abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:50:01 #126
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_71061052
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef LockonStratos het volgende:
Hoezo moest je terug naar huis lopen vanwege die eend?
De schop ophalen om de eend de nek mee door te steken?
Een schop lijkt me, in tegenstelling tot een mes, niet tot de standaarduitrusting van een sportvisser te behoren.
Of hij moet langs de waterkant wat pieren willen steken als ze de maaien niet lusten.
Wie dit leest is gek
pi_71061569
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:39 schreef epibreren het volgende:
Nee, hoezo? Omdat vrouwen meer op hebben met dieren en je ze nauwelijks aantreft op de jachtvelden en tijdens de viswedstrijden?

Straks ga je nog suggereren dat je homofiel bent als je een penis hebt en liever geen eendjes doortrapt.
Omdat vrouwen zulks soort dingen altijd aan mannen overlaten. Bovendien weet ik vrijwel zeker dat zowel jagers als vissers het beste met de beestjes voor hebben, meer dan jij die de dierenambulance zou bellen.

In je laatste zin doe je net alsof ik graag eendjes doodtrap voor de lol . Maargoed, als jij een eend liever laat creperen....
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een schop lijkt me, in tegenstelling tot een mes, niet tot de standaarduitrusting van een sportvisser te behoren.
Of hij moet langs de waterkant wat pieren willen steken als ze de maaien niet lusten.
Inderdaad de schop halen. Tijdens het snoeken gebruik je dan ook geen maden of pieren. Een mes heb ik nooit mee tijdens het vissen, zou niet weten waarom.
pi_71063071
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Omdat vrouwen zulks soort dingen altijd aan mannen overlaten. Bovendien weet ik vrijwel zeker dat zowel jagers als vissers het beste met de beestjes voor hebben, meer dan jij die de dierenambulance zou bellen.

In je laatste zin doe je net alsof ik graag eendjes doodtrap voor de lol . Maargoed, als jij een eend liever laat creperen....
[..]

Inderdaad de schop halen. Tijdens het snoeken gebruik je dan ook geen maden of pieren. Een mes heb ik nooit mee tijdens het vissen, zou niet weten waarom.
Is op zich wel slim hoor, als je draad verstrikt raakt ofzo..
compact en kleverig.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:50:18 #129
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_71063098
TS, je hebt een goede daad verricht Al die huillies hier met hun ambulance bellen etc. moeten eens wat meer in de realiteit worden getrokken.
Een dier in nood moet je helpen... een dier wat aan het doodgaan is moet je zsm. uit zijn lijden verlossen. Dat is humaan!

ps. http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/article1264253.ece
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:52:43 #130
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71063181
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef epibreren het volgende:

[..]

Diezelfde normale mensen draaien comapatiënten weer niet de nek om. De vraag is dus wat de norm is.
Ik wel hoor. Gewoon trekken aan die stekker.

Verder goeie actie met die schop. Beest zal wel aangereden zijn.

Laatst nog een muis met een schop doodgeslagen. M'n kat had hem te pakken.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:54:17 #131
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71063263
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Is op zich wel slim hoor, als je draad verstrikt raakt ofzo..
Daar heb je van Nelle zware shag voor.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:54:34 #132
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71063274
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Een eckte avonturier/sportvisser heeft zoeen handig opvouwschoppie bij zich
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71063432
Tijdens het snoeken wil je mobiel zijn en dus zo weinig mogelijk bij je hebben. Hengel + onthaaktangen en schaar is meestal alles wat ik dan bij me heb.
pi_71065735
Ik heb dat eens gehad met een konijn welke ik aanreed op een afgelegen weg.

Ik stop om te kijken of hij nog leefde. Lag ie daar uberzielig in een plasje bloed nog te creperen. Ik denk ik verlos hem uit zijn lijden, rijd achteruit..... maar in plaats van recht over hem heem rijden raak ik alleen zijn pootjes.
Stap uit: Dat beest nog harder gillen en schreeuwen.

Ik dacht verrek maar. Ga niet nog meer benzine aan dat mormel verknoeien. Ben ik maar doorgereden.
U MAD?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:56:46 #135
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71065859
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb dat eens gehad met een konijn welke ik aanreed op een afgelegen weg.

Ik stop om te kijken of hij nog leefde. Lag ie daar uberzielig in een plasje bloed nog te creperen. Ik denk ik verlos hem uit zijn lijden, rijd achteruit..... maar in plaats van recht over hem heem rijden raak ik alleen zijn pootjes.
Stap uit: Dat beest nog harder gillen en schreeuwen.

Ik dacht verrek maar. Ga niet nog meer benzine aan dat mormel verknoeien. Ben ik maar doorgereden.
Natuurhugger die je er bent.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
pi_71067075
quote:
[..]
Jagers en vissers hebben het beste met de beestjes voor? Dat lijkt me een contradictie.
pi_71067333
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef Genius-F het volgende:
Tijdens het snoeken wil je mobiel zijn en dus zo weinig mogelijk bij je hebben. Hengel + onthaaktangen en schaar is meestal alles wat ik dan bij me heb.
Een lijn, onderlijntje, en wat mooi kunstaas lijkt me ook niet verkeerd om mee te nemen anders..

Heb je nog paar metersnoeken kunnen vangen ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_71067362
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:31 schreef epibreren het volgende:

[..]

Jagers en vissers hebben het beste met de beestjes voor? Dat lijkt me een contradictie.
\Ik weet zeker dat er genoeg vissers zijn die et beste met de vissen voorhebben die ze vangen
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:41:54 #139
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_71067389
quote:

[..]

Tijdens het snoeken gebruik je dan ook geen maden of pieren. Een mes heb ik nooit mee tijdens het vissen, zou niet weten waarom.
Jij snoekt dan waarschijnlijk met kunstaas, maar in de tijd dat ik viste gebruikte ik snoekvisjes die ik met het mes half los sneed zodat de ingewanden er uit pruilden. Dat trekt de snoek als een magneet.
Nadeel was wel dat ze minder zwommen en eerder doodgingen maargoed ik had er toch genoeg bij me.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:07:44 #140
261384 Brook
Yo-ho-ho!
pi_71068255
JE HAD ZO MET DE PUNT VAN JE HENGEL IN M MOETE STEKEN
Hanauta Sanchou: Yahazu Giri!
pi_71069644
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:31 schreef epibreren het volgende:
Misschien moet jij je eens ergens in verdiepen voordat je poep begint te praten.
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Een lijn, onderlijntje, en wat mooi kunstaas lijkt me ook niet verkeerd om mee te nemen anders..

Heb je nog paar metersnoeken kunnen vangen ?
Enkel een losser
pi_71069900
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:46 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Misschien moet jij je eens ergens in verdiepen voordat je poep begint te praten.
[..]

Enkel een losser
Helaas man, waar vis je mee dan ?
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Jij snoekt dan waarschijnlijk met kunstaas, maar in de tijd dat ik viste gebruikte ik snoekvisjes die ik met het mes half los sneed zodat de ingewanden er uit pruilden. Dat trekt de snoek als een magneet.
Nadeel was wel dat ze minder zwommen en eerder doodgingen maargoed ik had er toch genoeg bij me.
Levendaas doe ik ook wel als ik vanuit mn tuin vis
Alleen niet met die ingewanden enzo eruit gewoon snoekhaak door zn lip. Kan dat opzich wel eens proberen
pi_71070827
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Helaas man, waar vis je mee dan ?
Gister met de Spro BBZ-1
Dit baasje:

Met levend aas vissen vind ik misschien nog wel het chillste. Beetje lui achterover hangen in een stoel en wachten tot die dobber vertrekt . Op zo'n mooie zomeravond met een aantal vrienden gewoon aan de waterkant hangen met een pilsener en dan met een beetje mazzel nog mooie vis vangen ook .
pi_71071216
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Gister met de Spro BBZ-1
Dit baasje:
[ afbeelding ]

Met levend aas vissen vind ik misschien nog wel het chillste. Beetje lui achterover hangen in een stoel en wachten tot die dobber vertrekt . Op zo'n mooie zomeravond met een aantal vrienden gewoon aan de waterkant hangen met een pilsener en dan met een beetje mazzel nog mooie vis vangen ook .
Ja precies, kratje bier bij, gewoon ergens bij zon boerenslootje waar toch niemand komt.
Wat ook goed werkt trouwens is zeg maar levendaas vissen, alleen dan met een halve makreel (volgensmij, of et was haring o.i.d. maar ni ieder geval zoiets ). Daar heb ik twee metersnoeken mee gevangen
Gewoon uit de tuin
pi_71071288
Als ik met kunstaas vis doe ik dat meestal met dit dingetje:

Salmo perch
pi_71071583
Stelletje moraalridders hier, die een fuckin dierenambulance gaan bellen voor een een die bijna dood is .
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71071645
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef afcajos het volgende:
Stelletje moraalridders hier, die een fuckin dierenambulance gaan bellen voor een een die bijna dood is .
Als hij een gebroken pootje heeft lijkt het mij niet meer dan normaal.
pi_71071724
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:39 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Als hij een gebroken pootje heeft lijkt het mij niet meer dan normaal.
Dan zou ik dat pootje zelf stalken.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71071745
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:42 schreef afcajos het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook goed.
pi_71071784
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:42 schreef afcajos het volgende:

[..]

Een pootje stalken