Neequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb je die leuke swirls-meid nog eens gezien brennel?
In een keer goedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef cosmick het volgende:
Die nieuwe MJ lijkt nogal op dat ene America-nummer. Of is het een cover?
Aight.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In een keer goed
http://www.nu.nl/algemeen(...)ummer-uitgelekt.html
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef cosmick het volgende:
Die nieuwe MJ lijkt nogal op dat ene America-nummer. Of is het een cover?
Ben alleen toen ik van huis naar de bus een buitje tegengekomenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben alleen toen ik van huis naar de bus een buitje tegengekomen. Van de trein naar het kantoor was 't gewoon droog..
't Was trouwens nog wel behoorlijk warm nog..
SMS dan, kan je kaartjes winnenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ach gezien het weer scheelt't watergewoon het raam openzetten
Laat maar danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
goed idee kom jij helpen dweilen?
Echt verschrikkelijk. En dan Giel weer met z'n 'WOW WOW WOW' erachteraanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Lekkere beat he, mag ie wat harder? "
![]()
.
En natuurlijk "Never gonna give you up"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me altijd denken aan Hans Teeuwen dit...
Jaren '80, KUTMUZIEK:
SHOUT SHOUT LET IT ALL OUT
of:
It's the final countdown, TUTUTUTUUUUUDADADADADAAAAAAAA
Die beats van Janet Jackson sprongen er ook wel uit destijdsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Oh jaGeniaal stuk met een goede kern van waarheid over de gemiddelde muziek van de jaren '80
![]()
Michael Jackson uitgezonderdOndanks zijn echte jaren '80 sound had zijn muziek toch meer
Oe!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh meeen, ik ben aan alle kanten beurs van die val van gister!
beter dat er zo'n handafdruk een weeklang op je bil blijft zittenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh meeen, ik ben aan alle kanten beurs van die val van gister!
En kheb een keiii sexy blauw/paars/zwarte plek op mn bil
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Toch wel fijn om weer eens wat anders te horen op 3FM wat niet vaak voorbij komt![]()
Kan het me niet meer bewust herinneren, maar wat een foto's zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
17 juli 2004 - Precies vijf jaar geleden
Mooie weerdag was dat toen.
Gerard weet Giel op een leuke manier mee te krijgen, zonder dat Giel vervelend wordt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Gerard en Giel hebben wel altijd chemie samen, geldt ook trouwens voor Gerard en Michieldie 2 zijn echt erg
![]()
Ik denk dat iedereen chemie heeft met Gerard
Mooie dag was dat jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
17 juli 2004 - Precies vijf jaar geleden
Mooie weerdag was dat toen.
Dan heb je geluk ik woon hier bij de waddenzee en normaal gaan hier de buien de zee over het land uit maar als het hoog water is blijven de buien juist hier hangen en dat is geen pretje met onweer en zware regenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:48 schreef Jannekje7 het volgende:
BTW, hier (arnhem) regende t vanmorgen wat, maar nu weer strakblauwe lucht en een zonnetje
Lage drukgebieden gaan altijd zo volgens mij in zo'n rondjesgeval, alleen hebben ze niet altijd een "blauw, stil" gedeelte in het middenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:52 schreef muisje-eliza het volgende:
succes Janne!!! ik ga zo na mn theepauze ook weer verder![]()
is het trouwens een oude orkaan ofzo??? of gaat slecht weer altijd in een rondje http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur je ziet het echt een rondje draaien boven Frankrijk
okequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lage drukgebieden gaan altijd zo volgens mij in zo'n rondjesgeval, alleen hebben ze niet altijd een "blauw, stil" gedeelte in het midden
Weet ook niet precies hoe het zit hoor maar een orkaan is dacht ik gewoon een supersterk lage drukgebied
John Mayer vind ik best ok, dit nummer vond ik ook best wel ok, maar dit is zo enorm doodgedraaid dat ik het niet meer aan kan horenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niet janken...t volgende liedje is vast veel leuker
Ik blijf in iTunes hangenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
ROEL!
Ook dat nog![]()
[ afbeelding ]
YEAH YEAH YEAH YEAH
Hmm.. verrek, nu je het zegt..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef JDude het volgende:
Kan het kloppen dat ik de Megahit vandaag nog niet gehoord heb?
Niet dat dat nou zo erg is deze week...
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lage drukgebieden gaan altijd zo volgens mij in zo'n rondjesgeval, alleen hebben ze niet altijd een "blauw, stil" gedeelte in het midden
Weet ook niet precies hoe het zit hoor maar een orkaan is dacht ik gewoon een supersterk lage drukgebied
dit is al best wel oud...Tori Amosquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vaag niet-AV-nummer...?
Komt toch wel regelmatig voorbij ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vaag niet-AV-nummer...?
helleuw......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeie deals bijna-middag!
Inderdaad, lekkere stevige rockplaatquote:
Jah, dan moet je ineens betalenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:26 schreef muisje-eliza het volgende:
en als ik kraanwater wil in een restaurant krijg ik spa
Hier heeft het iets voor zessen even geonweerd en het goot en waaide flink.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:48 schreef Jannekje7 het volgende:
BTW, hier (arnhem) regende t vanmorgen wat, maar nu weer strakblauwe lucht en een zonnetje
Hier ook en niet zo'n beetje ook. Toen ik richting werk ging begon het net op teklaren gelukkig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier heeft het iets voor zessen even geonweerd en het goot en waaide flink.
Annemieke is claudia in de overtreffende trap, kortom to muchquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef Vlindur het volgende:![]()
Ik vind Annemieke stom. Ik heb liever Claudia![]()
Nu Paul en daarna de nieuwe MH. Ik ben benieuwd! Slechter dan deze week kan het niet worden!
Zegt iets over je smaakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Annemieke ziet er wel een stuk beter uit dan Claudia
KOTS KOTS KOTSquote:
Don't worry.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Misschien een goed idee voor de "haters" om een weekje 3FM links te laten liggen. Zou de sfeer hier ook ten goede komen.
Whehehe. Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
KOTS KOTS KOTS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Zijn alle dj's doof ofzo? Dit gejank is géén muziek. On-ge-loof-lijk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook inmiddels weer aangeschoven.
Michiel en Gerard staan afluisteren nog steeds toe...
Daarom boycot ik RTL Boulevard per direct, evenals Shownieuws.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!
Albert Verlinde heeft bij deze dus echt afgedaan![]()
![]()
Prachtig jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe die zich eenzaam voelt in het inspreekhok...
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:06 schreef Sjowhan het volgende:
Dat treurige melodietje eronder ook.
Prachtig!
Hoi hoiquote:
quote:
Hey, Hey, Heyquote:
Het kan nog veel erger...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Ben ik eindelijk weer eens in het land en kan ik Ekstra Weekend luisteren, kan ik maar een uurtje meepakken
M`n nichtje moet zo nodig vanavond een feestje geven...
Helaas kan ik niet spieken momenteel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:12 schreef Briggy het volgende:
![]()
![]()
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
![]()
![]()
![]()
Het begint al weer goed daar
De Tilburgse kermis begint vanavond al hoor.quote:
Ik zou That look you give that guy nooit MH maken. Ik denk dat je die plaat na een week hoge rotatie gauw zat bent en dat verdient ie niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Timo20 het volgende:
KoLalleen snap ik niet dat ze niet 17 hebben uitgebracht, die is een stuk beter dan deze track
![]()
En weer geenEels
MH
![]()
denk het niet, kan `m niet vaak genoeg horenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou That look you give that guy nooit MH maken. Ik denk dat je die plaat na een week hoge rotatie gauw zat bent en dat verdient ie niet.
Ik heb vanmiddag wel een tijd naar de audiostream zitten luisteren, en die haperde ook af en toe behoorlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
Wie heeft al naar KermisFM gekeken via de webcam, en bij wie lukte dat zonder stotteren van de webcam?
Vooral dat laatste, gok ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Ekdom en Veenstra zijn al flink op dreef. Hebben ze zich ingedronken of zijn ze zo blij dat Nikki komt dat ze nu al helemaal in de sfeer zijn?
Heey dei geit das Freddy van Mooi Warkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar dat heeft weinig zin als je geen kaartjes hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Aftellen naar U2 is makkelijker. Nog drie nachtjes.
True. Daarom hoef ik ook niet tot 55 te tellenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dat heeft weinig zin als je geen kaartjes hebt.
Nog drie. Dat moet lukken. 3, 2, euh...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Aftellen naar U2 is makkelijker. Nog drie nachtjes.
Geen last van.. Wel van verslaggevers op lokatie, en dat dan het geluid lijkt te 'trillen' (dus echt hangen)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel een tijd naar de audiostream zitten luisteren, en die haperde ook af en toe behoorlijk.
Over 4 nachtjes hoef ik nog maar 51 nachtjes te slapen en jij hebt je concert al gehadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Daarom hoef ik ook niet tot 55 te tellen.
Da's ook weer zo jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Over 4 nachtjes hoef ik nog maar 51 nachtjes te slapen en jij hebt je concert al gehad
Ik denk dat laatste.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Ekdom en Veenstra zijn al flink op dreef. Hebben ze zich ingedronken of zijn ze zo blij dat Nikki komt dat ze nu al helemaal in de sfeer zijn?
Wat jij wilquote:
Geweldig man ik heb Mooi Wark al 4x gezien geweldigquote:
ik zal t stukje van Sandstorm op me nemenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef Timo20 het volgende:
Neemt iemand de rest van de uitzending op voor me? kan ik t morgen terug kijken![]()
doe de rest dan ook gelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal t stukje van Sandstorm op me nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |