eigenlijk niet. Ik bedoel iemand moet ergens beginnen. Ik vind zelf bijv. heel erg dat sommige vrouwen met iedereen rond liggen te n**ken en zich lam zuipen. Ik wil laten zien dat je ook zonder drank lol kunt hebben in de discotheek en dat zeg ik ook tegen anderen. Je hebt gelijk dat het erg moeilijk is voor TS dat meerdere zwarte mannen hem gaan volgen maar kan iedergeval in zijn omgeving laten zien van, ik heb één vrouw ik ga trouwen en gelukkig worden en dat hoeft niet perse een zwarte vrouw te zijn. Maar ik ken toch zo weinig zwarte stelletjes (zwarte man en vrouw) die getrouwd zijn en die lang bijelkaat blijven. Daar in tegen ken ik wel heel veel blanke stelletjes die getrouwd zijn en dat belangrijk vinden in hun leven. Daar heeft TS een goed punt om te zeggen van, ik houd van de zwarte vrouw, daar wil ik mee trouwen en mee laten zien dat zwarte stelletjes/gezinnen een voorbeeld gezin kunnen zjjn voor de maatschapijquote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dan komen we weer op mijn basispunt uit. Dat het totale onzin is om je hele leven in te richten op de basis van vooroordelen (of zoals jij het noemt cliche's) van anderen.. Kortom, wat jij toejuicht keur ik keihard af.
ik vind het allemaal maar bla.. het boeit mij echt niks of een donkere man een blank chick wilt of andersom..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
Erg vreemd, dan word er welles door blanke manen gezegd van: zwarte mannen willen allemaal onze vrouwen, terwijl ik ook erg vaak andersom zie (of zie ik het nu verkeerd) ik heb erg vaak gezien van die blanke meisjes die letterlijk aan de armen van zwarte jongens hangen of zo graag een keer iets ''donkers'' willen daten. Maar op een één of andere manier, willen blanke jongens dit niet zien en maken ze ervan dat de zwarte jongens blanke meisjes willen en niet andersom...
ja inderdaad, maar ik ken aardig veel die het niet leuk vinden, zo kinder8tigquote:Op maandag 20 juli 2009 09:57 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar bla.. het boeit mij echt niks of een donkere man een blank chick wilt of andersom..
mensen maken zich gewoon te druk om die dingen. Waar iedereen op valt moet de persoon zelf weten.. val zelf op donker of asian.. maar als andere alleen blank daten of donker of wat dan ook.. boeien!
ja, inderdaad dat zie ook. Ik dansde een keer met een blanke jongen (onschuldig toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:58 schreef DarkBlade het volgende:
Gewoon Su en Anti die zeuren als ik met een su of anti ging.. genoeg nederlanders die zeuren als een girl met een donkere man gaat..
mensen moeten wat te zeuren hebben
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:29 schreef DarkBlade het volgende:
ja ik ken dat gedoe wel.. vroeger wel last van gehad.. just dont back down
Is dat voor donkere jongens ook zo erg?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, inderdaad dat zie ook. Ik dansde een keer met een blanke jongen (onschuldig toch?) toen keken 2 donkere jongens me aan of ze wouden klappen, haha
doet dat je ecjt niks? sommigen wel dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is dat voor donkere jongens ook zo erg?
Ik ben zelf aziatisch. je mag van mij alle aziatische vrouwen hebben. In ruil voor de mooie blonde chickies? van mij wel hoor. Je mag met ze flikvlooien recht voor mijn neus. Doet mij weinig tot niks.
je mag die blonde dames van mij ook wel hebben doet me ook niks hoor!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
doet dat je ecjt niks? sommigen wel dus
Ja voor sommige wel...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is dat voor donkere jongens ook zo erg?
Ik ben zelf aziatisch. je mag van mij alle aziatische vrouwen hebben. In ruil voor de mooie blonde chickies? van mij wel hoor. Je mag met ze flikvlooien recht voor mijn neus. Doet mij weinig tot niks.
Ja een (antilliaanse) ex van mij en ik waren een keer uit en toen werden we ingesloten door een hele groep blanke jongens. Wat ik met een smerige zwarte moest en dat ik een 'normale' nederlandse jongen moest nemen, dat ze wel even voor zouden doen hoe dat moest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:24 schreef tyheru het volgende:
Er zijn ook genoeg jongens die het helemaal niet leuk vinden dat donkere jongens met blanke meisjes gaan hoor. Ik heb zelf een keertje over moesten vechten. Ik heb zelf een keertje een ex neo-nazi gedate. En dan ook een andere keer probleem gekregen met een Marokkaan omdat ik met een Marokkaanse meisje op straat liep.
Mijn kinderen zijn voor de meeste mensen anders 'gewoon' zwart, ook al ben ik blank. Mijn oudste heeft totaal geen blanke trekken, hij lijkt op een arubaan. Het zijn gekleurde kinderen die ook van hun zwarte (hij zou zelf zeggen donkere) vader moeten leren hoe je een echte goede man wordt. It takes a man to raise a man, ik als blanke vrouw kan hen niet leren een goede gekleurde/zwarte man te worden. In die zin is dat als donkere man niet heel anders bij een donkere vrouw aangezien je als donkere man hoe dan ook hoogstwss geen blanke kinderen zult makenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef tyheru het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wat ik wil doen kan alleen met een negerin, want ik wil vooral dat de ZWARTE familie systeem verandert. Een zwarte man en een blanke vrouw is geen zwarte famile meer.
Wrong. Mijn vader is Surinamer, donker bruin en ik ben blank, voel me blank, en leef als een blanke.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:14 schreef Wazeggie het volgende:
Mijn kinderen zijn voor de meeste mensen anders 'gewoon' zwart, ook al ben ik blank. Mijn oudste heeft totaal geen blanke trekken, hij lijkt op een arubaan. Het zijn gekleurde kinderen die ook van hun zwarte (hij zou zelf zeggen donkere) vader moeten leren hoe je een echte goede man wordt. It takes a man to raise a man, ik als blanke vrouw kan hen niet leren een goede gekleurde/zwarte man te worden. In die zin is dat als donkere man niet heel anders bij een donkere vrouw aangezien je als donkere man hoe dan ook hoogstwss geen blanke kinderen zult maken
Ik betwijfel het. Zelfs de minder hoogopgeleide dames in mijn omgeving moeten niks van negers hebben (sommige worden alleen al onpasselijk van het ideequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blanke hoogopgeleide vrouwen willen het tenminste één keer met een neger gedaan hebben. Gewoon om te voelen wat het is.
ik zei ook hoogstwssquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wrong. Mijn vader is Surinamer, donker bruin en ik ben blank, voel me blank, en leef als een blanke.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wrong. Mijn vader is Surinamer, donker bruin en ik ben blank, voel me blank, en leef als een blanke.
zielig gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blanke hoogopgeleide vrouwen willen het tenminste één keer met een neger gedaan hebben. Gewoon om te voelen wat het is.
Blanke laagopgeleide vrouwen genieten van de aandacht die ze krijgen van de nigga, die immers van nature een crush heeft voor blanke dijen, en nemen nadat die ene is vreemdgegaan weer een andere.
Ik heb een hekel aan rap, kan niet hoog springen, kan niet dansen, ben een IT nerd, draai voornamelijk '80 muziek, vind donkere dames 10x niks en stem PVVquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
oké .... je leeft als een blanke?? leg uit?trouwens ik d8t wel al die tijd dat je blank was hier op fok haha
je stemt PVVquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan rap, kan niet hoog springen, kan niet dansen, ben een IT nerd, draai voornamelijk '80 muziek, vind donkere dames 10x niks en stem PVV![]()
White enough for you?
Maar heb wel genoeg Surinaamse vrienden, en groot liefhebber van de Surinaamse keuken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |