spalken bedoel ikquote:
Dan help ik de duivel ook wel een handje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
TS HEEFT EEN EEND ZIJN LEVEN BEROOFT, DAAROM HEEFT HIJ GEZONDIGD EN ZAL TS NAAR DE HEL GAAN!!!!!
Winstsituatie voor de hond zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Toempf het volgende:
Dit is een win-win situatie, TS. Laat die eend een paar dagen in je achtertuin liggen en je hebt genoeg maden om te vissen
Ik zie niet in wat er erg aan is om erover heen te rijden? De kans is dan al heel groot dat z'on diertje goed dood is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef epibreren het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed, maar quasi-grappige opmerkingen om er overheen te rijden, gedetailleerde beschrijvingen van hoe de nek te breken, de hond erbij te halen, kapotte hersennen, goedpraterij omdat er ook jagers zijn die erop schieten en dergelijken, maken de hier voorgewende dierenliefde tot een dubieus fenomeen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef Gehannes het volgende:
Lompe visboer, misschien lag die eend gewoon een beetje hevig te dromen of zo, draai jij gelijk zijn nek om.
Carolina eend. Een uitheemse soort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
Ik heb even wat pics gemaakt van de eend,
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem in het water zit vaart ie weer lijkt welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)/vliegende_koe_.htmlquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Ik ging vanavond vissen aangezien ik toch niets te doen had. Kom ik aan de waterkant, ligt daar een eend te creperen. Ik ben de beroerdste niet en besluit hem een handje te helpen.
Ik pak het nekkie en draai en trek daar in één vloeiende beweging aan en volle kracht natuurlijk(voor zover dat kan). Blijft dat kreng gewoon doorademen dus kon het ook geen stuiptrekking zijn lijkt me. Gelukkig bood de schop uitkomst.
Klacht: Moet helemaal terug naar huis lopen door die tyfus eend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |