abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zaterdag 18 juli 2009 @ 17:07:01 #151
218273 crew  JayJay8
pi_71097080
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:31 schreef mividaloca het volgende:
surinamers beffen niet... vinden ze smerig.. ofzo.. surinamers hier die dat is uit kunnen leggen trouwens?
De helft doet t stieken toch hehe
pi_71099099
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Druktemaker het volgende:
Het valt mij wel op dat het vaak de MBO dames zijn die negers aan de haak slaan.
Idd, zij zien vaak alleen de voordelen en niet de nadelen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:31:15 #153
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71104772
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:19 schreef F04 het volgende:

[..]

Idd, zij zien vaak alleen de voordelen en niet de nadelen.
In mijn ervaring is het niet alleen VMBO meisjes (of minder intelligente meisjes) die met negers omgaan. Maar het is wel die sorten meisjes die met de gangster wannabes gaan.
A true man is the best man in his world and a good enough man for any world.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:37:51 #154
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71104914
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:31 schreef tyheru het volgende:

[..]

In mijn ervaring is het niet alleen VMBO meisjes (of minder intelligente meisjes) die met negers omgaan. Maar het is wel die sorten meisjes die met de gangster wannabes gaan.
Precies. Zulke meisjes vallen altijd voor uitschot; het is alleen nog wat spannender wanneer dat uitschot niet blank is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:43:45 #155
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71105069

[ Bericht 100% gewijzigd door aychelle op 18-07-2009 23:07:39 ]
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:46:00 #156
206337 aychelle
pi_71105126
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:23 schreef tyheru het volgende:

[..]

Bullshit. Negers willen niet een blanke vrouw, of tenminste niet meer dan dat we een negerin willen. Vrouwen zijn vrouwen.
sommigen negers wel, sommigen negers niet. Ieder mens is anders en heeft verschillende smaken

[ Bericht 31% gewijzigd door aychelle op 18-07-2009 23:07:19 ]
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:50:29 #157
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71105217
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Precies. Zulke meisjes vallen altijd voor uitschot; het is alleen nog wat spannender wanneer dat uitschot niet blank is.
Er is ook een verschil tussen hiphopachtig zijn en gangster wannabes.

Dit is hiphop achtig:

http://midwestswing.files.wordpress.com/2009/05/lupe-fiasco.jpg

En dit is gangster:

http://2dopeboyz.files.wordpress.com/2008/02/20080223-mop.jpg
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:54:08 #158
206337 aychelle
pi_71105308

[ Bericht 100% gewijzigd door aychelle op 18-07-2009 23:13:55 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:05:56 #159
206337 aychelle
pi_71105620
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik kan jouw reactie niet helemaal plaatsen. Je weet ongetwijfeld meer van interraciale koppels in de VS dan ik aangezien ik nog nooit in de VS ben geweest. Maar is het niet zo dat juíst in de V.S. nog een behoorlijke taboe heerst op interraciale koppels, voornamelijk in de zuiderlijkere staten (de afgelopen decennia al in mindere mate) en dan met name black chick white dude stelletjes?

Een aantal vrienden van mij komen uit de VS en die beamen dit, het hangt natuurlijk grotendeels af van welke staat we over praten, maar de verhalen die ik hoor zijn precies het tegenovergestelde van wat jij zegt.
vroeger wel, toen kon je er zelfs voor opgepakt worden. Ook één van de redenen van de vele zwarte man/witte vrouw in Amerika is de ''verboden vrucht'' Je kon daar in de jaren 60 er voor opgepakt worden als je aan een blanke vrouw zat. En volgensmij willen ze blanke amerikanen ermee terugpakken door hun vrouwen te nemen. Maar Amerika verandert, de meeste zwarte amerikaanse mannen zijn nog steeds met zwarte vrouwen, daarna vaak met gemixte (niet euroasian) of latina vrouwen, omdat ze wel van ronde vormen houden. Daarom zul je niet vaak zwarte mannen met aziatische vrouwen zien. Wat je ook veel schijnt te hebben daar zijn latino's met zwarte vrouwen, vaak omdat de latino's of nog welles gemixt zijn met zwart of het niet word gezien als verboden. Maar je krijgt ook steeds meer zwarte vrouwen met blanke mannen in de USA, terwijl zwarte mannen dat vreselijk schijnen te vinden, terwijl ze wel zelf van alles dateb. in iedergeval een lang verhaal

Aychelle weet alles
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:07:18 #160
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71105657
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja, maar afro-amerikanen zijn ook een epic-failer. afrikaanse imigranten doen het zelf nog beter qua opleiding en afrikaanse imigranten zijn zelfs aziatische imigranten aan het inhalen qua opleiding. En natuurlijk doen de zwarte vrouwen het beter dan de zwarte mannen. In de VS schijnen zwarte mannen het niet te waarderen als zwarte vrouwen met blanke mannen gaan, ze hebben nog liever dat hun vrouwen met latino' aziaten of wathever gaan, heeft allemaal met de slavernij te maken (bron: penvriendinnen
Eigenlijk zijn zwarte vrouwen de bevolkingsgroep die het minst snel met iemand van een andere ras gaan, vooral in America. Vrouwen in het algemeen hebben liever iemand van hun eigen ras of cultuur, en mannen maakt het niet zoveel uit zoland ze maar aantrekkelijk is. In Nederland toevallig gaan blanke vrouwen iets meer uit hun ras daten dan in andere culturen en dat komt omdat Nederland meer liberal is.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:09:24 #161
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_71105716
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef beelz het volgende:
Je moet vraag omdraaien... De vraag is namelijk: "Waarom willen negers allemaal een blanke vrouw?" Het antwoord is simpel: Negerinnen lijken vaak op mannen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:09:51 #162
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71105729
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef aychelle het volgende:

[..]

vroeger wel, toen kon je er zelfs voor opgepakt worden. Ook één van de redenen van de vele zwarte man/witte vrouw in Amerika is de ''verboden vrucht'' Je kon daar in de jaren 60 er voor opgepakt worden als je aan een blanke vrouw zat. En volgensmij willen ze blanke amerikanen ermee terugpakken door hun vrouwen te nemen. Maar Amerika verandert, de meeste zwarte amerikaanse mannen zijn nog steeds met zwarte vrouwen, daarna vaak met gemixte (niet euroasian) of latina vrouwen, omdat ze wel van ronde vormen houden. Daarom zul je niet vaak zwarte mannen met aziatische vrouwen zien. Wat je ook veel schijnt te hebben daar zijn latino's met zwarte vrouwen, vaak omdat de latino's of nog welles gemixt zijn met zwart of het niet word gezien als verboden. Maar je krijgt ook steeds meer zwarte vrouwen met blanke mannen in de USA, terwijl zwarte mannen dat vreselijk schijnen te vinden, terwijl ze wel zelf van alles dateb. in iedergeval een lang verhaal

Aychelle weet alles
Ja dit is zo. Persoonlijk maakt het mij geen moer uit als een zwarte vrouw met een blanke gaat, ik vind het goed zelfs. Dan heb ik meteen een nieuwe Nederlandse vriend die mij kan uitleggen hoe ik hockey moet spelen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:10:35 #163
206337 aychelle
pi_71105747
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef mividaloca het volgende:

[..]

In de grote steden word het steeds minder een issuer bij de jongere mensen. Ik heb een Amerikaanse (blanke) vriend.. en toen Ik had het er eens over met een Afro-Amerikaanse vriendin van hem en die zei; Vroeger en nog steeds bij veel oudere mensen is het een groot taboe om buiten ze ras te daten nu nog steeds zijn veel ouders het er niet mee eens zulen zijn kiest hun zoon of dochter voor een ander ras (latino, blank), nu bij de jongere mensen word het steeds minder al zijn er altijd mensen die het niet vinden kunnen.. Het komt ook steeds vaker voor. En het is een feit dat er steeds meer zwarte vrouwen een hogere opleiding afronden en ze streven de zwarte man voorbij. Terwijl de hoog opgeleide zwarte man steeds vaker voor een blanke vrouw kiest. Veel zwarte vrouwen vinden dat niet kunnen.. Toch zijn er ook veel hoogopgeleide vrouwen die toch een partner van het zelfde niveau willen en dus ook buiten hun ras gaan daten..
ze zeggen ook wel dat afro-amerikaanse vrouwen nog steeds erg trouw zijn aan zwarte mannen. De meeste willen alleen zwarte mannen of tenminste iets wat er op lijkt. Terwijl zwarte mannen .. tjah ...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:11:31 #164
206337 aychelle
pi_71105774
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:09 schreef tyheru het volgende:

[..]

Ja dit is zo. Persoonlijk maakt het mij geen moer uit als een zwarte vrouw met een blanke gaat, ik vind het goed zelfs. Dan heb ik meteen een nieuwe Nederlandse vriend die mij kan uitleggen hoe ik hockey moet spelen.
en hoe denken zwarte vrienden erover als ik vragen mag? of je broer, je vader?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:13:19 #165
206337 aychelle
pi_71105822
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef tyheru het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn zwarte vrouwen de bevolkingsgroep die het minst snel met iemand van een andere ras gaan, vooral in America. Vrouwen in het algemeen hebben liever iemand van hun eigen ras of cultuur, en mannen maakt het niet zoveel uit zoland ze maar aantrekkelijk is. In Nederland toevallig gaan blanke vrouwen iets meer uit hun ras daten dan in andere culturen en dat komt omdat Nederland meer liberal is.
Juist schijnt dit in Groot britannie het meest voor te komen, IR dating. Daar schijn je de meeste zwarte man/witte vrouw en witte man/gekleurde vrouw te hebben. Nog hoger dan in nederland, duitsland en zelfs amerika.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:17:07 #166
206337 aychelle
pi_71105891
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 07:14 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb er zelf helemaal niets van gemerkt, en we zijn toen toch ook in Georgia ('het Zuiden'), Indiana en Ohio geweest. Ze vertelde me wel dat ze eens in Manhattan lege flessen naar zich toe gegooid kreeg, toen ze samen met een blanke jongen op straat liep. Maar ja, daar wonen meer Democraten.

Het is overigens voor die meisjes erg lastig om aan een blanke jongen te komen, waardoor er erg veel knappe hoog-opgeleide zwarte singles zijn. Dus ik raad iedereen die daar op valt aan om naar de VS te emigreren.
?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:23:30 #167
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71106036
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:11 schreef aychelle het volgende:

[..]

en hoe denken zwarte vrienden erover als ik vragen mag? of je broer, je vader?
Ja mijn hele familie en mijn vrienden denken er helemaal niet over, en een tante van mij is getrouwd met ee blanke oom die ik als een van mijn lievelings omen beschouwt. Maar dat komt omdat ik geen tijd heb voor domme racisten, mensen die anders over dit onderwerp denken noem ik mijn vrienden niet. Maar ik heb wat zwarte mannen gekent die het heel schandalig vonden als een negerin met een blanke ging.

Eigenlijk eigenlijk eerlijk gezegd zou ik zelf niet met een niet zwarte gaan, maar ik heb het vroeger wel gedaan. Maar toen begon ik te studeren over rassen geschiedenis en wat rassen problemen enzo en persoonlijk vind ik dat ik beter met een negerin kan trouwen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:27:11 #168
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_71106154
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef tyheru het volgende:

[..]

Ja mijn hele familie en mijn vrienden denken er helemaal niet over, en een tante van mij is getrouwd met ee blanke oom die ik als een van mijn lievelings omen beschouwt. Maar dat komt omdat ik geen tijd heb voor domme racisten, mensen die anders over dit onderwerp denken noem ik mijn vrienden niet. Maar ik heb wat zwarte mannen gekent die het heel schandalig vonden als een negerin met een blanke ging.

Eigenlijk eigenlijk eerlijk gezegd zou ik zelf niet met een niet zwarte gaan, maar ik heb het vroeger wel gedaan. Maar toen begon ik te studeren over rassen geschiedenis en wat rassen problemen enzo en persoonlijk vind ik dat ik beter met een negerin kan trouwen.
Want?

Gewoon nieuwsgierig overigens
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_71106204
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Want?

Misschien omdat die de zelfde kijk op 't leven hebben.
X
X
X
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:33:44 #170
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71106322
Ik denk dat de populariteit van surinaamse/antiliaanse jongens voor een groot deel te danken is aan de media. De films, Tv. De suggestieve reklames en posters. Kortom de stereotypen in de showbusiness. Wat meisjes dan onbewust denken als zij een surinamer in het echt tegenkomen is dat hij kan 'dansen, zingen, rappen, beatboxen'. 19 op de 20 zwarten bezitten echter GEEN van deze talenten whatsoever op redelijk niveau. Alleen op tv. How sad. Maarja 'fake it till you make it'. De kleur heb je al mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 18-07-2009 23:40:31 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:36:45 #171
206337 aychelle
pi_71106383
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef tyheru het volgende:

[..]

kijk ik zelf heb geen probleem met daten van andere rassen, maar het allerliefst trouw ik ook met een (goedopgeleide )neger, en anders gewoon met de ware die mischien wit, geel of zwart is . Maar dan wel met een neger die geen gangsta is Maar soms vind ik zwarte mannen erg hypocryt , het vb wat jij gaf over dat zwarte mannen het schandalig vinden dat een zwart meisje met een blanke jongen gaat, terwijl ze dan de volgende dag naaste een white chick op de bank zitten Dat soort dingen hoor ik vaak, jammer
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:50:51 #172
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71106731
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Want?

Niet omdat we dezelfde kijk op het leven hebben, ik heb gemerkt dat ik kan opschieten met mensen van welke ras dan ook, als we maar dezelfde interesses hebben. I

De reden waarom ik het wil doen is omdat, zoals ze al hebben gezegd in deze topic, er een groot probleem met de zwarte familie is. Te veel alleenstaande moeders en het wordt als normaal gezien. Ik denk dat de grootste probleem in de zwarte bevolking uit het diaspora is het gebrek aan de vader figuur en goeie mannelijke rolemodels. Ik denk dat als de zwarte familie sterker wordt (met een goeie vader figuur) dat de andere problemen in de zwarte gemeenschap vanzelf zal verdwijnen. Dus daarom denk ik dat zelf moet zorgen dat ik zo'n goeie zwarte role model wordt. Maar tegelijkertijd wil ik andere mensen niet gaan vertellen hoe ze hun leven moeten leven dus ik praat maar over mezelf en mijn filosofie.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:51:04 #173
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71106734
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef beelz het volgende:
Je moet vraag omdraaien... De vraag is namelijk: "Waarom willen negers allemaal een blanke vrouw?" Het antwoord is simpel: Negerinnen lijken vaak op mannen.
Ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ik ben zelf indo-chinees en wil zelf ook leuk blank meisje. Maar alleen surinamers/antillianen/afrikanen en de wiggers worden in de media gehyped Zij krijgen ster-status en meisjes zijn trendgevoelig Het is zo zwart/wit in de media.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71106805
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat de populariteit van surinaamse/antiliaanse jongens voor een groot deel te danken is aan de media. De films, Tv. De suggestieve reklames en posters. Kortom de stereotypen in de showbusiness. Wat meisjes dan onbewust denken als zij een surinamer in het echt tegenkomen is dat hij kan 'dansen, zingen, rappen, beatboxen'. 19 op de 20 zwarten bezitten echter GEEN van deze talenten whatsoever op redelijk niveau. Alleen op tv. How sad. Maarja 'fake it till you make it'. De kleur heb je al mee.
Jij denk echt dat de meerderheid van de vrouwen daarin trappen? Die paar domme VMBO-mutsjes uitgezonderd natuurlijk.
X
X
X
pi_71106811
Hoe dan ook, de neger staat nou eenmaal dichter bij de aap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')