quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ach gezien het weer scheelt't watergewoon het raam openzetten
Laat maar danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
goed idee kom jij helpen dweilen?
Echt verschrikkelijk. En dan Giel weer met z'n 'WOW WOW WOW' erachteraanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Lekkere beat he, mag ie wat harder? "
![]()
.
En natuurlijk "Never gonna give you up"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me altijd denken aan Hans Teeuwen dit...
Jaren '80, KUTMUZIEK:
SHOUT SHOUT LET IT ALL OUT
of:
It's the final countdown, TUTUTUTUUUUUDADADADADAAAAAAAA
Die beats van Janet Jackson sprongen er ook wel uit destijdsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Oh jaGeniaal stuk met een goede kern van waarheid over de gemiddelde muziek van de jaren '80
![]()
Michael Jackson uitgezonderdOndanks zijn echte jaren '80 sound had zijn muziek toch meer
Oe!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh meeen, ik ben aan alle kanten beurs van die val van gister!
beter dat er zo'n handafdruk een weeklang op je bil blijft zittenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh meeen, ik ben aan alle kanten beurs van die val van gister!
En kheb een keiii sexy blauw/paars/zwarte plek op mn bil
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Toch wel fijn om weer eens wat anders te horen op 3FM wat niet vaak voorbij komt![]()
Kan het me niet meer bewust herinneren, maar wat een foto's zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
17 juli 2004 - Precies vijf jaar geleden
Mooie weerdag was dat toen.
Gerard weet Giel op een leuke manier mee te krijgen, zonder dat Giel vervelend wordt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Gerard en Giel hebben wel altijd chemie samen, geldt ook trouwens voor Gerard en Michieldie 2 zijn echt erg
![]()
Ik denk dat iedereen chemie heeft met Gerard
Mooie dag was dat jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
17 juli 2004 - Precies vijf jaar geleden
Mooie weerdag was dat toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |