Bij mij ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling van gisteravond is nu al in behandeling
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Moet maar een keer weer wat bestellen. Ik mis het gebitch over te late levertijden enzo
Ik heb ook mega kuiten en bij mij sluiten ze ook totaal niet aan, maar volgens mij horen ze dat gewoon niet te doen. Ze horen wijd. Anders had ik er niet in gepast, ik kan alleen laarzen kopen in winkels met speciale maten (hoewel zo laag als dit misschien nog wel lukt).quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef liefie_ het volgende:
Zijn dat die platte laarsjes met dat vetertje achter?
Dat zijn al goede geluiden voor mijn mega kuiten
Bedankt meiden!quote:
Waar precies moet je die codes invoeren bij de online shop?quote:
Die codes krijgen klanten soms via de mail, bijvoorbeeld als er iets niet goed is gegaan bij de bestelling. Ook zitten er codes bij de post van de H&M, die je zo af en toe krijgtquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Waar precies moet je die codes invoeren bij de online shop?
En waar haal je ze vandaan?![]()
Bij je winkelmandje zie je geloof ik twee vakken aan de zijkant waar je ze in kunt vullen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Waar precies moet je die codes invoeren bij de online shop?
En waar haal je ze vandaan?![]()
Klopt toch niet wat je zegt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Twee met dezelfde functie. Je kunt dus niet 10 euro korting combineren met 25 % korting, maar wel 10 euro + 5 euro.
Oh dan klopt de OP niet, want daar staat dat je wel bv. 10 % korting met 10 EURO korting kan combinerenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wat krom maar als het goed is klopt het wel.
Oh verrekquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dan klopt de OP niet, want daar staat dat je wel bv. 10 % korting met 10 EURO korting kan combineren
Hehehequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh verrek. Nou, misschien klopt dat ook
. Dan kun je dus niet twee codes met beide percentages gebruiken?
Crisis, geen wonder dat ik al een paar keer gebanned ben.
Die van 5 euro en die van 10 euro, jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Maar je kan dus wel beide codes op de vorige pagina gebruiken zodat je ¤15,- korting krijgt?
ja he, echt eng gewoon.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
Ze gaan wel héél snel nu qua dingen in behandeling nemen, nu kun je bijna niet meer dat doen met kleding die later komt en dan geen bezorgkosten betalen. Die BH die eind september kwam is nu ineens ook in behandeling.
Tenzij je betrapt wordt op kortingscodemisbruik en je account geblokkeerd wordt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Maar je kan dus wel beide codes op de vorige pagina gebruiken zodat je ¤15,- korting krijgt?
En hoe groot is die kans?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tenzij je betrapt wordt op kortingscodemisbruik en je account geblokkeerd wordt.
Ligt eraan hoeveel je nog gaat toevoegen enzoquote:
Ik heb ze 2x toegevoegd maar nooit gebruikt i.v.m. retourneringen en nog kreeg ik een waarschuwing.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je nog gaat toevoegen enzo. Ik ben twee keer betrapt omdat ik dingen bij m'n bestelling voegde en ook daar weer een kortingscode gebruikte
. Dan annuleren ze je bestelling of ze halen gewoon de codes eraf. Maar ik heb gister besteld met 15 euro korting, volgens mij de derde keer ofzo dat ik die codes gebruik, en hij is al in behandeling.
Ik weet niet welke maat je hebt genomen maar jsyk, deze valt ERG grootquote:[ afbeelding ]
is die bovenste een tuniek idee, dus iets langer? of gewoon normaal?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:46 schreef Together-Alone het volgende:
Gisteravond besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |