abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71102176
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:33 schreef M0NTANA het volgende:
Vind dat Ajax best wel wat meer openheid mag geven over het geld dat beschikbaar is voor transfers.
Want?

Ajax: We hebben dit seizoen 40 miljoen transferbudget
Verkopende club: Ajax wil die speler? 10 miljoen bovenop de vraagprijs
pi_71102244
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

In welk jaar leeft die gast die dat gepend heeft? 1822?
Gewoon een normale tekst hoor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71102284
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gewoon een normale tekst hoor
Ja man Vermaelen is een dutchman?

Komt van de Arsenal site
pi_71103292
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Was bij Ajax dat hij speelde gewoon goed bezig, zou er geen probleem mee hebben.
Mee eens. Ajax zou hier een gouden zaak mee doen. Mido terug bij Ajax zou heel goed zijn. Zijn voetbalkwaliteiten staan buiten kijf.
pi_71103884
quote:
. Dat zou mooooi zijn .
pi_71104327
Mido
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71105479
Mido , wat moeten we dáár nou weer mee...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71105544
Goed voor de sfeer in de kleedkamers hè.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:10:45 #259
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71105753
Ja, wat moet je met iemand die ons al een keer kampioen heeft gemaakt nagenoeg in z'n uppie .
-
pi_71105855
Kennen Jol en Mido elkaar van Spurs?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:27:31 #261
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71106167
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:15 schreef koningdavid het volgende:
Kennen Jol en Mido elkaar van Spurs?
Yep, en daar had ie een van z'n beste seizoenen.
-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:32:28 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71106296
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Want?

Ajax: We hebben dit seizoen 40 miljoen transferbudget
Verkopende club: Ajax wil die speler? 10 miljoen bovenop de vraagprijs
Clubs weten nu ook dat Ajax tien miljoen euro gevangen heeft voor Thomas Vermaelen en dat er sowieso heus wel wat geld beschikbaar zou zijn gesteld, maar het lijkt er nu op alsof Ajax dat geld liever niet uitgeeft. Als ze dat wat opener brengen richting de supporters wordt dat best wel geaccepteerd. Nu Niedt Ajax om de supporters tevreden te houden, niet om daadwerkelijk iemand binnen te halen. Maar goed, dat is mijn idee.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:34:20 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71106329
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Clubs weten nu ook dat Ajax tien miljoen euro gevangen heeft voor Thomas Vermaelen en dat er sowieso heus wel wat geld beschikbaar zou zijn gesteld, maar het lijkt er nu op alsof Ajax dat geld liever niet uitgeeft. Als ze dat wat opener brengen richting de supporters wordt dat best wel geaccepteerd. Nu Niedt Ajax om de supporters tevreden te houden, niet om daadwerkelijk iemand binnen te halen. Maar goed, dat is mijn idee.
Gezien de beursgang lijkt het mij ook niet echt slim om dat zo open en bloot te vertellen.
Overigens is er wel geld hoor, de reden dat ze Elia in termijnen wilde betalen was zodat ze het beschikbare geld voor een andere speler zouden kunnen gebruiken.
Overigens moet daar nog wel 5 miljoen af vanwege die naheffing. .
-
pi_71106657
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Overigens moet daar nog wel 5 miljoen af vanwege die naheffing. .
Nee, een deel daarvan is al gereserveerd. En dat geld komt dus echt niet uit het potje van transfers. Net als dat er voor salarissen ook een apart potje is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71106767
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Yep, en daar had ie een van z'n beste seizoenen.
Dan mogen ze hem best halen w.m.b. Als Jol het ziet zitten, zie ik het ook zitten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_71106937
Voor wie weer aan hysterie grenzende lofbetuigingen aan Ajax wilt lezen:
http://www.saintsfc.co.uk(...)0280~1726669,00.html (artikel van de website van Southampton)
pi_71107178
Ik krijg er eigenlijk steeds meer en meer vertrouwen in
Zul je zien dat de 1e 3 wedstrijden verloren gaan, Jol volgens alles en iedereen moet oprotten, Cruijff gaat uitleggen dat het aan de organisatie ligt, de havenarbeiders eindelijk weer wat te lachen hebben want zij staan een punt hoger en de fans alweer gaan janken om Rijkaard of wie dan ook .

Martin, POFFERTJE!
pi_71107210
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Mido?

Komt u maar, Radegast.
Met Mido worden we kampioen.
pi_71107220
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:11 schreef Rumille het volgende:
Ik krijg er eigenlijk steeds meer en meer vertrouwen in
Zul je zien dat de 1e 3 wedstrijden verloren gaan, Jol volgens alles en iedereen moet oprotten, Cruijff gaat uitleggen dat het aan de organisatie ligt, de havenarbeiders eindelijk weer wat te lachen hebben want zij staan een punt hoger en de fans alweer gaan janken om Rijkaard of wie dan ook .

Martin, POFFERTJE!
Vertrouwen moet je nooit halen uit de voorbereiding. Gewoon afwachten en zien hoe we er bijvoorbeeld bij de winterstop voorstaan. Dan kan je er ook echt wat over zeggen. In de voorbereiding is meestal alles hosanna.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71107236
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
Voor wie weer aan hysterie grenzende lofbetuigingen aan Ajax wilt lezen:
http://www.saintsfc.co.uk(...)0280~1726669,00.html (artikel van de website van Southampton)
Zoiets wordt wellicht meer geschreven om het eigen falen te verdoezelen dan omdat wij echt zo goed zouden zijn.
pi_71107245
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Vertrouwen moet je nooit halen uit de voorbereiding. Gewoon afwachten en zien hoe we er bijvoorbeeld bij de winterstop voorstaan. Dan kan je er ook echt wat over zeggen. In de voorbereiding is meestal alles hosanna.
Ik kan me nog ergens een 2-1 nederlaag herinneren tegen een of andere amateurploeg . Werden we dat seizoen ook niet 4e/5e?

Tuurlijk blijft het maar een voorbereiding, maar als je in de voorbereiding al redelijk presteert, terwijl je bijna nog geen enkele keer met dezelfde opstelling hebt gespeeld, mag dat positief worden genoemd.
pi_71107407
Ok, hier komen ze weer.
quote:
second half we barely touched the ball; by the end I was just sat there awestruck at the beauty of the football being played by Ajax and thinking, well, £10 isn't bad to be watching a team like this. They are a champions league team after all.
quote:
I normally sit/stand in Northam but seeing as it's a freindly I thought may as well watch the beauty in what Ajax will produce, I wasn't dissapointed! They were a different class, everthing they done looked effortless and thankfully we will not play teams as good as that every week. It was nice to see the Saints fans clapping there best player off, (Emanuelson I think). Anyway I think it was a good afternoons entertainment for the price.
quote:
I thought we were totally and utterly outclassed. If you call chasing shadows playing well they played well. KD had a great shot stopping game and just as well coz it could have easily been 8 -1. Thats the brutal reality of it.
pi_71107601
ya la la la ajax kampioen
pi_71107673
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:13 schreef Radegast het volgende:

[..]

Met Mido worden we kampioen.
Ook als er geen verdere versterkingen worden gehaald?
  zondag 19 juli 2009 @ 00:44:40 #275
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71107801
Emanuelson heeft volgens mij een prima voorbereiding achter de rug tot nu toe
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')