Zondagavond is de samenvatting pas toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Samenvatting is rond 19:40 (als het goed is) te zien op AT5: mms://at5.streamonline.nl/at5
quote:AT5 zal zondag een uitgebreide samenvatting uitzenden van de wedstrijd tussen Ajax en Southampton, die zaterdag wordt gespeeld. De uitzendingen beginnen om 19.44 uur en 23.42 uur. Wij hopen een stream te kunnen vinden waarop de wedstrijd live in zijn geheel te zien zal zijn. Afgelopen week lukte dat helaas niet bij het oefenduel tegen Bristol. We hebben goede hoop dat het dit keer wel gaat lukken!
tussen het golf, cricket en de Beegees door ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:25 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe was de wedstrijd? Ik begreep dat hij op de radio te volgen was?
Whehequote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
tussen het golf, cricket en de Beegees door ja.
Het zegt toch niet zoveel in een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe. Geen idee of het goed was dus?
Het spel geeft toch zeker wel een beeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het zegt toch niet zoveel in een oefenwedstrijd.
De Engelsen loven telkens onze 'passing game' en 'build-up play', maar goed, of dat nou iets zegt. Die Championship/ First Division clubs zullen ook niet heel veel gewend zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het spel geeft toch zeker wel een beeld.
Achja, we zijn natuurlijk ook wel gewoon de beste. We zijn immers Ajax.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Engelsen loven telkens onze 'passing game' en 'build-up play', maar goed, of dat nou iets zegt. Die Championship/ First Division clubs zullen ook niet heel veel gewend zijn lijkt me.
Maar de uitslagen zijn redelijk.
Die spelen idd het betere "kramp-in-je-nek" voetbal.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Engelsen loven telkens onze 'passing game' en 'build-up play', maar goed, of dat nou iets zegt. Die Championship/ First Division clubs zullen ook niet heel veel gewend zijn lijkt me.
Oh. My. Fucking. God.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2754_Mido-aangeboden-bij-Ajax.html
Met Jol als trainer, zeg ik doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2754_Mido-aangeboden-bij-Ajax.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |