Bij mij ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling van gisteravond is nu al in behandeling
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Moet maar een keer weer wat bestellen. Ik mis het gebitch over te late levertijden enzo
Ik heb ook mega kuiten en bij mij sluiten ze ook totaal niet aan, maar volgens mij horen ze dat gewoon niet te doen. Ze horen wijd. Anders had ik er niet in gepast, ik kan alleen laarzen kopen in winkels met speciale maten (hoewel zo laag als dit misschien nog wel lukt).quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef liefie_ het volgende:
Zijn dat die platte laarsjes met dat vetertje achter?
Dat zijn al goede geluiden voor mijn mega kuiten
Bedankt meiden!quote:
Waar precies moet je die codes invoeren bij de online shop?quote:
Die codes krijgen klanten soms via de mail, bijvoorbeeld als er iets niet goed is gegaan bij de bestelling. Ook zitten er codes bij de post van de H&M, die je zo af en toe krijgtquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Waar precies moet je die codes invoeren bij de online shop?
En waar haal je ze vandaan?![]()
Bij je winkelmandje zie je geloof ik twee vakken aan de zijkant waar je ze in kunt vullen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Waar precies moet je die codes invoeren bij de online shop?
En waar haal je ze vandaan?![]()
Klopt toch niet wat je zegt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Twee met dezelfde functie. Je kunt dus niet 10 euro korting combineren met 25 % korting, maar wel 10 euro + 5 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |