abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:08:58 #151
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71075307
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef turnpoint76 het volgende:
Vermeende pedofiel uit huis getreiterd
[..]

Of er op dit moment zaken tegen hem lopen, kan ze niet zeggen.
Justitie schept helaas zelf ook onduidelijjkheid ; Men moet gewoon duidelijk aangeven ofdat er wel of niet wat loopt tegen deze man. Als de politie hun werk naar behoren zou doen, dan zouden deze taferelen helemaal niet voor hoeven te komen.
Meestal is er dan wel wat aan de hand
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71075353
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:08 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Jij lijkt me ook echt zo'n iemand die mee gaat doen aan zo'n gericht.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:36:19 #153
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71076001
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
Jij lijkt me ook echt zo'n iemand die mee gaat doen aan zo'n gericht.
Ach, dit soort opmerkingen zegt gelukkig heel veel over je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensenkennis
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71076230
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ach, dit soort opmerkingen zegt gelukkig heel veel over je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensenkennis
Maak dan niet van die domme opmerkingen lieverd.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:48:24 #155
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71076397
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
Maak dan niet van die domme opmerkingen lieverd.
Is ook weer zo'n (S)linkse opmerking als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent is ie gelijk dom
Maar ja je kunt er ook niets aan doen je bent ook niet slimmer.

Dat is trouwens ook te zien aan je reacties in dit topic over dit onderwerp.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:52:50 #156
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71076522
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:53 schreef Re het volgende:
waar rook is is vuur natuurlijk
Zo is het. En zelfs als deze man onschuldig is: die meisjes waren ook onschuldig, de echte dader zal na het lezen van dit bericht wel zijn afgeschrikt en zal zulks gedrag nooit meer vertonen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 19:54:31 #157
137949 Disana
pi_71076561
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Zo is het. En zelfs als deze man onschuldig is: die meisjes waren ook onschuldig, de echte dader zal na het lezen van dit bericht wel zijn afgeschrikt en zal zulks gedrag nooit meer vertonen.
Onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis'?
pi_71076719
quote:

[..]

Praat het maar goed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71076762
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je een grapje maakt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:08:09 #160
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71076919
==

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 18-07-2009 02:03:28 ]
pi_71077054
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Is ook weer zo'n (S)linkse opmerking als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent is ie gelijk dom
Maar ja je kunt er ook niets aan doen je bent ook niet slimmer.

Dat is trouwens ook te zien aan je reacties in dit topic over dit onderwerp.
Jij maakt toch de opmerking: meestal is er dan wel wat aan de hand. Is toch idioot Martijn. De politie kan en mag niet zeggen of er zaken tegen zo'n iemand lopen, dat zegt verder helemaal niks. Maar jij trekt meteen conclusies.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:17:00 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71077147
eigen rechter spelen is heel erg fout en kan falikant misgaan zoals in het voorbeeld van ts.

neemt niet weg dat dingen volledig uit de hand kunnen lopen als de politie, betaald door het volk, niet doet waar ze voor betaald wordt, maar de betalers aanpakken op 5 km te hard rijden of hun fietslampje hebben knipperen terwijl dat niet mag maar wel een optie is op de fietslampjes die je koopt.

anyhow. ik denk dat de rechterlijke macht in nederland inmiddels wel dordrongen is van het feit dat het volk gilt om de hoogst mogelijke straf binnen ons rechtssysteem en daarmee een flinke behoefte kan bevredigen. volksgewijs gezien. vandaag levenslang geëist. 3x
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71077249
Komt meer voor, deze keer was het wel de dader:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdenaar__.html?p=4,1
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71077728
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
eigen rechter spelen is heel erg fout en kan falikant misgaan zoals in het voorbeeld van ts.

neemt niet weg dat dingen volledig uit de hand kunnen lopen als de politie, betaald door het volk, niet doet waar ze voor betaald wordt, maar de betalers aanpakken op 5 km te hard rijden of hun fietslampje hebben knipperen terwijl dat niet mag maar wel een optie is op de fietslampjes die je koopt.

anyhow. ik denk dat de rechterlijke macht in nederland inmiddels wel dordrongen is van het feit dat het volk gilt om de hoogst mogelijke straf binnen ons rechtssysteem en daarmee een flinke behoefte kan bevredigen. volksgewijs gezien. vandaag levenslang geëist. 3x
Het zou het failliet van de rechtsstaat zijn als er naar het gillevan het volk wordt geluisterd. Ze bevredigen hun behoeften maar op een andere manier.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:42:54 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71077802
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zou het failliet van de rechtsstaat zijn als er naar het gillevan het volk wordt geluisterd. Ze bevredigen hun behoeften maar op een andere manier.
het gillen heeft wel een punt. we hebben een prachtige staat met dikke wetboeken. ik denk dat de tendens wordt dat de hoogst mogelijke straffen gegeven gaan worden aan levensdelicten/zedendelicten. niet meer 80 uur papierprikken omdat ie zo zielig praat. en ja, dat juich ik toe.
pi_71078361
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het gillen heeft wel een punt. we hebben een prachtige staat met dikke wetboeken. ik denk dat de tendens wordt dat de hoogst mogelijke straffen gegeven gaan worden aan levensdelicten/zedendelicten. niet meer 80 uur papierprikken omdat ie zo zielig praat. en ja, dat juich ik toe.
Alsof er ooit een werkstraf gegeven is voor een levensdelict of een ernstig zedendelict

Hoge straffen zijn er altijd al gegeven hoor, veel meer dan mensen denken. De vraag is of dat een manier is om de samenleving veiliger te maken.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:10:08 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71078511
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof er ooit een werkstraf gegeven is voor een levensdelict of een ernstig zedendelict

Hoge straffen zijn er altijd al gegeven hoor, veel meer dan mensen denken. De vraag is of dat een manier is om de samenleving veiliger te maken.
ik chargeerde amice.

veiliger niet, wel meer bevrediging. zoals ik al schreef. schrijf het volk dat ons hele nederland betaald niet af als zakken stront. geef ze hun brood. en spelen. zo nu en dan.
pi_71080786
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:10 schreef zoalshetis het volgende:

ik chargeerde amice.

veiliger niet, wel meer bevrediging. zoals ik al schreef. schrijf het volk dat ons hele nederland betaald niet af als zakken stront. geef ze hun brood. en spelen. zo nu en dan.
Huh? Er worden hoge straffen gegeven, alleen het volk weet dat niet, en om ervoor te zorgen dat het volk dat weet moeten we....hoge straffen geven?
pi_71081035
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

Huh? Er worden hoge straffen gegeven, alleen het volk weet dat niet, en om ervoor te zorgen dat het volk dat weet moeten we....hoge straffen geven?
Volkert van der G loopt na 12 jaar al weer als vrij man rond
Vrijwel iedereen vindt dat te kort.
Dus de stelling is in elk geval niet altijd juist
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71083063
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef Gia het volgende:
Het vreemde van dit verhaal is wel dat de hele buurt er van overtuigd was.

Toen dit hier enkele jaren terug in de straat speelde, waren de meningen echt verdeeld. Veel mensen stonden achter die man, anderen geloofden de kinderen. Maar het leidde niet tot een volksgericht, er werden niet eens ramen ingegooid.

Ben het er overigens mee eens dat een veroordeelde pedofiel niet meer terug de maatschappij in zou moeten mogen. 't Is namelijk niet iets dat 'geneest'. Homofilie is namelijk ook geen ziekte. Pedofilie ook niet.

Met dat verschil dat een homofiel uiting kan en mag geven aan zijn gevoelens in Nederland en een pedofiel mag dat niet.
.
Toen ik de TT al zag wist ik dat onze Gia wel met zo'n soort "waar rook is, is vuur postje" zou komen.
Tof, ik heb hier dus een Mars mee gewonnen. .
pi_71083185
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Stali het volgende:

[..]

.
Toen ik de TT al zag wist ik dat onze Gia wel met zo'n soort "waar rook is, is vuur postje" zou komen.
Fok!users zijn zolangzamerhand voorspelbaar geworden.
I´m back.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:53:13 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71083287
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

ik geloof dat je mij niet helemaal begrijpt. lees het morgen nog een keer terug als je nuchter bent. ouwe kraker.
pi_71083313
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, om zo in het oog te springen, dat vind ik nog best een prestatie hoor. .

Btw, jij bent nog wel even online? Ik ga even die vrouwenfilm kijken nu je er lekker toch niet bent. .
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:54:24 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71083327
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

sommige wel idd. fok!kers zoals jij. de rest probeert er nog iets van te maken. ouwe zuurzak.
pi_71083400
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sommige wel idd. fok!kers zoals jij. de rest probeert er nog iets van te maken. ouwe zuurzak.
QED.
I´m back.
pi_71083592
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou, om zo in het oog te springen, dat vind ik nog best een prestatie hoor. .
Je voorspelde een soortgelijke reactie toch? Nee, bijna bij ieder topic dat over bepaalde onderwerpen gaat zie je al jarenlang een clubje zus reageren en een ander clubje zo reageren. Als ik midden in de nacht wakker zou worden gemaakt, dan kan ik zo hun respectieve standpunten opdreunen. In het oog zou het springen als Gia of zoalhetis plotseling de nuance en gematigdheid zouden opzoeken en een SCH zou oproepen tot een middeleeuws volksgericht.
quote:
Btw, jij bent nog wel even online? Ik ga even die vrouwenfilm kijken nu je er lekker toch niet bent. .
Ik ben online tot wrs 5:30. .
I´m back.
pi_71083671
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Stali het volgende:

[..]

.

Die zinsnede ook: 'Homoseksualiteit is geen ziekte' -
pi_71083817
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je voorspelde een soortgelijke reactie toch? Nee, bijna bij ieder topic dat over bepaalde onderwerpen gaat zie je al jarenlang een clubje zus reageren en een ander clubje zo reageren. Als ik midden in de nacht wakker zou worden gemaakt, dan kan ik zo hun respectieve standpunten opdreunen. In het oog zou het springen als Gia of zoalhetis plotseling de nuance en gematigdheid zouden opzoeken en een SCH zou oproepen tot een middeleeuws volksgericht.
[..]

Ik ben online tot wrs 5:30. .
Ja okay, het is makkelijk Marsen verdienen, das waar. .
Maar om in zo'n userbrei er toch nog zo'n kortzichtige huismien als Gia uit te pikken of een zoalshetis, met teveel afgezopen hersencellen, nu ja, ze proberen er kennelijk toch wat te maken he. .

Btw, ik ga in ieder geval niet zo laat opblijven hoor. Die film is te chicklit en ik ga hem wrs. niet afzien ook.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:12:56 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71083882
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:10 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja okay, het is makkelijk Marsen verdienen, das waar. .
Maar om in zo'n userbrei er toch nog zo'n kortzichtige huismien als Gia uit te pikken of een zoalshetis, met teveel afgezopen hersencellen, nu ja, ze proberen er kennelijk toch wat te maken he. .

Btw, ik ga in ieder geval niet zo laat opblijven hoor. Die film is te chicklit en ik ga hem wrs. niet afzien ook.

superioriteitsgevoel op niks gebaseerd. wel erg vermakelijk.
pi_71083893
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Die zinsnede ook: 'Homoseksualiteit is geen ziekte' -
En dat het mag en het kan in Nederland.
Ze houdt zeer wrs. niet van homo's, SCH. .
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:13:40 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71083907
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Stali het volgende:

[..]

slapen kreng.
pi_71083909
Nou ja, je kunt alleen maar hopen dat die helden zelf een zware douw krijgen voor hun misdadige gedrag. Het mooiste zou zijn een tijdje in de bak.
pi_71083930
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

superioriteitsgevoel op niks gebaseerd. wel erg vermakelijk.
Ah, op die fiets. .
pi_71083933
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Stali het volgende:

[..]

OH shit echt niet, misschien was ze in de war omdat de paus zijn pols heeft gebroken?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:15:26 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71083952
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef Stali het volgende:

[..]

[..]

Ah, op die fiets. .
afgezopen hersens klinkt idd een stuk beter.
pi_71083994
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Een zuurzak is een plant, wist je dat?
pi_71084086
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Een zuurzak is een plant, wist je dat?
Het is nog waar ook en ik vind het net een eenzame stekelige balzak. .

pi_71084141
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet precies hoe bont je het gemaakt hebt, mijn mening is ook maar aan de hand van je postjes op FOK! hoor. .
pi_71084160
Mijn kerel heeft 4 maanden in de oerwouden van Guyana gezeten om onderzoek te doen naar de zuurzak, de vrucht is best lekker trouwens. Je moet er even doorheen, net als bij Ryan
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:22:16 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71084168
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Het is nog waar ook en ik vind het net een eenzame stekelige balzak. .

[ afbeelding ]
smaakt wel goed. beetje slijmerig en heel erg zoet en ook zuur.

jij moet nog veel leren. maar dat weet je zelf ook wel, ondanks dat je jezelf heel erg intelligent, gaaf en erudiet vindt.

narcisme is jou niet vreemd. misschien moet je maar eens bij iemand langsgaan die professioneel hulp kan bieden?
pi_71084384
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

smaakt wel goed. beetje slijmerig en heel erg zoet.
Ah, dus eigenlijk vind jij Ryan3 gewoon stiekem een lekker zoet ding he? Mag je best zeggen hoor.
I don't mind. .

Ps. Dat was even snel editten he?
pi_71084435
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

smaakt wel goed. beetje slijmerig en heel erg zoet en ook zuur.

jij moet nog veel leren. maar dat weet je zelf ook wel, ondanks dat je jezelf heel erg intelligent, gaaf en erudiet vindt.

narcisme is jou niet vreemd. misschien moet je maar eens bij iemand langsgaan die professioneel hulp kan bieden?
Ah en nog weer een edit, lieve schat, zo is natuurlijk geen flamen he?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:33:07 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71084534
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Ah en nog weer een edit, lieve schat, zo is natuurlijk geen flamen he?
je bent gewoon een trage man.
pi_71084614
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:

Het wordt nu natuurlijk allemaal in het belachelijke overtrokken, en dat is op zich ook wel grappig, maar als wat meer mensen zouden optreden wanneer er iets zou gebeuren (oftewel een grote sociale controle), dan zou je idd als gevolg hebben dat die sociale controle preventief werkt.
Dat werkt in NL niet meer. Kijk maar naar de reakties hier 'als iemand aan mijn kinderen komt, dan sta ik niet voor mezelf in'.

D'r was eens een vervelend rotjoch stenen aan het gooien naar fietsers. Die werd door een wat oudere man stevig bij zijn arm vastgepakt en naar zijn huis aan de overkant van de straat geleid (ik bleef effe staan kijken wat er zou gebeuren) om even zijn ouders in te lichten wat hij deed. Man deed open en voor de wat oudere man kon uitleggen wat er gebeurd was werd hij gesommeerd als de wiedeweerga zijn zoon los te laten omdat ie anders zijn kankerkop volledig de vernieling in zou trappen. Zoontje huilend in armen van pa. De oudere man kon nog net zeggen wat hij deed, maar dat maakte niet uit want hij moest gewoon met zijn vuile poten van het zoontje afblijven. Vervolgens kwam pa dreigend op de man af die snel de tuin uitliep.

Tja, zo gaat dat he.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_71084826
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat werkt in NL niet meer. Kijk maar naar de reakties hier 'als iemand aan mijn kinderen komt, dan sta ik niet voor mezelf in'.

D'r was eens een vervelend rotjoch stenen aan het gooien naar fietsers. Die werd door een wat oudere man stevig bij zijn arm vastgepakt en naar zijn huis aan de overkant van de straat geleid (ik bleef effe staan kijken wat er zou gebeuren) om even zijn ouders in te lichten wat hij deed. Man deed open en voor de wat oudere man kon uitleggen wat er gebeurd was werd hij gesommeerd als de wiedeweerga zijn zoon los te laten omdat ie anders zijn kankerkop volledig de vernieling in zou trappen. Zoontje huilend in armen van pa. De oudere man kon nog net zeggen wat hij deed, maar dat maakte niet uit want hij moest gewoon met zijn vuile poten van het zoontje afblijven. Vervolgens kwam pa dreigend op de man af die snel de tuin uitliep.

Tja, zo gaat dat he.
Bekend fenomeen idd; mijn zoontje, dochtertje doet zoiets niet, is altijd goed. Wee je gebeente dat je ze ook maar durft aan te spreken op wangedrag.
Maar goed dat lijkt me toch een ander onderwerp.
I´m back.
pi_71084890
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Zodat ze vervolgens met hun honkbalknuppels naar dat adres kunnen gaan zeker?
[..]

Nee hoor, het vloeit voort uit een bepaalde mentaliteit.
Nou en?
Tuurlijk ontkend die politie dat hij het niet was!
Maar men wist wie het was aan de hand van verhalen...toch?
Nou dan!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:46:24 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71084939
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bekend fenomeen idd; mijn zoontje, dochtertje doet zoiets niet, is altijd goed. Wee je gebeente dat je ze ook maar durft aan te spreken op wangedrag.
Maar goed dat lijkt me toch een ander onderwerp.
ik kreeg vroeger een draai om mijn oren als ik door een oudere man aan mijn arm naar huis werd gesommeerd. oude mannen doen dat niet voor niks. en bij gebrek aan draai om mijn oren een flinke preek en zonder eten naar bed.
pi_71085051
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kreeg vroeger een draai om mijn oren als ik door een oudere man aan mijn arm naar huis werd gesommeerd. oude mannen doen dat niet voor niks. en bij gebrek aan draai om mijn oren een flinke preek en zonder eten naar bed.
Tja, de psychopathische jongentjes van nu worden niet meer mede-gecorrigeerd door buurtbewoners, want je weet dat zodra je iets van hun gedrag zegt dit agressie bij hun ouders uitlokt.
I´m back.
pi_71085441
"En zonder eten naar bed."
Dat zinnetje ken ik erg goed en die vond ik trouwens altijd wel tof want eeuwig mijn bord leeg moeten eten was veel een grotere straf en zo kwam ik ook nog eens onder het wassen van de vaat uit.
Maar goed, mijn ouders konden dan ook niet koken. .
pi_71085457
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, de psychopathische jongentjes van nu worden niet meer mede-gecorrigeerd door buurtbewoners, want je weet dat zodra je iets van hun gedrag zegt dit agressie bij hun ouders uitlokt.
Vind ik niet. Met O. was het ook bespreekbaar en prompt afgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')