Erg vreemd, dan word er welles door blanke manen gezegd van: zwarte mannen willen allemaal onze vrouwen, terwijl ik ook erg vaak andersom zie (of zie ik het nu verkeerdquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef tyheru het volgende:
[..]
Er zal een goeie zwarte familie meer zijn, dus de andere kinderen mensen zullen dit zien en misschien willen wat ik zal hebben. Ook zullen mijn zwarte kinderen niet met de problemen opgroeien die meeste kinderen zonder hun vader zullen hebben, en hun vrienden zullen zien hoe gelukkig ze zijn en dat ook willen hebben of geven aan hun kinderen, iedereen die mij kent zal weten dat de stereotype dat zwarte mannen hun kinderen niet opvoeden of dat ze alleen blanke vrouwen willen niet helemaal waar is, enz.
Maar ik weet dat het niet zo makkelijk zal gaan hoor. Maar ja, niks in het leven gaat makkelijk.
Maar doel je nu op je ervaringen buiten nederland? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel zwarte gezinnen in jouw directe omgeving zijn die er zo kansloos (pardon my french) bijzitten dat je het min of meer als missie eigen gemaakt hebt dat je deze mensen moet beinvloeden..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef tyheru het volgende:
[..]
Er zal een goeie zwarte familie meer zijn, dus de andere kinderen mensen zullen dit zien en misschien willen wat ik zal hebben. Ook zullen mijn zwarte kinderen niet met de problemen opgroeien die meeste kinderen zonder hun vader zullen hebben, en hun vrienden zullen zien hoe gelukkig ze zijn en dat ook willen hebben of geven aan hun kinderen, iedereen die mij kent zal weten dat de stereotype dat zwarte mannen hun kinderen niet opvoeden of dat ze alleen blanke vrouwen willen niet helemaal waar is, enz.
Maar ik weet dat het niet zo makkelijk zal gaan hoor. Maar ja, niks in het leven gaat makkelijk.
wees blij dat er zoveel verschillende muzieksoorten, rassensoorten, kledingsoorten, haarverfsoorten en van alle soorten iets anders is. Jij leeft liever in een saaie wereldquote:Op zondag 19 juli 2009 00:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat die lat is verlaagd door Feminiem en 50. Het begon al met Tupac en zn semi-iriritante stoere gerap.
Ik snap het niet? Ik snap dit zeker, maar dit klinkt als een ideaal, niet als een levensmotto. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat er rationeel denkende mensen zouden zijn die hun hele leven inrichten naar dit ideaal. Je leven laten leiden door de vooroordelen van anderen? Pleasequote:Je snapt het gewoon niet echt Hij bedoelt dat hij wilt laten zien dat in de zwarte man, zwarte vrouw relatie het toch geweldig kan gaan, en dat zwarte mannen ook van hun eigen vrouwen houden.
quote:
Dit is zoals ik het ervaart buiten Nederland en in Nederland zelf. Op Curacao is het een probleem en ook in Nederland. Denk maar aan al die Antillianen die in Rotterdam of de Bijlmer rondlopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar doel je nu op je ervaringen buiten nederland? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel zwarte gezinnen in jouw directe omgeving zijn die er zo kansloos (pardon my french) bijzitten dat je het min of meer als missie eigen gemaakt hebt dat je deze mensen moet beinvloeden..
Het verhaal m.b.t. jouw kinderen gaat in mijn ogen uitsluitend op indien zij alleen maar getinte vriendjes en vriendinnetjes hebben, wat weer zou getuigen van een erg kortzichtige samenleving.
Over het algemeen zijn het de afgedankte dikke blanke vrouwen die negers doen. Dus ik denk niet dat jaloers zijn op de reden is.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
Trouwens ik vind het heel goed dat dit punt een keer uit het oog van een zwarte man word uitgelegd. Je doet het op een nette manier zonder iemand te beledigen. Ik iriteer me dood aan die jaloerse mannen die op een agresief toontje zwarte mannen gaan beledigen die met blanke vrouwen gaan
Ja kijk meng, wat is het leven zonder een ideal of een droom? Het is iets waar we naar vooruitstreven, toch? De hele Westerse democrazy is gebouwd op een ideal. Ideal en levensmotto zijn gelijk in mijn boek. Ik heb dromen die ik wil behalen, en ook al weet ik dat het helemaal niet zo makkelijk gaat, ik mik toch om die dromen te behalen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:54 schreef DeeCruise het volgende:
@ aychelle: Je leest wat je wil lezen.
De enige reden dat ik hier dieper op in ga is for the sake of the argument. Je komt op mij behoorlijk geforceerd over met je pro zwarte verhalen. Ieder zijn meug, maar de discussie die ik voer momenteel draag je weinig aan bij.
Het gaat mij om het voornemen van ts. Als je dit had omgedraaid over alleen blanke gezinnen had ik precies hetzelfde gereageerd. Nee ik ben geen vrouw, en ja ik ben blank. Maakt dat wat uit in deze discussie dan?
En om heel eerlijk te zijn, dit soort opmerkingen kan ik niks mee::
[..]
Ik snap het niet? Ik snap dit zeker, maar dit klinkt als een ideaal, niet als een levensmotto. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat er rationeel denkende mensen zouden zijn die hun hele leven inrichten naar dit ideaal. Je leven laten leiden door de vooroordelen van anderen? Please
ik lees allesquote:Op zondag 19 juli 2009 00:54 schreef DeeCruise het volgende:
@ aychelle: Je leest wat je wil lezen.
De enige reden dat ik hier dieper op in ga is for the sake of the argument. Je komt op mij behoorlijk geforceerd over met je pro zwarte verhalen. Ieder zijn meug, maar de discussie die ik voer momenteel draag je weinig aan bij.
Het gaat mij om het voornemen van ts. Als je dit had omgedraaid over alleen blanke gezinnen had ik precies hetzelfde gereageerd. Nee ik ben geen vrouw, en ja ik ben blank. Maakt dat wat uit in deze discussie dan?
En om heel eerlijk te zijn, dit soort opmerkingen kan ik niks mee::
[..]
Ik snap het niet? Ik snap dit zeker, maar dit klinkt als een ideaal, niet als een levensmotto. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat er rationeel denkende mensen zouden zijn die hun hele leven inrichten naar dit ideaal. Je leven laten leiden door de vooroordelen van anderen? Please
Haha geloof je dat echt?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het de afgedankte dikke blanke vrouwen die negers doen. Dus ik denk niet dat jaloers zijn op de reden is.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het de afgedankte dikke blanke vrouwen die negers doen. Dus ik denk niet dat jaloers zijn op de reden is.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef tyheru het volgende:
[..]
Dit is zoals ik het ervaart buiten Nederland en in Nederland zelf. Op Curacao is het een probleem en ook in Nederland. Denk maar aan al die Antillianen die in Rotterdam of de Bijlmer rondlopen.
Dit is voor mij een ver van mijn bed-show. Ik ben nooit op de antillen geweest en Rotterdam vind ik evenals de bijlmer een vreselijke stad/wijk. Ik heb hier dus simpelweg geen ervaring mee en kan me daar ook geen voorstelling van maken. En om de gemakkelijke reacties te voorkomen: nee, ik ben geen boer of een ander soortig plattelandsmens.quote:Dit is zoals ik het ervaart buiten Nederland en in Nederland zelf. Op Curacao is het een probleem en ook in Nederland. Denk maar aan al die Antillianen die in Rotterdam of de Bijlmer rondlopen.
Eens, idealen zijn mooi, maar moeten in mijn ogen haalbaar zijn. Daarom vind ik het een onrealistisch beeld om je eigen toekomst te baseren op iets wat je omgeving nodig heeft. Vooral als de voor jou aanwezige beperkingen zo groot zijn in tegenstelling tot de doelgroep die je ermee bereikt die (en dat moet je haast wel met me eens zijn) zo klein is.. Voordelen tegen de nadelen afwegen zeg maar. Ik ben misschien iets te realistisch ingesteld, dat zou natuurlijk kunnen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je jezelf zulke beperkingen zou opleggen voor een ideaal wat realistisch gezien een enorm kleine slagingskans heeft.quote:Ja kijk meng, wat is het leven zonder een ideal of een droom? Het is iets waar we naar vooruitstreven, toch? De hele Westerse democrazy is gebouwd op een ideal. Ideal en levensmotto zijn gelijk in mijn boek. Ik heb dromen die ik wil behalen, en ook al weet ik dat het helemaal niet zo makkelijk gaat, ik mik toch om die dromen te behalen.
Ik snap je punt, maar dat heeft jammer genoeg totaal niks te maken met je reactie op mij. Je gaat er dus schijnbaar van uit dat ik ook zo'n persoon ben. Iets wat ik niks anders dan kortzichtig kan noemen. Sorryquote:ik lees alles Maar wat ik probeerde te zeggen is dat niet-zwarte mensen woorden proberen te leggen in onze monden. Zo van: zwarte mannen willen allemaal blanke vrouwen ga me niet zeggen dat je dat nooit eerder hebt gehoord. Ook willen sommigen niet zien dat er ook aardig wat blanke vrouwen (niet alleen de mbo-breezah's) ook wel een zwarte man willen. Ik heb niks tegen daten buiten het ras, ik doe het zelf ook. Maar qua trouwen word het toch anders sorrie maar ik vind het leuk om te horen dat een zwarte man graag zijn eigen vrouwen date, en een goed voorbeeld voor zijn kinderen wilt zijn. Ik zeg eerlijk net veel zwarte mannen zijn zo.
Ja precies, de negers die jij kent zijn waarschijnlijk de goed aangepaste negers die je heel goed mee op an schieten. De meeste negers zijn ook wel zo, maar er toch een te grote aantal negers die net als Tupac of 50 cent wilt worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit is voor mij een ver van mijn bed-show. Ik ben nooit op de antillen geweest en Rotterdam vind ik evenals de bijlmer een vreselijke stad/wijk. Ik heb hier dus simpelweg geen ervaring mee en kan me daar ook geen voorstelling van maken. En om de gemakkelijke reacties te voorkomen: nee, ik ben geen boer of een ander soortig plattelandsmens.
[..]
Eens, idealen zijn mooi, maar moeten in mijn ogen haalbaar zijn. Daarom vind ik het een onrealistisch beeld om je eigen toekomst te baseren op iets wat je omgeving nodig heeft. Vooral als de voor jou aanwezige beperkingen zo groot zijn in tegenstelling tot de doelgroep die je ermee bereikt die (en dat moet je haast wel met me eens zijn) zo klein is.. Voordelen tegen de nadelen afwegen zeg maar. Ik ben misschien iets te realistisch ingesteld, dat zou natuurlijk kunnen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je jezelf zulke beperkingen zou opleggen voor een ideaal wat realistisch gezien een enorm kleine slagingskans heeft.
[..]
Ik snap je punt, maar dat heeft jammer genoeg totaal niks te maken met je reactie op mij. Je gaat er dus schijnbaar van uit dat ik ook zo'n persoon ben. Iets wat ik niks anders dan kortzichtig kan noemen. Sorry
bedoelde je dit?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat heeft jammer genoeg totaal niks te maken met je reactie op mij. Je gaat er dus schijnbaar van uit dat ik ook zo'n persoon ben. Iets wat ik niks anders dan kortzichtig kan noemen. Sorry
1quote:Op zondag 19 juli 2009 01:14 schreef tyheru het volgende:
[..]
Ja precies, de negers die jij kent zijn waarschijnlijk de goed aangepaste negers die je heel goed mee op an schieten. De meeste negers zijn ook wel zo, maar er toch een te grote aantal negers die net als Tupac of 50 cent wilt worden. 1
En mijn ideal is niet zo moeilijk te halen. Gewoon met een zwarte vrouw trouwen.2 Niks moeilijk daaraan. Ik heb toch liever een mooie zwarte vrouw, dat is mijn smaak. Het zal alleen moeilijk zijn als ik toch verliefd wordt op een niet zwarte, maar zoals ik al zei, liefde en geluk gaat voor mijn idealen. Dus als ik toevallig verliefd wordt op een niet zwarte vrouw dat ik weet mij heel gelukkig zal maken, ga ik toch met haar 3. Maar voorlopig zoek ik maar een zwarte vrouw.
Teveel negers die wannebee 50 ct zijn, zo'n slecht voorbeeld. 5 Bitches for a lapdance and 9 bullits in my chestquote:Op zondag 19 juli 2009 01:14 schreef tyheru het volgende:
[..]
Ja precies, de negers die jij kent zijn waarschijnlijk de goed aangepaste negers die je heel goed mee op an schieten. De meeste negers zijn ook wel zo, maar er toch een te grote aantal negers die net als Tupac of 50 cent wilt worden.
En mijn ideal is niet zo moeilijk te halen. Gewoon met een zwarte vrouw trouwen. Niks moeilijk daaraan. Ik heb toch liever een mooie zwarte vrouw, dat is mijn smaak. Het zal alleen moeilijk zijn als ik toch verliefd wordt op een niet zwarte, maar zoals ik al zei, liefde en geluk gaat voor mijn idealen. Dus als ik toevallig verliefd wordt op een niet zwarte vrouw dat ik weet mij heel gelukkig zal maken, ga ik toch met haar. Maar voorlopig zoek ik maar een zwarte vrouw.
ik wou dat meer mannen er zo over dachten, echt waar!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1
Dat is niet waar ik op doel. Tuurlijk ken ik deze mensen, maar ook de andere groep ken ik. Het is alleen zo dat ik geen grote clusters ken waarin deze samenwonen zodat ze een eigen maatschappij op zich beginnen te vormen.
2
Ook dit is niet wat ik bedoel. Ik doelde op jouw ideaal om een invloed te hebben op jouw directe omgeving, om zwarte gezinnen een goed voorbeeld te geven. Om kinderen een duidelijk beeld te laten krijgen van het feit dat niet elke zwarte man zijn gezin verlaat. En dat vind ik een ideaal met een relatief kleine slagingskans.
3
Dit hoop ik absoluut voor je. Het zou eeuwig zonde zijn als je bij punt 2 genoemde ideaal zwaarder zou laten wegen dan je eigen geluk.
1 - Meen je dat echt? Ik bedoel dat is de grootste klacht die mensen hebben over negers in Nederland. Zoals ik zei, kijk maar naar Rotterdam en Bijlmer.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1
Dat is niet waar ik op doel. Tuurlijk ken ik deze mensen, maar ook de andere groep ken ik. Het is alleen zo dat ik geen grote clusters ken waarin deze samenwonen zodat ze een eigen maatschappij op zich beginnen te vormen.
2
Ook dit is niet wat ik bedoel. Ik doelde op jouw ideaal om een invloed te hebben op jouw directe omgeving, om zwarte gezinnen een goed voorbeeld te geven. Om kinderen een duidelijk beeld te laten krijgen van het feit dat niet elke zwarte man zijn gezin verlaat. En dat vind ik een ideaal met een relatief kleine slagingskans.
3
Dit hoop ik absoluut voor je. Het zou eeuwig zonde zijn als je bij punt 2 genoemde ideaal zwaarder zou laten wegen dan je eigen geluk.
Awesome.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik wou dat meer mannen er zo over dachten, echt waar!
ja, ik denk dat het erg lang gaat duren voordat meerdere zwarte mannen dezelde ideen als TS hebben, maar hij begint tenminste de cliché's een beetje weg te werken (en dan volgen meer: of nietquote:Op zondag 19 juli 2009 01:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Awesome.
Snap je nu echt niet dat ik het punt probeer te maken dat dat niet een realistisch en haalbaar ideaal is in de situatie zoals ts het deed omschrijven?
1) Ja dat meen ik echt. Ik heb dan ook totaal geen klachten over negers aangezien dit over het algemeen ( en dat kom ik dus wederom op mijn ervaringen uit) of mensen zijn die hier geboren zijn, of mensen die zich prima aanpassen. Waar ik wel klachten over heb zijn marokkanen, maar dat is weer een hele andere discussie. Ik denk dan ook dat ik het nog niet zo slecht heb hier in het zuiden des landsquote:Op zondag 19 juli 2009 01:27 schreef tyheru het volgende:
[..]
1 - Meen je dat echt? Ik bedoel dat is de grootste klacht die mensen hebben over negers in Nederland. Zoals ik zei, kijk maar naar Rotterdam en Bijlmer.
2 - Idealen zijn idealen. Er is niet veel meer dat ik kan doen, of moet ik in zo'n black nationalist Nation Of Islam groep gaan. En ik zal waarschijnlijk iets mee bereiken, ik zal wel een positief invloed zijn op tenminste een paar mensen, direct of indirect.
3 - Ja dank je wel.
En dan komen we weer op mijn basispunt uit. Dat het totale onzin is om je hele leven in te richten op de basis van vooroordelen (of zoals jij het noemt cliche's) van anderen.. Kortom, wat jij toejuicht keur ik keihard af.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, ik denk dat het erg lang gaat duren voordat meerdere zwarte mannen dezelde ideen als TS hebben, maar hij begint tenminste de cliché's een beetje weg te werken (en dan volgen meer: of niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |