abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:08:58 #151
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71075307
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef turnpoint76 het volgende:
Vermeende pedofiel uit huis getreiterd
[..]

Of er op dit moment zaken tegen hem lopen, kan ze niet zeggen.
Justitie schept helaas zelf ook onduidelijjkheid ; Men moet gewoon duidelijk aangeven ofdat er wel of niet wat loopt tegen deze man. Als de politie hun werk naar behoren zou doen, dan zouden deze taferelen helemaal niet voor hoeven te komen.
Meestal is er dan wel wat aan de hand
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71075353
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:08 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Jij lijkt me ook echt zo'n iemand die mee gaat doen aan zo'n gericht.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:36:19 #153
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71076001
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
Jij lijkt me ook echt zo'n iemand die mee gaat doen aan zo'n gericht.
Ach, dit soort opmerkingen zegt gelukkig heel veel over je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensenkennis
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71076230
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ach, dit soort opmerkingen zegt gelukkig heel veel over je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensenkennis
Maak dan niet van die domme opmerkingen lieverd.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:48:24 #155
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71076397
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
Maak dan niet van die domme opmerkingen lieverd.
Is ook weer zo'n (S)linkse opmerking als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent is ie gelijk dom
Maar ja je kunt er ook niets aan doen je bent ook niet slimmer.

Dat is trouwens ook te zien aan je reacties in dit topic over dit onderwerp.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:52:50 #156
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71076522
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:53 schreef Re het volgende:
waar rook is is vuur natuurlijk
Zo is het. En zelfs als deze man onschuldig is: die meisjes waren ook onschuldig, de echte dader zal na het lezen van dit bericht wel zijn afgeschrikt en zal zulks gedrag nooit meer vertonen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 19:54:31 #157
137949 Disana
pi_71076561
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Zo is het. En zelfs als deze man onschuldig is: die meisjes waren ook onschuldig, de echte dader zal na het lezen van dit bericht wel zijn afgeschrikt en zal zulks gedrag nooit meer vertonen.
Onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis'?
pi_71076719
quote:

[..]

Praat het maar goed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71076762
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je een grapje maakt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:08:09 #160
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71076919
==

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 18-07-2009 02:03:28 ]
pi_71077054
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Is ook weer zo'n (S)linkse opmerking als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent is ie gelijk dom
Maar ja je kunt er ook niets aan doen je bent ook niet slimmer.

Dat is trouwens ook te zien aan je reacties in dit topic over dit onderwerp.
Jij maakt toch de opmerking: meestal is er dan wel wat aan de hand. Is toch idioot Martijn. De politie kan en mag niet zeggen of er zaken tegen zo'n iemand lopen, dat zegt verder helemaal niks. Maar jij trekt meteen conclusies.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:17:00 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71077147
eigen rechter spelen is heel erg fout en kan falikant misgaan zoals in het voorbeeld van ts.

neemt niet weg dat dingen volledig uit de hand kunnen lopen als de politie, betaald door het volk, niet doet waar ze voor betaald wordt, maar de betalers aanpakken op 5 km te hard rijden of hun fietslampje hebben knipperen terwijl dat niet mag maar wel een optie is op de fietslampjes die je koopt.

anyhow. ik denk dat de rechterlijke macht in nederland inmiddels wel dordrongen is van het feit dat het volk gilt om de hoogst mogelijke straf binnen ons rechtssysteem en daarmee een flinke behoefte kan bevredigen. volksgewijs gezien. vandaag levenslang geëist. 3x
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71077249
Komt meer voor, deze keer was het wel de dader:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdenaar__.html?p=4,1
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71077728
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
eigen rechter spelen is heel erg fout en kan falikant misgaan zoals in het voorbeeld van ts.

neemt niet weg dat dingen volledig uit de hand kunnen lopen als de politie, betaald door het volk, niet doet waar ze voor betaald wordt, maar de betalers aanpakken op 5 km te hard rijden of hun fietslampje hebben knipperen terwijl dat niet mag maar wel een optie is op de fietslampjes die je koopt.

anyhow. ik denk dat de rechterlijke macht in nederland inmiddels wel dordrongen is van het feit dat het volk gilt om de hoogst mogelijke straf binnen ons rechtssysteem en daarmee een flinke behoefte kan bevredigen. volksgewijs gezien. vandaag levenslang geëist. 3x
Het zou het failliet van de rechtsstaat zijn als er naar het gillevan het volk wordt geluisterd. Ze bevredigen hun behoeften maar op een andere manier.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:42:54 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71077802
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zou het failliet van de rechtsstaat zijn als er naar het gillevan het volk wordt geluisterd. Ze bevredigen hun behoeften maar op een andere manier.
het gillen heeft wel een punt. we hebben een prachtige staat met dikke wetboeken. ik denk dat de tendens wordt dat de hoogst mogelijke straffen gegeven gaan worden aan levensdelicten/zedendelicten. niet meer 80 uur papierprikken omdat ie zo zielig praat. en ja, dat juich ik toe.
pi_71078361
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het gillen heeft wel een punt. we hebben een prachtige staat met dikke wetboeken. ik denk dat de tendens wordt dat de hoogst mogelijke straffen gegeven gaan worden aan levensdelicten/zedendelicten. niet meer 80 uur papierprikken omdat ie zo zielig praat. en ja, dat juich ik toe.
Alsof er ooit een werkstraf gegeven is voor een levensdelict of een ernstig zedendelict

Hoge straffen zijn er altijd al gegeven hoor, veel meer dan mensen denken. De vraag is of dat een manier is om de samenleving veiliger te maken.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:10:08 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71078511
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof er ooit een werkstraf gegeven is voor een levensdelict of een ernstig zedendelict

Hoge straffen zijn er altijd al gegeven hoor, veel meer dan mensen denken. De vraag is of dat een manier is om de samenleving veiliger te maken.
ik chargeerde amice.

veiliger niet, wel meer bevrediging. zoals ik al schreef. schrijf het volk dat ons hele nederland betaald niet af als zakken stront. geef ze hun brood. en spelen. zo nu en dan.
pi_71080786
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:10 schreef zoalshetis het volgende:

ik chargeerde amice.

veiliger niet, wel meer bevrediging. zoals ik al schreef. schrijf het volk dat ons hele nederland betaald niet af als zakken stront. geef ze hun brood. en spelen. zo nu en dan.
Huh? Er worden hoge straffen gegeven, alleen het volk weet dat niet, en om ervoor te zorgen dat het volk dat weet moeten we....hoge straffen geven?
pi_71081035
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

Huh? Er worden hoge straffen gegeven, alleen het volk weet dat niet, en om ervoor te zorgen dat het volk dat weet moeten we....hoge straffen geven?
Volkert van der G loopt na 12 jaar al weer als vrij man rond
Vrijwel iedereen vindt dat te kort.
Dus de stelling is in elk geval niet altijd juist
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71083063
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef Gia het volgende:
Het vreemde van dit verhaal is wel dat de hele buurt er van overtuigd was.

Toen dit hier enkele jaren terug in de straat speelde, waren de meningen echt verdeeld. Veel mensen stonden achter die man, anderen geloofden de kinderen. Maar het leidde niet tot een volksgericht, er werden niet eens ramen ingegooid.

Ben het er overigens mee eens dat een veroordeelde pedofiel niet meer terug de maatschappij in zou moeten mogen. 't Is namelijk niet iets dat 'geneest'. Homofilie is namelijk ook geen ziekte. Pedofilie ook niet.

Met dat verschil dat een homofiel uiting kan en mag geven aan zijn gevoelens in Nederland en een pedofiel mag dat niet.
.
Toen ik de TT al zag wist ik dat onze Gia wel met zo'n soort "waar rook is, is vuur postje" zou komen.
Tof, ik heb hier dus een Mars mee gewonnen. .
pi_71083185
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Stali het volgende:

[..]

.
Toen ik de TT al zag wist ik dat onze Gia wel met zo'n soort "waar rook is, is vuur postje" zou komen.
Tof, ik heb hier dus een Mars mee gewonnen. .
Fok!users zijn zolangzamerhand voorspelbaar geworden.
I´m back.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:53:13 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71083287
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

ik geloof dat je mij niet helemaal begrijpt. lees het morgen nog een keer terug als je nuchter bent. ouwe kraker.
pi_71083313
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, om zo in het oog te springen, dat vind ik nog best een prestatie hoor. .

Btw, jij bent nog wel even online? Ik ga even die vrouwenfilm kijken nu je er lekker toch niet bent. .
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:54:24 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71083327
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

sommige wel idd. fok!kers zoals jij. de rest probeert er nog iets van te maken. ouwe zuurzak.
pi_71083400
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sommige wel idd. fok!kers zoals jij. de rest probeert er nog iets van te maken. ouwe zuurzak.
QED.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')