Al zou hij dood zijn, er komt wel een nieuwe hoor.quote:
Fck... jammer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Stephan1237 het volgende:
"Het is niets ernstigs, niets om je zorgen over te maken'', aldus een woordvoerder van het Vaticaan vrijdag.
Die kan ook z'n nek breken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Al zou hij dood zijn, er komt wel een nieuwe hoor.
Op een gegeven moment moet het toch een keer ophouden zou je denken.quote:
Inderdaad. Lijkt mij niet dat er nog 300 reservepope's zijn toch? toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet het toch een keer ophouden zou je denken.
Een bommetje op de Sixtijnse Kapel ten tijde van een nieuwe verkiezing zou een hoop ellende kunnen voorkomen zou je denken. Jammer van de kapel in kwestie alleen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt mij niet dat er nog 300 reservepope's zijn toch? toch?
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
GODVER DE GODVER DE GODVERDOMME!!!!!! TYFUS TERING KANKER JEZUS KUT CHRISTUS!!!!quote:
Wat? Doodgaan? Tot nu toe gaat iedereen gewoon dood.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:08 schreef Keltie het volgende:
Zou hij gevloekt hebben?
Dat was toch diegene die zei dat Aids niet bestaat en dat men vooral geen condooms mag gebruiken in Afrika enzo??quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:20 schreef buachaille het volgende:
Vaak is het toch het begin van het einde als je op de gezegende leeftijd die de paus inmiddels bereikt heeft een heup breekt.
Wat mij betreft mag hij opgevolgd worden na de beschamende vertoning tijdens zijn bezoek aan israel en de door de arabieren bezette gebieden enige tijd geleden. Het hopen is op een beter paus zoals bijvoorbeeld Paus Johannes Paulus II.
"Look at the hat, it makes no sense."quote:
Voor een paus was hij zo beroerd nog niet. Beter dan deze in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was toch diegene die zei dat Aids niet bestaat en dat men vooral geen condooms mag gebruiken in Afrika enzo??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |