Dan heb je geluk ik woon hier bij de waddenzee en normaal gaan hier de buien de zee over het land uit maar als het hoog water is blijven de buien juist hier hangen en dat is geen pretje met onweer en zware regenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:48 schreef Jannekje7 het volgende:
BTW, hier (arnhem) regende t vanmorgen wat, maar nu weer strakblauwe lucht en een zonnetje
Lage drukgebieden gaan altijd zo volgens mij in zo'n rondjesgeval, alleen hebben ze niet altijd een "blauw, stil" gedeelte in het middenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:52 schreef muisje-eliza het volgende:
succes Janne!!! ik ga zo na mn theepauze ook weer verder![]()
is het trouwens een oude orkaan ofzo??? of gaat slecht weer altijd in een rondje http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur je ziet het echt een rondje draaien boven Frankrijk
okequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lage drukgebieden gaan altijd zo volgens mij in zo'n rondjesgeval, alleen hebben ze niet altijd een "blauw, stil" gedeelte in het midden
Weet ook niet precies hoe het zit hoor maar een orkaan is dacht ik gewoon een supersterk lage drukgebied
John Mayer vind ik best ok, dit nummer vond ik ook best wel ok, maar dit is zo enorm doodgedraaid dat ik het niet meer aan kan horenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niet janken...t volgende liedje is vast veel leuker
Ik blijf in iTunes hangenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
ROEL!
Ook dat nog![]()
[ afbeelding ]
YEAH YEAH YEAH YEAH
Hmm.. verrek, nu je het zegt..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef JDude het volgende:
Kan het kloppen dat ik de Megahit vandaag nog niet gehoord heb?
Niet dat dat nou zo erg is deze week...
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lage drukgebieden gaan altijd zo volgens mij in zo'n rondjesgeval, alleen hebben ze niet altijd een "blauw, stil" gedeelte in het midden
Weet ook niet precies hoe het zit hoor maar een orkaan is dacht ik gewoon een supersterk lage drukgebied
dit is al best wel oud...Tori Amosquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vaag niet-AV-nummer...?
Komt toch wel regelmatig voorbij ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vaag niet-AV-nummer...?
helleuw......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeie deals bijna-middag!
Inderdaad, lekkere stevige rockplaatquote:
Jah, dan moet je ineens betalenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:26 schreef muisje-eliza het volgende:
en als ik kraanwater wil in een restaurant krijg ik spa
Hier heeft het iets voor zessen even geonweerd en het goot en waaide flink.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:48 schreef Jannekje7 het volgende:
BTW, hier (arnhem) regende t vanmorgen wat, maar nu weer strakblauwe lucht en een zonnetje
Hier ook en niet zo'n beetje ook. Toen ik richting werk ging begon het net op teklaren gelukkig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier heeft het iets voor zessen even geonweerd en het goot en waaide flink.
Annemieke is claudia in de overtreffende trap, kortom to muchquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef Vlindur het volgende:![]()
Ik vind Annemieke stom. Ik heb liever Claudia![]()
Nu Paul en daarna de nieuwe MH. Ik ben benieuwd! Slechter dan deze week kan het niet worden!
Zegt iets over je smaakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Annemieke ziet er wel een stuk beter uit dan Claudia
KOTS KOTS KOTSquote:
Don't worry.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Misschien een goed idee voor de "haters" om een weekje 3FM links te laten liggen. Zou de sfeer hier ook ten goede komen.
Whehehe. Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
KOTS KOTS KOTS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Zijn alle dj's doof ofzo? Dit gejank is géén muziek. On-ge-loof-lijk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook inmiddels weer aangeschoven.
Michiel en Gerard staan afluisteren nog steeds toe...
Daarom boycot ik RTL Boulevard per direct, evenals Shownieuws.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!
Albert Verlinde heeft bij deze dus echt afgedaan![]()
![]()
Prachtig jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe die zich eenzaam voelt in het inspreekhok...
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:06 schreef Sjowhan het volgende:
Dat treurige melodietje eronder ook.
Prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |