Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ligt die eend daar lekker te slapen draai jij z'n nek om
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had niet toevallig een schop bij me, sorry.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
En zonder die eend had je niet naar huis hoeven te lopen?
Hij had het koud en die vliegen hielden hem warm!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillen.
Voor een eend waar de maden van feesten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Niet te vreten die zoetwatervisjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe maak je dan je gevangen vis dood? Als visser heb je toch een mes bij je?
Zodat zij hem de nek omdraaien? Die tijd wil ik het beestje wel besparen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Citroën 2CV.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Klacht: Moet helemaal terug naar huis lopen door die tyfus eend.
Kop platstampen was geen goed alternatief?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik had niet toevallig een schop bij me, sorry.
Jammer maar helaas. Tegenwoordig, met het toenemend pownedisme, is het verkieslijk om dit soort dingen te doen en er lacherig over te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Alleen zachte ondergrond, lijkt me ook niet al te fijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef NRaider het volgende:
[..]
Kop platstampen was geen goed alternatief?
Dat zijn dan weer 2 paarden... Die draai je niet zo 1 2 3 de nek om schat ik zo.....quote:
Kwestie van hard genoeg stampen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Alleen zachte ondergrond, lijkt me ook niet al te fijn.
Helaas, zelf ook zoiets gehad, wel de dierenambulance gebeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Duiven zijn lang niet zulke bazen als eenden. Eenden zijn lief.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Goed gedaan, bro. Ik heb laatst ook een half over reden duif dood getrapt. Erg zielig om dat altijd te zien. Triest, erg triest.
Nee, de nek omdraaien!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:28 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
. Dus als je een keer een Panda ziet creperen, ambulance bellen!
Blijft alsnog niet leuk om te zien, hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Duiven zijn lang niet zulke bazen als eenden. Eenden zijn lief.
In de zorgsector moet dit soort dingen met allerlei formulieren en handtekeningen en soms zijn het slepende kwesties... het kan soms een jaren slepend drama worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Goed gedaan, bro. Ik heb laatst ook een half over reden duif dood getrapt. Erg zielig om dat altijd te zien. Triest, erg triest.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Duiven zijn lang niet zulke bazen als eenden. Eenden zijn lief.
OT: TS is een held.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Blijft dat kreng gewoon doorademen
Jawel, duiven zijn kut.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Blijft alsnog niet leuk om te zien, hoor.
Doel je nou op euthanasie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef epibreren het volgende:
[..]
In de zorgsector moet dit soort dingen met allerlei formulieren en handtekeningen en soms zijn het slepende kwesties... het kan soms een jaren slepend drama worden.
Jongah.quote:
...maar als anderen het doen en het ligt keurig verpakt in de supermarkt, dan is er geen vuiltje aan de lucht.quote:Al met al altijd erg, dieren moeten doden.
Ja, terecht.. Lijkt me ook niet meer dan redelijk om dat te zijn. Erger je je ook aan die banale opmerkingen en dierenkweltips?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef jollieboer1 het volgende:
Dat ligt er aan, of je vegetariër bent of niet. Ik ben dat dus wel.
Een normaal mens maakt een dier dood als deze ligt dood te gaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Ik dacht meer aan een verbrijzelde nek en kapotte hersennen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:34 schreef jollieboer1 het volgende:
Trappen lijkt me ook niet wat eerlijk gezegd, dan moet ie sterven aan inwendige bloedingen.
Diezelfde normale mensen draaien comapatiënten weer niet de nek om. De vraag is dus wat de norm is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Een normaal mens maakt een dier dood als deze ligt dood te gaan
Komop zeg..quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
En beltegoed eraan verspillen? Kom op zeg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:59 schreef epibreren het volgende:
[..]
Ik zou ook de dierenambulance bellen.
Als blijkt dat de eend genezen kan worden, is het sowieso geen verspilling toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En beltegoed eraan verspillen? Kom op zeg.
Op het moment dat jij het eendje afgeeft en wegloopt, halen zij de schop uit de kast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:01 schreef epibreren het volgende:
[..]
Als blijkt dat de eend genezen kan worden, is het sowieso geen verspilling toch?
Ik denk een spuitjequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef NRaider het volgende:
[..]
Op het moment dat jij het eendje afgeeft en wegloopt, halen zij de schop uit de kast.
De eerste twee zijn drogredenen. De dierenambulance komt ook in actie voor niet-huisdieren en anders kun je een dier zelf brengen naar bijvoorbeeld de vogelopvang. Overigens is de wilde eend een beschermde diersoort. De eend was waarschijnlijk zelfs geringd! Los daarvan dat is "zomaar even doodmaken" en er vervolgens ook nog stoer over praten tamelijk verachtelijk is en niet bepaald stoer. Het feit dat je de lachers ermee op de hand, waar je zelf weinig aan kunt doen (je zult het vast goed bedoelen) is zorgwekkend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Bill_E het volgende:
Voor een eend de dierenambulance bellen.. Alsof er niet genoeg eenden zijn. Sterker nog ze worden regelmatig afgeschoten. Als het nu een huisdier of een bijzondere vogel was. Dan zou ik het wel doen.
Maar in alle andere gevallen zou ik hetzelfde doen, en heb ik hetzelfde gedaan.
Je mag nooit dieren met mensen vergelijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef epibreren het volgende:
[..]
Diezelfde normale mensen draaien comapatiënten weer niet de nek om. De vraag is dus wat de norm is.
Eenden worden ieder najaar afgeschoten in Nederland. Daar is niets onwaar aan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:09 schreef epibreren het volgende:
[..]
De eerste twee zijn drogredenen. De dierenambulance komt ook in actie voor niet-huisdieren en anders kun je een dier zelf brengen naar bijvoorbeeld de vogelopvang. Overigens is de wilde eend een beschermde diersoort. De eend was waarschijnlijk zelfs geringd! Los daarvan dat is "zomaar even doodmaken" en er vervolgens ook nog stoer over praten tamelijk verachtelijk is en niet bepaald stoer. Het feit dat je de lachers ermee op de hand, waar je zelf weinig aan kunt doen (je zult het vast goed bedoelen) is zorgwekkend.
Maar daarmee is het nog wel een drogreden. In sommige landen krijg je twee kogels door je kop als je een kristisch stukje schrijft. Dat soort dingen is nog geen legitimatie om het vervolgens zelf ook maar te gaan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:14 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Eenden worden ieder najaar afgeschoten in Nederland. Daar is niets onwaar aan.
Zou goed kunnen. Kan ik vanaf hier natuurlijk niet meer beoordelen.quote:En ik denk dat je als je een beestje half dood ziet gaan zelf wel kan oordelen of hij direct dood beter af is.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Prima leer vooral niet zelf een situatie beoordelen en laat andere voor je denken. Dan zul je het wel redden...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:18 schreef epibreren het volgende:
[..]
Maar daarmee is het nog wel een drogreden. In sommige landen krijg je twee kogels door je kop als je een kristisch stukje schrijft. Dat soort dingen is nog geen legitimatie om het vervolgens zelf ook maar te gaan doen.
[..]
Het feit dat jaarlijks eenden worden afgeschoten is een drogreden voor het doden van een eend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Prima leer vooral niet zelf een situatie beoordelen en laat andere voor je denken. Dan zul je het wel redden...
Een afweging om de eend wel te doden en niet de kostbare tijd van de dierenambulance te benutten is dus dat ze ieder jaar worden afgeschoten. .Het beestje is al gewond, en red het naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet. Ik zeg niet dat je gezonde eenden moet gaan doden. Dan zal het een drogreden zijn.. Leer eerst je woorden kennen voordat je ze gebruikt..
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef Jimbo het volgende:
jij zo stampen op die eend!
komt dr zn gast langs, Mn eend wat doe je ?!!?!?!
jij; Whehehehe!!! Ik had em toch gekocht !!!![]()
![]()
![]()
Lekker zo'n eend een uur langer laten creperen zodat ze hem op een manier kunnen ombrengen die 'humaner' isquote:
Waarom vindt niemand dit een goede post?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MAMMAAAA MAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
...een busje van een GGZ-instelling bellen kost tenslotte ook weer beltegoed, dus die draaien we ook maar preventief de nek om als we ze aantreffen langs de waterkant...quote:
...dan heb je beter ontwikkeld moreel gestel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:20 schreef blckbb het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit durven he, een beest z'n nek omdraaien
Ja want je laat dat beest dan lekker creperenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:25 schreef epibreren het volgende:
[..]
...dan heb je beter ontwikkeld moreel gestel.
We hadden hier laatst een creperende kitten, maartoch, ik kan 't gewoon niet.. echt nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:36 schreef Appie7458 het volgende:
[..]
Ja want je laat dat beest dan lekker creperen
Pussy.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
We hadden hier laatst een creperende kitten, maartoch, ik kan 't gewoon niet.. echt niet
Geloof me het went nooit, maar heb veel vakantiewerk gedaan bij veeboeren en ja helaas is dieren uit hun lijden verlossen daar gewoon iets wat erbij hoort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
We hadden hier laatst een creperende kitten, maartoch, ik kan 't gewoon niet.. echt niet
Alsof dat beest er op zit te wachten dat jij met hem knuffelt als hij aan het kreperen isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik had hem meegenomen en hem thuis geknuffeld totdat de zo snel mogelijk gebelde dierenambulance hem zou komen ophalen
Maar dat ben ik. Ten voeten uit.
Eendenborst in een saus van peper en rode wijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom heb je een schop gehaald en niet een mes? Ik bedoel, z'n kop moet er toch af voor ie op de bbq gaat
Boeiend. Ik ben hedonistquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof dat beest er op zit te wachten dat jij met hem knuffelt als hij aan het kreperen is
Met jouw versie van het beste moreel moet men dus lang en zinloos en uitzichtloos leiden toezien omdat de daad van het doden verrichten immoreel is?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:25 schreef epibreren het volgende:
[..]
...dan heb je beter ontwikkeld moreel gestel.
Hij had dat beest inderdaad gewoon moeten geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:30 schreef muay-toy het volgende:
Ts is de grootste autist ter wereld. Alleen een hopeloos eendje durft hij aan te pakken, als er een naakte vrouw voor hem stond zou hij stikken van schaamte. Kut losert![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij had dat beest inderdaad gewoon moeten geven.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Nee, als een beest dood gaat, en dat zie je, dan kan je het het beste uit zijn lijden verlossen. Alsof de dierenambulance trouwens zin heeft om naar een doodgaande eend te gaan. Die zeggen dan ook naja tis de natuur. Als een eend al onder de maden e.d. zit gaat ie gewoon dood. En ik weet t niet hoor. Nek omdraaien is gewoonlijk eenhalve seconde, wachten op dierenambulance 15 minuten. Nou, waar crepeert dat beest minder?quote:
Oogkleppen op zetten en alleen lezen wat je zelf wilquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef epibreren het volgende:
[..]
Het feit dat jaarlijks eenden worden afgeschoten is een drogreden voor het doden van een eend.
Volgens deze gevaarlijke redenering zou men ook over kunnen gaan tot het kapot maken van bushokjes, omdat dit ook jaarlijks, tijdens de voetbalkampioenschappen gebeurt.
Moet je van die kuikentjes hebben, snoeken pakken die veel eerderquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef Darksurrender131 het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktape helpt altijd vastbinden en mee gaan vissen.
Ik wel, ik schiet ze neer met mn pielebuksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:32 schreef renedis het volgende:
Ik heb hier nog 5-tal zwanen in de sloot hier. Kan je die ook verhelpen?
Ja, dat zal het zijn. Types als Wilders spinnen daar ook garen bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:09 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Oogkleppen op zetten en alleen lezen wat je zelf wil![]()
![]()
kom maar langs.. die krengen willen maar niet dood.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wel, ik schiet ze neer met mn pielebuks
PM maar voor je adres gegevensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:43 schreef renedis het volgende:
[..]
kom maar langs.. die krengen willen maar niet dood.
als het je lukt geef ik je 10 euro toe!
Als je een discussie niet kan winnen Wilders erbij halenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:39 schreef epibreren het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Types als Wilders spinnen daar ook garen bij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
PM maar voor je adres gegevens
Dan komt deze eendenserialkiller er asap aan
Yes, ik ga weer slapen mijn dag kan niet meer stukquote:
Dus als jij straks in je vakantie in een tentje op een camping ligt, mogen mensen ook je nek om draaien?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Ik ging vanavond vissen aangezien ik toch niets te doen had. Kom ik aan de waterkant, ligt daar een eend te creperen. Ik ben de beroerdste niet en besluit hem een handje te helpen.
Ik pak het nekkie en draai en trek daar in één vloeiende beweging aan en volle kracht natuurlijk(voor zover dat kan). Blijft dat kreng gewoon doorademen dus kon het ook geen stuiptrekking zijn lijkt me. Gelukkig bood de schop uitkomst.
dus jij vind het gelijk dierenmishandeling? wat is dat door bullshit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dus als jij straks in je vakantie in een tentje op een camping ligt, mogen mensen ook je nek om draaien?
Had dat beest in een kartonnen doos gedaan, naar een dierenopvang en het was opgelost. Ik walg van mensen die dieren mishandelen
Mishandelen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dus als jij straks in je vakantie in een tentje op een camping ligt, mogen mensen ook je nek om draaien?
Had dat beest in een kartonnen doos gedaan, naar een dierenopvang en het was opgelost. Ik walg van mensen die dieren mishandelen
Mishandelen valt toch ook onder moordquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mishandelen?
Dit is gewoon een brute moord !!
Dat zou ik ook niet gedaan hebben... als je zeker weet dat een beest echt niet meer te redden is en dat ze er geen moeite voor gaan doen, verlos m aub uit zn lijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
quote:
Ach 10, wat zeg ik, 1000.0000 andere stinkduiven voor deze enequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet gedaan hebben... als je zeker weet dat een beest echt niet meer te redden is en dat ze er geen moeite voor gaan doen, verlos m aub uit zn lijden.
Beetje overkill...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:48 schreef boskameel het volgende:
Ik reed laatst een golden retreiver aan. De kop spatte over mijn voorruit. Toen ook maar even teruggereden om hem uit zijn lijden te verlossen.
Dan was ie 2 uur later doodgegaan maar had mooi nog even in de tussenliggende periode pijn mogen lijdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan was ie 2 uur later doodgegaan maar had mooi nog even in de tussenliggende periode pijn mogen lijdenStinkhippie
Idd, een dier onnodig laten lijden vind ik veel meer dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan was ie 2 uur later doodgegaan maar had mooi nog even in de tussenliggende periode pijn mogen lijdenStinkhippie
Het klinkt wel goed, maar quasi-grappige opmerkingen om er overheen te rijden, gedetailleerde beschrijvingen van hoe de nek te breken, de hond erbij te halen, kapotte hersennen, goedpraterij omdat er ook jagers zijn die erop schieten en dergelijken, maken de hier voorgewende dierenliefde tot een dubieus fenomeen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, een dier onnodig laten lijden vind ik veel meer dierenmishandeling.![]()
Hier zijn veel duiven en soms heb je echt z'on zieke die niets meer kan en dan roep ik de hond even en dan is het hap, dood. Als een dier duidelijk niet meer te redden is vind ik het beter als je er dan snel een einde aan maakt. Inslapen humaner? Tja als het dier dan nog weer een uur moet wachten tot dat ie dat spuitje krijgt..
Zeg, ben jij soms opgevoed door twee moeder?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef epibreren het volgende:
Het klinkt wel goed, maar quasi-grappige opmerkingen om er overheen te rijden, gedetailleerde beschrijvingen van hoe de nek te breken, de hond erbij te halen, kapotte hersennen, goedpraterij omdat er ook jagers zijn die erop schieten en dergelijken, maken de hier voorgewende dierenliefde tot een dubieus fenomeen.
Nee, hoezo? Omdat vrouwen meer op hebben met dieren en je ze nauwelijks aantreft op de jachtvelden en tijdens de viswedstrijden?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zeg, ben jij soms opgevoed door twee moeder?
De schop ophalen om de eend de nek mee door te steken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef LockonStratos het volgende:
Hoezo moest je terug naar huis lopen vanwege die eend?
Omdat vrouwen zulks soort dingen altijd aan mannen overlaten. Bovendien weet ik vrijwel zeker dat zowel jagers als vissers het beste met de beestjes voor hebben, meer dan jij die de dierenambulance zou bellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:39 schreef epibreren het volgende:
Nee, hoezo? Omdat vrouwen meer op hebben met dieren en je ze nauwelijks aantreft op de jachtvelden en tijdens de viswedstrijden?
Straks ga je nog suggereren dat je homofiel bent als je een penis hebt en liever geen eendjes doortrapt.
Inderdaad de schop halen. Tijdens het snoeken gebruik je dan ook geen maden of pieren. Een mes heb ik nooit mee tijdens het vissen, zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
De schop ophalen om de eend de nek mee door te steken?
Een schop lijkt me, in tegenstelling tot een mes, niet tot de standaarduitrusting van een sportvisser te behoren.
Of hij moet langs de waterkant wat pieren willen steken als ze de maaien niet lusten.
Is op zich wel slim hoor, als je draad verstrikt raakt ofzo..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zulks soort dingen altijd aan mannen overlaten. Bovendien weet ik vrijwel zeker dat zowel jagers als vissers het beste met de beestjes voor hebben, meer dan jij die de dierenambulance zou bellen.
In je laatste zin doe je net alsof ik graag eendjes doodtrap voor de lol. Maargoed, als jij een eend liever laat creperen....
[..]
Inderdaad de schop halen. Tijdens het snoeken gebruik je dan ook geen maden of pieren. Een mes heb ik nooit mee tijdens het vissen, zou niet weten waarom.
Ik wel hoor. Gewoon trekken aan die stekker.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef epibreren het volgende:
[..]
Diezelfde normale mensen draaien comapatiënten weer niet de nek om. De vraag is dus wat de norm is.
Daar heb je van Nelle zware shag voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is op zich wel slim hoor, als je draad verstrikt raakt ofzo..
Een eckte avonturier/sportvisser heeft zoeen handig opvouwschoppie bij zichquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De schop ophalen om de eend de nek mee door te steken?
Een schop lijkt me, in tegenstelling tot een mes, niet tot de standaarduitrusting van een sportvisser te behoren.
Of hij moet langs de waterkant wat pieren willen steken als ze de maaien niet lusten.
Natuurhugger die je er bent.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb dat eens gehad met een konijn welke ik aanreed op een afgelegen weg.
Ik stop om te kijken of hij nog leefde. Lag ie daar uberzielig in een plasje bloed nog te creperen. Ik denk ik verlos hem uit zijn lijden, rijd achteruit..... maar in plaats van recht over hem heem rijden raak ik alleen zijn pootjes.
Stap uit: Dat beest nog harder gillen en schreeuwen.
Ik dacht verrek maar. Ga niet nog meer benzine aan dat mormel verknoeien. Ben ik maar doorgereden.
Jagers en vissers hebben het beste met de beestjes voor? Dat lijkt me een contradictie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zulks soort dingen altijd aan mannen overlaten. Bovendien weet ik vrijwel zeker dat zowel jagers als vissers het beste met de beestjes voor hebben, meer dan jij die de dierenambulance zou bellen.
Een lijn, onderlijntje, en wat mooi kunstaas lijkt me ook niet verkeerd om mee te nemen anders..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef Genius-F het volgende:
Tijdens het snoeken wil je mobiel zijn en dus zo weinig mogelijk bij je hebben. Hengel + onthaaktangen en schaar is meestal alles wat ik dan bij me heb.
\Ik weet zeker dat er genoeg vissers zijn die et beste met de vissen voorhebben die ze vangenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:31 schreef epibreren het volgende:
[..]
Jagers en vissers hebben het beste met de beestjes voor? Dat lijkt me een contradictie.
Jij snoekt dan waarschijnlijk met kunstaas, maar in de tijd dat ik viste gebruikte ik snoekvisjes die ik met het mes half los sneed zodat de ingewanden er uit pruilden. Dat trekt de snoek als een magneet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Tijdens het snoeken gebruik je dan ook geen maden of pieren. Een mes heb ik nooit mee tijdens het vissen, zou niet weten waarom.
Misschien moet jij je eens ergens in verdiepen voordat je poep begint te praten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:31 schreef epibreren het volgende:
Jagers en vissers hebben het beste met de beestjes voor? Dat lijkt me een contradictie.
Enkel een losserquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Een lijn, onderlijntje, en wat mooi kunstaas lijkt me ook niet verkeerd om mee te nemen anders..
Heb je nog paar metersnoeken kunnen vangen?
Helaas man, waar vis je mee danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens ergens in verdiepen voordat je poep begint te praten.
[..]
Enkel een losser
Levendaas doe ik ook wel als ik vanuit mn tuin visquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jij snoekt dan waarschijnlijk met kunstaas, maar in de tijd dat ik viste gebruikte ik snoekvisjes die ik met het mes half los sneed zodat de ingewanden er uit pruilden. Dat trekt de snoek als een magneet.
Nadeel was wel dat ze minder zwommen en eerder doodgingen maargoed ik had er toch genoeg bij me.
Gister met de Spro BBZ-1quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Helaas man, waar vis je mee dan?
Ja precies, kratje bier bij, gewoon ergens bij zon boerenslootje waar toch niemand komt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gister met de Spro BBZ-1
Dit baasje:
[ afbeelding ]
Met levend aas vissen vind ik misschien nog wel het chillste. Beetje lui achterover hangen in een stoel en wachten tot die dobber vertrekt. Op zo'n mooie zomeravond met een aantal vrienden gewoon aan de waterkant hangen met een pilsener en dan met een beetje mazzel nog mooie vis vangen ook .
Als hij een gebroken pootje heeft lijkt het mij niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef afcajos het volgende:
Stelletje moraalridders hier, die een fuckin dierenambulance gaan bellen voor een een die bijna dood is.
Dan zou ik dat pootje zelf stalken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als hij een gebroken pootje heeft lijkt het mij niet meer dan normaal.
spalken bedoel ikquote:
Dan help ik de duivel ook wel een handje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
TS HEEFT EEN EEND ZIJN LEVEN BEROOFT, DAAROM HEEFT HIJ GEZONDIGD EN ZAL TS NAAR DE HEL GAAN!!!!!
Winstsituatie voor de hond zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Toempf het volgende:
Dit is een win-win situatie, TS. Laat die eend een paar dagen in je achtertuin liggen en je hebt genoeg maden om te vissen
Ik zie niet in wat er erg aan is om erover heen te rijden? De kans is dan al heel groot dat z'on diertje goed dood is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef epibreren het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed, maar quasi-grappige opmerkingen om er overheen te rijden, gedetailleerde beschrijvingen van hoe de nek te breken, de hond erbij te halen, kapotte hersennen, goedpraterij omdat er ook jagers zijn die erop schieten en dergelijken, maken de hier voorgewende dierenliefde tot een dubieus fenomeen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef Gehannes het volgende:
Lompe visboer, misschien lag die eend gewoon een beetje hevig te dromen of zo, draai jij gelijk zijn nek om.
Carolina eend. Een uitheemse soort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
Ik heb even wat pics gemaakt van de eend,
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem in het water zit vaart ie weer lijkt welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)/vliegende_koe_.htmlquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Ik ging vanavond vissen aangezien ik toch niets te doen had. Kom ik aan de waterkant, ligt daar een eend te creperen. Ik ben de beroerdste niet en besluit hem een handje te helpen.
Ik pak het nekkie en draai en trek daar in één vloeiende beweging aan en volle kracht natuurlijk(voor zover dat kan). Blijft dat kreng gewoon doorademen dus kon het ook geen stuiptrekking zijn lijkt me. Gelukkig bood de schop uitkomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |