abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:46:06 #1
21636 Feestkabouter
pi_71062973
Ik heb al maandenlang problemen met Telfort, maar ze doen er niks aan. Mensen in de winkel zijn erg welwillend, doen meer dan ze volgens henzelf hoeven te doen, maar ze bereiken niks.

Vorige week donderdag heb ik een ultimatum neergelegd bij de winkel: als ik uiterlijk vrijdag 17 juli nog niet het idee heb dat er serieus aan mijn problemen gewerkt wordt kom ik met een knuppel 1 van je LCD's slopen.
Op zich daarna goed gesprek met manager gehad, die begreep mijn woede en frustratie, vond de termijn van 8 dagen erg redelijk (ook omdat ik niet eiste dat het probleem vandaag opgelost moet zijn maar dat ik slechts de overtuiging wil hebben dat eraan gewerkt wordt).
Hij zei echter dat zo'n actie van mij op het hoofdkantoor geen indruk zou maken, en dat de winkel er gewoon aangifte van zal doen.
Meestal kom ik mijn beloftes na, heb al eens een Mac-winkel leeggejaagd, maar in dit geval toch maar even niet.

Alternatief bedacht, waarmee ik hopelijk aandacht krijg:
als ik vanmiddag in de drukke winkelstraat voor de deur van de Telfort-winkel ga lopen roepen dat mensen vooral geen abo bij Telfort moeten nemen, dat ik al maanden mijn problemen meld bij Telfort en dat er niks aan gedaan wordt, dat ze beloftes niet nakomen............. kom ik daarmee weg?
Doe ik dan iets fout?
Kunnen zij me iets maken?
Moet ik SBS6 erbij halen? (wil eigenlijk liever niet op tv, terwijl me dat in dit geval wel zou kunnen helpen qua het maken van een punt).

Andere mensen die al lange tijd problemen met Telfort hebben?

Dank, (het is niet altijd) Feestkabouter
pi_71063072
telfort is cheap, je betaalt niet voor de service daar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71063073
als je denkt dat je daarmee je probleem kunt oplossen, dan moet je het maar doen he. Een beetje vent is niet bang voor de eventuele gevolgen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:51:49 #4
21636 Feestkabouter
pi_71063151
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef Argento het volgende:
als je denkt dat je daarmee je probleem kunt oplossen, dan moet je het maar doen he. Een beetje vent is niet bang voor de eventuele gevolgen.
nee maar altijd handig om vooraf de gevolgen een beetje in te schatten........ qua planning komen bepaalde mogelijke gevolgen effe niet zo handig uit.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:53:36 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_71063223
Ik voel dat de TS nog wel eens een nieuwe woning gaat krijgen. Met tralies voor de ramen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:03 #6
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063298
TS is een viswijf
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:45 #7
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063327
Ohja, mensen die voorbijlopen zullen je sowieso voor gek verklaren, aangezien elke telco gewoonweg kut is
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 12:58:33 #8
21636 Feestkabouter
pi_71063435
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Keiichi het volgende:
Ohja, mensen die voorbijlopen zullen je sowieso voor gek verklaren, aangezien elke telco gewoonweg kut is
Mij voor gek verklaren is geen probleem, dat ben ik al mijn hele leven gewend.

Op zich weet ik dat ze allemaal kut zijn, maar het is zo frustrerend dat ze er gewoon helemaal fucking niks aan doen en heel duidelijke beloftes en afspraken niet nakomen.

Je moet als zwakke burger op een gegeven moment toch iets doen om het idee te hebben dat je wordt gehoord.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:12 #9
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71063458
http://www.antwoordnummer.nl/
Print je klacht uit, een woord per A4tje. Stop elk blaadje in een doosje. Nummer de doosjes. Stuur er dagelijks eentje naar hun antwoordnummer. Of allemaal tegelijk. Helpt het niet, kost het ze in ieder geval geld.
censuur :O
pi_71063484
Wat een sneu gedrag zeg.

Wat voor een helse problemen zijn dat dan?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:01:38 #11
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71063551
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Vorige week donderdag heb ik een ultimatum neergelegd bij de winkel: als ik uiterlijk vrijdag 17 juli nog niet het idee heb dat er serieus aan mijn problemen gewerkt wordt kom ik met een knuppel 1 van je LCD's slopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:02:57 #12
46794 Berkery
Fat bastard
pi_71063613
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:


Alternatief bedacht, waarmee ik hopelijk aandacht krijg:
als ik vanmiddag in de drukke winkelstraat voor de deur van de Telfort-winkel ga lopen roepen dat mensen vooral geen abo bij Telfort moeten nemen, dat ik al maanden mijn problemen meld bij Telfort en dat er niks aan gedaan wordt, dat ze beloftes niet nakomen............. kom ik daarmee weg?
Moet je wel even zeggen waar, er zijn vast Fok!-ers die dit willen zien
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:04:56 #13
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71063709
Maar wat is probleem met telfort dan?

Je hebt het er wel heel de tijd over dat ze je niet serieus nemen en dat ze niets doen, etc, etc.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 13:05:58 #14
21636 Feestkabouter
pi_71063758
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat een sneu gedrag zeg.

Wat voor een helse problemen zijn dat dan?
ik die vaak geen verbinding kan opbouwen als ik iemand wil bellen (terwijl ik wel gewoon vol bereik heb, buiten op straat in centrum Utrecht maar ook op allerlei andere steden).

anderen die direct bij mijn voicemail terechtkomen terwijl ik gewoon mijn toestel aan heb staan en vol bereik heb........ en als ze niets inspreken weet ik niet eens dat ik oproepen heb gemist.

ook al 2 keer gehad: ik belde Nederlandse mobile nummers (geen Telfort-nummers), ik werd doorgeschakeld (personen zaten in het buitenland en namen niet op)........... en ik kwam beide keren bij mijn eigen Telfort-voicemail uit!!

reeds verschillende toestellen geprobeerd en ook al een nieuwe sim gehad. het ligt echt aan Telfort.
en ik heb het ook niet over een plekje ergens op de Veluwe, nee ik heb het echt over allerlei plekken in de bebouwde kom van dorpen en steden, als ik ergens binnen zit, in mijn auto zit, maar ook gewoon als ik buiten op straat loop.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 13:10:46 #15
21636 Feestkabouter
pi_71063943
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.

grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
pi_71065135
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.

grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
Yeah, right
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:00 #17
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71065220
Ga naar de boer, vraag of ie wat mest over heeft en of je een emmertje mag vullen.
Vervolgens ga je luidroepend het hoofdkantoor binnen en pleur je dat emmertje stront naar binnen, terwijl je ondertussen aan de directie kenbaar maakt dat je hen nu zo hebt behandeld als zij jou al die tijd hebben behandeld. Als een stuk stront.

Ik ga er vanuit dat het hoofdkantoor een stenen vloer heeft... anders pakken ze je op vernieling van het tapijt. Steen is op te ruimen zonder schade.
Hebben jullie me een beetje gemist?
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 14:17:55 #18
21636 Feestkabouter
pi_71066578
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:41 schreef nachtdier3 het volgende:
Ga naar de boer, vraag of ie wat mest over heeft en of je een emmertje mag vullen.
Vervolgens ga je luidroepend het hoofdkantoor binnen en pleur je dat emmertje stront naar binnen, terwijl je ondertussen aan de directie kenbaar maakt dat je hen nu zo hebt behandeld als zij jou al die tijd hebben behandeld. Als een stuk stront.

Ik ga er vanuit dat het hoofdkantoor een stenen vloer heeft... anders pakken ze je op vernieling van het tapijt. Steen is op te ruimen zonder schade.
da's op zich wel een hele leuke!!
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 14:19:09 #19
21636 Feestkabouter
pi_71066619
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef lennart12 het volgende:

[..]

Yeah, right
ergens eind jaren 90, heel erg veel mensen hadden echt grote problemen met Casema.
echt gebeurd ja.
pi_71066803
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

da's op zich wel een hele leuke!!
We wachten met smart op de youtube filmpjes.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71070096
Ik heb ook gezeik gehad met Telfort, na verhuizing 6 weken geen internetverbinding gehad.
Voor 80 euro verbeld naar de klantenservice (dom). Meerdere malen langsgegaan bij zo'n verkooppunt. Daar kunnen ze ook helemaal niets voor je betekenen, helemaal niets. Enige wat zij doen is bellen om te informeren naar de status.
Als je een scene gaat schoppen bij zo'n verkooppunt, daar bereik je vrij weinig mee. Het enige wat mensen zullen denken is, wie is die retard, kunnen ze die niet de winkel uit schoppen. Je zet er alleen jezelf mee voor schut. Ik vind het sowieso echt een trieste actie dat je gaat dreigen om een lcd tv in elkaar te slaan. Met zulke acties bereik je echt niets en maak je geen indruk.

Ik raad je aan om een nette brief te schrijven waarin je chronologisch de situatie schetst. Je mag wel laten merken dat je gefrustreerd bent maar hou het netjes, niet capslock en uitroeptekens en schelden en alles maar idioot en belachelijk vinden.
Geef ze met die brief een ultimatum van 10 werkdagen waarin je de situatie opgelost wilt hebben. Geef aan dat je, indien je na het verstrijken van de 10 werkdagen nog geen passende oplossing hebt aangeboden gekregen, je het contract wilt laten ontbinden en je naar De Geschillencomissie zult stappen.
Stuur een kopie van je brief naar Consuwijzer en geef ook aan in je brief dat je de kopie naar Consuwijzer stuurt.

Ik heb dit na een maand bellen en mailen ook gedaan en kreeg binnen de 10 werkdagen een monteur die langskwam, het internet fixte, en een telefonische + e-mail reactie op mijn klacht. Ik heb twee maanden niet hoeven te betalen (dit was ook mijn verzoek in mijn brief).
Volgens de officiele weg dien je eigenlijk Telfort 30 dagen de tijd te geven het probleem op te laten lossen voor je daadwerkelijk stappen kunt nemen. echter aangezien je al een tijdje bezig bent, duurt die 30 dagen wel weer lang. Mijn ervaring met Telfort is trouwens: als het werkt, werkt het prima. Wil je iets veranderen, dan krijg je gezeik.

Succes en een tip voor volgende keer: schrijf gewoon na 1 á 2 keer bellen en twee weken een brief. Veel efficienter.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:01:46 #22
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71070230
Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen je voor gek verklaart en dat de winkel de politie belt en je laat afvoeren of zo. Ik zie vaker mensen op straat schreeuwen en die worden vrijwel door iedereen genegeert. Je zal er dus weinig mee bereiken denk ik.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71070918
Ik vraag me serieus af wat voor soort klant jij bent: Bij Casema met een knuppel binnenlopen, een Mac-winkel "leegvegen" en bij Telfort met vernieling dreigen. Kort lontje? Als je écht genaaid wordt, kun je ook een advocaat nemen of je RBV inschakelen, mits je die hebt.
pi_71071037
Dien een klacht in bij de klachtencommissie telecom ?
Dat kan als het bedrijf je klacht niet goed afhandelt.. Of ga naar de ombudsman ( www.consuwijzer.nl is een goede start)
dag
pi_71072006
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Syytön het volgende:
Knip
Volgens mij een redelijk en effectief advies.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:43:17 #26
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71077812
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Tja... het volgende:
Ik vraag me serieus af wat voor soort klant jij bent: Bij Casema met een knuppel binnenlopen, een Mac-winkel "leegvegen" en bij Telfort met vernieling dreigen. Kort lontje? Als je écht genaaid wordt, kun je ook een advocaat nemen of je RBV inschakelen, mits je die hebt.
Sommige mensen denken nu eenmaal dat alleen met geweld en een grote bek het gelijk te halen valt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71078621
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
pi_71079014
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Rapaille het volgende:
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
Jij hebt vast nooit problemen?
pi_71079138
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef samara het volgende:

[..]

Jij hebt vast nooit problemen?
Iedereen heeft wel eens problemen.
Maar niet zo erg als TS...

En dan doel ik vooral op hem zelf.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:19:04 #30
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71080338
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef samara het volgende:

[..]

Jij hebt vast nooit problemen?
Iedereen heeft problemen op zijn tijd, maar geweld is nooit de manier om je problemen op te lossen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:32:21 #31
21636 Feestkabouter
pi_71089979
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Syytön het volgende:
brief schrijven, 30 dagen
het speelt inmiddels al maandenlang, en ook brieven heb ik al geprobeerd.
emails, brieven, bellen naar klantenservice, om hulp vragen in de winkels: laatste optie lijkt nog de beste ingang te zijn, mits ik ze geprikkeld houd.
ze tonen me in elk geval veel begrip voor mijn frustratie en ze bevestigen gewoon keihard dat de afspraken vanuit het hoofdkantoor niet worden nagekomen (dat zien ze in hun systeem).
maar misschien hebben ze nog een extra impuls nodig, ze doen hun best wel voor me, maar dan steeds maar een paar dagen en dan blijft het vanuit de winkel ook weer stil. ik wil dat ze er vanuit de winkel bovenop blijven zitten totdat het echt is opgelost.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:35:16 #32
21636 Feestkabouter
pi_71090033
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:21 schreef Peter het volgende:
Dien een klacht in bij de klachtencommissie telecom ?
Dat kan als het bedrijf je klacht niet goed afhandelt.. Of ga naar de ombudsman ( www.consuwijzer.nl is een goede start)
dit soort dingen, en RBV en advocaat en zo: ik ben helemaal met jullie eens dat dat eigenlijk de enige echte juiste manier is, maar jullie zijn dan hopelijk weer met mij eens dat je er op die manier ZEKER van bent dat er de eerste maanden niet wordt gewerkt aan het oplossen van de problemen.........
pi_71090115
bazenactie als je het durft
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_71090249
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Rapaille het volgende:
Wat een ontzettende hufter is TS. Ongeacht het probleem met Telfort, ik hoop dat je je zin niet krijgt.
ah de telfortmedewerkers zijn ook aanwezig
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:49:48 #35
21636 Feestkabouter
pi_71090300
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:19 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Iedereen heeft problemen op zijn tijd, maar geweld is nooit de manier om je problemen op te lossen.
en daarom gebruik ik ook nooit geweld.
de opmerking over de honkbalknuppel bij Telfort was om te laten blijken aan die lui dat de frustratie inmiddels erg hoog oploopt. hetzelfde gold voor de knuppel bij Casema.
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt

het leegjagen van de Mac-winkel heb ik puur met woorden gedaan. mijn iPod van net een dik jaar oud was ermee opgehouden, ze adviseerden mij een nieuwe te kopen ipv te laten repareren. toen ben ik met erg luid volume, bewust zodat heel de winkel het kon horen, een discussie gaan houden over hoe slecht de service was, en dat er ook nog Europese regels zijn over garantie (minimaal 2 jaar) en dat zij dus zo oneerlijk met de regels omgaan door mij ten eerste die garantie niet te willen leveren, en daarnaast klanten voor te liegen over het bijkopen van garantie. het belangrijkste deel van de bijgekochte garantie heb je namelijk sowieso al, zonder dat je ervoor bijbetaalt. maar dat zeggen ze er niet bij of ze liegen er zelfs over.
ik weet zeker dat ik geen woord verkeerd gezegd heb, ik zeg ook niet zomaar wat, ik weet goed waar ik het over heb.

anyway: de winkel was snel leeg, en een paar weken later had ik gratis en voor niks van hun hoofdkantoor een gloednieuwe iPod. (en die heb ik anderhalf jaar later zelf gesloopt)

dus terugkomend op het geweld: dat gebruik ik niet, ik kies voor andere manieren die misschien niet helemaal gebruikelijk zijn, maar wel bij mij passen en ook nog eens effect kunnen hebben.
de emmer stront blijf ik een leuke suggestie vinden!


update over mijn bezoek aan de winkel gisteren:
voordat ik op straat wilde gaan lopen roepen ben ik eerst nog even in de winkel een laatste kans gaan geven om dat te voorkomen. en die kans hebben ze goed opgepikt. ik heb prive telefoonnummer en mailadres van de winkelmanager. heel concrete afspraken nu (en ik vertrouw hem erop dat hij die ook nakomt): hij belt mij elke 2 dagen om te vragen wat de stand van zaken is, en daar stopt hij pas mee totdat IK zeg dat het ook werkelijk is opgelost. en tussendoor blijft hij uiteraard het hoofdkantoor wakker kicken.
hoofdkantoor had overigens mijn probleem van de week (zo zagen we) alweer op 'opgelost' gezet, terwijl er helemaal niks is gebeurd. daar was hij samen met mij echt witheet over.
pi_71090353
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en daarom gebruik ik ook nooit geweld.
de opmerking over de honkbalknuppel bij Telfort was om te laten blijken aan die lui dat de frustratie inmiddels erg hoog oploopt. hetzelfde gold voor de knuppel bij Casema.
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt

het leegjagen van de Mac-winkel heb ik puur met woorden gedaan. mijn iPod van net een dik jaar oud was ermee opgehouden, ze adviseerden mij een nieuwe te kopen ipv te laten repareren. toen ben ik met erg luid volume, bewust zodat heel de winkel het kon horen, een discussie gaan houden over hoe slecht de service was, en dat er ook nog Europese regels zijn over garantie (minimaal 2 jaar) en dat zij dus zo oneerlijk met de regels omgaan door mij ten eerste die garantie niet te willen leveren, en daarnaast klanten voor te liegen over het bijkopen van garantie. het belangrijkste deel van de bijgekochte garantie heb je namelijk sowieso al, zonder dat je ervoor bijbetaalt. maar dat zeggen ze er niet bij of ze liegen er zelfs over.
ik weet zeker dat ik geen woord verkeerd gezegd heb, ik zeg ook niet zomaar wat, ik weet goed waar ik het over heb.

anyway: de winkel was snel leeg, en een paar weken later had ik gratis en voor niks van hun hoofdkantoor een gloednieuwe iPod. (en die heb ik anderhalf jaar later zelf gesloopt)

dus terugkomend op het geweld: dat gebruik ik niet, ik kies voor andere manieren die misschien niet helemaal gebruikelijk zijn, maar wel bij mij passen en ook nog eens effect kunnen hebben.
de emmer stront blijf ik een leuke suggestie vinden!


update over mijn bezoek aan de winkel gisteren:
voordat ik op straat wilde gaan lopen roepen ben ik eerst nog even in de winkel een laatste kans gaan geven om dat te voorkomen. en die kans hebben ze goed opgepikt. ik heb prive telefoonnummer en mailadres van de winkelmanager. heel concrete afspraken nu (en ik vertrouw hem erop dat hij die ook nakomt): hij belt mij elke 2 dagen om te vragen wat de stand van zaken is, en daar stopt hij pas mee totdat IK zeg dat het ook werkelijk is opgelost. en tussendoor blijft hij uiteraard het hoofdkantoor wakker kicken.
hoofdkantoor had overigens mijn probleem van de week (zo zagen we) alweer op 'opgelost' gezet, terwijl er helemaal niks is gebeurd. daar was hij samen met mij echt witheet over.
je bent professioneel afgepoeierd
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 11:54:49 #37
21636 Feestkabouter
pi_71090399
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:40 schreef postmortum het volgende:
bazenactie als je het durft
laat dat durven maar aan mij over.
maar goed, in calculeer de risico's gewoon in, en dan stelt het durven niet zoveel meer voor.

onderweg daarheen nog even op het politiebureau geweest en gevraagd wat er nou wel en niet kon.
zelfde vraag dus als in dit topic.
sowieso zou ik moeten opletten met wat ik zeg, ivm een aanklacht wegens smaad: als ik zeg dat de kans bestaat dat als je een probleem hebt dat ze er maandenlang niks aan doen, dan klopt dat feitelijk en kunnen ze me niks maken. als ik simpelweg zeg: Telfort is een kutbedrijf en ze doen geen flikker voor je, dan ben ik fout bezig.
ook zou ik een meter uit de gevel/voordeur moeten blijven.
en als ik ga lopen roepen zou ik een bekeuring voor overlast kunnen krijgen, maar als ik mensen die richting de Telfort-winkel lopen aanspreek is er weer niks aan de hand.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:01:57 #38
21636 Feestkabouter
pi_71090544
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:52 schreef postmortum het volgende:

[..]

je bent professioneel afgepoeierd
je bedoelt dat ze de status al op 'opgelost' hadden gezet?
nou ja afgepoeierd, ik denk niet dat ze de indruk hadden mij daarmee definitief stil te krijgen toch?
ze hebben nu nog 1 week, daarna bel ik (de oproepen die wel lukken, en zijn gelukkig toch wel de meeste) gratis totdat het probleem is opgelost.
pi_71090781
Wij ijsen eis

Het noemen van SBS6 spreekt boekdelen over TS
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_71090811
Als je als winkelmanager je privetelefoonnummer aan een klant geeft ben je echt een klapmongool die zn vak niet verstaat, verder is TS een heethoofd die zijn woede niet onder controle kan houden en denkt anders dan andere consumenten te zijn
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:25:35 #41
21636 Feestkabouter
pi_71090998
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Vampess het volgende:
Wij ijsen eis

Het noemen van SBS6 spreekt boekdelen over TS
nou dat denk ik niet.
ik noem het als middel, puur omdat het veel kijkers heeft en dit soort neuzelig nieuws brengt. maar dat zegt niet dat ik ernaar kijk.
(peterrrrrrrr kijk ik trouwens wel)
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:27:05 #42
21636 Feestkabouter
pi_71091024
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef LockonStratos het volgende:
Als je als winkelmanager je privetelefoonnummer aan een klant geeft ben je echt een klapmongool die zn vak niet verstaat, verder is TS een heethoofd die zijn woede niet onder controle kan houden en denkt anders dan andere consumenten te zijn
ik denk niet anders dan andere consumenten te zijn, de mensen in de winkel geven aan dat mijn situatie uitzonderlijk is. en ja dan is mijn reactie: laten we daar dan op een uitzonderlijke manier mee omgaan (en daar had ie dan verder niks slims tegenin te brengen).

oh en over het onder controle houden van mijn woede moet je mijn eerdere posts van vanmorgen maar even lezen.
pi_71091256
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik denk niet anders dan andere consumenten te zijn, de mensen in de winkel geven aan dat mijn situatie uitzonderlijk is. en ja dan is mijn reactie: laten we daar dan op een uitzonderlijke manier mee omgaan (en daar had ie dan verder niks slims tegenin te brengen).

oh en over het onder controle houden van mijn woede moet je mijn eerdere posts van vanmorgen maar even lezen.
Serieus, wat is er mis met op een normale zakelijke doch dwingende manier te communiceren ipv uit je plaat te gaan jezelf gigantisch voor lul te zetten en te gaan lopen dreigen?
Wss allemaal je eigen schuld als je en bij casema, en bij apple en bij telfort problemen hebt

Faalkonijn...
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 12:47:52 #44
21636 Feestkabouter
pi_71091409
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:40 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Serieus, wat is er mis met op een normale zakelijke doch dwingende manier te communiceren ipv uit je plaat te gaan jezelf gigantisch voor lul te zetten en te gaan lopen dreigen?
Wss allemaal je eigen schuld als je en bij casema, en bij apple en bij telfort problemen hebt

Faalkonijn...
Faalkabouter voor jou.

er is niks mis met gewoon communiceren, maar we zijn dat stadium voor bij, het heeft niks opgeleverd.
en daarnaast ben ik ook gewoon mens met gevoel, op een gegeven moment wordt de frustratie groot en daar wil je ook wel eens iets mee doen. ben ik daar vreemd in?

hoe kan het mijn schuld zijn als mijn iPod waar ik altijd voorzichtig mee omga ineens vreemde kuren begint te vertonen?
hoe kan het mijn schuld zijn als ik buiten op straat geen verbinding krijg of mensen mij niet kunnen bereiken, en dat ook nog eens met allerlei verschillende toestellen?
hoe kan het mijn schuld zijn bij Casema als.............. weet ik niet meer, lang geleden inmiddels. maar het was niet mijn schuld

ik ben blij voor je dat alles in jouw leven zo vlekkeloos verloopt
behalve dan dat je in de verkeerde topics terechtkomt waar je je opwindt over dingen die je zelf beter had kunnen inschatten als je gewoon goed had gelezen
pi_71091476
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Faalkabouter voor jou.

er is niks mis met gewoon communiceren, maar we zijn dat stadium voor bij, het heeft niks opgeleverd.
en daarnaast ben ik ook gewoon mens met gevoel, op een gegeven moment wordt de frustratie groot en daar wil je ook wel eens iets mee doen. ben ik daar vreemd in?

hoe kan het mijn schuld zijn als mijn iPod waar ik altijd voorzichtig mee omga ineens vreemde kuren begint te vertonen?
hoe kan het mijn schuld zijn als ik buiten op straat geen verbinding krijg of mensen mij niet kunnen bereiken, en dat ook nog eens met allerlei verschillende toestellen?
hoe kan het mijn schuld zijn bij Casema als.............. weet ik niet meer, lang geleden inmiddels. maar het was niet mijn schuld

ik ben blij voor je dat alles in jouw leven zo vlekkeloos verloopt
behalve dan dat je in de verkeerde topics terechtkomt waar je je opwindt over dingen die je zelf beter had kunnen inschatten als je gewoon goed had gelezen
Zie je, daar ga je al de fout in. Door mensen zoals jij is er zoveel agressie en geweld in de wereld, je moet niet denken dat je anders bent of dat er iets te ver gaat en je in je recht staat door te flippen.
Maarja, sommige mensen zijn nou eenmaal wat minder ontwikkeld dan de rest van de maatschappij, toch jammer
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71091691
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]
ik kan wel zeggen dat ik witheet ben, maar die tekst komt duidelijker over met een knuppel op mijn schouder.
aan die knuppel kunnen ze een hoop zien: dat ik boos en gefrustreerd ben, dat het probleem blijkbaar al heel lang speelt, dat ik het ook al heel lang aankaart, en dat er dus steeds maar niks aan gebeurt. al die dingen hoef je dus al niet meer te vertellen als je een goed communicatiemiddel bij je hebt
Yeah sure... Dat zal echt helpen.
Mijn goede advies ten spijt zie ik al na je reacties van vandaag. Ik kan je vertellen, ik doe o.a. klachtenafhandeling bij het bedrijf waar ik werk, en ik kan je een geheim verklappen: voor mensen die netjes en beleefd maar wel duidelijk in hun wensen zijn, ben ik bereid een stuk harder te lopen dan voor mensen die alleen maar lopen te dreigen en zich agressief uiten.

Nogmaals, je speelt het op de verkeerde manier. Bellen en langsgaan bij de winkel en mailen is zinloos. De enige vorm van zinnige communicatie is middels brief. Je zegt dat je een brief naar Telfort hebt gestuurd. Je had n.a.v. de reactie op je brief (want ze zijn verplicht te reageren op een klacht) je al lang kunnen aanmelden bij de Geschillencommissie. En ja, dat duurt vrij lang voordat er daar uitspraak wordt gedaan. Aan de andere kant, je zegt dat je nu ook al maanden bezig bent.

Wel jammer dat ik niet bij Telfort werk, ik had graag in je dossier willen kijken en alle interne correspondentie willen zien.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:09:48 #47
21636 Feestkabouter
pi_71091857
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Syytön het volgende:

[..]

Yeah sure... Dat zal echt helpen.
Mijn goede advies ten spijt zie ik al na je reacties van vandaag. Ik kan je vertellen, ik doe o.a. klachtenafhandeling bij het bedrijf waar ik werk, en ik kan je een geheim verklappen: voor mensen die netjes en beleefd maar wel duidelijk in hun wensen zijn, ben ik bereid een stuk harder te lopen dan voor mensen die alleen maar lopen te dreigen en zich agressief uiten.
........
helemaal mee eens, zou ik ook doen, ik verwacht het ook niet anders.
ik heb het ook heel lang op die manier geprobeerd. maar ergens gaat er iets mis: steeds de verkeerde mensen, domme mensen, of gewoon niet hard genoeg lopen, of mijn problemen zijn te groot of onverklaarbaar: er is niks opgelost.
voor de duidelijkheid: ik gaf al aan dat het maanden duurt en dat ik het ook al maanden aankaart, en nu wil ik dan een voorzichtig stapje verder gaan en op een geweldloze manier een punt proberen te maken. is daar iets mis mee?

brieven: ik denk al 3 of 4 aan hen gestuurd, en niet op allemaal een reactie gehad. en de reacties die ik wel krijg: we gaan ernaar kijken, moeilijk probleem, we nemen contact met u op.
met 0,0 resultaat
pi_71091933
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

helemaal mee eens, zou ik ook doen, ik verwacht het ook niet anders.
ik heb het ook heel lang op die manier geprobeerd. maar ergens gaat er iets mis: steeds de verkeerde mensen, domme mensen, of gewoon niet hard genoeg lopen, of mijn problemen zijn te groot of onverklaarbaar: er is niks opgelost.
voor de duidelijkheid: ik gaf al aan dat het maanden duurt en dat ik het ook al maanden aankaart, en nu wil ik dan een voorzichtig stapje verder gaan en op een geweldloze manier een punt proberen te maken. is daar iets mis mee?

brieven: ik denk al 3 of 4 aan hen gestuurd, en niet op allemaal een reactie gehad. en de reacties die ik wel krijg: we gaan ernaar kijken, moeilijk probleem, we nemen contact met u op.
met 0,0 resultaat
Daar ga je de fout al in
Jouw problemen zijn echt niet zo groot dat ze er zo lang over doen het op te lossen, wellicht kan je het gewoon niet goed uitleggen? Of ben jij er zo een die bij de helpdesk het uberargument gebruikt ''het heeft altijd gewerkt, ik wil nu een monteur'' Je problemen zijn echt niet uniek en onoplosbaar ofzo hoor
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:15:56 #49
21636 Feestkabouter
pi_71091994
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:50 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Zie je, daar ga je al de fout in. Door mensen zoals jij is er zoveel agressie en geweld in de wereld, je moet niet denken dat je anders bent of dat er iets te ver gaat en je in je recht staat door te flippen.
Maarja, sommige mensen zijn nou eenmaal wat minder ontwikkeld dan de rest van de maatschappij, toch jammer
wacht even, ik denk dat je dingen door elkaar haalt.
na maandenlang op gewone nette manieren proberen Telfort te bewegen mijn problemen op te lossen, wil ik nu (zie ook mijn vorige post) een stapje verder gaan en op een geweldoze manier een punt maken.
waarbij ik eerst nog eens rustig informeer naar de mogelijkheden.
wat is daar 'minder ontwikkeld' aan?

dan denk ik dat 'doorflippen' niet van toepassing is, en dat een verwijzing naar de hoeveelheid agressie die er in de wereld is ook niet op zijn plaats is. toch?

het feit dat jij zulke grote en onredelijke stappen maakt geeft mij eerder een indruk dat juist jij een persoon zou kunnen zijn die of zelf agressie zou kunnen tonen of het bij anderen zou kunnen opwekken. en minder ontwikkeld is misschien?
pi_71092050
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

wacht even, ik denk dat je dingen door elkaar haalt.
na maandenlang op gewone nette manieren proberen Telfort te bewegen mijn problemen op te lossen, wil ik nu (zie ook mijn vorige post) een stapje verder gaan en op een geweldoze manier een punt maken.
waarbij ik eerst nog eens rustig informeer naar de mogelijkheden.
wat is daar 'minder ontwikkeld' aan?

dan denk ik dat 'doorflippen' niet van toepassing is, en dat een verwijzing naar de hoeveelheid agressie die er in de wereld is ook niet op zijn plaats is. toch?

het feit dat jij zulke grote en onredelijke stappen maakt geeft mij eerder een indruk dat juist jij een persoon zou kunnen zijn die of zelf agressie zou kunnen tonen of het bij anderen zou kunnen opwekken. en minder ontwikkeld is misschien?
Ten eerste kan ik met internet en andere technologie omgaan, ten tweede heb ik mijn problemen altijd op een normale manier binnen een week kunnen oplossen....
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:27:01 #51
21636 Feestkabouter
pi_71092263
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:12 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Daar ga je de fout al in
Jouw problemen zijn echt niet zo groot dat ze er zo lang over doen het op te lossen, wellicht kan je het gewoon niet goed uitleggen? Of ben jij er zo een die bij de helpdesk het uberargument gebruikt ''het heeft altijd gewerkt, ik wil nu een monteur'' Je problemen zijn echt niet uniek en onoplosbaar ofzo hoor
ik ben ervan overtuigd dat ik het heel goed kan uitleggen.
ik heb ze al tig keer een lijstje gegeven met exacte gegevens:
tijdstip en datum, plek waar ik was, type toestel, of het uitgaand of inkomend was, nummer waar het om ging, en wat er gebeurde.
alleen steeds als er iemand even interesse en wil toont om me te helpen, zijn die gegevens weer te oud, en moet ik opnieuw een paar dagen gaan bijhouden wanneer het misgaat, en dan doorgeven. alleen bellen ze dan niet terug (heel concreet datum/tijd afgesproken waarop ze mij zouden terugbellen), zodat ik weer bij een ander persoon uitkom, die weer vooraan begint.

en ik ben altijd vriendelijk en redelijk, ik vloek en scheld niet.
ook bij een ultimatum ben ik redelijk, ik zei: "ik weet niet hoe snel het op te lossen is dus het is niet redelijk om te eisen dat het over een week is opgelost, maar na maanden klagen is het wel redelijk om nu te verwachten dat ik over 8 dagen duidelijk de indruk heb dat er serieus aan gewerkt wordt."

de manager van de winkel vindt mij alleen maar meer dan redelijk in alles wat ik zeg (behalve dat ik noemde dat ik met een knuppel wilde komen; maar hij begreep wel weer heel goed dat het voor mij een uitspraak was om mee aan te geven hoe groot de frustratie is)
en van de winkel merkte ik de afgelopen weken dat ze hun beloftes om mij terug te bellen ook werkelijk nakomen. en ik zeg ze dat ook: ik kom toch weer in de winkel omdat ik bij jullie begrip krijg en omdat jullie je afspraken nakomen. en zij zijn keihard met mij eens dat de klantenservice z'n afspraken NIET nakomt.

en weet je: misschien heb je gelijk en zijn mijn technische problemen helemaal niet bijzonder, maar heb ik steeds de pech dat de verkeerde mensen mijn case oppikken. ik claim ook niet te weten wat het probleem nou is, maar ik weet wel het resultaat: ze komen heel concrete beloftes niet na, en er is niks opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 18-07-2009 13:35:42 ]
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:33:58 #52
21636 Feestkabouter
pi_71092396
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:18 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Ten eerste kan ik met internet en andere technologie omgaan, ten tweede heb ik mijn problemen altijd op een normale manier binnen een week kunnen oplossen....
dat eerste: geen idee waarom je dat meldt, het heeft niks te maken met wat ik schreef.
en ter info: ik programmeer sinds mijn 9e (dat is al ruim 25 jaar) en weet heel aardig mijn weg met allerlei apparatuur.

dat tweede: mazzel voor jou.
kom ik terug op wat ik eerder al schreef: blijkbaar loopt alles op rolletjes voor jou, mooi voor je, geniet ervan!
en ik weet ook: voor heel veel mensen wekt het ook zo, en dat is ook mooi!
maar dat neemt niet weg dat er naast de honderduizenden zonder problemen (of met slechts kleine problemen) ook honderden of enkele duizenden zijn bij wie het allemaal wat lastiger blijkt. of ligt dat dan altijd aan die mensen zelf?


reageer aub nog eens op wat ik schreef en waar je om 13.18 op reageerde:

.....
wat is daar 'minder ontwikkeld' aan?

dan denk ik dat 'doorflippen' niet van toepassing is, en dat een verwijzing naar de hoeveelheid agressie die er in de wereld is ook niet op zijn plaats is. toch?
pi_71092425
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

helemaal mee eens, zou ik ook doen, ik verwacht het ook niet anders.
ik heb het ook heel lang op die manier geprobeerd. maar ergens gaat er iets mis: steeds de verkeerde mensen, domme mensen, of gewoon niet hard genoeg lopen, of mijn problemen zijn te groot of onverklaarbaar: er is niks opgelost.
voor de duidelijkheid: ik gaf al aan dat het maanden duurt en dat ik het ook al maanden aankaart, en nu wil ik dan een voorzichtig stapje verder gaan en op een geweldloze manier een punt proberen te maken. is daar iets mis mee?

brieven: ik denk al 3 of 4 aan hen gestuurd, en niet op allemaal een reactie gehad. en de reacties die ik wel krijg: we gaan ernaar kijken, moeilijk probleem, we nemen contact met u op.
met 0,0 resultaat
Na de eerste reactie had je al de geschillencommissie kunnen inschakelen. De gemiddelde doorlooptijd is daar 4,7 maand. Duurt lang maar dan was je waarschijnlijk verder geweest dan dat je nu bent.

Ik zou van je contract met Telfort proberen af te komen, want ik denk niet dat jullie er op jouw manier uitkomen.
Geef aan per brief dat je het contract wilt laten ontbinden, omdat je vind dat de dienstverlening tekort schiet en dat na maanden je klacht nog steeds niet is verholpen. Geef ze 30 dagen de tijd om dit alsnog te doen.
Stuur kopieën van je brieven + de reacties van Telfort en mails en een overzicht van je telefoonrekening waarop staat wanneer je ze hebt gebeld. Dit is je bewijsmateriaal dat jij alles wat in jou macht is hebt gedaan om je klacht te verhelpen. Daarom sta je hier sterker mee dan dat je langs gaat naar de winkel, daar heb je geen bewijs van.

Is er trouwens al eens een monteur langs geweest? Zo nee, dan kan je dit ook verzoeken aan Telfort. Dan kunnen zij ter plaatse de situatie bekijken. Het was bij mij uiteindelijk de monteur die de verbinding in orde heeft gemaakt.

Nogmaals, laat die knuppel nu maar achterwege, dit is gewoon domweg belachelijk, bovendien riskeer je dat er aangifte wordt gedaan vanwege bedreiging. Ongeacht wat je met die knuppel van plan bent.
pi_71092552
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:33 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat eerste: geen idee waarom je dat meldt, het heeft niks te maken met wat ik schreef.
en ter info: ik programmeer sinds mijn 9e (dat is al ruim 25 jaar) en weet heel aardig mijn weg met allerlei apparatuur.

dat tweede: mazzel voor jou.
kom ik terug op wat ik eerder al schreef: blijkbaar loopt alles op rolletjes voor jou, mooi voor je, geniet ervan!
en ik weet ook: voor heel veel mensen wekt het ook zo, en dat is ook mooi!
maar dat neemt niet weg dat er naast de honderduizenden zonder problemen (of met slechts kleine problemen) ook honderden of enkele duizenden zijn bij wie het allemaal wat lastiger blijkt. of ligt dat dan altijd aan die mensen zelf?


reageer aub nog eens op wat ik schreef en waar je om 13.18 op reageerde:

.....
wat is daar 'minder ontwikkeld' aan?

dan denk ik dat 'doorflippen' niet van toepassing is, en dat een verwijzing naar de hoeveelheid agressie die er in de wereld is ook niet op zijn plaats is. toch?
Schreeuwen dat je met een dodelijk wapen naar de winkel komt omdat mensen die bij hetzelfde bedrijf jou schijnbaar niet voldoende helpen vind ik behoorlijk onderontwikkeld idd
Een hele winkel leegjagen of voor een winkel gaan lopen schreeuwen dat mensen niet naar binnen moeten gaan noem ik aardig doorflippen ja...
En die verwijzing is slechts een voorbeeld van mensen die precies hetzelfde doen als jij.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:43:43 #55
21636 Feestkabouter
pi_71092611
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef Syytön het volgende:

[..]

Na de eerste reactie had je al de geschillencommissie kunnen inschakelen. De gemiddelde doorlooptijd is daar 4,7 maand. Duurt lang maar dan was je waarschijnlijk verder geweest dan dat je nu bent.

Ik zou van je contract met Telfort proberen af te komen, want ik denk niet dat jullie er op jouw manier uitkomen.
Geef aan per brief dat je het contract wilt laten ontbinden, omdat je vind dat de dienstverlening tekort schiet en dat na maanden je klacht nog steeds niet is verholpen. Geef ze 30 dagen de tijd om dit alsnog te doen.
Stuur kopieën van je brieven + de reacties van Telfort en mails en een overzicht van je telefoonrekening waarop staat wanneer je ze hebt gebeld. Dit is je bewijsmateriaal dat jij alles wat in jou macht is hebt gedaan om je klacht te verhelpen. Daarom sta je hier sterker mee dan dat je langs gaat naar de winkel, daar heb je geen bewijs van.

Is er trouwens al eens een monteur langs geweest? Zo nee, dan kan je dit ook verzoeken aan Telfort. Dan kunnen zij ter plaatse de situatie bekijken. Het was bij mij uiteindelijk de monteur die de verbinding in orde heeft gemaakt.

Nogmaals, laat die knuppel nu maar achterwege, dit is gewoon domweg belachelijk, bovendien riskeer je dat er aangifte wordt gedaan vanwege bedreiging. Ongeacht wat je met die knuppel van plan bent.
het gaat om mobiele telefonie, monteur is niet van toepassing.

ik snap wat je zegt en de laatste weken begint het idee om er vanaf te komen wel te spelen...... maar ergens wil ik er ook niet weg (ik heb nog steeds de illusie dat ze het gewoon kunnen oplossen als ze er eens echt naar kijken, en dan is er geen reden meer om weg te willen).
dus ik moet nog een beetje over die beslissing heen groeien.

op zich heb ik de winkelmanager wel erg aan mijn kant, die wil echt wel bevestigen dat ik er vaak ben geweest (en die zet er ook steeds iets over in het systeem, dus het wordt sowieso gelogd).
en uberhaupt: het bewijzen dat zal geen problemen opleveren.

en geschillencomissie: in hun eerste brief staat dat ze het gaan aanpakken en dat er onderzoek nodig is, dus dat was nog niet direct aanleiding om de geschillencommissie erbij te betrekken. pas als dan later blijkt dat ze hun belofte keer op keer niet nakomen wordt dat anders.

overigens: ik heb eerder een (kleiner) probleem gehad met Telfort, begin van mijn abo, en dat hebben ze snel opgelost en me (tot mijn eigen verbazing, ik had er niet eens om gevraagd) heeeeeeel ruim gecompenseerd. dus......... ergens willen en kunnen ze het wel!


samengevat: ik denk dat je gelijk hebt in je tip om er weg te gaan nu, maar aan die beslissing ben ik nog niet helemaal toe.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:50:38 #56
21636 Feestkabouter
pi_71092760
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:40 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Schreeuwen dat je met een dodelijk wapen naar de winkel komt omdat mensen die bij hetzelfde bedrijf jou schijnbaar niet voldoende helpen vind ik behoorlijk onderontwikkeld idd
Een hele winkel leegjagen of voor een winkel gaan lopen schreeuwen dat mensen niet naar binnen moeten gaan noem ik aardig doorflippen ja...
En die verwijzing is slechts een voorbeeld van mensen die precies hetzelfde doen als jij.
wederom 2 dingen door elkaar:
-het roepen (dermate hardop een discussie voeren zodat heel de winkel kan meeluisteren) was bij de Mac-winkel, daarbij was geen wapen aanwezig en werd ook niet over een wapen gesproken.
-bij de Telfort-winkel vroeg ik op gewone toon aan de manager of ik dan met een knuppel moest langskomen om 1 van zijn LCD-schermen van het bureau te meppen, om aan te tonen hoe groot mijn frustratie was.
niks dodelijks dus, ook niet op de persoon gericht.
valt weer mee he.
had je allemaal goed in kunnen schatten als je gewoon leest wat ik schrijf, je trekt nogal buitensporige conclusies uit wat ik schrijf. je verwart me met een psycho debiel denk ik. ik denk dat als je het allemaal nog eens naleest dat je kunt zien dat ik geen impulsieve gewelddadige idioot ben, maar gewoon iemand die op weloverwogen wijze een punt probeert te maken teneinde iemand wakker te schudden.

en leg de verwijzing (naar de grote hoeveelheid agressie in de wereld) nog eens uit, want ik snap hem echt niet.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 13:59:40 #57
21636 Feestkabouter
pi_71092934
ik begin een indruk te krijgen dat je (LockonStratos) een erg beheerst leven hebt....... gelukkig heb je altijd Fok nog als uitlaatklep.
want zo beheerst als je enerzijds aangeeft blijk je anderzijds niet te zijn als je jouw conclusies vergelijkt met mijn teksten waar jouw conclusies op 'gebaseerd' zouden moeten zijn.

jij hebt het over 'dodelijk wapen', ik niet.
ik heb het over knuppel en LCD-scherm. zie je de onterechte stap die je maakt?
dat extra stukje verzin jij erbij, ik niet.

het lijkt erop dat de manier waarop je op mijn posts reageert meer frustraties of andere opgespaarde gevoelens naar boven haalt bij je.
alternatief is dat je gewoon minder ontwikkeld bent, maar aangezien je er zelf zo van overtuigd bent dat je dat niet bent, gaan we daar maar even niet vanuit.
pi_71092939
Oh, dacht de hele tijd dat je het om internet had, maar ik had daar over heen gelezen dat je het over een SIM kaart hebt gehad.
Anyway, maakt voor de situatie niet uit verder. Ik heb trouwens ook Telfort mobiel en ik moet zeggen, daar heb ik nooit problemen mee gehad. Maargoed. Ik denk dat, na het herlezen van deze post ze gewoonweg het probleem niet kunnen vinden. Heb je je sim-kaart al eens een tijdje in een andere telefoon geprobeerd? Zal trouwens lastiger worden om bij je contract te laten ontbinden bij een mobiel telefoonabonnement, in de veronderstelling dat je er een telefoon bij het abo hebt genomen en een contract voor 2 jaar hebt afgesloten.
pi_71093006
Een knuppel is toch een dodelijk wapen of niet dan?
En het feit dat je, omdat er niet naar je geluisterd wordt, je frustratie uit om iemand anders (die onschuldig is) eigendom, maakt jou een behoorlijke 3e rangs burger met serieuze problemen.

En beheerst leven, ja you gotta be in control... toch?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 14:03:35 #60
21636 Feestkabouter
pi_71093015
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:59 schreef Syytön het volgende:
Oh, dacht de hele tijd dat je het om internet had, maar ik had daar over heen gelezen dat je het over een SIM kaart hebt gehad.
Anyway, maakt voor de situatie niet uit verder. Ik heb trouwens ook Telfort mobiel en ik moet zeggen, daar heb ik nooit problemen mee gehad. Maargoed. Ik denk dat, na het herlezen van deze post ze gewoonweg het probleem niet kunnen vinden. Heb je je sim-kaart al eens een tijdje in een andere telefoon geprobeerd? Zal trouwens lastiger worden om bij je contract te laten ontbinden bij een mobiel telefoonabonnement, in de veronderstelling dat je er een telefoon bij het abo hebt genomen en een contract voor 2 jaar hebt afgesloten.
andere telefoons van hetzelfde type maar ook ander type en ook ander merk geprobeerd.

ik had geen telefoon bij het abo, maar op zich mag dat bij de beoordeling of je wel of niet mag ontbinden niet uitmaken. alleen hoe je het dan financieel afwikkelt maakt dan uiteraard wel uit. telefoon houden en wat bijbetalen, of telefoon inleveren en evt beetje geld terug.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 14:09:37 #61
21636 Feestkabouter
pi_71093128
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:03 schreef LockonStratos het volgende:
Een knuppel is toch een dodelijk wapen of niet dan?
En het feit dat je, omdat er niet naar je geluisterd wordt, je frustratie uit om iemand anders (die onschuldig is) eigendom, maakt jou een behoorlijke 3e rangs burger met serieuze problemen.

En beheerst leven, ja you gotta be in control... toch?
een knuppel kan dodelijk zijn, maar een schilmesje ook. mijn handen ook trouwens, en die neem ik ook mee naar elke winkel.
je kunt het wel een dodelijk wapen noemen, maar het feit is dat ik heb genoemd (in de winkel en ook meermalen inmiddels in dit topic) dat het me evt zou gaan om een LCD-scherm.
dan is jouw uitspraak over 'dodelijk wapen' niet relevant.

en hoezo iemand anders zijn eigendom? het gaat om Telfort, en het zou gaan om een LCD van Telfort..........


controle is goed, maar zoals ik jouw posts lees lijk je die een beetje kwijt te zijn.
en als je dan naar mijn OP kijk, ook al staat mijn idee je niet aan, je kunt niet ontkennen dat ik het op een gecontroleerde en overwogen manier wil aanpakken. toch?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:31:33 #62
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71096308
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dit soort dingen, en RBV en advocaat en zo: ik ben helemaal met jullie eens dat dat eigenlijk de enige echte juiste manier is, maar jullie zijn dan hopelijk weer met mij eens dat je er op die manier ZEKER van bent dat er de eerste maanden niet wordt gewerkt aan het oplossen van de problemen.........
Nee daar ben ik het niet mee eens. RBV, advocaat etc duurt misschien lang maar het is wel de normale en de redelijke weg. Alle acties die jij voorstelt leiden alleen maar tot meer problemen voor jezelf en dat is wel het laatste dat je wilt denk ik.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:34:14 #63
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71096357
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

een knuppel kan dodelijk zijn, maar een schilmesje ook. mijn handen ook trouwens, en die neem ik ook mee naar elke winkel.
Jij neemt een schilmesje mee naar elke winkel waar je komt?
quote:
je kunt het wel een dodelijk wapen noemen, maar het feit is dat ik heb genoemd (in de winkel en ook meermalen inmiddels in dit topic) dat het me evt zou gaan om een LCD-scherm.
dan is jouw uitspraak over 'dodelijk wapen' niet relevant.
Het is zeer zeker relevant, je hoeft er niemand mee dood te meppen om het een dodelijk wapen te maken. Het gaat erom dat je in staat bent om iemand ernstig te verwonden met een knuppel.
quote:
en hoezo iemand anders zijn eigendom? het gaat om Telfort, en het zou gaan om een LCD van Telfort..........
Ehm ja en dat maakt het minder erg? Het blijft vernieling van de eigendommen van een ander.
quote:
controle is goed, maar zoals ik jouw posts lees lijk je die een beetje kwijt te zijn.
en als je dan naar mijn OP kijk, ook al staat mijn idee je niet aan, je kunt niet ontkennen dat ik het op een gecontroleerde en overwogen manier wil aanpakken. toch?
De enige die het een beetje kwijt is ben jij volgens mij. Als je schreeuwen op straat of in een winkel en naar binnen lopen met een knuppel gecontroleerd en overwogen noemt, dan ben je het echt helemaal kwijt in mijn ogen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 17:24:07 #64
21636 Feestkabouter
pi_71097563
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:34 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Jij neemt een schilmesje mee naar elke winkel waar je komt?
[..]

Het is zeer zeker relevant, je hoeft er niemand mee dood te meppen om het een dodelijk wapen te maken. Het gaat erom dat je in staat bent om iemand ernstig te verwonden met een knuppel.
[..]

Ehm ja en dat maakt het minder erg? Het blijft vernieling van de eigendommen van een ander.
[..]

De enige die het een beetje kwijt is ben jij volgens mij. Als je schreeuwen op straat of in een winkel en naar binnen lopen met een knuppel gecontroleerd en overwogen noemt, dan ben je het echt helemaal kwijt in mijn ogen.
schilmesje? dat was slechts een voorwerp van een dodelijk wapen.
nee mijn handen neem ik altijd mee, maar daar zou ik ook mee kunnen doden.

het gaat me erom dat LockonStratos alles net effe op een zwaardere manier interpreteert dan ik bedoel.
ik heb het over een signaal geven door te noemen dat ik een knuppel mee zou kunnen nemen om een scherm te mollen.
Lo..Stra.. heeft het over een dodelijk wapen. Dat heet 'uit z'n verband trekken'.

Vernielen van de eigendommen van een ander: zoals Lo..Stra.. het formuleert lijkt het te gaan over het vernielen van het eigendom van een 3e persoon, en dat is sowieso niet van toepassing.
En als hij wel doelt op Telfort dan is de term 'onschuldig' niet van toepassing, want Telfort is nou eenmaal schuldig aan de situatie is ontstaan. in het contract van Telfort staat immers dat Telfort zich verplicht om zijn best te doen om de boel goed draaiende te houden, en die belofte verbreken ze.
Neemt niet weg dat ALS ik in een later stadium ook echt iets kapot zou slaan (wat ik helemaal niet van plan ben en ook nooit heb gedaan) dan zou dat vernieling zijn, iets wat inderdaad niet mag. Wat dat betreft zijn wij het nu wel eens (na discussie in een ander topic) over wat wel en niet juridisch terecht is he

Kwijt: sja daarover verschillen dan de meningen. Behalve dan tussen LockonStratus en jou.
Maar dan ligt het er nog aan hoe je het noemt. Is er nog een gradatie?
Val ik die de knuppel meeneemt als signaal en er niets mee van plan is nu in dezelfde categorie als mensen die een knuppel meenemen en helemaal door het lint gaan en de boel ook daadwerkelijk helemaal slopen?
Val ik in dezelfde categorie als degene die uit frustratie een auto bij het UWV door de voorpui naar binnen rijdt?
Dat noem ik echt de weg kwijt, jezelf niet meer onder controle. En in mijn ogen val ik niet in dezelfde categorie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 19-07-2009 18:10:12 ]
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 17:30:32 #65
21636 Feestkabouter
pi_71097745
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:31 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nee daar ben ik het niet mee eens. RBV, advocaat etc duurt misschien lang maar het is wel de normale en de redelijke weg. Alle acties die jij voorstelt leiden alleen maar tot meer problemen voor jezelf en dat is wel het laatste dat je wilt denk ik.
je schrijft eerst dat je het niet met me eens bent, maar wat daarna komt geeft de indruk dat je het wel met me eens bent. ik schreef dat het zeker is dat als je advocaat/RBV/geschillencommissie inschakelt, dat je een flinke tijd verder bent voordat er werkelijk weer eens aan je probleem wordt gewerkt....... en dat beaam jij.
dus ben je het met me eens.
dat dat traject de normale en redelijke weg is dat zijn we ook helemaal eens, dat had ik eerder ook al aangegeven. ik ben alleen op zoek naar abnormale wegen die ook nog een beetje redelijk zijn.


ik wil inderdaad niet nog meer problemen. dus overweeg ik juist heel goed wat wel en niet kan. wat mag ik doen zonder de wet te overtreden, maar zodanig dat ik erbij het idee heb dat Telfort ervan wakker wordt?
daarom opende ik dit topic juist: de vraag is of ik daar problemen mee krijg.
pi_71098708
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:47 schreef postmortum het volgende:

[..]

ah de telfortmedewerkers zijn ook aanwezig
Ik heb niks met Telfort te maken, mijn vriendin werkt zelfs voor de concurrentie Ik snap dit soort mensen gewoon niet.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om een knuppel mee te nemen naaar een bedrijf
of te zeggen dat ik lcd-monitoren wel even komen slopen

Dan spoor je gewoon niet helemaal imho. Ik denk dat ik gewoon iets meer fatsoen heb met dat soort dingen, en problemen altijd op een nette manier regel.
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 02:45:17 #67
21636 Feestkabouter
pi_71110130
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Ik heb niks met Telfort te maken, mijn vriendin werkt zelfs voor de concurrentie Ik snap dit soort mensen gewoon niet.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om een knuppel mee te nemen naaar een bedrijf
of te zeggen dat ik lcd-monitoren wel even komen slopen

Dan spoor je gewoon niet helemaal imho. Ik denk dat ik gewoon iets meer fatsoen heb met dat soort dingen, en problemen altijd op een nette manier regel.
en als je het al 4 maanden op een nette manier aan het proberen bent, en het grote bedrijf komt gewoon heel concrete beloftes niet na en je blijft last ondervinden van de problemen?
pi_71114706
edit: laat maar
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_71115450
En ik maar denken dat FusionFreak de leukste WGR topics heeft
  zondag 19 juli 2009 @ 13:59:46 #70
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71117087
quote:
Op zondag 19 juli 2009 02:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en als je het al 4 maanden op een nette manier aan het proberen bent, en het grote bedrijf komt gewoon heel concrete beloftes niet na en je blijft last ondervinden van de problemen?
Dan nog hou je de eer aan jezelf en blijf je normaal handelen. Je stapt dan dus naar een advocaat bv en gaat een zaak aanspannen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 14:07:06 #71
21636 Feestkabouter
pi_71117356
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dan nog hou je de eer aan jezelf en blijf je normaal handelen. Je stapt dan dus naar een advocaat bv en gaat een zaak aanspannen.
eigenlijk heel bijzonder als ik me de discussie met jou in een ander topic herinner: toen was voor jou zo'n beetje het enige wat telde: is iets juridisch toegestaan ja of nee.
nu ben ik op zoek naar mogelijkheden die juridisch wel zijn toegestaan en dan vind je dat niet acceptabel.
pi_71117576
Jij zoekt de verkeerde legale mogelijkheden
  zondag 19 juli 2009 @ 14:13:10 #73
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71117581
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:07 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

eigenlijk heel bijzonder als ik me de discussie met jou in een ander topic herinner: toen was voor jou zo'n beetje het enige wat telde: is iets juridisch toegestaan ja of nee.
nu ben ik op zoek naar mogelijkheden die juridisch wel zijn toegestaan en dan vind je dat niet acceptabel.
Als het juridisch toegestaan is vind ik het prima. Maar dat wil niet zeggen dat ik het persoonlijk goedkeur. Schreeuwen en roepen voor of in een winkel mag misschien wettelijk wel, maar persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig en het maakt je zaak er zeker niet sterker op.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 18:13:56 #74
21636 Feestkabouter
pi_71125750
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Als het juridisch toegestaan is vind ik het prima. Maar dat wil niet zeggen dat ik het persoonlijk goedkeur. Schreeuwen en roepen voor of in een winkel mag misschien wettelijk wel, maar persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig en het maakt je zaak er zeker niet sterker op.
In het geval van de Mac-winkel maakte het mijn zaak wel sterker: daarna werd het snel en netjes opgelost!
In het geval van Casema maakte het mijn zaak wel sterker: daarna werd het snel en netjes opgelost!


Maar nog een andere vraag die ik je eerder stelde:
Is er nog een gradatie?
Val ik die de knuppel meeneemt als signaal en er niets mee van plan is nu in dezelfde categorie als mensen die een knuppel meenemen en helemaal door het lint gaan en de boel ook daadwerkelijk helemaal slopen?
Val ik in dezelfde categorie als degene die uit frustratie een auto bij het UWV door de voorpui naar binnen rijdt?
Dat noem ik echt de weg kwijt zijn, jezelf niet meer onder controle hebben. En in mijn ogen van ik niet in dezelfde categorie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 19-07-2009 18:19:34 ]
pi_71126328
Ik dacht altijd dat Telfort voor het afsluiten van een mobiel abbonent juist goed was, daar ik zelf geen mobiel heb (schijnbaar de enige nog in Nederland) hoor je over mobiele telefoon abbonenten alleen maar klachten. Gelukkig zit ik bij xs4all. en heb ik prima internet en vrij bellen naar alle vaste nummers binnen de benelux landen.

TNT en het CBR daar zou je emmers koeienstront naar toe moeten sturen.
pi_71126437
quote:
Op zondag 19 juli 2009 02:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en als je het al 4 maanden op een nette manier aan het proberen bent, en het grote bedrijf komt gewoon heel concrete beloftes niet na en je blijft last ondervinden van de problemen?
Dan haal je je recht en dat doe je niet met een knuppel, maar gewoon via de rechter op geschillencommissie. Maar dan kan ook eerst door direct met het bedrijf is conclaaf te gaan, op een normale manier zoals jij ook graag behandeld wenst te worden, met een beetje respect.
pi_71126439
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja sorry dat ik je lekker heb gemaakt, misschien in een later stadium nog eens.

grappig: ik liep ooit in Delft met een knuppel het kantoor van Casema in......... was ik aan de beurt na iemand die een bijl bij zich had.
op zich weinig spannends want blijkbaar had die kerel net als ik op dat moment alleen maar van plan om ermee te dreigen.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:38:51 #78
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_71126498
Kpn, Hi, Vodafone en T-mobile inmiddels allemaal eens gehad. Vodafone slecht bereik, T-mobile te duur, Hi een stelletje oplichters ( torenhoge rekeningen krijgen dat ik in de usa heb zitten bellen, ben daar nog nooit geweest!) en nu heb ik sinds een jaar een abbo van Telfort en daar heb ik totaal niet het idee dat ik genaaid word want alles klopt gewoon netjes eind van de maand.
Look who's back in the wrong place at the right time
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 19:07:05 #79
21636 Feestkabouter
pi_71127375
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef tomegel het volgende:
Kpn, Hi, Vodafone en T-mobile inmiddels allemaal eens gehad. Vodafone slecht bereik, T-mobile te duur, Hi een stelletje oplichters ( torenhoge rekeningen krijgen dat ik in de usa heb zitten bellen, ben daar nog nooit geweest!) en nu heb ik sinds een jaar een abbo van Telfort en daar heb ik totaal niet het idee dat ik genaaid word want alles klopt gewoon netjes eind van de maand.
de meeste mensen hebben ook bij Telfort geen enkel probleem. maar datzelfde geldt voor Vodafone, T-Mobile, Hi en KPN en de rest.

ik word ook financieel niet genaaid, en een eerder probleempje hebben ze ook financieel heel flink gecompenseerd.
maar mijn problemen lossen ze niet op, ik heb zelfs de indruk dat ze het niet eens proberen.
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 19:10:39 #80
21636 Feestkabouter
pi_71127488
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:36 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dan haal je je recht en dat doe je niet met een knuppel, maar gewoon via de rechter op geschillencommissie. Maar dan kan ook eerst door direct met het bedrijf is conclaaf te gaan, op een normale manier zoals jij ook graag behandeld wenst te worden, met een beetje respect.
dat je de enige juiste volgende weg de rechter of de geschillencommissie vindt: prima. ik denk dat er nog een ander legaal stapje mogelijk is, maar daarover verschil ik van mening met velen.

maar waarom schrijven zoveel mensen er dan toch nog bij dat ik eerst normaal en met respect moet proberen met Telfort te communiceren? ik geef toch duidelijk aan dat ik dat al maanden op allerlei nette manieren doe?
ze tonen al vanaf het begin maandenlang geen respect voor mij, is het dan zo vreemd dat uiteindelijk 'na 4 maanden al' mijn respect voor Telfort eindelijk een keer op is?
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 19:13:54 #81
21636 Feestkabouter
pi_71127584
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:32 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik dacht altijd dat Telfort voor het afsluiten van een mobiel abbonent juist goed was, daar ik zelf geen mobiel heb (schijnbaar de enige nog in Nederland) hoor je over mobiele telefoon abbonenten alleen maar klachten. Gelukkig zit ik bij xs4all. en heb ik prima internet en vrij bellen naar alle vaste nummers binnen de benelux landen.

TNT en het CBR daar zou je emmers koeienstront naar toe moeten sturen.
en zo hebben veel mensen wel ergens slepende problemen (gehad).............. maar uit de reacties die sommige mensen geven krijg je de indruk dat de vele mensen die zich gelukkig mogen prijzen dat ze nergens tegen echt grote problemen aanlopen, de illusie hebben dat echt grote problemen met grote bedrijven of instanties helemaal niet bestaan.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:00:50 #82
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71129285
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef Feestkabouter het volgende:
Maar nog een andere vraag die ik je eerder stelde:
Is er nog een gradatie?
Val ik die de knuppel meeneemt als signaal en er niets mee van plan is nu in dezelfde categorie als mensen die een knuppel meenemen en helemaal door het lint gaan en de boel ook daadwerkelijk helemaal slopen?
Val ik in dezelfde categorie als degene die uit frustratie een auto bij het UWV door de voorpui naar binnen rijdt?
Dat noem ik echt de weg kwijt zijn, jezelf niet meer onder controle hebben. En in mijn ogen van ik niet in dezelfde categorie.
Ja je valt in exact dezelfde categorie. Of je er nou wat mee doet of niet, je gaat wel naar binnen met die knuppel. Personeel en eventuele andere klanten voelen zich bedreigd en zullen er zeker geen prettige ervaring aan overhouden.

Het is gewoon niet normaal om met welk wapen dan ook naar binnen te gaan, of je er nou wat mee doet of niet dat maakt geen enkel verschil. Je doet het gewoon niet, problemen kunnen op redelijke wijze opgelost worden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 19 juli 2009 @ 20:02:07 #83
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71129322
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat je de enige juiste volgende weg de rechter of de geschillencommissie vindt: prima. ik denk dat er nog een ander legaal stapje mogelijk is, maar daarover verschil ik van mening met velen.

maar waarom schrijven zoveel mensen er dan toch nog bij dat ik eerst normaal en met respect moet proberen met Telfort te communiceren? ik geef toch duidelijk aan dat ik dat al maanden op allerlei nette manieren doe?
ze tonen al vanaf het begin maandenlang geen respect voor mij, is het dan zo vreemd dat uiteindelijk 'na 4 maanden al' mijn respect voor Telfort eindelijk een keer op is?
Ja dat is vreemd. Ik kan begrijpen dat de frustratie soms groot word, maar geweld is nooit een manier om iets op te lossen. Er zijn altijd andere opties, die ook al door meerdere mensen aangegeven zijn. JIj weigert er alleen naar te luisteren en blijft maar doorgaan over hoe slecht je wel niet behandeld bent.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71132487
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

In het geval van de Mac-winkel maakte het mijn zaak wel sterker: daarna werd het snel en netjes opgelost!
In het geval van Casema maakte het mijn zaak wel sterker: daarna werd het snel en netjes opgelost!


Maar nog een andere vraag die ik je eerder stelde:
Is er nog een gradatie?
Val ik die de knuppel meeneemt als signaal en er niets mee van plan is nu in dezelfde categorie als mensen die een knuppel meenemen en helemaal door het lint gaan en de boel ook daadwerkelijk helemaal slopen?
Val ik in dezelfde categorie als degene die uit frustratie een auto bij het UWV door de voorpui naar binnen rijdt?
Dat noem ik echt de weg kwijt zijn, jezelf niet meer onder controle hebben. En in mijn ogen van ik niet in dezelfde categorie.
ja. als je op mijn werk met een knuppel zou komen klagen zou ik de politie bellen en een aanklacht indienen wegens bedreiging. meteen. en zeker als dat in een winkel met andere mensen is. kan me op dat moment niet schelen hoe beheerst je wel niet bent. je neemt gewoon geen knuppel mee als pressiemiddel.
"Pools are perfect for holding water"
pi_71132627
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat je de enige juiste volgende weg de rechter of de geschillencommissie vindt: prima. ik denk dat er nog een ander legaal stapje mogelijk is, maar daarover verschil ik van mening met velen.

maar waarom schrijven zoveel mensen er dan toch nog bij dat ik eerst normaal en met respect moet proberen met Telfort te communiceren? ik geef toch duidelijk aan dat ik dat al maanden op allerlei nette manieren doe?
ze tonen al vanaf het begin maandenlang geen respect voor mij, is het dan zo vreemd dat uiteindelijk 'na 4 maanden al' mijn respect voor Telfort eindelijk een keer op is?
gast. je begint dit topic op de meest tokkie-achtige toon mogelijk. dreigen dit, lcd-schermen slopen dat.. en je vind het gek dat mensen daar zo op reageren? wereldvreemd?

als je gewoon in de OP je klacht duidelijk en netjes, zonder al dat gedreig en frustratie (ik snap dat je gefrustreerd bent, maar daar schieten wij en dit topic ook niets mee op), en dan had je hier nu 2 pagina's met tips gehad, ipv mensen die reageren op jouw compleet belachelijke gedrag.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 juli 2009 @ 21:55:53 #86
71115 Rnej
I walk the line
pi_71132674
wat is er mis met bureau rechtshulp en een nette brief? als je in je recht staat ben je zo van je abo daar af.... wat een nerd ben jij dan als je denkt dat je t zo op moet lossen?
  zondag 19 juli 2009 @ 22:00:57 #87
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71132818
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:50 schreef probeer het volgende:

[..]

ja. als je op mijn werk met een knuppel zou komen klagen zou ik de politie bellen en een aanklacht indienen wegens bedreiging. meteen. en zeker als dat in een winkel met andere mensen is. kan me op dat moment niet schelen hoe beheerst je wel niet bent. je neemt gewoon geen knuppel mee als pressiemiddel.
Precies dat dus. Een aanklacht is wel het minste dat je aan je broek krijgt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 01:44:39 #88
21636 Feestkabouter
pi_71203033
quote:
Op zondag 19 juli 2009 22:00 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Precies dat dus. Een aanklacht is wel het minste dat je aan je broek krijgt.
theoretisch misschien......... maar in de praktijk nog niets van gemerkt.
pi_71203191
Ik hoop dat je gekort gaat worden op je uitkering.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 02:48:52 #90
21636 Feestkabouter
pi_71203500
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 02:01 schreef Poepoog het volgende:
Ik hoop dat je gekort gaat worden op je uitkering.
je wens is reeds in vervulling: ik krijg geen uitkering!
pi_71203597
Haha TS is een iqloze asotokkie.
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:17:25 #92
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71204502
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:44 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

theoretisch misschien......... maar in de praktijk nog niets van gemerkt.
Dat moment komt vanzelf als je met dit soort hersenloze acties door blijft gaan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71206157
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 02:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je wens is reeds in vervulling: ik krijg geen uitkering!
Onder uitkering versta ik ook de sociale werkplaats.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 10:38:56 #94
21636 Feestkabouter
pi_71207188
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 09:59 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Onder uitkering versta ik ook de sociale werkplaats.
ook niet. sorry, moet ik je teleurstellen.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 10:41:28 #95
21636 Feestkabouter
pi_71207256
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat moment komt vanzelf als je met dit soort hersenloze acties door blijft gaan.
sja en toch vraag ik me wederom af of je de essentie van het topic wel meekrijgt: ik wil juist binnen de regels blijven om niet de onzekerheid/onrust over eventuele consequenties te hebben.
lees de OP nog eens.

jouw post heet dus: stemmingmakerij
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:45:45 #96
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71207380
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

sja en toch vraag ik me wederom af of je de essentie van het topic wel meekrijgt: ik wil juist binnen de regels blijven om niet de onzekerheid/onrust over eventuele consequenties te hebben.
lees de OP nog eens.

jouw post heet dus: stemmingmakerij
Zoals ik al eerder zei, je zult ongetwijfeld binnen de regels blijven, daar heb ik het ook niet over. Maar de indruk die je bij andere mensen achterlaat boeit je niet erg. En ik vraag me nog steeds af of met een knuppel een winkel binnenlopen binnen de regels valt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:34:17 #97
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_71208740
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:45 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, je zult ongetwijfeld binnen de regels blijven, daar heb ik het ook niet over. Maar de indruk die je bij andere mensen achterlaat boeit je niet erg. En ik vraag me nog steeds af of met een knuppel een winkel binnenlopen binnen de regels valt.
Nou, ik vond dit erover:

Honkbalknuppel
Een honkbalknuppel is normaliter geen wapen in de zin van de WWM. Tenzij redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen én als het wapen niet onder één van de andere categorieën valt, dan is het een categorie IV, onder 7, wapen. Dat geldt ook voor tafelpoten, fietskettingen, kapotte flessen en glazen. Het is dus verboden om bijvoorbeeld met een honkbalknuppel naar een voetbalwedstrijd te gaan of met een keukenmes op zak naar de disco
.

Ik neem aan dat een winkel hier ook onder valt. Welke idioot neemt nu een honkbalknuppel mee naar een winkel als deze niet bedoeld is om mee te slaan, danwel mee te dreigen..
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:37:50 #98
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71208840
En als je nu net van je honkbalwedstrijd afkomt, even langs de winkel nog moet alvorens naar huis te gaan?
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:37:58 #99
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71208842
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:34 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Nou, ik vond dit erover:

Honkbalknuppel
Een honkbalknuppel is normaliter geen wapen in de zin van de WWM. Tenzij redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen én als het wapen niet onder één van de andere categorieën valt, dan is het een categorie IV, onder 7, wapen. Dat geldt ook voor tafelpoten, fietskettingen, kapotte flessen en glazen. Het is dus verboden om bijvoorbeeld met een honkbalknuppel naar een voetbalwedstrijd te gaan of met een keukenmes op zak naar de disco
.

Ik neem aan dat een winkel hier ook onder valt. Welke idioot neemt nu een honkbalknuppel mee naar een winkel als deze niet bedoeld is om mee te slaan, danwel mee te dreigen..
Precies. Je doet er niets mee, maar dreigen is al genoeg om het een wapen te laten zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:38:24 #100
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71208858
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Keiichi het volgende:
En als je nu net van je honkbalwedstrijd afkomt, even langs de winkel nog moet alvorens naar huis te gaan?
Dan heb je je knuppel niet los over je schouder liggen, maar ligt ie in de auto of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')