (minimaal 2 jaar) en dat zij dus zo oneerlijk met de regels omgaan door mij ten eerste die garantie niet te willen leveren, en daarnaast klanten voor te liegen over het bijkopen van garantie. het belangrijkste deel van de bijgekochte garantie heb je namelijk sowieso al, zonder dat je ervoor bijbetaalt. maar dat zeggen ze er niet bij of ze liegen er zelfs over.
ik weet zeker dat ik geen woord verkeerd gezegd heb, ik zeg ook niet zomaar wat, ik weet goed waar ik het over heb.

anyway: de winkel was snel leeg, en een paar weken later had ik gratis en voor niks van hun hoofdkantoor een gloednieuwe iPod. (en die heb ik anderhalf jaar later zelf gesloopt)

dus terugkomend op het geweld: dat gebruik ik niet, ik kies voor andere manieren die misschien niet helemaal gebruikelijk zijn, maar wel bij mij passen en ook nog eens effect kunnen hebben.
de emmer stront blijf ik een leuke suggestie vinden!


update over mijn bezoek aan de winkel gisteren:
voordat ik op straat wilde gaan lopen roepen ben ik eerst nog even in de winkel een laatste kans gaan geven om dat te voorkomen. en die kans hebben ze goed opgepikt. ik heb prive telefoonnummer en mailadres van de winkelmanager. heel concrete afspraken nu (en ik vertrouw hem erop dat hij die ook nakomt): hij belt mij elke 2 dagen om te vragen wat de stand van zaken is, en daar stopt hij pas mee totdat IK zeg dat het ook werkelijk is opgelost. en tussendoor blijft hij uiteraard het hoofdkantoor wakker kicken.
hoofdkantoor had overigens mijn probleem van de week (zo zagen we) alweer op 'opgelost' gezet, terwijl er helemaal niks is gebeurd. daar was hij samen met mij echt witheet over.
je bent professioneel afgepoeierd
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:54:49 #37
21636 Feestkabouter
pi_71090399
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:40 schreef postmortum het volgende:
bazenactie als je het durft
laat dat durven maar aan mij over.
maar goed, in calculeer de risico's gewoon in, en dan stelt het durven niet zoveel meer voor.

onderweg daarheen nog even op het politiebureau geweest en gevraagd wat er nou wel en niet kon.
zelfde vraag dus als in dit topic.
sowieso zou ik moeten opletten met wat ik zeg, ivm een aanklacht wegens smaad: als ik zeg dat de kans bestaat dat als je een probleem hebt dat ze er maandenlang niks aan doen, dan klopt dat feitelijk en kunnen ze me niks maken. als ik simpelweg zeg: Telfort is een kutbedrijf en ze doen geen flikker voor je, dan ben ik fout bezig.
ook zou ik een meter uit de gevel/voordeur moeten blijven.
en als ik ga lopen roepen zou ik een bekeuring voor overlast kunnen krijgen, maar als ik mensen die richting de Telfort-winkel lopen aanspreek is er weer niks aan de hand.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:01:57 #38
21636 Feestkabouter
pi_71090544
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:52 schreef postmortum het volgende:

[..]

je bent professioneel afgepoeierd
je bedoelt dat ze de status al op 'opgelost' hadden gezet?
nou ja afgepoeierd, ik denk niet dat ze de indruk hadden mij daarmee definitief stil te krijgen toch?
ze hebben nu nog 1 week, daarna bel ik (de oproepen die wel lukken, en zijn gelukkig toch wel de meeste) gratis totdat het probleem is opgelost.
pi_71090781
Wij ijsen eis

Het noemen van SBS6 spreekt boekdelen over TS
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_71090811
Als je als winkelmanager je privetelefoonnummer aan een klant geeft ben je echt een klapmongool die zn vak niet verstaat, verder is TS een heethoofd die zijn woede niet onder controle kan houden en denkt anders dan andere consumenten te zijn
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:25:35 #41
21636 Feestkabouter
pi_71090998
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Vampess het volgende:
Wij ijsen eis

Het noemen van SBS6 spreekt boekdelen over TS
nou dat denk ik niet.
ik noem het als middel, puur omdat het veel kijkers heeft en dit soort neuzelig nieuws brengt. maar dat zegt niet dat ik ernaar kijk.
(peterrrrrrrr kijk ik trouwens wel)
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:27:05 #42
21636 Feestkabouter
pi_71091024
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef LockonStratos het volgende:
Als je als winkelmanager je privetelefoonnummer aan een klant geeft ben je echt een klapmongool die zn vak niet verstaat, verder is TS een heethoofd die zijn woede niet onder controle kan houden en denkt anders dan andere consumenten te zijn
ik denk niet anders dan andere consumenten te zijn, de mensen in de winkel geven aan dat mijn situatie uitzonderlijk is. en ja dan is mijn reactie: laten we daar dan op een uitzonderlijke manier mee omgaan (en daar had ie dan verder niks slims tegenin te brengen).

oh en over het onder controle houden van mijn woede moet je mijn eerdere posts van vanmorgen maar even lezen.
pi_71091256
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik denk niet anders dan andere consumenten te zijn, de mensen in de winkel geven aan dat mijn situatie uitzonderlijk is. en ja dan is mijn reactie: laten we daar dan op een uitzonderlijke manier mee omgaan (en daar had ie dan verder niks slims tegenin te brengen).

oh en over het onder controle houden van mijn woede moet je mijn eerdere posts van vanmorgen maar even lezen.
Serieus, wat is er mis met op een normale zakelijke doch dwingende manier te communiceren ipv uit je plaat te gaan jezelf gigantisch voor lul te zetten en te gaan lopen dreigen?
Wss allemaal je eigen schuld als je en bij casema, en bij apple en bij telfort problemen hebt

Faalkonijn...
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:47:52 #44
21636 Feestkabouter
pi_71091409
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:40 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Serieus, wat is er mis met op een normale zakelijke doch dwingende manier te communiceren ipv uit je plaat te gaan jezelf gigantisch voor lul te zetten en te gaan lopen dreigen?
Wss allemaal je eigen schuld als je en bij casema, en bij apple en bij telfort problemen hebt

Faalkonijn...
Faalkabouter voor jou.

er is niks mis met gewoon communiceren, maar we zijn dat stadium voor bij, het heeft niks opgeleverd.
en daarnaast ben ik ook gewoon mens met gevoel, op een gegeven moment wordt de frustratie groot en daar wil je ook wel eens iets mee doen. ben ik daar vreemd in?

hoe kan het mijn schuld zijn als mijn iPod waar ik altijd voorzichtig mee omga ineens vreemde kuren begint te vertonen?
hoe kan het mijn schuld zijn als ik buiten op straat geen verbinding krijg of mensen mij niet kunnen bereiken, en dat ook nog eens met allerlei verschillende toestellen?
hoe kan het mijn schuld zijn bij Casema als.............. weet ik niet meer, lang geleden inmiddels. maar het was niet mijn schuld

ik ben blij voor je dat alles in jouw leven zo vlekkeloos verloopt
behalve dan dat je in de verkeerde topics terechtkomt waar je je opwindt over dingen die je zelf beter had kunnen inschatten als je gewoon goed had gelezen
pi_71091476
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Faalkabouter voor jou.

er is niks mis met gewoon communiceren, maar we zijn dat stadium voor bij, het heeft niks opgeleverd.
en daarnaast ben ik ook gewoon mens met gevoel, op een gegeven moment wordt de frustratie groot en daar wil je ook wel eens iets mee doen. ben ik daar vreemd in?

hoe kan het mijn schuld zijn als mijn iPod waar ik altijd voorzichtig mee omga ineens vreemde kuren begint te vertonen?
hoe kan het mijn schuld zijn als ik buiten op straat geen verbinding krijg of mensen mij niet kunnen bereiken, en dat ook nog eens met allerlei verschillende toestellen?
hoe kan het mijn schuld zijn bij Casema als.............. weet ik niet meer, lang geleden inmiddels. maar het was niet mijn schuld

ik ben blij voor je dat alles in jouw leven zo vlekkeloos verloopt
behalve dan dat je in de verkeerde topics terechtkomt waar je je opwindt over dingen die je zelf beter had kunnen inschatten als je gewoon goed had gelezen
Zie je, daar ga je al de fout in. Door mensen zoals jij is er zoveel agressie en geweld in de wereld, je moet niet denken dat je anders bent of dat er iets te ver gaat en je in je recht staat door te flippen.
Maarja, sommige mensen zijn nou eenmaal wat minder ontwikkeld dan de rest van de maatschappij, toch jammer
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71091691
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt
Yeah sure... Dat zal echt helpen.
Mijn goede advies ten spijt zie ik al na je reacties van vandaag. Ik kan je vertellen, ik doe o.a. klachtenafhandeling bij het bedrijf waar ik werk, en ik kan je een geheim verklappen: voor mensen die netjes en beleefd maar wel duidelijk in hun wensen zijn, ben ik bereid een stuk harder te lopen dan voor mensen die alleen maar lopen te dreigen en zich agressief uiten.

Nogmaals, je speelt het op de verkeerde manier. Bellen en langsgaan bij de winkel en mailen is zinloos. De enige vorm van zinnige communicatie is middels brief. Je zegt dat je een brief naar Telfort hebt gestuurd. Je had n.a.v. de reactie op je brief (want ze zijn verplicht te reageren op een klacht) je al lang kunnen aanmelden bij de Geschillencommissie. En ja, dat duurt vrij lang voordat er daar uitspraak wordt gedaan. Aan de andere kant, je zegt dat je nu ook al maanden bezig bent.

Wel jammer dat ik niet bij Telfort werk, ik had graag in je dossier willen kijken en alle interne correspondentie willen zien.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:09:48 #47
21636 Feestkabouter
pi_71091857
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Syytön het volgende:

[..]

Yeah sure... Dat zal echt helpen.
Mijn goede advies ten spijt zie ik al na je reacties van vandaag. Ik kan je vertellen, ik doe o.a. klachtenafhandeling bij het bedrijf waar ik werk, en ik kan je een geheim verklappen: voor mensen die netjes en beleefd maar wel duidelijk in hun wensen zijn, ben ik bereid een stuk harder te lopen dan voor mensen die alleen maar lopen te dreigen en zich agressief uiten.
........
helemaal mee eens, zou ik ook doen, ik verwacht het ook niet anders.
ik heb het ook heel lang op die manier geprobeerd. maar ergens gaat er iets mis: steeds de verkeerde mensen, domme mensen, of gewoon niet hard genoeg lopen, of mijn problemen zijn te groot of onverklaarbaar: er is niks opgelost.
voor de duidelijkheid: ik gaf al aan dat het maanden duurt en dat ik het ook al maanden aankaart, en nu wil ik dan een voorzichtig stapje verder gaan en op een geweldloze manier een punt proberen te maken. is daar iets mis mee?

brieven: ik denk al 3 of 4 aan hen gestuurd, en niet op allemaal een reactie gehad. en de reacties die ik wel krijg: we gaan ernaar kijken, moeilijk probleem, we nemen contact met u op.
met 0,0 resultaat
pi_71091933
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

helemaal mee eens, zou ik ook doen, ik verwacht het ook niet anders.
ik heb het ook heel lang op die manier geprobeerd. maar ergens gaat er iets mis: steeds de verkeerde mensen, domme mensen, of gewoon niet hard genoeg lopen, of mijn problemen zijn te groot of onverklaarbaar: er is niks opgelost.
voor de duidelijkheid: ik gaf al aan dat het maanden duurt en dat ik het ook al maanden aankaart, en nu wil ik dan een voorzichtig stapje verder gaan en op een geweldloze manier een punt proberen te maken. is daar iets mis mee?

brieven: ik denk al 3 of 4 aan hen gestuurd, en niet op allemaal een reactie gehad. en de reacties die ik wel krijg: we gaan ernaar kijken, moeilijk probleem, we nemen contact met u op.
met 0,0 resultaat
Daar ga je de fout al in
Jouw problemen zijn echt niet zo groot dat ze er zo lang over doen het op te lossen, wellicht kan je het gewoon niet goed uitleggen? Of ben jij er zo een die bij de helpdesk het uberargument gebruikt ''het heeft altijd gewerkt, ik wil nu een monteur'' Je problemen zijn echt niet uniek en onoplosbaar ofzo hoor
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:15:56 #49
21636 Feestkabouter
pi_71091994
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:50 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Zie je, daar ga je al de fout in. Door mensen zoals jij is er zoveel agressie en geweld in de wereld, je moet niet denken dat je anders bent of dat er iets te ver gaat en je in je recht staat door te flippen.
Maarja, sommige mensen zijn nou eenmaal wat minder ontwikkeld dan de rest van de maatschappij, toch jammer
wacht even, ik denk dat je dingen door elkaar haalt.
na maandenlang op gewone nette manieren proberen Telfort te bewegen mijn problemen op te lossen, wil ik nu (zie ook mijn vorige post) een stapje verder gaan en op een geweldoze manier een punt maken.
waarbij ik eerst nog eens rustig informeer naar de mogelijkheden.
wat is daar 'minder ontwikkeld' aan?

dan denk ik dat 'doorflippen' niet van toepassing is, en dat een verwijzing naar de hoeveelheid agressie die er in de wereld is ook niet op zijn plaats is. toch?

het feit dat jij zulke grote en onredelijke stappen maakt geeft mij eerder een indruk dat juist jij een persoon zou kunnen zijn die of zelf agressie zou kunnen tonen of het bij anderen zou kunnen opwekken. en minder ontwikkeld is misschien?
pi_71092050
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

wacht even, ik denk dat je dingen door elkaar haalt.
na maandenlang op gewone nette manieren proberen Telfort te bewegen mijn problemen op te lossen, wil ik nu (zie ook mijn vorige post) een stapje verder gaan en op een geweldoze manier een punt maken.
waarbij ik eerst nog eens rustig informeer naar de mogelijkheden.
wat is daar 'minder ontwikkeld' aan?

dan denk ik dat 'doorflippen' niet van toepassing is, en dat een verwijzing naar de hoeveelheid agressie die er in de wereld is ook niet op zijn plaats is. toch?

het feit dat jij zulke grote en onredelijke stappen maakt geeft mij eerder een indruk dat juist jij een persoon zou kunnen zijn die of zelf agressie zou kunnen tonen of het bij anderen zou kunnen opwekken. en minder ontwikkeld is misschien?
Ten eerste kan ik met internet en andere technologie omgaan, ten tweede heb ik mijn problemen altijd op een normale manier binnen een week kunnen oplossen....
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')