Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ligt die eend daar lekker te slapen draai jij z'n nek om
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had niet toevallig een schop bij me, sorry.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
En zonder die eend had je niet naar huis hoeven te lopen?
Hij had het koud en die vliegen hielden hem warm!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillen.
Voor een eend waar de maden van feesten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Niet te vreten die zoetwatervisjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe maak je dan je gevangen vis dood? Als visser heb je toch een mes bij je?
Zodat zij hem de nek omdraaien? Die tijd wil ik het beestje wel besparen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Citroėn 2CV.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Klacht: Moet helemaal terug naar huis lopen door die tyfus eend.
Kop platstampen was geen goed alternatief?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik had niet toevallig een schop bij me, sorry.
Jammer maar helaas. Tegenwoordig, met het toenemend pownedisme, is het verkieslijk om dit soort dingen te doen en er lacherig over te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Alleen zachte ondergrond, lijkt me ook niet al te fijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef NRaider het volgende:
[..]
Kop platstampen was geen goed alternatief?
Dat zijn dan weer 2 paarden... Die draai je niet zo 1 2 3 de nek om schat ik zo.....quote:
Kwestie van hard genoeg stampen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Alleen zachte ondergrond, lijkt me ook niet al te fijn.
Helaas, zelf ook zoiets gehad, wel de dierenambulance gebeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Duiven zijn lang niet zulke bazen als eenden. Eenden zijn lief.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Goed gedaan, bro. Ik heb laatst ook een half over reden duif dood getrapt. Erg zielig om dat altijd te zien. Triest, erg triest.
Nee, de nek omdraaien!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:28 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
. Dus als je een keer een Panda ziet creperen, ambulance bellen!
Blijft alsnog niet leuk om te zien, hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Duiven zijn lang niet zulke bazen als eenden. Eenden zijn lief.
In de zorgsector moet dit soort dingen met allerlei formulieren en handtekeningen en soms zijn het slepende kwesties... het kan soms een jaren slepend drama worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Goed gedaan, bro. Ik heb laatst ook een half over reden duif dood getrapt. Erg zielig om dat altijd te zien. Triest, erg triest.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Duiven zijn lang niet zulke bazen als eenden. Eenden zijn lief.
OT: TS is een held.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Blijft dat kreng gewoon doorademen
Jawel, duiven zijn kut.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Blijft alsnog niet leuk om te zien, hoor.
Doel je nou op euthanasie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef epibreren het volgende:
[..]
In de zorgsector moet dit soort dingen met allerlei formulieren en handtekeningen en soms zijn het slepende kwesties... het kan soms een jaren slepend drama worden.
Jongah.quote:
...maar als anderen het doen en het ligt keurig verpakt in de supermarkt, dan is er geen vuiltje aan de lucht.quote:Al met al altijd erg, dieren moeten doden.
Ja, terecht.. Lijkt me ook niet meer dan redelijk om dat te zijn. Erger je je ook aan die banale opmerkingen en dierenkweltips?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef jollieboer1 het volgende:
Dat ligt er aan, of je vegetariėr bent of niet. Ik ben dat dus wel.
Een normaal mens maakt een dier dood als deze ligt dood te gaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Ik dacht meer aan een verbrijzelde nek en kapotte hersennen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:34 schreef jollieboer1 het volgende:
Trappen lijkt me ook niet wat eerlijk gezegd, dan moet ie sterven aan inwendige bloedingen.
Diezelfde normale mensen draaien comapatiėnten weer niet de nek om. De vraag is dus wat de norm is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Een normaal mens maakt een dier dood als deze ligt dood te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |